Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Actueel
  4. Uitgekotst vlees

Dit onderwerp heeft 577 reacties, en bestaat uit 24 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 24.
De laatste reactie is geplaatst op 18-04-2012 13:36.

Uitgekotst vlees

Ga naar een onderdeel
  1. Mee
    Afbeelding van Mee

quote:
    missmarple schreef op 14 januari 2012 @ 15:00:
    [...]

Echt verschrikkelijk zulke uitspraken.FOEI FOEI.
    Ik vond het een tijd geleden ook al zo verschrikkelijk dat moslimmensen de ongelovigen (westerse mensen) vergeleken met varkens.
    :D

2. missmarple
    Afbeelding van missmarple

... en honden.

De voorman Abu Imran van Sharia4Belgium (wil ook Nederland Frankrijk, Duitsland "veroveren", zelfs op het Witte Huis moet de zwarte vlag vertelt hij) (en zegt dat hij gesteund word door alle moslims) noemde homo's zelfs "een perversiteit van de maatschappij", zij moesten berecht worden volgens.

http://www.deredactie.be/permalink/1.750966

missmarple wijzigde dit bericht op 14-01-2012 15:10 met 26%

3. catella
    Afbeelding van catella

quote:
    marijke1 schreef op 14 januari 2012 @ 14:59:
    [...]

Ik begrijp niet waar de rest van je betoog op slaat.
    Op Leon de Jong..die is of was zanger in een band.

4. missmarple

quote:
    twinmom_67 schreef op 14 januari 2012 @ 09:30:
    En die Bosman is zoo dom als een varken,want een hallal varken bestaat niet.Dat slaat echt als een tang op een varken.Maar ja al die pvv ers hebben een iq van een eencellige niet van een varken,want dat schijnen slimme dieren te zijn.
    Die Bosman is een enorme minkukel.
    .... alles-behalve-charmant...zoals Bosman een jaar geleden deed, doen ze hier nog steeds..

Die het hardste roepen....

5. marijke1
    Afbeelding van marijke1

quote:
    catella schreef op 14 januari 2012 @ 15:12:
    [...]

O, ik ben niet zo goed op de hoogte met bandjes of programma's zoals popstar en dergelijke, ik neem aan dat zulke programma's worden uitgezonden bij de commerciële zenders en daar kijk ik, op GTST na, nooit naar.

Op het bovenstaande berust copyright©

6. catella
    Afbeelding van catella

Geen idee, wat voor band dat is of was. Ellon schreef dat.

7. missmarple

.

ModLibelle wijzigde dit bericht op 14-01-2012 21:20 met 110%: onnodig en provocerend

8. marijke1
    Afbeelding van marijke1

Ik ga mijn tulpen, vijf bossen voor vijf Euro, maar eens in het water zetten.

9. Mee
    Afbeelding van Mee

quote:
    janneke2 schreef op 13 januari 2012 @ 14:55:
    Ik ben blij te lezen dat je ieder in zijn waarde laat, maar zo klonken je woorden mbt. je vorige werkgever mij nou niet in de oren.
    Dat klonk mij (niet meer, maar ook niet minder) in de oren als:
    "Belachelijk, ik wil kunnen eten wat ik wil, ik baal ervan, ik vind het discriminatie, dat ik hier geen ham mag eten." (Juridisch is dat ene interessante... kluif ;) .)

Dan vind ik Paulus toch een stuk vriendelijker: "[u]Weliswaar is alle voedsel rein, maar het is verkeerd om iets te eten dat iemand aanstoot ge[/u]eft."

Je laatste opmerking waarin je paulus citeer ...
    Vind je dat zelf ook ??

Zelf vind ik het belachelijk

10. Mee
    Afbeelding van Mee

.

ModLibelle wijzigde dit bericht op 14-01-2012 21:29 met 99%: quote, plus reactie, van verwijderd bericht verwijderd

11. Mee
    Afbeelding van Mee

.

ModLibelle wijzigde dit bericht op 14-01-2012 21:23 met 99%: onnodig

12. ellon
    Afbeelding van ellon

quote:
    marijke1 schreef op 14 januari 2012 @ 14:59:
    [...]

Ik begrijp niet waar de rest van je betoog op slaat.
    Ik ga jou geen uitleg geven. Die moeite neem ik niet meer voor iemand die zelf ook geen nadere uitleg wil geven. :bye:

De natuur is een wonder. Een miljoen jaar geleden wist nog niemand, dat de mens een bril zou dragen en toch staan onze oren op de goede plaats

13. ellon
    Afbeelding van ellon

.

ModLibelle wijzigde dit bericht op 14-01-2012 21:21 met 99%: verwijderde quote, plus reactie erop verwijderd
    De natuur is een wonder. Een miljoen jaar geleden wist nog niemand, dat de mens een bril zou dragen en toch staan onze oren op de goede plaats

14. twinmom_67
    Afbeelding van twinmom_67

.

ModLibelle wijzigde dit bericht op 14-01-2012 21:23 met 99%: verwijderde quote, plus reactie verwijderd.
    Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. !

15. apekop
    Afbeelding van apekop

Laten we hopen dat er nog meer van deze ongeleide projectielen met walgelijke uitspraken komen,dan stort de hele pvv langzaam maar zeker het afvoerputje in.
    Rechtstreeks het riool in,daar hoort zo'n "partij" thuis.

apekop wijzigde dit bericht op 14-01-2012 16:35 met 0%
    Gaan jullie maar met de tijd mee, ik kom later wel....

16. ellon
    Afbeelding van ellon

En dan mogen we niet hardop zeggen dat het hier om een rechts-extremistische club gaat. Hoeft eigenlijk ook helemaal niet, want dat bewijs leveren ze keer op keer zelf. Je moet toch wel stekeblind zijn of in zware ontkenning zitten om dat niet te zien.

17. amelie1967
    Afbeelding van amelie1967

De ex-PVV-er zit nu in het buitenland, lees ik. Misschien dat hij in D vriendjes vindt? :?

kalm aan en rap een beetje

18. marijke1
    Afbeelding van marijke1

quote:
    ellon schreef op 14 januari 2012 @ 16:23:
    [...]

Ik ga jou geen uitleg geven. Die moeite neem ik niet meer voor iemand die zelf ook geen nadere uitleg wil geven. :bye:
    Dat heb ik je toch ook niet gevraagd?

19. ellon
    Afbeelding van ellon

.

ModLibelle wijzigde dit bericht op 15-01-2012 10:48 met 99%: persoonlijke aanval

20. missmarple

quote:
    catella schreef op 14 januari 2012 @ 15:12:
    [...]

quote:
    marijke1 schreef op 14 januari 2012 @ 15:15:
    [...]

O, ik ben niet zo goed op de hoogte met bandjes of programma's zoals popstar en dergelijke, ik neem aan dat zulke programma's worden uitgezonden bij de commerciële zenders en daar kijk ik, op GTST na, nooit naar.
    quote:
    catella schreef op 14 januari 2012 @ 15:17:
    Geen idee, wat voor band dat is of was. Ellon schreef dat.
    quote:
    missmarple schreef op 14 januari 2012 @ 15:24:
    [...]

OEI...als Ellon dat heeft gezegd...dan sla het grote "peilingenboek" open.
    quote:
    ellon schreef op 14 januari 2012 @ 16:25:
    [...]

Als je wilt reageren op Catella, zou je dan het fatsoen willen hebben om mij erbuiten te laten?
    antw MM:??

missmarple wijzigde dit bericht op 14-01-2012 19:12 met 54%

21. missmarple

.

ModLibelle wijzigde dit bericht op 15-01-2012 10:49 met 99%: quote van verwijderd bericht, plus de reactie hierop, verwijderd

22. ellon
    Afbeelding van ellon

Hij heeft zijn excuus niet aangeboden. Hij heeft spijt van zijn woorden, maar is nog steeds dezelfde mening toegedaan. Het is door de PVV-kliek een jaar binnenskamers gebleven, maar nu er één met onenigheid uitgestapt is, heeft hij het naar buiten gebracht, waarna ze vanwege de publieke opinie deze engerd wel moesten lozen. Dat is niet alleen hypocriet, want ze hadden dat een jaar eerder al moeten doen, maar het toont ook nog aan wat de algemene mores van de club is. Daar word je niet vrolijk van.

23. marijke1
    Afbeelding van marijke1

De omgang met de medemens is de laatste jaren wat losser geworden, in de ruimste zin des woords. De vrijheid van meningsuiting is in Europa nog steeds van kracht, niemand kan mij verbieden om X een ettertje te noemen of Y een takkewijf, niet dat ik dat doe, het is niet mijn terminologie. Er is wel een grens en die heeft Bosman overschreden alhoewel het omgekeerde natuurlijk ook regelmatig gebeurt, Nederlanders worden dagelijks uitgemaakt voor varkens, honden en hoeren dus als je een grens trekt moet die grens voor beide kanten zijn dus geen Nederlandse vrouwen uitmaken voor ongeneeslijk zieke prostituee en geen Moslims uitmaken voor een halal geslacht varken.

24. ellon
    Afbeelding van ellon

Er is nog wel een verschil of een politicus zulke termen bezigt, of een burger. Allebei niet toelaatbaar, maar vanuit je functie als vertegenwoordiger van een partij, is dit onaanvaardbaar. Dat heeft niets met losser worden te maken. Het is bovendien behoorlijk racistisch, maar dat is natuurlijk geen openbaring meer.

25. marijke1
    Afbeelding van marijke1

Racisme in Nederland is van alle nationaliteiten en derhalve zeker niet expliciet voorbehouden aan autochtone Nederlanders. Marokkanen discrimineren Turken, Turken disrimineren Marokkanen en Antillianen, Antillianen discrimineren Turken, Somaliërs discrimineren Surinamers, Moslims discrimineren Joden ondanks het feit dat ze dezelfde stamvader hebben, homo's worden door vrijwel iedereen met een streng religieuze achtergrond of lage opleiding en dito niveau gediscrimineerd, waar ligt de grens, wat is acceptabel dan wel toelaatbaar? Ik vind niet dat 15 miljoen mensen zich moeten aanpassen aan een minderheid van ongeveer drie miljoen mensen uit andere landen, waarmee ik niet wil zeggen dat ze meteen aan de erwtensoep, rookworst en speculaas moeten maar ze moeten wel rekening houden met het feit dat ze gekozen hebben voor een land waar andere normen en waarden heersen dan in hun land van herkomst. Als ze daar niet mee kunnen leven kunnen ze beter naar een ander land vertrekken.

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x