Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Actueel
  4. 'Europa' boos op PVV

Dit onderwerp heeft 362 reacties, en bestaat uit 15 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 15.
De laatste reactie is geplaatst op 28-02-2012 14:10.

'Europa' boos op PVV

Ga naar een onderdeel
  1. misswinter
    Afbeelding van misswinter

Helemaal terecht: de Europese Commissie is boos over het meldpunt van de PVV voor mensen die klachten hebben over Midden- en Oost-Europeanen. Volgens de EC druist de actie in tegen alles waar Europa voor staat, waaronder vrijheid om te kunnen gaan, werken en studeren men wil. Wat mij betreft helemaal juist! En premier Rutte? Die durft zich (weer) 's niet uit te spreken.

2. ellon
    Afbeelding van ellon

Dat vind ik nog het allerergste. Rutte verschuilt zich er nu achter dat ze niet in de regering zitten en dat ze mogen doen wat ze willen, maar in Europa denken ze daar toch heel anders over. Wat een rotfiguur slaan we als land.

De natuur is een wonder. Een miljoen jaar geleden wist nog niemand, dat de mens een bril zou dragen en toch staan onze oren op de goede plaats

3. Willemijn23
    Afbeelding van Willemijn23

Ja, je schaamt je er soms voor een nederlander te zijn. Ik heb het gevoel dat ik iedereen moet gaan uitleggen dat niet iedereen zo denkt. Walgelijk gewoon.

Keer je om naar de zon... en je schaduw verdwijnt.

4. Mee
    Afbeelding van Mee

quote:
    ellon schreef op 11 februari 2012 @ 17:29:
    Dat vind ik nog het allerergste. Rutte verschuilt zich er nu achter dat ze niet in de regering zitten en dat ze mogen doen wat ze willen, maar in Europa denken ze daar toch heel anders over. Wat een rotfiguur slaan we als land.

Nu is het opeens wel het hele land
    Dacht dat we als individu niet verantwoordelijk zijn voor de uitwassen van een enkeling
    .......

ModLibelle wijzigde dit bericht op 11-02-2012 20:42 met 7%: het gaat nu niet over de islam

5. Mee
    Afbeelding van Mee

quote:
    Willemijn23 schreef op 11 februari 2012 @ 17:46:
    Ja, je schaamt je er soms voor een nederlander te zijn. Ik heb het gevoel dat ik iedereen moet gaan uitleggen dat niet iedereen zo denkt. Walgelijk gewoon.

Waarom?
    Wij zijn toch niet verantwoordelijk , dus jij ook niet
    Dus waarom zal je ...
    .....

ModLibelle wijzigde dit bericht op 11-02-2012 20:41 met 17%: het gaat nu niet over de islam

6. marya
    Afbeelding van marya

Ik heb absoluut geen last van plaatsvervangende schaamte, en ik vind, dat de E.C. wel andere zaken heeft om zich druk over te maken. Te beginnen bij zichzelf.

7. Willemijn23

Ja, ik voel dat nu eenmaal zo. Voor het buitenland is Wilders gewoon iemand van de regering, die houdt geen rekening met een gedoogconstructie. Het zou helpen als Rutte krachtig afstand zou nemen van dit initiatief, maar die heeft Wilders nog nodig, dus durft dat waarschijnlijk niet. Zo komt Nederland heel negatief in het nieuws, alsof we een land zijn dat discimineert. Dat vind ik heel erg.

Willemijn23 wijzigde dit bericht op 11-02-2012 20:33 met 0%

8. ellon
    Afbeelding van ellon

Als de EU zich hier niet druk om zou maken, zou ik het heel kwalijk vinden. Er worden burgers van lidstaten te kakken gezet, dus afzijdig houden en wegkijken, zou een enorm gebrek aan solidariteit zijn.

De natuur is een wonder. Een miljoen jaar geleden wist nog niemand, dat de mens een bril zou dragen en toch staan onze oren op de goede plaats

9. marya
    Afbeelding van marya

De EU zet aan de lopende band mensen te kakken.
    Hun wil is wet.

10. ellon
    Afbeelding van ellon

Wat een onzin. note forumteam:je kunt ook zeggen dat je het er niet mee eens bent. Op de één of andere manier zie je de unie als een vijand, terwijl het voornamelijk draait om economische samenwerking. Ik begrijp die houding niet zo. En wie zetten ze dan aan de lopende band te kakken? Daar ben ik wel heel benieuwd naar.

ModLibelle wijzigde dit bericht op 11-02-2012 21:05 met 14%: reactie

11. rijkje
    Afbeelding van rijkje

quote:
    ellon schreef op 11 februari 2012 @ 20:44:
    Als de EU zich hier niet druk om zou maken, zou ik het heel kwalijk vinden. Er worden burgers van lidstaten te kakken gezet, dus afzijdig houden en wegkijken, zou een enorm gebrek aan solidariteit zijn.

Dat zou zeker kwalijk zijn. Iedere burger van de EU hoort mee te tellen.
    En wegkijken als er een bevolkingsgroep wordt beledigd zou de EU onwaardig zijn. Dat heeft niets te maken met of je het eens bent met de andere beslissingen die er genomen worden.
    Hi girls!!! I'm back :lol:

\"When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace\"

12. Willemijn23

quote:
    rijkje schreef op 12 februari 2012 @ 14:12:
    [...]

Dat zou zeker kwalijk zijn. Iedere burger van de EU hoort mee te tellen.
    En wegkijken als er een bevolkingsgroep wordt beledigd zou de EU onwaardig zijn. Dat heeft niets te maken met of je het eens bent met de andere beslissingen die er genomen worden.
    Hi girls!!! I'm back :lol:
    Rijkje!!!! :cheer:

13. Willemijn23

.

Willemijn23 wijzigde dit bericht op 12-02-2012 14:33 met 99%

14. ellon
    Afbeelding van ellon

quote:
    ellon schreef op 11 februari 2012 @ 21:02:
    Wat een onzin. note forumteam:je kunt ook zeggen dat je het er niet mee eens bent. Op de één of andere manier zie je de unie als een vijand, terwijl het voornamelijk draait om economische samenwerking. Ik begrijp die houding niet zo. En wie zetten ze dan aan de lopende band te kakken? Daar ben ik wel heel benieuwd naar.

Woordenboek:

onzin
    Uitspraak: ˈɔnzɪn de -woord (mannelijk) Zelfst. Naamw.
    ideeën en beweringen die vreemd en niet waar zijn. Synoniem: nonsens

quote Mee: De EU zet aan de lopende band mensen te kakken.

Dit is een vreemde bewering die niet waar is.

Ik heb mee nog om voorbeelden gevraagd, maar die natuurlijk niet gekregen.

Ik zal het woord 'onzin' voortaan wel vervangen voor 'een bewering die vreemd en niet waar is'.

15. ellon
    Afbeelding van ellon

Hé Rijkje, wat leuk dat je er weer bent! :bye:

ellon wijzigde dit bericht op 12-02-2012 14:48 met 1%

16. Mee
    Afbeelding van Mee

quote:
    ellon schreef op 12 februari 2012 @ 14:44:
    [...]

Woordenboek:

onzin
    Uitspraak: ˈɔnzɪn de -woord (mannelijk) Zelfst. Naamw.
    ideeën en beweringen die vreemd en niet waar zijn. Synoniem: nonsens

quote Mee: De EU zet aan de lopende band mensen te kakken.

Dit is een vreemde bewering die niet waar is.

Ik heb mee nog om voorbeelden gevraagd, maar die natuurlijk niet gekregen.

Ik zal het woord 'onzin' voortaan wel vervangen voor 'een bewering die vreemd en niet waar is'.
    Eerst goed lezen en dan pas mijn naam ( mis) gebruiken

17. ring1
    Afbeelding van ring1

quote:
    marya schreef op 11 februari 2012 @ 19:56:
    Ik heb absoluut geen last van plaatsvervangende schaamte, en ik vind, dat de E.C. wel andere zaken heeft om zich druk over te maken. Te beginnen bij zichzelf.

Ooooh ja...! Hier nog èèn.
    Eigenlijk moet de EU zich helemaal niet met Nederland bemoeien.
    Zou nog mooier zijn.

"Weg met de EU", "Weg met de EU"
    Kunnen we de straat niet op met een spandoek? :?

Ik heb die link van Nigel Farage, die Mee hier ergens geplaatst had, eens geprobeerd te plaatsen op de sites van VVD en PvdA.
    En dat wordt niet geplaatst.
    Geen censuur hier in Nederland? Mògen de mensen niet weten wat die Farage te vertellen heeft?

Ik heb iets griezeligs gelezen over de handel en wandel van de Centrale Europese bank.
    Het kwam er op neer, dat geld bijgedrukt wordt, verhalen verteld worden hier omheen, die bewust zo moeilijk zijn, dat de mensen er nog geeneens aan beginnen om iets daarover te vragen :?
    Ooit stikken ze erin en weten zelf niet meer waar ze mee bezig zijn.
    We worden zo verschrikkelijk in de z**k genomen door die hele EUkermis.
    Ik zal eens kijken of ik het nog terug kan vinden.

18. ring1
    Afbeelding van ring1

Gevonden...

Beste is in de toekomst maar goudstaven en zilver in te gaan slaan, i.p.v. geld op een bank :knipoog2:

http://conference.safecap ... g-voor-monetair-bedrog-2/

19. marya
    Afbeelding van marya

Moderator, van mij mag iemand mijn gezegde "onzin vinden", ik zit daar niet mee.
    Na mijn post van gisteravond, heb ik de computer afgesloten, en kijk hier dus nu pas weer.
    Ik ga echt geen voorbeelden geven, van waar en hoe "Europa" ons, de burgers, te kakken zet. Kijk om je heen, en dieper, en zié.

marya wijzigde dit bericht op 12-02-2012 16:11 met 0%

20. misswinter
    Afbeelding van misswinter

Ook een goed plan van Thomas von der Dunk in de Volkskrant: een meldpunt voor overlastgevende PVV'ers. Daar zijn er genoeg van te vinden lijkt me..... :lol:

21. ring1
    Afbeelding van ring1

quote:
    ellon schreef op 11 februari 2012 @ 21:02:

Ik heb hierboven een voorbeeld gegeven van een criminele bende.
    E C B: Europese Criminele Bende

ring1 wijzigde dit bericht op 12-02-2012 16:19 met 0%

22. marya
    Afbeelding van marya

Ring, ik heb je gelezen, en ben het met je eens.

23. ring1
    Afbeelding van ring1

Leuk je hier weer te zien, Marya :bye:

24. Keesje1964
    Afbeelding van Keesje1964

Ik heb een ander standpunt over deze kwestie.

Misswinter
    Helemaal terecht: de Europese Commissie is boos over het meldpunt van de PVV voor mensen die klachten hebben over Midden- en Oost-Europeanen. Volgens de EC druist de actie in tegen alles waar Europa voor staat, waaronder vrijheid om te kunnen gaan, werken en studeren men wil. Wat mij betreft helemaal juist! En premier Rutte? Die durft zich (weer) 's niet uit te spreken.

Je doet het over komen alsof de Pvv zegt dat midden/oost europeanen moeten worden gemeld als ze hier werken of studeren. Fout. Het gaat hier om k l a c h t e n over midden/oost europeanen die kunnen worden gemeld. Als de Pvv daar nou kamervragen over gaat stellen dan begint iedereen te roeptoeteren, kom eerst maar met bewijzen dat die Polen en Tjechen etc zich misdragen.

De Pvv stelt nu dus eerst een onderzoek in, i s het wel zo dat er zo veel klachten zijn ? Dat onderzoeken ze nu en pas als er heel veel klachten zijn zullen ze ongetwijfeld kamervragen gaan stellen.

Ik vind het van de gekke hoe hier gesproken word over je schamen om Nederlander te zijn etc. want dat slaat nergens op, het is gewoon een onderzoek om evt. punten te rechtvaardigen en te bewijzen. Het is helemaal geen belediging van een bevolkingsgroep of te kakken zetten. Simpel, meten is weten. Niks meer en niks minder. Niks om je voor te schamen dus !

Website Pvv
    “Het is belangrijk om een beeld te hebben van de omvang van de overlast en de verdringing. Want dan pas kun je daadwerkelijk naar goede oplossingen zoeken om deze knelpunten op te lossen” aldus de woordvoerder Ino van den Besselaar.

en daar ben ik het volledig mee eens. Dit gaat niet over nieuwe zondebokken zoeken, dit gaat over proberen om problemen in kaart te brengen waar Nederland over praat op straat. Als die geanalyseert zijn kan er naar een oplossing worden gezocht.
    Als 1 van de andere partijen zo een onderzoek was gestart dan had er waarschijnlijk geen haan naar gekraait.

25. rijkje
    Afbeelding van rijkje

Ik kan je wel vertellen dat als de partij waar ik op stem zo'n onderzoek zou instellen ik die partij onmiddellijk de rug zou toekeren.
    Ik vind dat de PVV de boodschap keurig verpakt in hele correcte bewoordingen. Maar het komt gewoon neer op Nederland voor de Nederlanders en "eigen volk eerst'. En ja, daar schaam ik me voor.

\"When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace\"

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x