Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Huis, Tuin & Keuken
  4. 24Kitchen

Dit onderwerp heeft 12 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 12-02-2012 16:12.

24Kitchen

Ga naar een onderdeel
  1. PapuDribbel
    Afbeelding van PapuDribbel

24 kitchen is een t.v. zender, die heel de dag lekkere recepten bereiden, van bijna alle nationaliteiten. Ik vind het een leuke zender, maar niet leuk voor de lijn. Ik heb een paar recepten opgenomen, om het later klaar te maken.Later, omdat ik momenteel wat kilo's kwijt wil en dus niets mag eten hahaaaaa.
    En dan kijk ik naar zo een zender hahaaaaaa.
    Zijn er hier dames die daar ook naar kijken en hebben jullie weleens een recept geprobeerd?????
    Ik wil zeker hirara maken, dat is een marrokaanse soep.
    Harira stond een paar weken geleden ook op de libelle site, ik had het al uitgeprint, toen zag ik het bij 24 kitchen, dus meteen opgenomen.
    Ben benieuwd.

PapuDribbel wijzigde dit bericht op 07-02-2012 15:59 met 0%

2. misswinter
    Afbeelding van misswinter

Ik heb er zelf nog nooit naar gekeken maar heb er wel veel over gehoord. Schijnt een erg verslavende zender te zijn waar je naar blijft kijken. Ben eigenlijk wel blij dat ik het niet heb dus :D

3. Adoeseg
    Afbeelding van Adoeseg

Ontdekte hem gisteravond: topzender!!

Kiss slowly, laugh insanely, live truly, and and forgive quickly, (Paul Coelho)

4. Boekenwurm
    Afbeelding van Boekenwurm

Ik maak af en toe wat PD.
    EN ik doe ook aan de lijn.
    Maar heel veel dingen inspireren me om weer eens wat anders te eten, en dan pas ik het zelf wel aan binnen mijn dieet.
    Ik vind vooral Rudolf leuk en die Italiaan :D

5. mamske1
    Afbeelding van mamske1

Rudolph is geweldig en de snelle maaltijden zijn over het algemeen best wel gezond met hier en daar een aanpassing. Prima zender, ik kijk er graag heen.

Voor de wereld ben je zomaar een persoon, maar voor een persoon kun je de hele wereld zijn!

6. PapuDribbel

quote:
    misswinter schreef op 02 februari 2012 @ 10:35:
    Ik heb er zelf nog nooit naar gekeken maar heb er wel veel over gehoord. Schijnt een erg verslavende zender te zijn waar je naar blijft kijken. Ben eigenlijk wel blij dat ik het niet heb dus :D

Helemaal gelijk Misswinter, het is verslavend, ik kijk ook veel, maar het is niet zo, dat ik meteen aan het eten slaag.
    Ik heb lasagna van Jamie gemaakt, het is inderdaad heel lekker en de risotto is ook heel lekker, Maar je kan daar zoveel leren.
    Wij hebben zo een mediabox van upc, waarmee je ook kan opnemen.
    Ik zei voor de grap tegen m'n zoon, kunnen we niet nog een box huren bij upc, om zo alles op te nemen wat ik leuk vind van 24kitchen. M'n zoon zei, ma begin daar niet aan hahhaaaaaaa.

7. PapuDribbel

Het mooiste is, ik ben momenteel ook aan de lijn, dan zegt m'n zoon, ma is dat goed, dat je kijk, zo krijg je toch trek. Maar op dit moment lukt het me, om van alles af te blijven. Nog een paar weken, dan komt het goed, dan ga ik beginnen met kleine dingen en kleine hoeveelheden op te scheppen hahhaaaaaa.

8. Boekenwurm
    Afbeelding van Boekenwurm

Papu; kijk een op voedingscentrum.nl
    Leuke recepten ook voor de slanke lijn.

9. AstonA
    Afbeelding van AstonA

Wij kijken ook geregeld. Rudolph geeft veel handige tips.

De harira maaltijdsoep heb ik 2 keer gemaakt.
    De eerste keer vond ik de cayennepeper te overheersend en de repen bleekselderij te groot.

De tweede keer heb ik de bleekselderij in boogjes gesneden, de helft cayennepeper gebruikt en om de soep gebondener te maken een grote aardappel in blokjes meegekookt.

Hier wordt rundvlees gebruikt maar op het Internet zijn ook recepten met lamsvlees en kip te vinden.

'k Heb niet het idee dat deze soep een dikmaker is.

10. nella2
    Afbeelding van nella2

Hoi, ja het is een verslavende zender. Vooral als Jamie komt en met z'n rijdende pub door Engeland toert. De informatieve films zijn onwijs leuk (bijv. de reportages over alle verschillende groenten en dingen zoals Rudolph in Instanboel) en ook het koken, natuurlijk. Alleen die twee kokende mutsen, die steeds in elkaars pannen lopen te vervelen, ben ik niet zo kapot van. Ik ben herstellende van een pees-operatie aan mijn voet, en kijk momenteel erg veel naar 24Kitchten. :duim:
    De Italiaan (Giovianni ?) is echt de favoriet van mij en mijn dochter. Ik heb al een paar keer iets van hem gemaakt. Ik neem niks op, want alle recepten zijn op de site vinden. Ja, deze zender moet blijven (alleen uitkijken voor een overdosis Rudolph, haha :D )
    Groetjes van Nella.

nella2 wijzigde dit bericht op 08-02-2012 13:01 met 0%

11. Tulp123
    Afbeelding van Tulp123

Op welke zender wordt het uitgezonden?

12. AstonA
    Afbeelding van AstonA

Op zender 24.

13. Tulp123
    Afbeelding van Tulp123

Bedankt.

x