Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Mode & Beauty
  4. Hak van laarzen korter maken?

Dit onderwerp heeft 5 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 09-02-2012 10:46.

Hak van laarzen korter maken?

Ga naar een onderdeel
  1. Jacoba1970
    Afbeelding van Jacoba1970

Ik ben benieuwd of één van jullie hier iets van weet. Ik hoorde van een collega dat de schoenmaker de hak van laarzen soms wel 2 centimeter korter kan maken... ik heb een paar mooie laarzen, maar ik trek ze (bijna) nooit aan omdat ik de hak van 7 centimeter te hoog vind. Ik ben net bij de schoenmaker geweest, maar die is op vakantie, dus ik dacht, ik vraag het eerst eens aan de dames op het Libelle-forum. Hebben jullie ook een prijs-indicatie?
    Alvast bedankt.
    Jacoba

2. ans
    Afbeelding van ans

:D Wat een goed idee,om de haken lager te laten maken.
    Ik weet alleen niet of dat kan
    En ook niet wat de kosten zijn

groetjes ans ....

3. tooske2
    Afbeelding van tooske2

Lees hier eens :D Staat er wel tussen dat het mogelijk is.
    http://www.kledingreparatie.nl/diensten/schoenreparatie

**Het is aardig om belangrijk te zijn,maar het is belangrijker om aardig te zijn.

4. lavansje
    Afbeelding van lavansje

Ja , ik heb ervaring met hakken verlagen.
    Mijn laarsjes waren ook te hoog van hak, heb er bij de schoenmaker 3 cm. af laten halen .
    Ze lopen nu perfect en ..., de kosten waren de prijs van een paar nieuwe hakjes ¤6,75
    Je doet het wel op eigen risico, de neusjes staan iets omhoog , maar niemand die dat ziet als je ze aanhebt.
    Lavansje

5. PapuDribbel
    Afbeelding van PapuDribbel

quote:
    lavansje schreef op 03 februari 2012 @ 18:12:
    Ja , ik heb ervaring met hakken verlagen.
    Mijn laarsjes waren ook te hoog van hak, heb er bij de schoenmaker 3 cm. af laten halen .
    Ze lopen nu perfect en ..., de kosten waren de prijs van een paar nieuwe hakjes ¤6,75
    Je doet het wel op eigen risico, de neusjes staan iets omhoog , maar niemand die dat ziet als je ze aanhebt.
    Lavansje
    Wat een goed ideee, ik wist niet, dat dat kon. Ik zie zoveel mooie schoenen met hakken van 10 cm, die voor mij nu op deze leeftijd te hoog zijn. Nu kan ik schoenen kopen met hoge hakken en 3 cm. eraf laten halen.

6. Jacoba1970
    Afbeelding van Jacoba1970

Bedankt voor jullie reacties..

Nu ben ik gisteren bij de schoenmaker geweest en hij vertelde me dat hij bij mijn laarzen er ongeveer een halve centimeter af kon halen omdat anders de neuzen teveel omhoog zouden gaan staan. Het zou ongeveer een tientje kosten. Ik denk niet dat ik het doe, want ik wil er wel 2 cm af en dat gaat dus niet, helaas..

Is er nog iemand geďnteresseerd in groene leren laarzen van van Dalen met een hak van 7 cm??? :-):-) Nauwelijks gedragen en ik vraag er 20 euro voor! Maat 38! :-)

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x