- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 76 reacties, en bestaat uit 4 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 04-03-2012 23:44.
Win een weekend weg t.w.v. 350 euro!
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 16:20Anne16Bij mij werkt het spel prima!
Voor degene die lege vakjes krijgen is dit misschien een optie.
Alt K (of linksboven het radertje aanklikken), dan internetopties aanklikken. Vervolgens op verwijderen.
Dan in ieder geval de cookies verwijderen en eventuele andere nutteloze opgeslagen internetinfo.
Het zijn lastige plaatjes.
Succes met het spel! - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 20:21tessanoa
deze is lastig!!! - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 09:22harryindewarry
Gossie ik scoor weinig punten . de vakjes draaien zo snel weer terug dat ik amper kan zien wat er staat. dat is bij duidelijker plaatjes natuurlijk 'n voordeel.
De wereld is een gekkenhuis en hier is het hoofdkantoor - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 10:40Marion1990
Het zijn zeker lastige plaatjes:) Maar heb hem toch maar 1x geprobeerd - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 12:38aplem
oefening baart kunst - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 17:26sexyjaneDeze sla ik over, bijna allemaal dezelfde plaatjes! Straks kom ik nog overspannen in het ziekenhuis, laat dat weekend maar zitten. Veel succes iedereen die het wel aandurft!
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 17:02Ineke1983Na een paar keer wordt het echt leuker! Zet 'm op mensen!
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 18:22JoycEd
Tussen alle witte plaatjes had ik er 1 met een afbeelding :-S
Ik denk dat ik maar pas...
Succes iedereen! - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 09:50Bomma 75Gister had ik foto's en 1 leeg vakje.Vandaag weer alles leeg!
Niet leuk meer. - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 19:07Bomma 75Het wordt steeds leuker met allemaal
witte ,lege vakjes gespeeld.Resultaat -525 punten. - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 23:47Anne16Bomma, nu weten we het wel!
Waarschijnlijk ligt het toch echt aan de instellingen op jouw computer.
Hoe kan het dat anderen het spelletje gewoon kunnen spelen? - Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 14:37loper70Ik vind memorie zonder foto\'s ook niet te doen! Ik krijg soms 3 foto\'s soms 4 maar nooit meer. Niks aan!
- Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 17:08Anne16Ik vraag me af wat jullie verwachtingen zijn met al dat geklaag.
Dat je hiermee wel plaatjes krijgt?
Het is nu wel bekend dat sommige geen plaatjes krijgen.
(ook bij de redactie van dit spel)
Mijn advies: doe iets aan de instellingen op je computer!! - Geplaatst op zaterdag 11 februari 2012 13:04ibelleDeze plaatjes lijken wel veel op elkaar
- Geplaatst op zaterdag 11 februari 2012 16:39greta56
ik ben ook wel benieuwd wie de vorige brainpuzzel won...die met die tassen...kun je dat ergens terug zien? - Geplaatst op zaterdag 11 februari 2012 23:50b79Welke instellingen dan?? Wat ik ook doe, het blijven witte vlakken.
- Geplaatst op zondag 12 februari 2012 14:31muis190
Ik heb ook geen idee maar misschien is het ,het proberen waard een andere browser te kiezen of flash vernieuwen.
Succes hoop dat het op de een of andere manier toch gaat lukken . - Geplaatst op zondag 12 februari 2012 19:39TrouwIk ben ook zo benieuwd wie er heeft gewonnen! Deze is inderdaad niet makkelijk!
- Geplaatst op maandag 13 februari 2012 17:16sexyjaneKan een van jullie me ook vertellen wat de score zo al is? Ik kom nooit hoger, en zeker bij deze al heelmaal niet, dan 19.000 punten. Is dat nou veel of weinig? En wat kun je eigenlijk maximaal halen? Je ziet na afloop wel de namen van de prijswinnaars, maar nooit de score. Ik ben daar eigenlijk wel erg benieuwd naar. Dank voor jullie reacties.
- Geplaatst op maandag 13 februari 2012 20:44Anne16Hoi Jane,
Bij de zoekfunctie rechtsboven, kun je brainfitness intikken, vervolgens het 1e vakje en dan zie je de hoogste scores in verhouding met die van jou. Succes! - Geplaatst op woensdag 15 februari 2012 14:35jocca
kan de laagste score ook een keer een prijs krijgen?
Ha ha, dan heb ik meer kans - Geplaatst op donderdag 16 februari 2012 14:20Dianne Tommy
hallo ik heb iedere keer witte vlakken.
Zo wordt het natuurlijk wel extra moeilijk gemaakt hihi. - Geplaatst op donderdag 16 februari 2012 18:09jocedeIk heb al maanden witte vlakken..
Hoe kan dit?? - Geplaatst op donderdag 16 februari 2012 19:46Lisbethik snap dat niet dat jullie daar niks aan doen dat iedereen die witte plaatjes heeft jammer
- Geplaatst op donderdag 16 februari 2012 23:23Anne16Het spel is niet stabiel.
Veel klachten van witte vlakjes (wat ik niet herken, zie mijn eerdere reacties hierop). Maar ik ervaar wel andere dingen.
Soms reageert het spel erg traag, dan weer heel snel.
En dubbele plaatjes worden soms een tweede keer getoond, plaatjes worden tussentijds verschoven.
Soms tikken de secondes wel erg snel weg.
Allemaal heel vreemd.
Misschien beter beveiligen en opnieuw beginnen met scores?
(Ik sta zelf best wel hoog, maar ik wil graag eerlijk winnen)
Dit onderwerp heeft 76 reacties, en bestaat uit 4 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 04-03-2012 23:44.
Win een weekend weg t.w.v. 350 euro!