- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 362 reacties, en bestaat uit 15 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 15.
De laatste reactie is geplaatst op 28-02-2012 14:10.
'Europa' boos op PVV
- Geplaatst op maandag 13 februari 2012 09:26ring1
Dat is zo, Keesje. Helemaal mee eens. - Geplaatst op maandag 13 februari 2012 09:35catella

hear,hearquote:rijkje schreef op 13 februari 2012 @ 09:23:
Ik kan je wel vertellen dat als de partij waar ik op stem zo'n onderzoek zou instellen ik die partij onmiddellijk de rug zou toekeren.
Ik vind dat de PVV de boodschap keurig verpakt in hele correcte bewoordingen. Maar het komt gewoon neer op Nederland voor de Nederlanders en "eigen volk eerst'. En ja, daar schaam ik me voor. - Geplaatst op maandag 13 februari 2012 09:38ring1
quote:rijkje schreef op 13 februari 2012 @ 09:23:
Ik kan je wel vertellen dat als de partij waar ik op stem zo'n onderzoek zou instellen ik die partij onmiddellijk de rug zou toekeren.
Ik vind dat de PVV de boodschap keurig verpakt in hele correcte bewoordingen. Maar het komt gewoon neer op Nederland voor de Nederlanders en "eigen volk eerst'. En ja, daar schaam ik me voor.
Ik zal je eens vertellen waar ik me voor schaam.
Lees ik een reactie van iemand in de krant over Nedcar en dat er zoveel ontslagen worden.
Ik ben het met zijn reactie eens, dat Nederland Nedcar financieel niet helpt om er bovenop te komen.
De EU eerst, daar kan nl. wel heel veel geld naar toe. En de banken krijgen ook veel steun. Dat 1500 man binnenkort op straat komt te staan, interesseert hun geen r**t.
Naar de Nederlandse burger wordt al weinig geluisterd.
Ze hebben alle beslissingen maar te accepteren en verder hun mond te houden.
In dit geval houdt een partij nu wèl eens rekening met wat de Nederlanders denken.
Je ziet op dit moment overal Polen. Het lijkt wel een invasie en dat hebben we meer meegemaakt met andere buitenlanders.
Wil nog weleens ontkend worden, maar daar kun je eigenlijk niet omheen.
Mijn buren hadden trouwens Polen boven zich wonen.
Die woning werd verhuurd aan Polen, en de huurder zelf woonde daar niet.
Ze zijn pas geleden uit die flat gezet, eindelijk.
Heeft een tijdje geduurd, veel naar boven gegaan of ze rekening met de buren wilden houden, maar dat werkte niet. - Geplaatst op maandag 13 februari 2012 09:51catella
logo
012
Meldpunt Waardevolle Gezelligheid
Sinds 1 mei 2007 stelt Nederland de grenzen open voor werknemers uit het Oostblok. Vanaf dat moment is de Nederlandse cultuur verrijkt met hardwerkende jongelui die zich te pletter werken en hun stinkende best doen om er wat moois van te maken. Mr.Polska vindt dat de komst van Midden en Oost-Europeanen vooral heel waardevol is, maar ook erg gezellig. Iets waar veel te weinig aandacht voor is, terwijl er voldoende positieve, waardevolle en gezellige verhalen te vertellen zijn!
Met de site www.meldpuntwaardevollegezelligheid.nl wil rapper en Pool van het Jaar 2011 Mr. Polska deze verhalen van Nederlanders verzamelen en bundelen met het doel Polen en het Oostblok iets dichterbij Nederland te brengen.
Dus: Heb je een keer een wilde stapavond gehad met wat Polen? Heb jij hardwerkende Oostblokkers in dienst waar je heel erg blij mee bent? Heb jij MOE-landers naast je wonen waar je het enorm gezellig mee hebt? Meld het aan Mr. Polska via dit meldpunt.
De 5 meest bijzondere verhalen ontvangen een gesigneerd album "Waardevolle Gezelligheid" van Mr. Polska, die op 2 maart 2012 uit zal komen op het Nouveau Riche Music label.
Meld je verhaal hier - Geplaatst op maandag 13 februari 2012 09:55rijkje
Er zijn helaas heel veel dingen die mis zijn. Niet alleen Nedcar. De zorg, onderwijs. Overal wordt bezuinigd en wordt er geld weggetrokken waar het het hardst nodig is. Dit zijn de besluiten van een regering, die althans een deel van ons, gewild heeft. Maar je kan de ene misstand niet wegstrepen tegen de andere. Fout blijft fout ook al gebeuren er ook andere dingen die niet deugen.quote:ring1 schreef op 13 februari 2012 @ 09:38:
[...]
Ik zal je eens vertellen waar ik me voor schaam.
Lees ik een reactie van iemand in de krant over Nedcar en dat er zoveel ontslagen worden.
Ik ben het met zijn reactie eens, dat Nederland Nedcar financieel niet helpt om er bovenop te komen.
De EU eerst, daar kan nl. wel heel veel geld naar toe. En de banken krijgen ook veel steun. Dat 1500 man binnenkort op straat komt te staan, interesseert hun geen r**t.
Naar de Nederlandse burger wordt al weinig geluisterd.
Ze hebben alle beslissingen maar te accepteren en verder hun mond te houden.
In dit geval houdt een partij nu wèl eens rekening met wat de Nederlanders denken.
Je ziet op dit moment overal Polen. Het lijkt wel een invasie en dat hebben we meer meegemaakt met andere buitenlanders.
Wil nog weleens ontkend worden, maar daar kun je eigenlijk niet omheen.
Mijn buren hadden trouwens Polen boven zich wonen.
Die woning werd verhuurd aan Polen, en de huurder zelf woonde daar niet.
Ze zijn pas geleden uit die flat gezet, eindelijk.
Heeft een tijdje geduurd, veel naar boven gegaan of ze rekening met de buren wilden houden, maar dat werkte niet.\"When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace\" - Geplaatst op maandag 13 februari 2012 10:03Keesje1964

Waarom mag volgens jou zo een onderzoek naar klachten niet worden gestart ? Klachten indienen en registreren heeft niks te maken met eigen volk eerst.quote:rijkje schreef op 13 februari 2012 @ 09:23:
Ik vind dat de PVV de boodschap keurig verpakt in hele correcte bewoordingen. Maar het komt gewoon neer op Nederland voor de Nederlanders en "eigen volk eerst'. En ja, daar schaam ik me voor. - Geplaatst op maandag 13 februari 2012 10:09ring1

Zodra het buitenlanders zijn, Keesje, mag je geen klachten meer indienen. Wel als het alleen maar Nederlanders zijnquote:Keesje1964 schreef op 13 februari 2012 @ 10:03:
[...]
Waarom mag volgens jou zo een onderzoek naar klachten niet worden gestart ? Klachten indienen en registreren heeft niks te maken met eigen volk eerst.
- Geplaatst op maandag 13 februari 2012 10:12Willemijn23
Als je een klacht hebt, als burger, tegen iemand in je straat, iemand op je werk of wat dan ook zijn daarvoor geijkte methoden. Die bestaan al dus het is volkomen overbodig om daar iets aan toe te voegen. De klachten richten zich nu op een bep. bevolkingsgroep. Dat is opzettelijk stigmatiserend. Kennelijk is het "bashen"van moslims een beetje uitgemolken en zoekt Wilders een nieuwe zondebok. Daarmee zet hij ons land te schande. Ik vind het walgelijk.
Wilders wil gewoon weer in het nieuws en dat lukt hem aardig. Dat hij zo'n misselijkmakende tactiek heeft is één ding maar dat het nog wordt verdedigd vind ik beschamend.Keer je om naar de zon... en je schaduw verdwijnt. - Geplaatst op maandag 13 februari 2012 10:13Willemijn23

En dit slaat helemaal nergens op. Jij mag een klacht indienen tegen wie je maar wilt. Waar haal je het vandaan dat je geen klacht tegen buitenlanders mag indienen? Dat is gewoon een leugen.quote:ring1 schreef op 13 februari 2012 @ 10:09:
[...]
Zodra het buitenlanders zijn, Keesje, mag je geen klachten meer indienen. Wel als het alleen maar Nederlanders zijn
Willemijn23 wijzigde dit bericht op 13-02-2012 10:18 met 3%Keer je om naar de zon... en je schaduw verdwijnt. - Geplaatst op maandag 13 februari 2012 10:13rijkje
De PVV heeft zich altijd al gekeerd tegen komst van arbeiders uit wat voor land dan ook. Het is weer het zoeken naar een zondebok. "De moslim" is blijkbaar een beetje uitgemolken dus nu maar op zoek naar een nieuwe. En ik krijg daar een heel naar en onbestemd gevoel bij.quote:Keesje1964 schreef op 13 februari 2012 @ 10:03:
[...]
Waarom mag volgens jou zo een onderzoek naar klachten niet worden gestart ? Klachten indienen en registreren heeft niks te maken met eigen volk eerst.\"When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace\" - Geplaatst op maandag 13 februari 2012 11:26Keesje1964

Is dat z o gek dan om daar tegen te zijn als al zo veel Nederlanders toen geen baan hadden waardoor de werkloosheid alleen maar groter word ?quote:rijkje schreef op 13 februari 2012 @ 10:13:
[...]
De PVV heeft zich altijd al gekeerd tegen komst van arbeiders uit wat voor land dan ook. Het is weer het zoeken naar een zondebok. "De moslim" is blijkbaar een beetje uitgemolken dus nu maar op zoek naar een nieuwe. En ik krijg daar een heel naar en onbestemd gevoel bij. - Geplaatst op maandag 13 februari 2012 11:29rijkje
Je mag daar best tegen zijn van mij. Maar dan maar een bevolkingsgroep stigmatiseren en gebruiken voor je politieke rookgordijn, daar trek ik de grensquote:Keesje1964 schreef op 13 februari 2012 @ 11:26:
[...]
Is dat z o gek dan om daar tegen te zijn als al zo veel Nederlanders toen geen baan hadden waardoor de werkloosheid alleen maar groter word ?\"When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace\" - Geplaatst op maandag 13 februari 2012 12:00Keesje1964

Waar gebeurd dat dan ? Dat gebeurd toch niet. Er is alleen een meldpunt geopent waar je klachten kunt indienen dat is alles.quote:rijkje schreef op 13 februari 2012 @ 11:29:
[...]
Je mag daar best tegen zijn van mij. Maar dan maar een bevolkingsgroep stigmatiseren en gebruiken voor je politieke rookgordijn, daar trek ik de grensKeesje1964 wijzigde dit bericht op 13-02-2012 12:01 met 4% - Geplaatst op maandag 13 februari 2012 12:12Adoeseg
Ach ja, zolang die witkuifkakatoe maar popi jopi is he?Kiss slowly, laugh insanely, live truly, and and forgive quickly, (Paul Coelho) - Geplaatst op maandag 13 februari 2012 12:14rijkjequote:Keesje1964 schreef op 13 februari 2012 @ 12:00:
[...]
Waar gebeurd dat dan ? Dat gebeurd toch niet. Er is alleen een meldpunt geopent waar je klachten kunt indienen dat is alles.
Blijkbaar kijken wij naar hetzelfde maar zien totaal wat anders. Dit is naar mijn mening weer een voorbeeld van het populistisch gebral van de PVV. De mensen mopperen en klagen over de regering. De PVV loopt terug in de peilingen dus we trekken maar weer iets uit de kast. We hebben de Polen nog niet gehad, dus laten we die maar eens pakken. Ik vind het jammer dat jij dit allemaal als iets onschuldigs ziet.
Gewoon een meldpunt......was het maar waar
\"When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace\" - Geplaatst op maandag 13 februari 2012 12:14Keesje1964
Je zou je onderhand moeten schamen dat je buitenlandse werknemers in deze zaak verdedigd ipv. je werkloze mede nederlanders. - Geplaatst op maandag 13 februari 2012 12:16Keesje1964
quote:rijkje schreef op 13 februari 2012 @ 12:14:
[...]
Blijkbaar kijken wij naar hetzelfde maar zien totaal wat anders. Dit is naar mijn mening weer een voorbeeld van het populistisch gebral van de PVV. De mensen mopperen en klagen over de regering. De PVV loopt terug in de peilingen dus we trekken maar weer iets uit de kast. We hebben de Polen nog niet gehad, dus laten we die maar eens pakken. Ik vind het jammer dat jij dit allemaal als iets onschuldigs ziet.
Gewoon een meldpunt......was het maar waar
Waar haal jij uit dat het meer is dan alleen een meldpunt. Voor mijn gevoel speelt onderbuik gevoel hier een veel te grote rol bij sommige mensen. Is het van Wilders ? Dan is het automatisch slecht.
Kijk gewoon naar de realiteit,er is een meldpunt geopend. Bij heel veel klachten,nu al meer als 30.000 !, gaat de analyse naar het ministerie om naar oplossingen te zoeken. Meer is het niet. - Geplaatst op maandag 13 februari 2012 12:21Adoeseg

o? U bent van eigen volk eerst? Eerg gevaarlijk hoor!quote:Keesje1964 schreef op 13 februari 2012 @ 12:14:
Je zou je onderhand moeten schamen dat je buitenlandse werknemers in deze zaak verdedigd ipv. je werkloze mede nederlanders.Kiss slowly, laugh insanely, live truly, and and forgive quickly, (Paul Coelho) - Geplaatst op maandag 13 februari 2012 12:24Keesje1964

Je schijnt het allemaal goed te weten,leg dan maar eens uit waarom mensen uit het oostblok hier werk moeten komen doen volgens jouw als wij daar zelf mensen genoeg van hebben maar die nu werkloos op de bank thuis zitten en het financieel steeds slechter hebben. Vertel maar ik ben erg benieuwd naar jou standpunt.quote:Adoeseg schreef op 13 februari 2012 @ 12:21:
[...]
o? U bent van eigen volk eerst? Eerg gevaarlijk hoor! - Geplaatst op maandag 13 februari 2012 12:31rijkje
Ik heb je proberen uit te leggen waarom ik het zie als meer dan een meldpunt. Jij ziet dat anders. Het is niet automatisch slecht als Wilders iets roept. Maar ik moet wel bekennen dat ik hem de afgelopen jaren niet op een onderbouwde uitspraak heb kunnen betrappenquote:Keesje1964 schreef op 13 februari 2012 @ 12:16:
[...]
Waar haal jij uit dat het meer is dan alleen een meldpunt. Voor mijn gevoel speelt onderbuik gevoel hier een veel te grote rol bij sommige mensen. Is het van Wilders ? Dan is het automatisch slecht.
Kijk gewoon naar de realiteit,er is een meldpunt geopend. Bij heel veel klachten,nu al meer als 30.000 !, gaat de analyse naar het ministerie om naar oplossingen te zoeken. Meer is het niet.\"When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace\" - Geplaatst op maandag 13 februari 2012 12:35rijkje
Dus als je het opneemt voor een groep ben je automatisch tegen een ander of laat die andere groep je onberoerd. Ik ben zelf werkloos dus ik weet hoe beroerd dat is.quote:Keesje1964 schreef op 13 februari 2012 @ 12:14:
Je zou je onderhand moeten schamen dat je buitenlandse werknemers in deze zaak verdedigd ipv. je werkloze mede nederlanders.\"When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace\" - Geplaatst op maandag 13 februari 2012 12:35Keesje1964
Het is dus jou gevoel Rijkje en niet een feit. Conclusie's die ik hier lees van sommige kloppen dan ook niet en hierdoor zet je een politieke partij te kakken die nergens doet wat hier als feit word geschreven waardoor er weer een negatief beeld van de Pvv wordt gemaakt. - Geplaatst op maandag 13 februari 2012 12:39Keesje1964

Waarom moet jij het opnemen voor een groep van mensen die hier overlast veroorzaken en die als grootste gemeenschappelijke deler hebben dat ze uit het oostblok komen ? Want d a a r gaat het meldpunt over.quote:rijkje schreef op 13 februari 2012 @ 12:35:
[...]
Dus als je het opneemt voor een groep ben je automatisch tegen een ander of laat die andere groep je onberoerd. Ik ben zelf werkloos dus ik weet hoe beroerd dat is. - Geplaatst op maandag 13 februari 2012 12:41rijkje
Het is idd mijn gevoel, zoals jouw mening ook een gevoel is en geen feit. Ik hoef de PVV niet te kakken te zetten want dat doen ze zelf al uitstekend, ondermeer door deze actie en ja dat is weer mijn gevoelquote:Keesje1964 schreef op 13 februari 2012 @ 12:35:
Het is dus jou gevoel Rijkje en niet een feit. Conclusie's die ik hier lees van sommige kloppen dan ook niet en hierdoor zet je een politieke partij te kakken die nergens doet wat hier als feit word geschreven waardoor er weer een negatief beeld van de Pvv wordt gemaakt.\"When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace\" - Geplaatst op maandag 13 februari 2012 12:42Keesje1964
Terwijl er nergens een feit is om jou gevoel op te baseren.
Dit onderwerp heeft 362 reacties, en bestaat uit 15 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 15.
De laatste reactie is geplaatst op 28-02-2012 14:10.
'Europa' boos op PVV