- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 44 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 30-01-2012 20:14.
Holleeder is vrij
- Geplaatst op zondag 29 januari 2012 16:36missmarple
quote:Adoeseg schreef op 29 januari 2012 @ 10:12:
Hij is vrij, maar is niet vrij.... Net als sommige mensen die zich moeten verstoppen voor hun gewelddadige ex! Misschien voelt hij nu echt pas goed wat het is, om een opgejaagd mens te zijn. Dat wens je niemand toe. Maar hij heeft er zélf voor gezorgd dat hij in deze situatie zit. Maakt het niet minder schrijnend, maar toch....
Gewelddadige ex? (adoeseg)
Wilders?(MM)
Hele reut vijanden?(Ellon)
Laat hem maar een opgejaagd mens voelen...dat had hij zich eerder kunnen bedenken...en anders zit hij de straf toch helemaal uit dan hoeft hij zich niet opgejaagd voelen.
Dat wens je inderdaad niemand toe.missmarple wijzigde dit bericht op 29-01-2012 16:51 met 3% - Geplaatst op zondag 29 januari 2012 18:21Adoeseg
.ModLibelle wijzigde dit bericht op 29-01-2012 18:25 met 99%: onnodig.Kiss slowly, laugh insanely, live truly, and and forgive quickly, (Paul Coelho) - Geplaatst op zondag 29 januari 2012 18:36annec66
Hij is veel te vroeg vrijgekomen. - Geplaatst op zondag 29 januari 2012 19:09apekop
Ik ben nu het boek "de liquidatiedossiers" aan het lezen..een ingewikkeld boek met vele complotten en moorden.
Dat gaat voor een groot deel over Holleeder en zijn "maatjes".
Misschien is Holleeders echte straf wel dat-ie vanaf nu altijd over zijn schouder moet kijken.
Achtervolgingswaanzin lijkt me erger dan 6 jaar zitten.Gaan jullie maar met de tijd mee, ik kom later wel.... - Geplaatst op zondag 29 januari 2012 19:27missmarple
quote:annec66 schreef op 29 januari 2012 @ 18:36:
Hij is veel te vroeg vrijgekomen.
- Geplaatst op zondag 29 januari 2012 20:48Gizmo
Ik heb het boek over de Heinekenontvoering gelezen en dan denk ik, als dat soort lui maar de helft van hun vindingrijkheid, creativiteit en organisatietalent in zouden zetten voor legale praktijken dan was er zoveel leed voorkomen en hadden ze schatrijk geworden zonder alle toestanden. Daarbij komt nog dat het handenvolgeld kost om politieonderzoek etc te doen, dan zitten ze vast (kost ook weer een hoop geld) zo zonde, dat geld konden we dan beter besteden, aan de zorg ofzo.Elke dag is een begin voor de rest van mijn leven. - Geplaatst op zondag 29 januari 2012 21:18Adoeseg
Adoeseg schreef op 29 januari 2012 @ 10:12:
Hij is vrij, maar is niet vrij.... Net als sommige mensen die zich moeten verstoppen voor hun gewelddadige ex! Misschien voelt hij nu echt pas goed wat het is, om een opgejaagd mens te zijn. Dat wens je niemand toe. Maar hij heeft er zélf voor gezorgd dat hij in deze situatie zit. Maakt het niet minder schrijnend, maar toch....
Dat zei ik dus!Kiss slowly, laugh insanely, live truly, and and forgive quickly, (Paul Coelho) - Geplaatst op zondag 29 januari 2012 21:48ellon
quote:missmarple schreef op 29 januari 2012 @ 16:36:
[...]
Wilders?(MM)
Laat hem maar een opgejaagd mens voelen...dat had hij zich eerder kunnen bedenken...en anders zit hij de straf toch helemaal uit dan hoeft hij zich niet opgejaagd voelen.
Dat wens je inderdaad niemand toe.
Waarom quote je drie woorden uit een bericht van mij? Heeft dat verband met hetgeen je eronder geschreven hebt?
Ik zou willen dat je dat voortaan niet meer deed. Het slaat nergens meer op zo.De natuur is een wonder. Een miljoen jaar geleden wist nog niemand, dat de mens een bril zou dragen en toch staan onze oren op de goede plaats - Geplaatst op zondag 29 januari 2012 21:57Adoeseg
Idd. En die woorden van mij hoeven ook niet zo eruit gehaald te worden.Kiss slowly, laugh insanely, live truly, and and forgive quickly, (Paul Coelho) - Geplaatst op zondag 29 januari 2012 22:59janneke2...welke straf is lichter...?
1) Achter tralies zitten.
2) Altijd in een gepanterde auto moeten rondrijden, nooit in het zonnetje op het Leidseplein kunnen zitten (...voor rasamsterdammers, dan...) en altijd over je schouder moeten kijken en ook Justitie nog 17 miljoen euro moeten betalen
3) Uitwijken naar Kirchizie oid. en je leven doorbrengen in 'vrijwillige' ballingschap
(En ik denk, dat antwoord 2 voor ons als NL het goedkoopste is.
) - Geplaatst op maandag 30 januari 2012 02:38Mee
.ModLibelle wijzigde dit bericht op 30-01-2012 19:17 met 99%: onnodig - Geplaatst op maandag 30 januari 2012 02:38Mee
.ModLibelle wijzigde dit bericht op 30-01-2012 19:17 met 99%: onnodig - Geplaatst op maandag 30 januari 2012 07:18Gizmo
Janneke ik stem voor optie 2 maar ik vermoed dat hij snel gevlogen zou zijn. Naar die 17 miljoen kunnen we fluiten die zijn weg.Elke dag is een begin voor de rest van mijn leven. - Geplaatst op maandag 30 januari 2012 09:49ellon
Ik denk niet dat hij Nederland gaat verlaten. Ook in het buitenland zal hij niet veilig zijn. Er zijn er zat die ook in het buitenland het loodje hebben gelegd. Met zijn slechte gezondheid is het ook niet aannemelijk dat hij in verweggistan zal gaan wonen. En ik moet ook nog zien dat hij die 17 miljoen gaat neertellen.De natuur is een wonder. Een miljoen jaar geleden wist nog niemand, dat de mens een bril zou dragen en toch staan onze oren op de goede plaats - Geplaatst op maandag 30 januari 2012 10:45Adoeseg
Zoals hij eruitziet: bereslecht! Zijn gezondheid heeft niet alleen te lijden gehad door die bajes denk ik. Ik zou voor geen goud willen ruilen en snap ook niet, dat er vrouwen zijn, die zich aangetrokken voelen tot zulke mannen. Hij heeft zijn eigen kinderen uit veiligheidsoverwegingen al jarenlang niet meer gezien, ze dragen ook geen van allen zijn achternaam, maar die van hun moeder! Arme kids, je zult maar zo'n vader ( en moeder) hebben, die stempel draag je desondanks tóch mee...Kiss slowly, laugh insanely, live truly, and and forgive quickly, (Paul Coelho) - Geplaatst op maandag 30 januari 2012 11:53janneke2Wat mij betreft wordt hij gewoon aangeduid als "man zonder hart".
Er is niets 'top' aan deze gewetenloze crimineel.
(Maar ja: een Man Met Macht... Geldt zelfs voor Bleker.)
Een deel van die 17 miljoen, is wat hi Endstra afgepest heeft. Wat zou er met dat geld gebeuren, als justitie het in handen heeft: gaat het dan terug naar de ervan Willem Endstra...? - Geplaatst op maandag 30 januari 2012 12:11missmarple
QUOTE ELLON:vrijdag 27 januari 2012 21:08
Hij zat veiliger in de bak dan erbuiten. Holleeder zat nooit vrij zijn (niet dat dat zo erg is, want hij heeft het er naar gemaakt). Het is afwachten tot er een aanslag op hem wordt gepleegd met de hele reut vijanden die hij heeft.
---------------------------------------------------------------------------------
Adoeseg schreef op 29 januari 2012 @ 10:12:
-------------------------------------------------------------------------
quote MM: zondag 29 januari 2012 13:04Zullen zijn slachtoffers ooit weer vrij zijn?
Zelfs Wilders is niet vrij en heeft niet uitgevreten wat Holleerder heeft uitgevreten.
----------------------------------------------------------------------------
QUOTE ELLON:zondag 29 januari 2012 13:35Wat heb jij toch met die Wilders? Wat heeft dat met dit onderwerp te maken. Het lijkt wel alsof je nergens anders over kunt praten
--------------------------------------------------------------------------------------
missmarple schreef op 29 januari 2012 @ 16:36:....................
Wilders?(MM)
Dat wens je inderdaad niemand toe.
------------------------------------------------------------------------
QUOTE ELLON:29 januari 21.48 u.:Waarom quote je drie woorden uit een bericht van mij? Heeft dat verband met hetgeen je eronder geschreven hebt?
Ik zou willen dat je dat voortaan niet meer deed. Het slaat nergens meer op zo.
-----------------------------------------------------------------------
antw MM:Ellon...nou luister eens goed....Jij vroeg aan mij wat ik toch met die Wilders had toen ik hem noemde in mijn posting....want hij word ook opgejaagd, in die zinne haalde ik hem hier aan.Daarop volgden meerdere neerbuigende reactie's omdat ik de naam Wilders noemde. Waarom ik die noemde? Nou het zelfde als dat jij een hele reute vijanden er bij haalt, en het zelfde als dat Adoeseg een gewelddadige ex er bij haalt.
Geef gewoon antwoord op het onderwerp en zit niet zo te muggeziften op mijn woorden. - Geplaatst op maandag 30 januari 2012 12:15missmarple

Hoezo het goedkoopste voor Nederland?? Hij is vrij en moet nu voor zich zelf zorgen. Om te beginnen met solliciteren.quote:janneke2 schreef op 29 januari 2012 @ 22:59:
...welke straf is lichter...?
1) Achter tralies zitten.
2) Altijd in een gepanterde auto moeten rondrijden, nooit in het zonnetje op het Leidseplein kunnen zitten (...voor rasamsterdammers, dan...) en altijd over je schouder moeten kijken en ook Justitie nog 17 miljoen euro moeten betalen
3) Uitwijken naar Kirchizie oid. en je leven doorbrengen in 'vrijwillige' ballingschap
(En ik denk, dat antwoord 2 voor ons als NL het goedkoopste is.
) - Geplaatst op maandag 30 januari 2012 12:50janneke2quote:missmarple schreef op 30 januari 2012 @ 12:15:
[...]
Hoezo het goedkoopste voor Nederland?? Hij is vrij en moet nu voor zich zelf zorgen. Om te beginnen met solliciteren.
Mij ontgaat iets...
Ik denk, dat optie 2 in die zin het goedkoopste is, dat we geen cel voor hem hoeven te betalen. (Toch 400 per dag.)
Verder hoef je ''alleen maar'' te solliciteren, als je een beroep doet op een sociale uitkering. OF hij dat gaat doen, is een vraag. Daar ben je niet toe verplicht.
(Maar hoei, kom je binnen bij een bedrijf:"Hallo ik ben Willem Holleder..." - mag je meteen weer vertrekken.) - Geplaatst op maandag 30 januari 2012 13:15missmarple
Klopt Janneke, je hebt gelijk, maar is die gepantserde wagen door hem zelf betaald? - Geplaatst op maandag 30 januari 2012 13:20janneke2Ik geloof grif, dat het geld van Endstra of een ander slachtoffer is gekomen.
Maar WAO oid kreeg hij niet. (Never did an honest day's work.)
En NL heeft geen enkele verplichting, om hem te beschermen. (Hij is niet vogelvrij verklaard, that's all. Dat geeft hem geen recht op een gepatserde wagen.)janneke2 wijzigde dit bericht op 30-01-2012 13:21 met 0% - Geplaatst op maandag 30 januari 2012 13:23missmarple

- Geplaatst op maandag 30 januari 2012 13:24missmarple
die gepantserde wagen....is dat omdat hij bang is dat hij ontvoerd word? - Geplaatst op maandag 30 januari 2012 20:10Gizmo
Meneer Endstra was ook niet brandschoon, die heeft heerlijk meegeprofiteerd (en wilde ook bij de grote jongens horen en voor weinig werk veel geld verdienen) en toen de criminelen hun geld weer terug wilden en dat niet zo maar kon (zat in vastgoed) begon het geëmmer.
Het kan best zijn dat het geld dat hij van Endstra zogenaamd afgeperst had, zijn eigen geld was, wat Endstra voor hem geďnvesteerd had in vastgoed. Crimineel geld dat wel, maar wel van Holleeder.
Geen idee waarom hij die auto nodig had (misschien omdat de moordenaar van Bruinsma tijdens een verlof dood werd geschoten toen hij vrolijk rond fietste, was hij daar ook bang voor).Elke dag is een begin voor de rest van mijn leven. - Geplaatst op maandag 30 januari 2012 20:14ellon
Hij is bang dat hij geliquideerd wordt, wat niet vreemd is in die wereld.De natuur is een wonder. Een miljoen jaar geleden wist nog niemand, dat de mens een bril zou dragen en toch staan onze oren op de goede plaats
Dit onderwerp heeft 44 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 30-01-2012 20:14.
Holleeder is vrij