- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3003 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 24-03-2012 21:15. Dit onderwerp is gesloten!
Oma's (14)
- Geplaatst op maandag 23 januari 2012 18:00jothea
lieve oma's, eet smakelijk allemaal en een fijne avond.een vriendelijk woord kost niets en doet meer dan het duurste geschenk. - Geplaatst op maandag 23 januari 2012 18:53harryindewarry
Heerlijk gegeten. kalfsvlees . aard. sniijbonen.ik wens jullie 'n fijne avond .maar kom zo nog weer langs, groetjesDe wereld is een gekkenhuis en hier is het hoofdkantoor - Geplaatst op maandag 23 januari 2012 19:04biene
Zo , wij hebben weer lekker bigepraat, nu ben ik weer van alle "roddels "op de hoogde en ik was op de fiets . tjonge , tjonge , wat kan een conditie vlug achteruit gaan . Ik moest tegen de wind fietsen en kwam haast niet vooruit .
Trees, dat was ook een sportschool voor mij .
Alle oma`s hadden weer een drukke dag , dus nu wens ik iedereen een gezellige avond .Wie niet gelukkig is waar hij is , zal het ook niet zijn waarheen hij gaat . - Geplaatst op maandag 23 januari 2012 19:07maybe4
ik was blij dat ik vanmiddag de auto meegenomen had er kwam toch een wintersebui hagelen !! ik zat lekker droog
wij hadden witlof, aard. en een hamlapje ook lekker .,Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op maandag 23 januari 2012 19:56tiety
Het was hier vandaag ook zo, dan weer zon en dan weer een hagelbui. Verder is mij niet veel uit handen gekomen. Het wil niet zo goed met de concentratie. Manlief is meegeweest om boodschappen vanavond.
Jongste zoon is net terug van een bezoek aan beppe en oudste is vanmiddag ook nog bij haar geweest. En morgenochtend brengen we haar naar het ziekenhuis.
Fijne avond en voor later: SLAAP LEKKER!!!Wie in strijd is met een ander, is niet in vrede met zichzelf. - Geplaatst op maandag 23 januari 2012 20:05harryindewarry
Sterkte de komende dagen tiety.
De wereld is een gekkenhuis en hier is het hoofdkantoor - Geplaatst op maandag 23 januari 2012 20:12maybe4
Tiety , geen wonder spannend allemaal heel veel sterkte ..,
ik ben me rot aan het zoeken naar dat patroon van die Jo sokken ik dacht toch dat ik die had
van de muts kwam ik wel tegen maar geen sokken ....,
ik ga koffie zetten ..Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op maandag 23 januari 2012 20:35choupette
wens alle omaatjes een fijne avond ,bisousje ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur - Geplaatst op maandag 23 januari 2012 20:36harryindewarry
Doei doei. tot morgen..
De wereld is een gekkenhuis en hier is het hoofdkantoor - Geplaatst op maandag 23 januari 2012 20:37jothea
morgen zal ik het patroon hier weer neerzetten may, maar wil het je ook wel opsturen hoor.
tiety, heel veel sterkte, ik denk aan je.
ik ga afsluiten, vroeg het bedje in.
slaap lekker allemaal en tot morgen.
een vriendelijk woord kost niets en doet meer dan het duurste geschenk. - Geplaatst op maandag 23 januari 2012 21:02ashera
Tiety heel veel sterkte,.................. verder ben ik aan het bijkomen, dus ga nu de bank op..Buurmans gras is altijd groener. - Geplaatst op maandag 23 januari 2012 21:12OMI64
Tiety heel veel sterkte morgen
Weltrusten voor straks.Ouders leren kinderen spreken, kinderen leren ouders zwijgen. - Geplaatst op maandag 23 januari 2012 21:50maybe4
iedereen vanavond vroeg te bed ? ik denk dat ik nog even ga douchen , daarna een wijntje en dan lekker slapen ., Welterusten doeiiiHerinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op maandag 23 januari 2012 22:07biene
Ik wens ook iedereen een goede nachtrust toe . En Tiety , wij denken aan jeWie niet gelukkig is waar hij is , zal het ook niet zijn waarheen hij gaat . - Geplaatst op dinsdag 24 januari 2012 09:21harryindewarry
'N bloemetje op de vroege morgen. voor alle oma's met zorgen.
De wereld is een gekkenhuis en hier is het hoofdkantoor - Geplaatst op dinsdag 24 januari 2012 09:52maybe4
Goedemorgen allemaal.
iedereen vroeg naar bed gegaan en zo te zien laat eruit ??
Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op dinsdag 24 januari 2012 10:07biene
Goede morgen ,
bedankt voor het bloemetje Har .
Ik was er al vroeg uit voor mijn doen . Ik heb net de afzuigkap schoon gemaakt . Ik kijk er altijd zo tegen op . Niet het schoonmaken , maar daarna weer het instaleren . Je moet zo krom staan en ik kan het gaatje nooit vinden . Hij is al 24 jaar uit maar werkt nog prima . Manlief hoef ik ook niet te vragen . Hij zou het zo door de ramen gooien .
Maar .... het is weer gelukt en wij kunnen verder .Wie niet gelukkig is waar hij is , zal het ook niet zijn waarheen hij gaat . - Geplaatst op dinsdag 24 januari 2012 10:37jothea
mogge!
alles kits hier, nu even schilderen en mijn naaikamer opruimen en rond een uur of 1 komt M. en gaan we er samen op uit, een keilange wandeling en aansluitend uit eten....naar de frietenkot....
ik had net de jehova aan de deur, heb even gepraat en een blaadje gekregen om te lezen
meestal wimpel ik ze vriendelijk doch streng af, maar deze mevrouw had toch het karma om mij naar haar te doen luisteren.
ach, kwaad kan het niet, toch
hahahahahah, de engel en het duiveltje in 1 zin
biene
das nog eens een vakvrouw
tiety
tot later..................
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
may.....ik zal het patroon straks gaan zoeken, bedoel je die josokken of die lange gekleurde sokken????

of die slofjes?
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieen vriendelijk woord kost niets en doet meer dan het duurste geschenk. - Geplaatst op dinsdag 24 januari 2012 10:49OMI64
Goede morgen oma's
Ik was ook vroeg op om half acht ik kon niet meer liggen en was klaar wakker Maar ik heb geen afzuigkap schoon gemaakt (goed Bienne)
maar de medicijnmand opgeruimd en in een plastic tad de medicijnen die ik niet meer gebruik wegbrengen naar de apotheek.
Tiety sterkte met het wegbrengen
Har dank je wel voor de mooie bos bloemen.dat kunnen we allemaal welgebruiken.
Jo wat ben je aan het schilderen??? Veel plezier met m en het wandelen Ik hoop dat het jullie goed doet. Maar denk ook aan jezelf meidje.
Jo ik heb zulke sokken in een ver verleden in Bulgarije gekocht ergens op een route waar we reden Ze zijn nu helemaal kapot deed ze altijd aan in bed voor de koude voeten.
Maybe nog een dagje vrij vandaag.
Om een uur komt dochter die brengt mij even naar de fysio ik kan nog geen auto rijden het is wachten op de bril.
Oma's een fijne dag verder.OMI64 wijzigde dit bericht op 24-01-2012 10:50 met 0%Ouders leren kinderen spreken, kinderen leren ouders zwijgen. - Geplaatst op dinsdag 24 januari 2012 12:50sydsulver
Wij zijn weer terug uit het ziekenhuis. L had vanmorgen het darmonderzoek. Het mocht er bij zijn en heb het op het scherm helemaal mkunnen volgen. Er zijn 2 poliepjes weggehaald. Die worden opgestuurd. Maar het zag er op zich wel goed uit. Over 10 dagen de uitslag.
Mooi dat je dochter mee gaat naar de fysio Omi. Maar ach jij doet ook zo veel voor je dochters.................
Lekker even uitwaaien Jo. Het is er mooi weer voor, tenminste hier.
Biene jij bent heel flink geweest vanmorgen. Het is een lastig werkje. Ik heb even jouw link opgeslagen, want je weet maar nooit.
Maybe wij waren wel vroeg vanmorgen hoor, maar wij moesten dus naar het ziekenhuis.
Tiety veel sterkte met je moeder. Vandaag zou ze naar het ziekenhuis toch?
Alle oma's een fijne dag.Het is beter een licht te ontsteken, dan te klagen over de duisternis. - Geplaatst op dinsdag 24 januari 2012 13:10ashera
Hoi Oma's, gelukkig Syd. dit zit er weer op voor jullie, hopelijk is de uitslag goed.....
Biene ik vind het ook geen leuk baantje, hier is het ook nodig...
Omi fijn dat je dochter meeging...
Tiety, veel sterkte hoor...
Jo. ik ben ook eens op vakantie geweest in Polen,. Poznan....
Har. bedankt voor de bloemen...
Hoe zou het met Rina zijn?
Maybe misschien weer terug thuis van het werk?
Tot later...Buurmans gras is altijd groener. - Geplaatst op dinsdag 24 januari 2012 13:11ashera
Trees knap van je dat sporten.....Buurmans gras is altijd groener. - Geplaatst op dinsdag 24 januari 2012 13:15jothea
ik zit te wachten op M.....dus ff hier tsjekku
goh syd.....fijn dat je erbij mocht zijn. komt goed!
das ja lief van je dochter omi
ook toevallig ashera.....in poznan. heet jouw ex schoonzus toevallig
Ha...................?
ik ga een bammetje met pindakaas smeren.....daar heb ik zin in.
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieen vriendelijk woord kost niets en doet meer dan het duurste geschenk. - Geplaatst op dinsdag 24 januari 2012 13:35tiety
Goedemiddag OMA's
Vanmorgen mijn moeder naar het ziekenhuis gebracht en morgen wordt ze geholpen. Ze was er heel rustig onder, wel fijn om te zien. Want bij mij is dat niet zo.
Sydsulver, fijn dat dat weer achter de rug is en de rest hopen we op goede berichten.
Biene, laat het dan toch de volgende keer manlief maar doen. Als die hem door de ruiten gooit, dan koop jij een nieuwe. Die van mij is in een zucht en een skeet schoon. De roosters kunnen in de vaatwasser, dus doet het werk. En de rest met een sopje met afwasmiddel, zo schoon.
Jothea, fijne wandeling met dochter!!
Fijne dag.Wie in strijd is met een ander, is niet in vrede met zichzelf. - Geplaatst op dinsdag 24 januari 2012 14:14OMI64
Tiety fijn dat je moeder rustig is Ze heeft er misschien vertrouwen in en dat is goed als je di allemaal moet ondergaan. Dat het bij jou anders is kan ik mij heel goed voorstellen Je bent zo machteloos Heel veel sterkte hoor
Ik heb ook zo'n afzuigkap de roosters in de afwasmachine en de rest kun je makkelijk bij met een sopje.Manlief doet het meestal.
Ook weer naar de fysio geweest vrijdag weer Mijn voeten worden weer dikker van het vocht. Ik denk dat ik nu wel weet hoe het komt. Mijn medicijnen die ik 5 jaar slikte werden niet meer geleverd Toen kreeg ik andere en mijn bloedsuikerspiegel zakte en het vocht werd steeds minder. Nu kreeg ik van de apotheek een telefoontje dat de medicijnen weer leverbaar waren en in overleg met de huisarts ben ik ze weer gaan slikken en nu dus na bijna vier weken Bloedsuiker omhoog en weer meer vocht in mijn benen Ik ga het maar eens overleggen met haar.
Jo ben je nog gaan wandelen met M....? het is hier zwaar bewolkt geworden.Ouders leren kinderen spreken, kinderen leren ouders zwijgen.
Dit onderwerp heeft 3003 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 24-03-2012 21:15. Dit onderwerp is gesloten!
Oma's (14)