- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 968 reacties, en bestaat uit 39 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 39.
De laatste reactie is geplaatst op 23-05-2012 16:28.
Longziekte astma/COPD (2)
- Geplaatst op zaterdag 19 mei 2012 12:24Manji 48

Omi,zijn jullie goed geslaagd voor je kleinkind met kleding,leuk hoor.
Wat fijn dat hij het zo naar zijn zin heeft op zijn logeeradres dat is voor de ouders een hele geruststelling.
Johanna,ook veilig op het vakantie adres aangekomen.
Ik mag toch hopen dat de zon zich daar wel laat zien hoor meid,vandaag hebben wij hem wel.
Jes,jullie zijn ook weer veilig thuis. Doe maar kalmaan als je nog zo'n last van je ribben hebt. Jij bent niet oud hoor,de duvel wel.
Beterschap meid.
Jippie,doe rustig bij de oudjes hoor,want anders moet jij straks zelf nog hulp hebben en dat is niet de bedoeling.
Ik ben vanmorgen al vroeg naar Jumbo gefietst en kwam daar een zwager tegen en een oud collega van mijn man,effe mee staan kletsen.
Fijn dat de zon er weer is,ofschoon hij af en toe achter de wolken kruipt.
Ik heb een was al buiten hangen en zit er een in de machine die ook naar buiten kan.
De kookwas doe ik dan morgen wel,want die wil ook graag buiten drogen,want ik vind het heerlijk zo'n harde badhanddoek en voor die was is er nu gaan plaats meer buiten.
Moet ik ook de vogelkooi nog schoon maken,maar dat is zo gebeurt.

- Geplaatst op zaterdag 19 mei 2012 12:49jsteen1
goede middag allemaal ,ik kom vanavond wel langs het zonnetje is er maar erg flauw het heeft gisteravond nog flink geregend hier .
ik ga nu lekker in de zon liggen .
Jes sterkte met je ribben hoor kijk maar uit en doe voorzichtig aan
fijne dag allemaal .. - Geplaatst op zaterdag 19 mei 2012 18:56OMI64
Johanna jammer dat er niet zoveel zon is bij jullie en zelfs eenregenbui is wel goed voor het stof Ik ben even vergeten waar jullie nu zitten??
jes ook weer thuis wat jammer dat je nog veel last van je ribben hebt Hopelijk kun je nu eenbeetje rustig aan doen anders maar terug naar de dokter er even naar laten kijken.
Manji ik heb ook wat was buiten gedroogd maar de fijne was de witte was die heb ik in de droogtrommel gedaan Ik heb niet zoveel ruimte een droogrek en meer niet.
Jippie ging het goed met je rug vanmiidag bij de oudjes voorzichtig hoor.
Fijne weekend verder allemaal.Ouders leren kinderen spreken, kinderen leren ouders zwijgen. - Geplaatst op zaterdag 19 mei 2012 19:55jippie_
Omi, ik heb alles staande afgewassen. De vaatwasser zit erg laag en dan is het veel te zwaar. Ik kon gelukkig ook af en toe zitten. Husby kwam later om de kas op te maken.
Toen we thuis kwamen hebben we nog een paar uurtjes heerlijk in het zonnetje kunnen zitten(slapen!).
fijne zondag en voor straks: welterusten! - Geplaatst op zaterdag 19 mei 2012 22:35OMI64
hoi dames
Ik kreeg een krabbeltje van Johanna dat ze een slechte verbinding met internet heeft. Of ik dit even hier wilde door geven bij deze dus.
Weltrusten allemaal.Ouders leren kinderen spreken, kinderen leren ouders zwijgen. - Geplaatst op zaterdag 19 mei 2012 23:37Manji 48
Omi,bedankt voor het berichtje overbrengen van Johanna.
Jippie,help jij in een verzorgings/bejaarden/verpleegtehuis?
Is er niemand die jou daar kan meehelpen met de afwas?
Het was heerlijk in het zonnetje vandaag,daar zou je ook bij in slaap vallen Jippie. En zoals mijn moeder altijd zei: Wat slaapt,dat lijdt niet.
Ik ga maar eens richting slaapkamer verkassen,gelukkig is het niet ver.

- Geplaatst op zondag 20 mei 2012 11:26Manji 48

- Geplaatst op zondag 20 mei 2012 14:35Jes50
heb ik hier een heel verhaal getypt wordt ik er af gegooid
overnieuw maar weer dus
heb alles terug gelezen ben weer een beetje bijgekomen
had slecht geslapen vannacht
omi moet je nog steeds zoveel hoesten?
manji wat leuk dat vogelhuisje en nestje zou het al een tweede leg zijn?
jippie toch goed nieuws gehad maar wel lastig als hij zo voorzichtig moet zijn de botten worden inderdaad brozer dan
Johanna wat een mooie boom heb jij
die is echt mooi uitgekomen ik was verbaasd toen ik terug kwam hoe alles hier was uitgelopen er zat nog geen blad aan de bomen en nu zijn ze weer vol
Op kreta reden we door hagen van oleanders prachtig was dat met gele brem er tussen ik had nog nooit het eiland zo mooi gezien
ik ga weer even in het zonnetje we hebben aardig ons best gedaan om het mooie weer hier naar toe te sturen he...
de laatste dag in athene was het net zo koud als hier iedereen liep te bibberen in korte broek en t shirts gelukkig hadden wij onze warmere kleren ook nog bij ons
fijne avond allemaalJes50 wijzigde dit bericht op 20-05-2012 14:38 met 11%het is ook altijd wat! - Geplaatst op zondag 20 mei 2012 16:05Manji 48

Jes,erg als je een lap hebt getikt en je wordt eraf gegooid.
Ja dit is de tweede leg,er is weer een vogeltje een nestje aan het bouwen.
Heb je zo slecht geslapen van de pijn?
Mijn visite is net weg.
Mijn schoonzusje kwam zelf gemaakte bami brengen en die is altijd zo lekker.
Wat een prachtig weer is het dames.
Ik ga dus ook weer snel naar buiten.
- Geplaatst op zondag 20 mei 2012 19:37OMI64
Hallo allemaal.
jess Kreta is zo mooi in het voorjaar er bloeit dan wel het een en ander een mooi eiland vind ik het is lang geleden dat wij daar waren.
Doe je voorzichtig met je ribbetjes kan nog lang pijnlijk zijn hoor.
Manji dat is leuk van je schoonzus dat ze een portie bami kwam brengen Heb je lekker buiten gezeten.??
Wij moesten naar een verjaardag van mijn zwager in Rotterdam Het was niet druk maar wel gezellig. Op de weg was het wel erg druk.
jes het hoesten is minder maar soms nog wel heftige hoestbuien manlief vroeg zich al af of ik weer opnieuw ging beginnen hopelijk niet.
Allemaal nog een fijne avond en tot morgen.Ouders leren kinderen spreken, kinderen leren ouders zwijgen. - Geplaatst op zondag 20 mei 2012 19:49jsteen1
hallo allemaal,hier ben ik dan even we hebben gisteravond zonder stroom gezetenen dat heeft de hele nacht geduurd het heeft geregend en we hebben onweer gehad ,vandaag erg mooi weer maar tegen de avond erg veel wind lijk wel storm en geen zon koud gewoon ik zit nu lekker binnen daar is het lekker warm.ik had geen zin in uit eten tegaan de kinderen zjn weg nu wij hebben hier warm gegeten .ik hoop morgen weer langs te komen .
en Jippie heel veel plezier en een een fijne week in parijs samen
lekker genieten hoor ik hoop dat jullie een beetje mooi weer krijgen daar .
Omi nog bedankt voor het door geven gisteren .
allemaal een fijne avond en tot morgen .
liefs johanna . - Geplaatst op zondag 20 mei 2012 19:49jippie_
Kreta is zeker mooi! Wij zijn er een paar keer geweest. Hadden jullie dan een tussenstop in Athene,Jes?
Wat vervelend dat je zo slecht hebt geslapen. Sterkte en beterschap.
Manji, mmmm lekker bami! Jij kon dus lekker in het zonnetje zitten. Nu wij hier helemaal niet. Pas om 5 uur was het droog. Toen wij in A'dam liepen kwam er zelfs een hoosbui.
Toen ik vanmorgen met dochter koffie in Bergen had gedronken zag ik al veel vakantiegangers vertrekken van de kust.
Nu schijnt de zon wel....
Fijne avond meisjes.
Morgen weer een ochtendje werken en dan ons koffertje pakken.
Ik kom morgenavond nog even gedag zeggen,hoor.
Oh ja Manji, ik doe vrijwilligerswerk en er zijn al te weinig mensen. In zo'n weekend is er ook minder personeel. Dat zal Jes ook wel ervaren.
ooh nu zie ik dat Johanna gelijk met mij aan het tikken was. Jammer Johanna,dat het weer zo wisselvallig is. Zorg maar goed voor jezelf,hoor! Groetjes!jippie_ wijzigde dit bericht op 20-05-2012 19:51 met 9% - Geplaatst op maandag 21 mei 2012 10:47Manji 48
Goedemorgen.
Johanna,hier is het mooi weer,wat jammer dat het bij jullie niet zo denderend is,maar dat komt vast nog wel,anders stuur ik wel wat zon naar jullie toe.
Omi,van hoesten word je zo moe hé. Het duurt wel lang bij jou hoor,zou je niet effe de dokter bellen of erlangs gaan?
Beterschap!
Jippie ik wens jullie alvast een fijne tijd in Parijs. Geniet ervan meis.
Vanmiddag ga ik met mijn schoonzusje naar de stad. Zij heeft een eigen kindermagazine en dat bestaat eind deze maand 5 jaar.
Dan is er feest en daar wil ze nieuwe kleding voor hebben ze vroeg of ik mee wou,ja hoor dat wil ik wel.
Het was hier gisteren erg warm. Ik heb wat gehiphopt van zon naar schaduw.
'savonds heeft het geonweerd met heel wat regen erbij.
Nu schijnt de zon weer dus kunnen wij erop uit vanmiddag.
- Geplaatst op maandag 21 mei 2012 13:30Jes50

van morgen wat aangerommeld en daarna weer rust leer het nog wel
ja johanna het is nog steeds wisselvallig he als het maar een lekkere temperatuur is daar geniet er maar van
ja slapen is moeizaam wordt regelmatig wakker kan maar op een manier liggen dus loop ik af en toe een rondje 's nachts
ik ga weer even van de zon genieten
leuk manji lekker shoppen ben benieuwd of je ook nog met iets thuis komthet is ook altijd wat! - Geplaatst op maandag 21 mei 2012 18:15jsteen1
hallo allemaal .
ja jippie ik zorg goed voor me zelf hoor ik ga ook lekker slapen in het zonnetje .
van morgen weg geweest en van middag gerust en gelezen in het zonnetje nu is hij weg maar geeft niet .
straks uit eten met ons allen gezellig .
Jippe fijne dag hoor en geniet er lekker van .
Jes wat vervelend zeg van die ribben het zal nog wel even duren
kan je ook niet werken he kijk maar uit hoor .
en Manji fijn dat je lekker naar de stad bent geweest vanmiddag en is je schoonzus geslaagd voor kleding .
Omi ben je nog steeds aan het hoesten dat schiet ook net op he .
kijk ook maar uit hoor .
de zon komt weer terug dan ga ik nog even naar buiten voor we weg
gaan om te eten .
eetsmakelijk voor jullie en een fijne avond allemaal .
liefs johanna - Geplaatst op maandag 21 mei 2012 19:02OMI64
Jess je leert het nog om rustig aan te doen de pijn herinnert je er wel aan. Moet je van deze week alweer gaan werken???
Johanna hier is het ook lekker weer aan de kust is maar 20 graden wel lekker hoor Bij Manji is het warmer. Eet smakelijk straks.
manji heb je ook nog iets voor je zelf gekocht leuk met je schoonzusje samen zulke leuke dingen doen.
Ik ben vanmiddag bij mijn vriendin geweest gekletst en geschilderd gezellig. We zijn al 35 jaar vriendinnen en nu zijn we van plan om met de mannen samen op vakantie te gaan in het najaar.
Gezellig voor uit zicht.Ouders leren kinderen spreken, kinderen leren ouders zwijgen. - Geplaatst op maandag 21 mei 2012 22:40jippie_
dag meisjes tot vrijdag!!!!!
We gaan lekker genieten van alle terrsajes enz. in Parijs. Duimen jullie voor mooi weer?
Vanmiddag nog een telefoontje moeten afwachten over de botscan. Nog steeds niet helemaal duidelijk,dus daarom krijgt husby toch nog een beenmergpunctie. Niet leuk,maar voor alle zekerheid...
tot later! - Geplaatst op dinsdag 22 mei 2012 11:30Jes50

nee omi ik zit nu in de ziektewet had nu in de nachtdienst moeten zitten.
ik ben deze week dus thuis en volgende week kijken we weer of ik weer wat kan gaan doen maar dan een uurtje of zo wat kleine klusjes om de rest te ontlasten ik kan nog niet fietsen het trappen werkt op mijn ribben kast en ja lopen is ruim een half uur enn dat is wel een beetje lang nu
ik ga nu van de zon genieten goed voor de botaanmaak he....
veel plezier jippie lekker genieten hoorhet is ook altijd wat! - Geplaatst op dinsdag 22 mei 2012 14:33Manji 48
Goedemiddag.
Omi,ik heb het netjes gehouden en zelf niks gekocht in de stad.
Wat een leuk vooruitzicht om zo samen op vakantie te gaan,dan klikt het met de mannen onderling dus ook.
Mijn schoonzusje is goed geslaagd,ze heeft een mooi jurkje gekocht met mooie schoenen erbij.
Johanna,gisteren lekker gegeten? Geniet van je vakantie meis.
Jes,ben je dus in de ziektewet,met zo'n pijn kun je ook niet werken en zeker niet bij het werk dat jij doet. Geniet maar van het mooie weer,dat heb je in ieder geval mee.
Ik ben weer bij strijkzager geweest en die heeft een stamboom van de familie gemaakt in boekvorm. Heeft hij heel de familie een boek gegeven,ook de neven en nichten. Hij is daar jaren mee bezig geweest,maar is zo mooi geworden.
Mijn broer heeft ook een stamboom gemaakt en was daar ook jaren mee bezig.
Och het houdt ze van de straat.
Het zonneke schijnt hier weer fel,het is echt warm,maar mij hoor je niet klagen hoor,ik ben blij dat het droog is.

- Geplaatst op dinsdag 22 mei 2012 19:56OMI64
Manji wat leuk een boek met de stamboom van de familie erin Ik heb een soort stenciltje gekregen ooit van mijn broer.
Ja het is heerlijk weer. soms zelfs een beetje warm Ik houd dan gelijk zoveel vocht vast. maar kan wel van dit weer genieten hoor.
jess doe nog maar rustig aan hoor je zit gelukkig in de ziekte wet heel verstandig.
Jippie is naar Parijs hopelijk kunnen ze de zorgen even ietsjes vergeten.
Morgenochtend oppassen op het kleine pukkie en om 12 uur naar zijn huis dan komt de oudste weer thuis.
Fijne avond allemaalOuders leren kinderen spreken, kinderen leren ouders zwijgen. - Geplaatst op dinsdag 22 mei 2012 23:40Manji 48

- Geplaatst op woensdag 23 mei 2012 08:25jsteen1
goede morgen ,wat fijn dat jullie nu ook mooi weer hebben
hier is het heerlijk warm het is sins gisteren heel mooi weer de vooruit zichten zijn ook erg mooi gelukkig .
Omi wat erg is dat zeg als je zoveel vocht vast houd ,
maar inderdaad lekker genieten met het mooie weer in nl duurd het nooit zo lang jammer genoeg .
Ja Manji we hadden lekker gegeten hier uit eten gaan is een feest
hier altijd heel gezellig ,en het is erg stil hier in spanje ook met uit eten gaan .
Jes zorg goed voor je zelf hoor en blijf maar lekker thuis
ik weet nog van mijn vader dat hij een paardagen in het ziekhuis heeft gelegen met gebrokken ribben hij had het er erg benouwd bij om dat het bij zijn longen zat hij moest toen in een stoel slapen in het ziekhuis .
nou wij hebben het hier heel erg goed met elkaar we gaan zo weeer in de zon het is windstil hier en heerlijk zonnig .
voor iedereen een hele mooie zonnige dag .
liefs johanna

- Geplaatst op woensdag 23 mei 2012 09:05PapuDribbel

Hoi Johanna, ik wens je een hele fijne vakantie.
Jullie zijn vroeg????met vakantie????, maar dat kan je alleen ,als je geen kleine kinderen heb, toch????
Geniet van het samen zijn, geniet van het lekkere eten, hmmmm, en van het weer daar. Gisteren hadden we hier ook mooi weer, maar voor mij te warm, ik moest overdag weer douchen, ik kan helemaal niet tegen de hitte, krijg het erg benauwd.
Ik wens je een hele fijne dagPapuDribbel wijzigde dit bericht op 23-05-2012 09:05 met 0% - Geplaatst op woensdag 23 mei 2012 10:17Jes50

ja ik geniet heerlijk van dit mooie weer
maar ben het wel zat hoor niet zoveel te kunnen
heb net extra pijnstillers genomen en ga dan op mijn andere fiets boodschappen doen deze heeft meer schokbrekers en ik ga dan op een lage versnelling rijden kijken wat dat doet maar er even tussen uit is wel lekker
fijn dat het mooi weer is nu johanna
ja omi lastig he vocht vast houden
leuk manji zo'n stamboom bij ons blijven ze steken is het ook maar een simpel stenciltje
het is ook altijd wat! - Geplaatst op woensdag 23 mei 2012 16:28OMI64
Hallo allemaal
het is heerlijk weer vandaag vanmorgen erg warm nu is er hier een zeewindje gekomen heerlijk. Ik heb nog niet in de zon gezeten.
jess voorzichtig hoor maar zelf merk je wel hoe ver je kunt gaan.
Johanna fijn dat jullie zo genieten van elkaar het weer en het uit eten gaan. In spanje ook zo stil in de rstuarants in Portugal ook al. jammer voor de horeca daar.
manji vermaak jij je nog al met dit mooie weer.???
Wij krijgen visite vanavond ik heb zelf cake gebakken straks wat aardbeitjes er op en een toefje slagroom is wel lekker dacht ik zo.
Fijne dag verder.Ouders leren kinderen spreken, kinderen leren ouders zwijgen.
Dit onderwerp heeft 968 reacties, en bestaat uit 39 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 39.
De laatste reactie is geplaatst op 23-05-2012 16:28.
Longziekte astma/COPD (2)