- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 10 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 30-01-2012 10:47.
PVV blokkeert benoeming Timmermans
- Geplaatst op vrijdag 27 januari 2012 09:53misswinter
Hebben jullie gisteren ook Nieuwsuur gezien met dat item over de PVV die de benoeming van Frans Timmermans (PvdA) als Commissaris voor de Mensenrechten in Europa heeft dwarsgezeten? Als je het mij vraagt een duidelijk geval van wraak en typisch PVV. Timmermans zou tegen de PVV zijn. Ironisch genoeg is degene die het wel is geworden nog kritischer t.o.v. PVV dan Timmermans. - Geplaatst op vrijdag 27 januari 2012 09:56Adoeseg
Ik zeg toch steeds: het is het woordenspel van macht, oftewel machtsspel der woorden. Misbruik van macht. Spelletjes. Ik weet niet zo gauw meer wie, maar iemand zei van de week op tv: ik geloof Marijnissen: het is en blijft een slangenkuil...nou, dat was mij allang duidelijk..Kiss slowly, laugh insanely, live truly, and and forgive quickly, (Paul Coelho) - Geplaatst op vrijdag 27 januari 2012 10:01ellon
Ja, is het niet om te gillen. Wel jammer voor Timmermans, maar ook hier schiet de PVV zich weer in de eigen voet. Wat een stelletje incompetente en trieste figuren. En wat doen ze eigenlijk in het EP. Een club die tegen Europa is, gaat daar toch niet zitten? Maar het schuift natuurlijk wel een lekkere duit waar je weinig anders voor hoeft te doen dan anderen dwars te zitten bij benoemingen.De natuur is een wonder. Een miljoen jaar geleden wist nog niemand, dat de mens een bril zou dragen en toch staan onze oren op de goede plaats - Geplaatst op vrijdag 27 januari 2012 17:07merlin
Ach, deze politieke kermisklanten zullen wel snel van het toneel verdwijnen. Ik verwacht dat puvuvu over een jaartje of twee niet meer is dan een splinterpartijtje. Met hooguit 1 - 3 zeteltjes
- Geplaatst op vrijdag 27 januari 2012 19:32Gizmo
Ellon dat was nu ook precies mijn reactie. Zo anti europa maar wel daar in het parlement zitten. Snapte daar niets van, maar ik snap wel meer niet van die club.
Het zijn hele zielige mensen die bij die club zitten met een leider die compleet wereldvreemd is (omdat hij gewoon continu bewaakt wordt lijkt hij echt af en toe het spoor compleet bijster te zijn). De enige manier om ze te ontmaskeren was door de mee te laten doen met gedoogsteun, dan kunnen ze niet zo heeeeel hard schreeuwen. Vond ik een slimme zet. Grote bek aan de zijlijn kan je altijd opzetten.Gizmo wijzigde dit bericht op 27-01-2012 19:36 met 55%Elke dag is een begin voor de rest van mijn leven. - Geplaatst op vrijdag 27 januari 2012 22:48ellon
Hoe dom ze zijn, blijkt ook wel uit het feit dat ze helemaal niet wisten op wie ze wél stemden:
PVV: koste wat kost tegen Timmermans
De PVV wilde deze week koste wat kost voorkomen dat PvdA-Kamerlid Timmermans een topfunctie in Europa kreeg. Die was in de race voor de post van Commissaris voor de Mensenrechten van de Raad van Europa.
Mede door het stemgedrag van de PVV ging die baan naar de Let Muiznieks.
Xenofobisch
Muiznieks schreef als rapporteur voor de Raad van Europa dat de PVV zich bedient van racistisch en xenofoob taalgebruik. In een Europees rapport over Nederland schreef hij: "dat recentelijk met name de PVV een spraakmakende rol heeft gespeeld door het indienen van omstreden beleidsvoorstellen en door racistisch of xenofobisch taalgebruik, met name gericht tegen moslimgemeenschappen."
In Nieuwsuur zei PVV'er Van Dijk dat hij de standpunten van de Let niet kende, maar dat hij in elk geval niet op Timmermans wilde stemmen.
De PVV blokkeerde eerder Timmermans' benoeming tot gouverneur van Limburg.
Bron: NOSDe natuur is een wonder. Een miljoen jaar geleden wist nog niemand, dat de mens een bril zou dragen en toch staan onze oren op de goede plaats - Geplaatst op zaterdag 28 januari 2012 11:38Willemijn23
De Partij voor de Vrijheid neemt wraak op ieder die het vrije woord gebruikt om kritiek op de PVV te geven. De " vrijheid" slaat alleen op de vrijheid om de mening van de PVV te verkondigen, niet andersom.
Er viel me iets op:
Als je in de posting van Mee, vandaag 9.41 uur, in het topic over het zogenaamde hondenverbod, de islam/ moslims/ ze vervangt door de PVV beschrijft het aardig de situatie die in ons land zou ontstaan met de PVV aan de macht.
Nu ook weer de Haagse PVV fractie die opgeroepen heeft klachten over een verkeerssituatie te verzinnen teneinde genoeg bijdragen te hebben voor het zwartboek. Mensen wordt wakker!
http://www.blikopnieuws.n ... tie_hebben_verzonnen.htmlWillemijn23 wijzigde dit bericht op 28-01-2012 11:41 met 3%Keer je om naar de zon... en je schaduw verdwijnt. - Geplaatst op zaterdag 28 januari 2012 12:51ellon
Het zijn en blijven charlatans. Daar zou ik niet graag door vertegenwoordigd worden.De natuur is een wonder. Een miljoen jaar geleden wist nog niemand, dat de mens een bril zou dragen en toch staan onze oren op de goede plaats - Geplaatst op zaterdag 28 januari 2012 14:25Willemijn23
Nu weer hun weigering om verantwoording af te leggen over verkregen gelden. Als er één partij is die werkelijk alles wat henzelf betreft onder het tapijt wil vegen is het de PVV wel. Dit is geen achterkamertjespolitiek meer, dat is rioolpolitiek.Keer je om naar de zon... en je schaduw verdwijnt. - Geplaatst op maandag 30 januari 2012 10:17misswinter
Wat mij betreft: afschaffen die partij.
- Geplaatst op maandag 30 januari 2012 10:47Adoeseg
Ach, die gaan vanzelf wel weer ter ziele, zoals ook Rita en Mat, daar hoor je op den duur geen donder meer van....Kiss slowly, laugh insanely, live truly, and and forgive quickly, (Paul Coelho)
Dit onderwerp heeft 10 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 30-01-2012 10:47.
PVV blokkeert benoeming Timmermans