Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Actueel
  4. De Tien geboden

Dit onderwerp heeft 327 reacties, en bestaat uit 14 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 14.
De laatste reactie is geplaatst op 27-04-2012 19:40.

De Tien geboden

Ga naar een onderdeel
  1. Adoeseg
    Afbeelding van Adoeseg

Als ik mee mag in mijn lederen pakje met zweep ( lekker strak) en je af en toe een hengst mag geven, mag ik dan nog mee? :lol: :mmm: :devil:

Kiss slowly, laugh insanely, live truly, and and forgive quickly, (Paul Coelho)

2. Bosa
    Afbeelding van Bosa

quote:
    missmarple schreef op 01 april 2012 @ 23:18:
    [...]

Mijn reactie was naar aanleiding van bovenstaand stukje. Een travestiet is een travestiet..een man in vrouwenkleding...die men niet wil "ontlopen". Nee dat niet,.... het hoort in deze maatschappij,maar in hoeverre???.... ik denk toch dat sommigen zich zouden schamen wanneer men samen ergens naar toe zou gaan. Daarom draaide ik de rol om. Als ik als vrouw gekleed zou gaan als een ruige cowboy...en we zouden naarV*D gaan koffie drinken. Hoevelen zouden mij ontlopen?
    Om het even duidelijk te maken, we hebben in de kennissenkring een travestiet gehad, jammer genoeg overleden en ja hoor, daar ging ik rustig een bakkie mee doen, niet bij V&D, maar wél in de stad, dus ja, missy, als jij een ruige cowboy zou willen zijn, prima hoor, ik hobbel wel mee, graag cappuchino met appelgebak. :duim:

Bosa wijzigde dit bericht op 02-04-2012 11:47 met 0%

3. missmarple
    Afbeelding van missmarple

Er zijn wel verdacht veel liefhebbers voor appelgebak van V*D...óf er is niet veel keuze óf men wil met mij-als-ruige-cowboy op stap.

Bosa, Het lijkt me wel gezellig om met een travestiet op stap te gaan....maar voor mij dan wel als het niet druk is.

4. jothea
    Afbeelding van jothea

A. het appelgebak van V&D is lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrr en....
    B. ik houd van bijzondere mensen, bijzondere mensen maken de wereld mooi en kleurrijk en....
    C. fan van The Miss Marple Mysteries ben én van jou topic...........daarom wil ik wel met jou koffie en taart nuttigen bij de V&D.
    wanneer spreken we af?
    :cheer:

een vriendelijk woord kost niets en doet meer dan het duurste geschenk.

5. cinnemon
    Afbeelding van cinnemon

Ik kan V&D Utrecht aanbevelen, lekkere gebak, mooi in het centrum van het land, maar........ ik kom niet, mijn vliegreis is te duur om jullie even te zien.

6. Bosa
    Afbeelding van Bosa

quote:
    missmarple schreef op 02 april 2012 @ 20:24:
    Er zijn wel verdacht veel liefhebbers voor appelgebak van V*D...óf er is niet veel keuze óf men wil met mij-als-ruige-cowboy op stap.

Bosa, Het lijkt me wel gezellig om met een travestiet op stap te gaan....maar voor mij dan wel als het niet druk is.

Missy, het is niet óf/óf, maar én/én :lol:
    Het is zéker gezellig, omdat de aandacht naar dezelfde zaken gaat, vrouwenkleding en makeup enz, het maakt niet uit, of het druk is of niet, zolang je doet of alles normaal is, gáát alles ook normaal, gek genoeg.
    Nu liep deze vriend er niet zo extreem bij, dus dat viel altijd wel mee, met opmerkingen van anderen.
    Ik had wel, dat ik hem niet ervoor of erna als man wilde zien, dus hij was als vrouw, als ik hem kwam halen en ik zette hem altijd af voor de deur.
    Het was, óf als man, óf als vrouw, maar niet alletwee en omdat hij het niet prettig vond om alleen naar de stad te gaan als vrouw, losten we het zó op.

Bosa wijzigde dit bericht op 03-04-2012 18:21 met 16%

7. missmarple

http://www.pic4ever.com/images/loveshower.gif http://www.pic4ever.com/images/bighug.gif http://www.pic4ever.com/images/bliss.gif Ik ga mijn cowboypakje maken http://www.pic4ever.com/images/2gwb921.gif wat een lieverds hier http://www.pic4ever.com/images/interview.gif Utrecht is wel een beetje uit de richting .....maar het vliegtuig land er niet dus...kan het nog alle kanten uit... http://www.pic4ever.com/images/coffeebath.gif

Ik zou toch steeds om me heen kijken als de travestiet erg travestiettig gekleed zou gaan....maar als het een leuk mens zou zijn, dan zou ik het ook wel heel leuk vinden en zou het me niet boeien wie er kijkt.

8. clineke
    Afbeelding van clineke

Het zou me absoluut koud laten. Ik ga liever uit eten met een travestiet, hoe flaming over the top dan ook, dan dat ik ga met iemand zonder tafelmanieren. Dat eerste is niets om je voor te schamen, dat laatste wel. Maar dat is mijn persoonlijke mening :knipoog2:

"To love a person is to learn the song that is in their heart, and to sing it to them when they have forgotten." - Anonymous

9. Willemijn23
    Afbeelding van Willemijn23

Meisjes toch, hebben jullie nog geen GBF dan? ;)

Keer je om naar de zon... en je schaduw verdwijnt.

10. clineke
    Afbeelding van clineke

Diamonds?
    GBF = Girl's Best Friend
    "Diamonds are a girl's best friend" (Marilyn Monroe) :muziek:

http://3.bp.blogspot.com/-TtKd5C9FiZY/TZytCC_zNXI/AAAAAAAAAJ8/zVRaUTl4oZs/s1600/winston_engagement_micropave_cushion_cut_diamond_ring_1_xl.jpg

clineke wijzigde dit bericht op 03-04-2012 22:49 met 43%
    "To love a person is to learn the song that is in their heart, and to sing it to them when they have forgotten." - Anonymous

11. Bosa
    Afbeelding van Bosa

Willemijn, volgens mij is een GBF een gayvriendje voor een verveelde rijke dame, een travestiet is vaak een hetero met bepaalde neigingen, of ik moet het fout hebben, maar de onze was hetero hoor en een hele leuke vriend. En dit meisje is zéker niet verveeld, laat staan rijk :)

12. Willemijn23

Dat is modern, een gay best friend, volgens Heleen van Rooyen. Die kun je voor je verjaardag vragen ;)
    Ik vind de hele discussie nergens op slaan. Ik ga graag uit eten met iedereen die goed gezelschap is. Beter lol met een travestiet dan verveling met iemand in driedelig grijs.

13. Bosa
    Afbeelding van Bosa

Mee eens, je zou zoiets voor je verjaardag krijgen, 'k zoek liever zelf uit wie mijn vrienden zijn, of ze nu he of holebi zijn.
    Dat gayvriendje van Heleen van Rooijen noemde zichzelf in een programma de handtas van Heleen :? Totaal geen respekt voor zichzelf, triest...

Bosa wijzigde dit bericht op 03-04-2012 23:45 met 0%

14. clineke
    Afbeelding van clineke

Ohhh... Gays kun je in veel opzichten tot a Girl's Best Friends rekenen. Ik heb veel met hen gewerkt. Maar Marilyn's idee van a Girl's Best Friend is ook nooit weg en past beter in een kado doosje voor mijn verjaardag :knipoog2:

15. Adoeseg
    Afbeelding van Adoeseg

Ik heb ook hele fijne gay friends. Maar ik ken er ook verschillende, die zijn nog giftiger dan een giftige slang af en toe....daar moet ik dan ook wel weer erg om lachen!!

Kiss slowly, laugh insanely, live truly, and and forgive quickly, (Paul Coelho)

16. Willemijn23

quote:
    Bosa schreef op 03 april 2012 @ 23:44:
    Mee eens, je zou zoiets voor je verjaardag krijgen, 'k zoek liever zelf uit wie mijn vrienden zijn, of ze nu he of holebi zijn.
    Dat gayvriendje van Heleen van Rooijen noemde zichzelf in een programma de handtas van Heleen :? Totaal geen respekt voor zichzelf, triest...
    Ik zou het wat luchtiger opnemen hoor. Het is een beetje gemaakt hysterisch en over the top. Ik heb deze verjaardagssuggestie thuis al geopperd. Leverde een vrolijk gesprek op.

17. missmarple

quote:
    Bosa schreef op 03 april 2012 @ 23:44:
    antw MM: Ik vroeg het me net af...alsof men denkt dat een "gayfriend" geen eigen persoonlijkheid heeft. Zij zijn er niet om de ander te vermaken...ze tellen zelf ook mee.

18. Willemijn23

quote:
    missmarple schreef op 07 april 2012 @ 12:43:
    [...]

antw MM: Ik vroeg het me net af...alsof men denkt dat een "gayfriend" geen eigen persoonlijkheid heeft. Zij zijn er niet om de ander te vermaken...ze tellen zelf ook mee.
    Het is humor, MM.

19. missmarple

ja hier wel ja, maar heel heel soms zijn er vrouwen die echt zo denken.

20. Willemijn23

Heb je de film "Gooise vrouwen"gezien? Daar heeft Linda ook zo'n gbf ( gay best friend). Dat is echt "over the top". Maar komisch bedoeld.

21. Mee
    Afbeelding van Mee

Heel wat anders maar wel in lijn van dit topic
    Bij uitzending gemist het muzikale verhaal Passion over Pasen
    Live in Rotterdam

Nog niet eerder gezien in deze opzet en vind het heel goed gedaan

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1246867

Geweldig , anderhalf uur genoten

22. Mee
    Afbeelding van Mee

Moest het gewoon nog een keer kijken vanavond

Wat een prestatie is hier neergezet

http://www.eo.nl/evenemen ... asverhaal-in-the-passion/

23. Mee
    Afbeelding van Mee

Indrukwekkend hoeveel een 'oud' verhaal aan kracht wint als het in een modern verpakking wordt gestopt. Petje af voor de EO dat ze zo met hun tijd willen meegaan!

24. missmarple

inderdaad heel mooi en indrukwekkend.

25. missmarple

quote:
    clineke schreef op 13 februari 2012 @ 14:14:
    Volgens mij betekent die regel dat je jezelf in alle staten van het leven voor moet stellen, zoals een circle of life (de identiteit van God, overal om ons heen); van het prille begin tot het hiernamaals. Tot wie die baarmoeder behoort is niet echt van belang lijkt me. Dat is meer figuurlijk bedoeld.
    nogmaals antw MM: Als mijn voorstellingsvermogen zo groot moet zijn (en dat is het) dan komt de vraag om het hoekje "van wie is de baarmoeder waar ik in zit als iedereen 'jong, oud en dood' is ".

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x