- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3003 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 31 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 24-03-2012 21:15. Dit onderwerp is gesloten!
Oma's (14)
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 12:11biene
hahaha , nee rina en Trees , ik ben hier
. Kom net aagefloge . Gisteren liet Maybe mij kruipen , heel leuk maybe . Hebben jullie mijn zopie al uitgeprobeerd . Dan kruip je net zo en slaap je heerlijk . .
Er zullen wel veel van die tenten in Friesland staan als het doorgaat .
Jo zullen wij Brabantse worstbroodjes voor ze bakken ???? kennen ze vast niet . Ik wil het straks toch doen . Vries ik ze vast in voor de carnaval . Dan is hier weer een invasie .
Het zag er heel lekker bij je uit . Ik ben gek op aubergines
Ik heb al hard gewerkt vandaag en heb nu al honger , dusWie niet gelukkig is waar hij is , zal het ook niet zijn waarheen hij gaat . - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 12:15jothea
syd.........en biene ook al die droge humor.....YEP daar hou ik van....van humor en ook een beetje van jullie hoor
mijn mam is er gek op biene.
zo maak is ze, samen met koopmans
http://www.koopmans.com/r ... rabantse-worstenbroodjes/
nu ga ik boodschappen doen.
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijothea wijzigde dit bericht op 08-02-2012 12:16 met 6%een vriendelijk woord kost niets en doet meer dan het duurste geschenk. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 12:18maybe4
goedemiddag allemaal,
heeeerlijk wat is er al veel geschreven daar kan ik nu van genieten
had ik dat geweten was ik eerder langs gekomen , ik heb inmiddels het bed verschoond en de boel aan kant en al gebreid en gegeten en en ...
Biene ik denk dat er ook wel veel gluhwein gedronken zal worden denk je ook niet ?
Jo dat ziet er lekker uit met een lekker wijntje mm lijkt me wel wat .,
Rina lekker druk bezig , en wat een droom....[vooral na de uitleg van Jo ]
volgens mij gaat die tocht er komen , gisteren bij piet zag ik die ene man lachen ik dacht die weet meer ....
warempel ons Trees is ook weer gesignaleerd ,waar ben jij altijd zo druk mee ?
maybe4 wijzigde dit bericht op 08-02-2012 12:23 met 3%Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 12:18jothea
een vriendelijk woord kost niets en doet meer dan het duurste geschenk. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 12:19jothea

nu ben'k wegggggggggggggggg
tot zoooooooooooooooo
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
hey us mayyyyyyyyyyyyyy
een vriendelijk woord kost niets en doet meer dan het duurste geschenk. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 12:21jothea
oeps.....ik moet binnenkort ook weer......
jaaaaaaaaaaa, nu ben'k eg weg
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
http://www.youtube.com/watch?v=0nTNEv3jj2Ieen vriendelijk woord kost niets en doet meer dan het duurste geschenk. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 12:22ashera
Hoi Oma's ik kom ook even langs vliegen moet ook nog in de kleren en dan om boodschapjes en dan even wat hobby...maar ik heb de stoofpot al op het vuur staan,altijd veel snijwerk, maar dan is het makkelijk....
Nou het is nog onzeker of hij wel komen gaat, misschien wel, ik vind dat ook leuk hoor en ga zeker kijken dan...
Ik heb even gelunched en ga nu snel in de kleren, fijne middag allemaal..Buurmans gras is altijd groener. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 12:25Rina2
Ziet er lekker uit Jo, met May dr wijntje dr bij gaat het helemaal goed komen..
Ik ga morgen alles voor een pan snert in huis halen, stel je voor dat het "oan giet" , dan moeten we wel snert eten natuurlijk
Ow Bien, zooooo hahahahah ja weet ik veul..
Dat brouwsel van jou heb ik nog niet gemaakt, iets voor de oamdag??
Ja, wat een uitleg van die droom dat ik dr niet doodmoe van wakker geworden ben
Is er in elk geval wel bedrijvigheid bij mij s'nachts
W zal hopen dat ik elke nacht van die gans droom kan hij er rustig vanuit gaan dat ik netjes bij hem blijf
Ik ga een broodje eten en een cup of soep dr bij maken..
Smakelijk eten..Lieve groet, Rina - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 12:32maybe4

Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 12:34maybe4
he Rina hoe vond je trouwens dat idee van die "pampertaart"
maybe4 wijzigde dit bericht op 08-02-2012 12:50 met 29%Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 12:35maybe4

Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 12:36maybe4

Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 12:38maybe4

Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 12:42maybe4

Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 12:43maybe4

Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 13:40sydsulver
Geweldige plaatje Maybe
Ik denk dat er heel veel Berenburg gedronken zal worden. Dat is ons nationale slokje
Het is beter een licht te ontsteken, dan te klagen over de duisternis. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 13:51sydsulver

Weet je maybe iedereen wil het hier heel graag, maar het moet wel vertouwd zijn. Er komen zoveel mensen op af. En het ijs in Zuidwest Friesland is nog lang niet sterk genoeg. Het is altijd een moeilijke beslissing. En nu voorspelt Piet voor zondag dooi................quote:maybe4 schreef op 08 februari 2012 @ 12:18:
volgens mij gaat die tocht er komen , gisteren bij piet zag ik die ene man lachen ik dacht die weet meer ....
sydsulver wijzigde dit bericht op 08-02-2012 13:53 met 13%Het is beter een licht te ontsteken, dan te klagen over de duisternis. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 13:53jothea
hmmmmmm, ik krijg zin
proost!!
ik ben écht in een melige bui, heb op het plaatje van maybe, bij het spel onderschrift, gereageerd en heb meer dan de helft weer gewist hahahahaha.
nu ga ik de chili maken....jajaja alweer en alweer op verzoek.
tot straks.
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
ik ga ook aan de snert ....dit weekend.....oooooo laat het doorgaan....ik doe er een extra weesgegroetje voor.
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieen vriendelijk woord kost niets en doet meer dan het duurste geschenk. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 14:21tiety
Jothea, dat komt van al die flessen en recepten met drank hier. En niet vergeten de mooie plaatjes. Bovendien beginnen we allemaal koorst te krijgen, Alvestêdenkoorts.
Ik denk dat we hier in Fryslân, masaal aan de Berenburg gaan. De fabriek maakt overuren, goed voor de werkgelegenheid hier. Maar ja dan moeten we ons eigen slokje ook nuttigen, anders blijven we met een meer vol Berenburg zitten. Al zal het wel goed blijven tot het Skutsjesilen. We kunnen altijd dan het Snekermeer er nog mee bijvullen als de waterstand te laag is. Ik heb even gekeken, er staat hier nog een volle fles. Dus ik ben er klaar voor.Wie in strijd is met een ander, is niet in vrede met zichzelf. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 14:44Rina2
Ja, die pampertaart is een hele goeie May, stop ik dara de kadootjes in, lijm de hele zooi aan elkaar en klaar is Rientje..
Berenburg v
Groene erwten v
prei v
wortel v
knolselderij v
vlees v
chips v
nootjes v
koffie v
gebak v
Laat het maar beginnen......Lieve groet, Rina - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 14:44Rina2
shit het bier vergeten vLieve groet, Rina - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 14:53jothea
Elfstedentocht
Het weerstation op de kast laat digitaal zien een buitentemperatuur van min 10.
Je kruimelt nog wat brood voor de vogels buiten in de bevroren sloot.
Die vliegen je al tegemoet wanneer je het hek van het weiland opendoet.
Het ritselen van de tas vol brood doet hun weten dat er weer iets is te eten.
Eenden zwanen meerkoeten komen met hun gekwaak uit de verte je dankbaar begroeten.
In de verte worden de lichtmasten van de ijsbaan alvast aangedaan.
Het is grijs en ijzig koud jong en oud zoekt vertier op deze mooie dag van ijsplezier.
De kantine gezellig druk neemt men punch en verderop op een lopie verkoopt men soep bij de koek en zopie.
De winter houdt aan strenge vorst wanneer zal het in de kranten staan.
Het houdt ons land al dagen in de ban zal het dit jaar gebeuren dan?!
Met dikke koppen vet gedrukt is dit het nieuws dat we zochten.
Het gaat door de tocht der tochten!een vriendelijk woord kost niets en doet meer dan het duurste geschenk. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 17:06maybe4
ik ben nog even naar de stad geweest , koudd maar wel lekker fris G en ik waren tegelijk thuis , hoe ist meugelijk maar t was van korte duur de telefoon vertelde dat er storing was op het werk dus daar is hij nu even met de auto naar toe .,
straks gaan we shoarma eten met aard.schijfjes .,
Rina die pampers niet lijmen toch , ze moet ze wel kunnen gebruiken ...
tot later maar weer .,
smakelijk etenHerinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 17:08maybe4
'Vanavond geen beslissing Elfstedentocht'
Laatste update: 8 februari 2012 16:37 info .AMSTERDAM – Er zal woensdagavond geen beslissing vallen over of de Elfstedentocht zal doorgaan. Dit verklaren twee rayonhoofden van de Vereniging De Friesche Elf Steden.
Volgens de rayonhoofden is het ijs nog niet dik genoeg om de tocht te rijden, zo laten ze weten aan de NOS.
In het rayon Bolsward is het ijs op de route nu 12 centimer dik. "Dat is op dit moment gewoon nog te weinig. We zullen vanavond dan ook niet kunnen zeggen of de tocht door kan gaan", aldus rayonhoofd Jan van der Klis.
Volgens de twee liggen de grootste problemen op de route bij Woudsend (6 centimeter), Witmarsum (8 centimeter) en Balk. Op sommige delen is het ijs de afgelopen nacht zelfs dunner geworden.
De rayonhoofden van de vereniging komen woensdagavond opnieuw bijeen voor een beraad.maybe4 wijzigde dit bericht op 08-02-2012 17:09 met 18%Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 17:15choupette
deze middag,een smsje gestuurd nr ex sch dochter ,om te vragen hoe het was met tit boy ,,hij is al thuis van gisteren ,,,ze heeft zelfs niks gezegd ,zelfs mijn zoon niet
met flo gaat het beter ,,morgen terug afspraak in lille ,,,was geplandje ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur
Dit onderwerp heeft 3003 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 31 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 24-03-2012 21:15. Dit onderwerp is gesloten!
Oma's (14)