- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 6 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 23-02-2012 08:11.
Aantal rokers nog nooit zo laag in NL
- Geplaatst op dinsdag 21 februari 2012 19:30misswinter
Het aantal rokers in Nederland was nog nooit zo laag als het afgelopen jaar. Dat meldde Stivoro vandaag. Zou dat rookverbod in openbare gelegenheden dan toch z'n vruchten afwerpen? Ik vind het in elk geval geen slechte ontwikkeling. Hoewel de tabakindustrie wel flink zal balen. - Geplaatst op dinsdag 21 februari 2012 19:32annec66
Het is te duur geworden! - Geplaatst op woensdag 22 februari 2012 11:43janneke2Ik vind het ook goed nieuws.
Gezondheidswinst voor iedereen. (bahlve voor de tabaksindustrie, dan.) - Geplaatst op woensdag 22 februari 2012 12:08mijzelfVolgens mij was het rookverbod toch weer op een hoop plaatsen opgeheven?Ik weet het niet want ben zelf niet roker.Zou wel jammer zijn,maar nu het steeds duurder word beginnen er misschien steeds minder aan
mijzelf wijzigde dit bericht op 22-02-2012 12:11 met 0% - Geplaatst op woensdag 22 februari 2012 12:36annebeth59
Door de onderzoekers wordt gesuggereerd dat de daling vooral te maken heeft met het feit dat de kosten voor een stoppen-met-roken-cursus en andere hulpmiddelen zoals bv pleisters vorig jaar vergoed werden door de ziektekostenverzekering.
Die vergoeding is inmiddels weer ingetrokken en stoppers draaien nu weer zelf op voor de kosten.vandaag is een mooie dag - Geplaatst op woensdag 22 februari 2012 17:08Willemijn23
Ik denk dat de prijs toch ook wel een fikse rol speelt, plús het feit dat het steeds minder sociaal geaccepteerd wordt. Je moet nu in de meeste gevallen buiten staan met je sigaretje. Zomers is dat dan nog niet zo erg maar 's winters, in weer en wind, heeft het toch wel iets zieligs. Ook dat buiten het restaurant paffen bij storm en regen, als ik dat zie ben ik blij dat ik niet ( meer) rook.Keer je om naar de zon... en je schaduw verdwijnt. - Geplaatst op donderdag 23 februari 2012 08:11catella
Ik rook sinds 2 jaar niet meer en dat was niet omdat het te duur was. Een verslaving kijkt niet naar duur of goedkoop of een hulpmiddel. Mijn hulpmiddel was een longontsteking, niet aan te raden, wel effectief.
Naar mijn mening helpt alleen doorzetten, niets meer en niets minder.
Het is moeilijk.
Dit onderwerp heeft 6 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 23-02-2012 08:11.
Aantal rokers nog nooit zo laag in NL