- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 5 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 09-02-2012 10:46.
Hak van laarzen korter maken?
- Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 17:15Jacoba1970
Ik ben benieuwd of één van jullie hier iets van weet. Ik hoorde van een collega dat de schoenmaker de hak van laarzen soms wel 2 centimeter korter kan maken... ik heb een paar mooie laarzen, maar ik trek ze (bijna) nooit aan omdat ik de hak van 7 centimeter te hoog vind. Ik ben net bij de schoenmaker geweest, maar die is op vakantie, dus ik dacht, ik vraag het eerst eens aan de dames op het Libelle-forum. Hebben jullie ook een prijs-indicatie?
Alvast bedankt.
Jacoba - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 15:38ans

Wat een goed idee,om de haken lager te laten maken.
Ik weet alleen niet of dat kan
En ook niet wat de kosten zijngroetjes ans .... - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 15:47tooske2
Lees hier eens
Staat er wel tussen dat het mogelijk is.
http://www.kledingreparatie.nl/diensten/schoenreparatie**Het is aardig om belangrijk te zijn,maar het is belangrijker om aardig te zijn. - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 18:12lavansjeJa , ik heb ervaring met hakken verlagen.
Mijn laarsjes waren ook te hoog van hak, heb er bij de schoenmaker 3 cm. af laten halen .
Ze lopen nu perfect en ..., de kosten waren de prijs van een paar nieuwe hakjes ¤6,75
Je doet het wel op eigen risico, de neusjes staan iets omhoog , maar niemand die dat ziet als je ze aanhebt.
Lavansje - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 19:55PapuDribbel

Wat een goed ideee, ik wist niet, dat dat kon. Ik zie zoveel mooie schoenen met hakken van 10 cm, die voor mij nu op deze leeftijd te hoog zijn. Nu kan ik schoenen kopen met hoge hakken en 3 cm. eraf laten halen.quote:lavansje schreef op 03 februari 2012 @ 18:12:
Ja , ik heb ervaring met hakken verlagen.
Mijn laarsjes waren ook te hoog van hak, heb er bij de schoenmaker 3 cm. af laten halen .
Ze lopen nu perfect en ..., de kosten waren de prijs van een paar nieuwe hakjes ¤6,75
Je doet het wel op eigen risico, de neusjes staan iets omhoog , maar niemand die dat ziet als je ze aanhebt.
Lavansje - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 10:46Jacoba1970
Bedankt voor jullie reacties..
Nu ben ik gisteren bij de schoenmaker geweest en hij vertelde me dat hij bij mijn laarzen er ongeveer een halve centimeter af kon halen omdat anders de neuzen teveel omhoog zouden gaan staan. Het zou ongeveer een tientje kosten. Ik denk niet dat ik het doe, want ik wil er wel 2 cm af en dat gaat dus niet, helaas..
Is er nog iemand geďnteresseerd in groene leren laarzen van van Dalen met een hak van 7 cm??? :-):-) Nauwelijks gedragen en ik vraag er 20 euro voor! Maat 38! :-)
Dit onderwerp heeft 5 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 09-02-2012 10:46.
Hak van laarzen korter maken?