Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Reacties op Libelle.nl
  4. Win een weekend weg t.w.v. 350 euro!

Dit onderwerp heeft 76 reacties, en bestaat uit 4 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 04-03-2012 23:44.

Win een weekend weg t.w.v. 350 euro!

Ga naar een onderdeel
  1. vessem
    Afbeelding van vessem

Ik heb ook last van blanco vlakken

2. ibelle
    Afbeelding van ibelle

Het is de bedoeling om op de witte vlakken te drukken, iedere keer 2 en dan dezelfde te vinden.
    Deze keer is het lastig, want de afbeeldingen lijken verdacht veel op elkaar!

3. Tobypoes
    Afbeelding van Tobypoes

Heel leuk spel. Heb volgens mij wel een hoge score. Maar....... hoe weet ik nou of hij hoog genoeg is! Kunnen jullie niet ergens vermelden wat de hoogste score is, want dan is het een uitdaging om NOG beter te scoren?
    Wil zo'n fijn weekend n.l. wel heel graag winnen :-)
    Groetjes
    Irene

4. Anne16
    Afbeelding van Anne16

Hoi Irene,
    Ik denk dat iedereen, die aan dit spel meedoet, graag een weekendje weg wil winnen.
    Scores kun je vinden door bij de zoekfunctie brainfitness in te tikken en dan het 1e vakje aan te klikken.
    Dan kun je zien dat de hoogste score van Muis is: 21630.
    Zij heeft waarschijnlijk een supersnelle computer en een superbrein ;=] Succes!

5. Dym
    Afbeelding van Dym

Mijn scores zijn allemaal verdwenen!

6. Anne16
    Afbeelding van Anne16

Woepietje heeft 22200 punten!
    Wat is jouw geheim?

7. Tobypoes
    Afbeelding van Tobypoes

De mijne zijn ook allemaal verdwenen. Moet ik weer opnieuw beginnen. Hoe kan dat nou redactie !!!!!

8. Anne16
    Afbeelding van Anne16

De scores die er stonden waren ook nog van voorgaande plaatjes.
    Ik kan me voorstellen dat de redactie besloten heeft om iedereen een gelijke kans te geven en opnieuw te starten met die scores.
    Deze plaatjes zijn lastiger als de vorige.

Een ander ding is dat ik het idee heb dat er gerommeld wordt met de scores.
    Hoe kan iemand 22200 punten halen?
    Dit betekent in 15 secondes 24 kaartjes omdraaien, en ze dan ook nog direct goed hebben. Hoogst merkwaardig!

9. rickybos
    Afbeelding van rickybos

Nou Had ik eens een hele hoge score is bij mij ook alles verdwenen..raar !

10. muis190
    Afbeelding van muis190

Heeft er iemand van de overige 5 prijswinaars al de tas van twish ontvangen ? Ik heb deze nog niet gezien dus ...

11. Trouw
    Afbeelding van Trouw

Ja onbegrijpelijk! had ook een keer een goede score en oeps weg zijn ze!!!

12. munchkinie
    Afbeelding van munchkinie

Al mijn scores zijn ook verdwenen! Nu is dus alles wat ik heb gedaan voor niets geweest?

13. Anne16
    Afbeelding van Anne16

Sommige mensen denken dat alleen hun score is verwijderd.
    Sommige mensen lezen de berichten niet voordat ze zelf een bericht schrijven. Dit is niet de 1e keer. Ik merk dat ik me hieraan stoor!

Ik ben overigens ook benieuwd wie de tas heeft gewonnen.

14. muis190
    Afbeelding van muis190

Mijn gewonnen tas is net aan gekomen :-)

15. maddie
    Afbeelding van maddie

ja, ik heb ook een tas gewonnen en ben er superblij mee!!!!!!!! ik doe het spelletje wel voor mijn plezier, hoor, dus dit is eigenlijk gewoon een verrassing!!!!

16. muis190
    Afbeelding van muis190

Gefeliciteerd Maddie,ik denk dat iedereen het spelletje voor zijn plezier speelt daar zijn spelletjes toch voor ;-) en als je dan nog iets wint is dat leuk mee genomen .

17. vessem
    Afbeelding van vessem

ik zie nog steeds alleen maar witte vlakken, jammer.

18. dainessa
    Afbeelding van dainessa

ook van mij gefeliciteerd Maddie. Het is zo\'n beeldschone tas. Veel plezier ermee.

19. vessem
    Afbeelding van vessem

nog steeds blanco vlakken.

20. tamjoy
    Afbeelding van tamjoy

héél veel witte vlakken........klopt hier iets niet?

21. helena100
    Afbeelding van helena100

Waarom gaan de vakjes niet open? Zo win je nooit wat. Het is al best moeilijk bij mij gaan de vakjes soms langzaam open.

22. maddie
    Afbeelding van maddie

leuk, nieuwe plaatjes, en zo vrolijk, maar wel even wennen, hoor, heel verschil Friesland en China!!!!!!!

23. hennetje
    Afbeelding van hennetje

Waarom zie je nooit meer wie er gewonnen heeft en met hoeveel punten? Wordt de prijs wel uitgereikt??

24. poekiepoes
    Afbeelding van poekiepoes

Het is jammer dat er op een aantal vakjes geen plaatjes staan,dan is het lang gokken om het goede plaatje te vinden die dus niet te zien is.....;-(

25. maddie
    Afbeelding van maddie

bij mij staan op alle vakjes plaatjes, en ook nog even voor de didelijkheid, ik heb het hier trouwens al meer verteld, ik heb ook een prijs gewonnen en gekregen!!!!!!

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x