- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 6 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 11-04-2012 19:37.
Australie
- Geplaatst op dinsdag 21 februari 2012 21:23herhen
Onze dochter gaat voor een half jaar op stage in australie
we willen haar wat megevenvan huis maar weten niet wat foto's zijn zo gewoon, we kunnen via skype contact hebben wie heeft er ervaring met dit onderwerp? graag reactie's of tips - Geplaatst op woensdag 22 februari 2012 14:33Nic_z
Hoi Herhen,
Ik ben zelf na mijn studie voor een jaar naar australie gegaan en was toen heel blij met het boekje met foto's en lieve briefjes wat ik meekreeg van familie en vrienden. - Geplaatst op woensdag 29 februari 2012 08:36misswinter
Dat is inderdaad een leuk idee: een boekje met foto's en verhaaltjes e.d. van familie, vrienden, etc. Je zou er eventueel een digitaal boekwerkje van kunnen maken en dat op een tablet zetten. Veel succes! - Geplaatst op woensdag 29 februari 2012 10:50termMijn dochter woont al 11 jaar in Australië, maar vindt het nog altijd leuk om foto uit Nederland te krijgen.Skypen gaat ook goed, je bent alleen afhankelijk van de tijdszones
- Geplaatst op zondag 04 maart 2012 16:12Jantje CarolineOnze dochter is een half jaar geleden in Australie gaan wonen. Ik heb een (digitaal) fotoboek voor haar gemaakt met foto's vanaf haar babytijd tot nu. Zij vond het zelf heel leuk. Het is heel compact en ze kan aan kennissen iets laten zien van haar familie en vrienden.
- Geplaatst op zondag 04 maart 2012 20:16fleuropBen zelf in jan/febr in Australia geweest skypen gaat prima ochtend daar is avond hier.
- Geplaatst op woensdag 11 april 2012 19:37strid65mijn dochter is nu al bijna 3 jaar woonachtig in Australie en geniet nog altijd van Hollandse pakketten, tijdschriften, lekkers en andere typische Nederlandse dingetjes. Ze heeft het geluk dat er meerdere familieleden zijn die haar daarmee verrassen.
Dit onderwerp heeft 6 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 11-04-2012 19:37.
Australie