Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Boekenclub
  4. Tonio

Dit onderwerp heeft 3 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 31-03-2012 00:05.

Tonio

Ga naar een onderdeel
  1. Anemoon48
    Afbeelding van Anemoon48

ben er gek op en heb net Tonio uit van A.F.Th. van der Heijden....veel impact maar ik had het op een gegeven moment wel gehad daar het zoveel in de herhaling ging.
    iemand dit boek gelezen?

nu bezig in de Familiblues van Yvonne Kroonenberg.
    veel herkenning en je kunt zo wel het een en ander plaatsen hoe vroeger je plaats in het gezin was en nu na druppelt.

.

ModLibelle wijzigde dit bericht op 16-01-2012 13:03 met 19%: reclame verwijderd

2. benthe
    Afbeelding van benthe

'n Late reactie: ja, ik heb Tonio gelezen en vond het prachtig. Geweldig knap geschreven en een aangrijpend verslag. @Anemoon, jouw 'herhaling' m.b.t. het boek, herken ik helemaal niet. Elke nieuwe alinea voegt opnieuw toe, vind ik.

3. Anemoon48
    Afbeelding van Anemoon48

dat hij goed schrijft is een feit. zelf 2 kinderen verloren en weet dus wat het is om dit te verwerken.
    te veel herhaling dus dat ik steeds zeg, daar heb je hem alweer, ik weet het zo ondertussen wel...
    Benthe...een bekende naam. waar meer gezien?

4. benthe
    Afbeelding van benthe

@Anemoon, mogelijk ken je 'Benthe' van de eerdere boekenclubs/boekbesprekingen hier op het forum.

Jammer, dat de oude boekenclubs verloren zijn gegaan. Maar misschien kunnen we opnieuw een boekbespreking opstarten.

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x