Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Actueel
  4. PVV weer meer stemmen

Dit onderwerp heeft 219 reacties, en bestaat uit 9 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 9.
De laatste reactie is geplaatst op 08-04-2012 14:53.

PVV weer meer stemmen

Ga naar een onderdeel
  1. misswinter
    Afbeelding van misswinter

De PVV heeft er in de laatste peilingen weer vier zetels bij. Kloppen die peilingen wel vraag je je af? De ene keer gaat het de ene kant op en dan weer de andere. Of ligt het aan de kiezers en zijn die gewoon zo wispelturig?

2. Keesje1964
    Afbeelding van Keesje1964

Lees eens rustig dit interview en begrijp wat ik hier soms op dit forum zet zonder wilders te verdedigen
    http://www.leefbaarrotter ... ken_en_de_ramen_opzetten/
    Het is alleen weerleggen van bep. uitspraken hier die niet door wilders worden gezegt.

Wat ik niet snap, waarom moet voor 1 persoon Wilders worden gewaarschuwt maar niet voor vele vele ( radikale ) moslims die dingen uit kramen die veel veel erger zijn als wat Wilders roeptoetert.

3. Adoeseg
    Afbeelding van Adoeseg

Dat vind ik nogal kort door de bocht geredeneerd: me dunk dat er genoeg mensen tekeken geven, dat ze niks van die radikale (moslims) moeten weten!

Kiss slowly, laugh insanely, live truly, and and forgive quickly, (Paul Coelho)

4. niejel
    Afbeelding van niejel

quote:
    Keesje1964 schreef op 20 februari 2012 @ 11:01:
    Lees eens rustig dit interview en begrijp wat ik hier soms op dit forum zet zonder wilders te verdedigen
    http://www.leefbaarrotter ... ken_en_de_ramen_opzetten/
    Het is alleen weerleggen van bep. uitspraken hier die niet door wilders worden gezegt.

Wat ik niet snap, waarom moet voor 1 persoon Wilders worden gewaarschuwt maar niet voor vele vele ( radikale ) moslims die dingen uit kramen die veel veel erger zijn als wat Wilders roeptoetert.

Wilders is onderdeel van onze volksvertegenwoordiging en heeft door die positie invloed op wetten en regelgeving in dit land.
    Radicale moslims kunnen roeptoeteren wat ze willen, vragen wat ze willen, zolang ze zelf geen wetten kunnen maken is er weinig aan de hand. Als ze de nu geldende wetten overtreden kunnen ze opgepakt worden en berecht, gelijk aan alle anderen in dit land.
    Pas als ze een politieke partij oprichten en daarmee in de tweede kamer terecht komen is er reden om je werkelijk zorgen te gaan maken, dan hebben ze invloed op wet- en regelgeving.

5. Rellebel
    Afbeelding van Rellebel

Juist, Niejel, en daarom is het zaak om hier niet teveel moslims te krijgen, waardoor zo'n partij gevaarlijk kan gaan groeien.
    Gelukkig werkt Wilders daaraan.

De een zijn dood is een ander zijn brood.

6. niejel
    Afbeelding van niejel

quote:
    Rellebel schreef op 20 februari 2012 @ 12:16:
    Juist, Niejel, en daarom is het zaak om hier niet teveel moslims te krijgen, waardoor zo'n partij gevaarlijk kan gaan groeien.
    Niet te veel radicale moslims, de moslims die ik in mijn woonomgeving meemaak, willen niet bij die groep radicalen horen, gedragen zich netjes en doen mee in de maatschappij. Hen zie ik dus niet als bedreiging. Dus om te roepen dat er niet te veel moslims mogen zijn omdat die partij kan gaan groeien vind ik wel heel kort door de bocht.

7. apekop
    Afbeelding van apekop

Peilingen zijn net als de bloeddruk..die schommelt ook.
    Ik maak me pas druk als de uitslag van de volgende verkiezingen komt,dan kan 't wel weer heel anders zijn.

apekop wijzigde dit bericht op 20-02-2012 12:45 met 3%
    Gaan jullie maar met de tijd mee, ik kom later wel....

8. Keesje1964

quote:
    niejel schreef op 20 februari 2012 @ 12:21:
    [...]

Niet te veel radicale moslims, de moslims die ik in mijn woonomgeving meemaak, willen niet bij die groep radicalen horen, gedragen zich netjes en doen mee in de maatschappij. Hen zie ik dus niet als bedreiging. Dus om te roepen dat er niet te veel moslims mogen zijn omdat die partij kan gaan groeien vind ik wel heel kort door de bocht.
    Pvv, Wilders hebben het juist over radicale moslims en moslims die rotzooi trappen en niet over de moslims die gewoon mee doen aan onze maatschappij.

9. niejel
    Afbeelding van niejel

quote:
    Keesje1964 schreef op 20 februari 2012 @ 13:19:
    [...]

Pvv, Wilders hebben het juist over radicale moslims en moslims die rotzooi trappen en niet over de moslims die gewoon mee doen aan onze maatschappij.
    Ik reageerde op Rellebel, die stelde dat we hier niet teveel moslims moesten krijgen.

10. Keesje1964

Ja en ? Ik reageerde daar op gezien het onderwerp.

11. janneke2
    Afbeelding van janneke2

quote:

Sprookje.
    Geloof je dit echt zelf...?

(Wat dacht je bijv. van de koraan een fascistisch boek noemen...? Ontkennen, dat er gematigde moslems bestaan...? Etc.etc.etc.)

Op zich is het wel leuk, dat jij kennelijk meer nuance kunt aanbrengen in je denken (gematigde moslems zijn okee)
    maar kom me er niet mee aanzetten, dat die gedachte ook hoort tot wat GW te berde brengt.

12. rijkje
    Afbeelding van rijkje

quote:
    [...]

Maar die moslims die gewoon mee doen mogen wat Wilders betreft geen hoofddoek in openbare instellingen dragen, er mag van hem geen moskee voor deze mensen meer bijgebouwd worden, geen islamitisch onderwijs krijgen, en wat hem betreft het grootste gedeelte van de koran verscheuren..Nee wat hem betreft tellen die moslims volwaardig mee in deze maatschappij :nee:

\"When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace\"

13. marijke1
    Afbeelding van marijke1

Vind je 500 moskeën in een klein landje als Nederland niet genoeg?

Op het bovenstaande berust copyright©

14. janneke2
    Afbeelding van janneke2

quote:
    marijke1 schreef op 20 februari 2012 @ 14:05:

Bah.

(De vraag alleen al...)

15. rijkje
    Afbeelding van rijkje

quote:
    marijke1 schreef op 20 februari 2012 @ 14:05:
    Het gaat er mij niet om of er genoeg zijn het gaat mij erom dat er gevraagd wordt om een verbod. Terwijl dat dan niet zou gelden voor andere geloven.

\"When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace\"

16. Pagan
    Afbeelding van Pagan

Dan doen we een religieuze gebouwen stop. Met uitwijkmogelijkheden naar buurthuizen o.i.d.

"Beledigingen zijn de argumenten van hen, die ongelijk hebben."

17. janneke2
    Afbeelding van janneke2

Dat is tenminste eerlijk - in die zin, dat je iedereen evenveel pijn doet.

;) Wicca's die toch al buiten ceremonies hielden, zullen er weinig last van ondervinden...

18. rijkje
    Afbeelding van rijkje

quote:
    Pagan schreef op 20 februari 2012 @ 14:28:
    Dan doen we een religieuze gebouwen stop. Met uitwijkmogelijkheden naar buurthuizen o.i.d.
    Met zo'n mening heb ik geen enkel probleem, al ben ik het er niet mee eens ;) . Geen uitzonderingspositie voor wie dan ook.

19. Keesje1964

Dus ook niet voor boerka of niqaab bij verbod op gezichtsbedekking.

20. rijkje
    Afbeelding van rijkje

Dat hele "verbod op gezichtsbedekking" is alleen maar bedacht om het boerkaverbod te rechtvaardigen.

21. Adoeseg
    Afbeelding van Adoeseg

Hoe zit het met de gesluierde buikdanseressen, waar menig man zijn lippen bij zit af te likken??

Kiss slowly, laugh insanely, live truly, and and forgive quickly, (Paul Coelho)

22. marijke1
    Afbeelding van marijke1

Die gooien die sluier af zodra ze opkomen.

Op het bovenstaande berust copyright©

23. Keesje1964

quote:
    Adoeseg schreef op 20 februari 2012 @ 16:25:
    Hoe zit het met de gesluierde buikdanseressen, waar menig man zijn lippen bij zit af te likken??
    Die verkleden zich voor en na hun optreden.

24. Willemijn23
    Afbeelding van Willemijn23

quote:
    Rellebel schreef op 20 februari 2012 @ 12:16:
    Interessant. Wat heeft Wilders daar dan al aan gedaan?

Keer je om naar de zon... en je schaduw verdwijnt.

25. marya
    Afbeelding van marya

quote:
    niejel schreef op 20 februari 2012 @ 11:46:
    [...]

Wilders is onderdeel van onze volksvertegenwoordiging en heeft door die positie invloed op wetten en regelgeving in dit land.
    Radicale moslims kunnen roeptoeteren wat ze willen, vragen wat ze willen, zolang ze zelf geen wetten kunnen maken is er weinig aan de hand. Als ze de nu geldende wetten overtreden kunnen ze opgepakt worden en berecht, gelijk aan alle anderen in dit land.
    Pas als ze een politieke partij oprichten en daarmee in de tweede kamer terecht komen is er reden om je werkelijk zorgen te gaan maken, dan hebben ze invloed op wet- en regelgeving.

Heb je laatst Gustaw Bessems gezien bij PenW ?
    Hij keurde af, dat die fundamentalistische imam alsnog werd geweigerd....

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x