- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 76 reacties, en bestaat uit 4 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 04-03-2012 23:44.
Win een weekend weg t.w.v. 350 euro!
- Geplaatst op zondag 19 februari 2012 18:02vessemIk heb ook last van blanco vlakken
- Geplaatst op maandag 20 februari 2012 10:47ibelleHet is de bedoeling om op de witte vlakken te drukken, iedere keer 2 en dan dezelfde te vinden.
Deze keer is het lastig, want de afbeeldingen lijken verdacht veel op elkaar! - Geplaatst op maandag 20 februari 2012 12:15Tobypoes
Heel leuk spel. Heb volgens mij wel een hoge score. Maar....... hoe weet ik nou of hij hoog genoeg is! Kunnen jullie niet ergens vermelden wat de hoogste score is, want dan is het een uitdaging om NOG beter te scoren?
Wil zo'n fijn weekend n.l. wel heel graag winnen :-)
Groetjes
Irene - Geplaatst op dinsdag 21 februari 2012 09:47Anne16Hoi Irene,
Ik denk dat iedereen, die aan dit spel meedoet, graag een weekendje weg wil winnen.
Scores kun je vinden door bij de zoekfunctie brainfitness in te tikken en dan het 1e vakje aan te klikken.
Dan kun je zien dat de hoogste score van Muis is: 21630.
Zij heeft waarschijnlijk een supersnelle computer en een superbrein ;=] Succes! - Geplaatst op woensdag 22 februari 2012 14:18DymMijn scores zijn allemaal verdwenen!
- Geplaatst op donderdag 23 februari 2012 00:35Anne16Woepietje heeft 22200 punten!
Wat is jouw geheim? - Geplaatst op donderdag 23 februari 2012 10:53Tobypoes
De mijne zijn ook allemaal verdwenen. Moet ik weer opnieuw beginnen. Hoe kan dat nou redactie !!!!! - Geplaatst op donderdag 23 februari 2012 15:16Anne16De scores die er stonden waren ook nog van voorgaande plaatjes.
Ik kan me voorstellen dat de redactie besloten heeft om iedereen een gelijke kans te geven en opnieuw te starten met die scores.
Deze plaatjes zijn lastiger als de vorige.
Een ander ding is dat ik het idee heb dat er gerommeld wordt met de scores.
Hoe kan iemand 22200 punten halen?
Dit betekent in 15 secondes 24 kaartjes omdraaien, en ze dan ook nog direct goed hebben. Hoogst merkwaardig! - Geplaatst op donderdag 23 februari 2012 19:10rickybosNou Had ik eens een hele hoge score is bij mij ook alles verdwenen..raar !
- Geplaatst op donderdag 23 februari 2012 22:13muis190
Heeft er iemand van de overige 5 prijswinaars al de tas van twish ontvangen ? Ik heb deze nog niet gezien dus ... - Geplaatst op vrijdag 24 februari 2012 11:45TrouwJa onbegrijpelijk! had ook een keer een goede score en oeps weg zijn ze!!!
- Geplaatst op vrijdag 24 februari 2012 17:52munchkinie
Al mijn scores zijn ook verdwenen! Nu is dus alles wat ik heb gedaan voor niets geweest? - Geplaatst op zaterdag 25 februari 2012 00:29Anne16Sommige mensen denken dat alleen hun score is verwijderd.
Sommige mensen lezen de berichten niet voordat ze zelf een bericht schrijven. Dit is niet de 1e keer. Ik merk dat ik me hieraan stoor!
Ik ben overigens ook benieuwd wie de tas heeft gewonnen. - Geplaatst op zaterdag 25 februari 2012 12:56muis190
Mijn gewonnen tas is net aan gekomen :-) - Geplaatst op zondag 26 februari 2012 14:45maddieja, ik heb ook een tas gewonnen en ben er superblij mee!!!!!!!! ik doe het spelletje wel voor mijn plezier, hoor, dus dit is eigenlijk gewoon een verrassing!!!!
- Geplaatst op zondag 26 februari 2012 19:26muis190
Gefeliciteerd Maddie,ik denk dat iedereen het spelletje voor zijn plezier speelt daar zijn spelletjes toch voor ;-) en als je dan nog iets wint is dat leuk mee genomen . - Geplaatst op maandag 27 februari 2012 00:06vessemik zie nog steeds alleen maar witte vlakken, jammer.
- Geplaatst op maandag 27 februari 2012 08:32dainessa
ook van mij gefeliciteerd Maddie. Het is zo\'n beeldschone tas. Veel plezier ermee. - Geplaatst op maandag 27 februari 2012 15:53vessemnog steeds blanco vlakken.
- Geplaatst op dinsdag 28 februari 2012 12:20tamjoyhéél veel witte vlakken........klopt hier iets niet?
- Geplaatst op woensdag 29 februari 2012 11:29helena100Waarom gaan de vakjes niet open? Zo win je nooit wat. Het is al best moeilijk bij mij gaan de vakjes soms langzaam open.
- Geplaatst op woensdag 29 februari 2012 11:55maddieleuk, nieuwe plaatjes, en zo vrolijk, maar wel even wennen, hoor, heel verschil Friesland en China!!!!!!!
- Geplaatst op woensdag 29 februari 2012 18:54hennetjeWaarom zie je nooit meer wie er gewonnen heeft en met hoeveel punten? Wordt de prijs wel uitgereikt??
- Geplaatst op donderdag 01 maart 2012 21:49poekiepoes
Het is jammer dat er op een aantal vakjes geen plaatjes staan,dan is het lang gokken om het goede plaatje te vinden die dus niet te zien is.....;-( - Geplaatst op zondag 04 maart 2012 23:44maddiebij mij staan op alle vakjes plaatjes, en ook nog even voor de didelijkheid, ik heb het hier trouwens al meer verteld, ik heb ook een prijs gewonnen en gekregen!!!!!!
Dit onderwerp heeft 76 reacties, en bestaat uit 4 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 04-03-2012 23:44.
Win een weekend weg t.w.v. 350 euro!