- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 362 reacties, en bestaat uit 15 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 15.
De laatste reactie is geplaatst op 28-02-2012 14:10.
'Europa' boos op PVV
- Geplaatst op vrijdag 24 februari 2012 17:40Keesje1964
quote:Willemijn23 schreef op 24 februari 2012 @ 17:35:
[...]
Waarom gaat Wilders dan zo tekeer tegen links?
De linkse partijen geven helemaal niet af op de pvv-kiezer, maar op Wilders en de PVV. Dat is heel wat anders. Links onderkent het gevaar van Wilders.
Je wist het dus niet.
Waarom Wilders in gaat tegen links kan ik me wel voorstellen maar dat is al eerder gesproken in andere topic's dat hoeft niet nog een keer.
Links onderkent het gevaar van Wilders. Rechts onderkent het gevaar van islam.
Twee punten met voors en tegens en eigen meningen en tot nu toe zijn beide niet te bewijzen dus eigenlijk de diskussie niet waard. Met ,,het zou best zo kunnen zijn dat'' kun je eigenlijk niets.
De toekomst zal het leren. - Geplaatst op vrijdag 24 februari 2012 17:41Keesje1964

De partijen niet maar de linkse aanhang wel ook hier op het forum. Nee ik zoek geen bewijzen ik heb weekend. Dag en nu echt !quote:Willemijn23 schreef op 24 februari 2012 @ 17:35:
De linkse partijen geven helemaal niet af op de pvv-kiezer - Geplaatst op vrijdag 24 februari 2012 17:42rijkje
Het gaat mijn begrip te boven dat "linkse" stemmers zijn overgestapt naar de PVV. Hoe links ben je dan? Maar dat is een persoonlijke mening. Ik geef vooral af op de PVV als partij. Op hun standpunten, op hun gedragingen en hun uitspraken. Wat de stemmers betreft kan ik alleen maar hopen dat een groot aantal van hun gaat beseffen dat de PVV een wassen neus is met veel geschreeuw en weinig wol.quote:Keesje1964 schreef op 24 februari 2012 @ 17:34:
[...]
???????
Volgens Ferry Mingelen kwam 23 % van de Pvv kiezers van de SP hoor,wist je dat niet ?
Daarom vind ik het best gek als door links zo word afgegeven op pvv kiezers en hun uitspraken en mentaliteit, ze komen uit hun eigen ,,linkse nest''.\"When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace\" - Geplaatst op vrijdag 24 februari 2012 17:43Keesje1964
DE linkse stemmer bestaat niet.
DE pvv stemmer bestaat niet. - Geplaatst op vrijdag 24 februari 2012 17:45rijkje
Het kan best zijn dat ze het met bepaalde standpunten eens zijn. Maar als je bijv het gedrag van de 2e kamer leden van de CDA bekijkt in de kwestie Mauro, en hoe Rutte geen afstand durft te nemen van de klaaglijn...en hoe Leers kruipt voor Wilders.....dat kan ik alleen maar laf noemenquote:Keesje1964 schreef op 24 februari 2012 @ 17:37:
[...]
Is dat laf ................... of bekijken ze de situatie anders en zijn ze het deels met pvv eens ? Zien CDA en Vvd ook in dat het afgelopen moet zijn met pappen en nathouden van bep. zaken en vreemde subsidie's die nu gelden ..................... ?
Leuk punt om over na te denken in het weekend ik hoor het maandag wel weer. Dag !\"When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace\" - Geplaatst op vrijdag 24 februari 2012 17:45rijkje
En of ik bestaquote:Keesje1964 schreef op 24 februari 2012 @ 17:43:
DE linkse stemmer bestaat niet.
DE pvv stemmer bestaat niet.\"When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace\" - Geplaatst op vrijdag 24 februari 2012 17:47Keesje1964
........................ maar DE moslim bestaat niet lees ik hier regelmatig ?? - Geplaatst op vrijdag 24 februari 2012 17:48Keesje1964
quote:rijkje schreef op 24 februari 2012 @ 17:45:
[...]
Het kan best zijn dat ze het met bepaalde standpunten eens zijn. Maar als je bijv het gedrag van de 2e kamer leden van de CDA bekijkt in de kwestie Mauro, en hoe Rutte geen afstand durft te nemen van de klaaglijn...en hoe Leers kruipt voor Wilders.....dat kan ik alleen maar laf noemen
Dat kan je laf v i n d e n maar het hoeft niet laf te zijn,ze konden het er ook mee eens zijn.
Got a plane to catch, bye ! - Geplaatst op vrijdag 24 februari 2012 17:51rijkje
Ik heb mijn hele leven links gestemd....en zal dus ook mijn hele leven links blijven stemmen.....zegt iets over mijn stemgedrag.....niet over mijn persoon....Het maakt me geen goed mens en geen slecht mens. Daar zijn andere criteria voor. Net zoals je van een moslim alleen kan bepalen wat zijn geloof is....niet wat voor mens hij of zij isquote:Keesje1964 schreef op 24 februari 2012 @ 17:47:
........................ maar DE moslim bestaat niet lees ik hier regelmatig ??\"When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace\" - Geplaatst op vrijdag 24 februari 2012 17:51Willemijn23
quote:Keesje1964 schreef op 24 februari 2012 @ 17:41:
[...]
De partijen niet maar de linkse aanhang wel ook hier op het forum. Nee ik zoek geen bewijzen ik heb weekend. Dag en nu echt !
Nee hoor.
Wat wel waar is, is dat de Wilders kiezer op dit forum zich blijkbaar persoonlijk aangevallen voelt als de Grote Geblondeerde Leider wordt aangevallen. Dat men zich met hem identificeert kan de linkse kiezer niet worden aangerekend.Keer je om naar de zon... en je schaduw verdwijnt. - Geplaatst op vrijdag 24 februari 2012 17:51rijkje
Als je dat denkt heb je in de kwestie Mauro niet goed opgeletquote:Keesje1964 schreef op 24 februari 2012 @ 17:48:
[...]
Dat kan je laf v i n d e n maar het hoeft niet laf te zijn,ze konden het er ook mee eens zijn.
Got a plane to catch, bye !\"When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace\" - Geplaatst op vrijdag 24 februari 2012 17:52Willemijn23

Dat zou helemaal ernstig zijn.quote:Keesje1964 schreef op 24 februari 2012 @ 17:48:
[...]
Got a plane to catch, bye !Keer je om naar de zon... en je schaduw verdwijnt. - Geplaatst op vrijdag 24 februari 2012 17:53Willemijn23

Of het niet begrepen, dat kan ook.quote:rijkje schreef op 24 februari 2012 @ 17:51:
[...]
Als je dat denkt heb je in de kwestie Mauro niet goed opgeletKeer je om naar de zon... en je schaduw verdwijnt. - Geplaatst op vrijdag 24 februari 2012 21:25Nadenkertje
.ModLibelle wijzigde dit bericht op 24-02-2012 21:45 met 98%: onnodig - Geplaatst op maandag 27 februari 2012 13:05Keesje1964

CDA volgde de asielwetten. Wat is daar laf aan ?quote: - Geplaatst op maandag 27 februari 2012 13:07rijkje
Als een wet niet menselijk is moet je het lef hebben om dat te zeggen en om te weigeren daar aan mee te werken, niet de PVV naar de mond praten om dit vreselijke kabinet maar aan de macht te kunnen houden.quote:Keesje1964 schreef op 27 februari 2012 @ 13:05:
[...]
CDA volgde de asielwetten. Wat is daar laf aan ?\"When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace\" - Geplaatst op maandag 27 februari 2012 13:12Keesje1964
Op d a t moment gold d i e wet waar ze zich aan moesten houden en die uitvoeren. De asielwet die volgens mij onder kabinet Kok is gemaakt. Kok, pvda. - Geplaatst op maandag 27 februari 2012 13:28rijkje
Het zal mij een zorg zijn wie die wet gemaakt heeft, al was het Sinterklaas zelf. In de zaak Mauro had hij niet zo toegepast moegen worden En Leers had trouwens uitwijkingsmogelijkheden, binnen de wet maar die weigerde hij toe te passen.quote:Keesje1964 schreef op 27 februari 2012 @ 13:12:
Op d a t moment gold d i e wet waar ze zich aan moesten houden en die uitvoeren. De asielwet die volgens mij onder kabinet Kok is gemaakt. Kok, pvda.rijkje wijzigde dit bericht op 27-02-2012 13:28 met 0%\"When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace\" - Geplaatst op maandag 27 februari 2012 13:36Keesje1964
Wet is wet toch ?
En het studievisum dan ? - Geplaatst op maandag 27 februari 2012 13:43Adoeseg
Kan die na zijn studie alsnog "oprotten" Kees.Kiss slowly, laugh insanely, live truly, and and forgive quickly, (Paul Coelho) - Geplaatst op maandag 27 februari 2012 13:51rijkje
Wet is wet.....klinkt mij een beetje in de oren als "Befehl is befehl" is geen excuus om iets onmenselijks er door te drukkenquote:\"When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace\" - Geplaatst op maandag 27 februari 2012 14:46janneke2quote:Keesje1964 schreef op 27 februari 2012 @ 13:12:
Op d a t moment gold d i e wet waar ze zich aan moesten houden en die uitvoeren. De asielwet die volgens mij onder kabinet Kok is gemaakt. Kok, pvda.
Tja - de toenmalige staatsecretaris die verantwoordelijk voor de wet was, gold en geldt als een uitmenend bestuurder, die bovendien als opsteller van deze wet 'poetisch uitgedrukt' niet vergeten was, dat hij ook zelf vluchteling was geweest. (Hoewel in NL geboren en getogen.)
Zoals de Raad van State vandaag opmerkte: in schrijnende gevallen is er de discretionaire bevoegdheid, die zelfs (of all persons) door Rita Verdonk naar behoren is uitgevoerd.
Leers krijgt echter problemen als hij deze discretionaire bevoegdheid corect uitvoert: er is in het regeeracoord vastgelegd, dat het nauwelijks mag.
Dus Keesje, wat je precies wilt zeggen, ontgaat me. (Het feit klopt, maar daarna houdt het wel op.)janneke2 wijzigde dit bericht op 27-02-2012 14:49 met 28% - Geplaatst op dinsdag 28 februari 2012 12:47Mee
di 28 feb 2012, 10:26 | 138 reacties | lees voor
Hiddema: Koop een pistool
BEEK - De Maastrichtse advocaat mr. Theo Hiddema raadt mensen die een beetje leuk wonen aan een pistool te kopen om zich te wapenen tegen overvallers.
"Als u een beetje leuk woont, dan kunt u er op rekenen dat u binnenkort aan de beurt bent", zei Hiddema volgens maastricht.dichtbij.nl maandagavond in Beek waar hij sprak voor ondernemers uit de Westelijke Mijnstreek en Maastricht.
"Oost-Europese bendes stropen de regio af om woningen te overvallen. Die mensen zien een leuke vrijstaande woning en denken dat er een kluis aanwezig is. En ze gaan niet bepaald zachtzinnig te werk. Als u ook nog een leuke dochter heeft dan pas maar op. Mijn advies: koop een pistool!"
De statistieken lijken de advocaat gelijk te geven. De afgelopen tijd is het aantal gewelddadige woningovervallen fors gestegen.
En het gaat alleen maar meer worden
Bedrijven beveiligen zich en er is haast geen cash geld meer
Dus wordt het verlegd naar andere bronnen
En als straks de Roemenen en Bulgaren vrij spel hebben , dan...
Vul maar in - Geplaatst op dinsdag 28 februari 2012 13:38rijkje
Heeft hij soms klanten te kort dat hij mensen gaat adviseren de wet te overtreden. Wat een zielig stuk excuus voor een advocaat zeg.quote:Mee schreef op 28 februari 2012 @ 12:47:
di 28 feb 2012, 10:26 | 138 reacties | lees voor
Hiddema: Koop een pistool
BEEK - De Maastrichtse advocaat mr. Theo Hiddema raadt mensen die een beetje leuk wonen aan een pistool te kopen om zich te wapenen tegen overvallers.
"Als u een beetje leuk woont, dan kunt u er op rekenen dat u binnenkort aan de beurt bent", zei Hiddema volgens maastricht.dichtbij.nl maandagavond in Beek waar hij sprak voor ondernemers uit de Westelijke Mijnstreek en Maastricht.
"Oost-Europese bendes stropen de regio af om woningen te overvallen. Die mensen zien een leuke vrijstaande woning en denken dat er een kluis aanwezig is. En ze gaan niet bepaald zachtzinnig te werk. Als u ook nog een leuke dochter heeft dan pas maar op. Mijn advies: koop een pistool!"
De statistieken lijken de advocaat gelijk te geven. De afgelopen tijd is het aantal gewelddadige woningovervallen fors gestegen.
Vul maar in\"When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace\" - Geplaatst op dinsdag 28 februari 2012 14:10janneke2quote:Mee schreef op 28 februari 2012 @ 12:47:
Vul maar in
Afdeling onheilsprofetie: waaruit leid jij af, "dat de Roemenen en Bulgaren straks vrij spel hebben"...?
Uit welke bron is jou die warheid geopenbaard...?
Volgens mij bestaat de wet waar jij op hint helemaal niet (dat de Roemenen en Bulgaren vrijelijjk moegen roven) helemaal niet...
Dit onderwerp heeft 362 reacties, en bestaat uit 15 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 15.
De laatste reactie is geplaatst op 28-02-2012 14:10.
'Europa' boos op PVV