- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 81 reacties, en bestaat uit 4 pagina's. U bent momenteel op pagina 4 van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 14-02-2012 12:04.
Morbide obesitas / Gastric Bypass
- Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 13:48janneke2quote:verjaardagskado schreef op 02 februari 2012 @ 10:58:
vervelend, waarom!!
Maar een wortel of komkommer geeft ook een vol gevoel en is veeeeeeeeeeeel minder calorieen!!
Als het puur om knagen gaat, kom je met die wortel wel een eind. Komkommer vult, omdat het vooral water is... (En van knagen word je nat - bah.)
En geen van beiden geven ze de troost, die chocolade wel geeft.
(Ik heb da ook altijd chocoladerepen van 72% cacao in huis - en maak vaak zelf papjes van cacopoeder+ sinasappelsap, met evt, kaneel, sambal, kokos, net hoe t uitkomt. Zowel het feit, dat ik er geen 10 in huis heb, als dat een papje maken tijd kost, zijn remmende factoren Maar in times of trouble heb ik nu eenmaal chocolade nodig. Punt uit. Daarnaast eet ik met genoegen fruit en groente, maardat is iets anders.
Je behoefte aan troost ontkennen wekt bij mij averechts.)
Maar ik kan me je gevoelens best voorstellen hoor, ook ik weet prima hoe het moet, maar kan het niet altijd opbrengen!![/quote] - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 10:56verjaardagskado
Janneke je hebt helemaal gelijk, maar je moet toch wat proberen!!!!!Geniet van vandaag!! - Geplaatst op zondag 12 februari 2012 14:01waarom2004
Nou ik ben eruit,
Ik doe het NIET.
Ben en niet aan toe, sta nog niet met mijn rug tegen de muur zoals kadootje.
Heb er lang over gedacht alle voor- en nadelen op een rij gezet.
Nogmaals met de huisarts gesproken en met de praktijkbegeleidster.
Conclusie is twijfel TE veel en sta er niet achter.
Dat is geen goed uitgangspunt.
Verder moet ik eerlijk bekennen dat ik het voor traject van Slotervaart wat magertjes vind, een groepsbijeenkomst.....
Weliswaar nog wel 1 gesprek met een psycholoog maar dat was het dan ook wel.
Dus alles afgezegd, kon toch al niet naar de groepsbijeenkomst wegens familie omstandigheden dus misschien was dat al een vingerwijzing.
En nu??? Word in ieder geval door de huisarts doorverwezen naar een psycholoog die moet uitvogelen wat nu de beste remedie is.
En ja Pootje meer voor mijzelf kiezen, het is een lastige maar het is wel waar.
Ben dus heerlijk wezen aqua gymmen, mijn favoriete sport.
Heerlijk fitnessen in verwarmd water, wat een genot.
Er vroeg zelf iemand terwijl ik toch echt heel hard aan het werk was of ik sliep, zo ontspannen zag ik eruit.
Doorgaan dus, en proberen te eten met mijn hoofd en niet met mijn hart. (lastig!!)
Jullie in ieder geval bedankt voor alle bijdrages, zij hebben mij erg gesteund in het nemen van een beslissing.
Lieve groet aan jullie allemaal.Groetjes Waarom ----------------------- what goes around comes around - Geplaatst op zondag 12 februari 2012 15:42mijzelfblij weer wat van je te horen hoor,en wat goed van je dat je het toch op een andere manier probeert!!!TOP.Je man en kinderen zullen er blij mee zijn dat ze in iedergeval hun moeder mogen behouden,en in iedergeval niet door zoiets verliezen zullen :bye:hoop wel nog af en toe mailtje van je te zien hoe het met je gaat
- Geplaatst op zondag 12 februari 2012 16:08pootje
Ik denk dat het een goede beslissing is. En begrijp me niet verkeerd hoor. Ik ben geen tegenstander. Maar je moet gewoon oppassen met zoiets dat je niet de foute keuze maakt. En als je zoals jij al zegt, niet goed in je vel zit dan kan het alleen maar keihard aan komen, vooral omdat het niks oplost.
Misschien is je situatie over een jaar heel anders. Of je valt alsnog af, of je prive leven is op orde. En is het het laatste dan kan je alsnog voor een dergelijk traject gaan.
Sterkte met afvallen!Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op maandag 13 februari 2012 17:09verjaardagskado
Goed besluit ,waarom!!!
Als je er niet helemaal achter staat kan ook zo'n operatie je toch weer dik maken!!
laat je goed adviseren en neem een beslissing die bij jou past!!
Veel sterkte en het zou leuk zijn als je af en toe iets verteld van jou wel en wee
liefs van kadootjeGeniet van vandaag!! - Geplaatst op dinsdag 14 februari 2012 12:04janneke2Hoi Waarom,
Goede beslissing hoor!!
Groot gelijk: "bij twijfel niet doen" ....!!!
Goed, dat je oa. ook met je huisarts hebt gesproken - en wellicht komt de psycholoog met een aantal zinnige dingen.
En wie weet valt er ook nog wel iets te verzinnen om iets meer beweging in je zittend werk te krijgen. (Er zijn "bewegende stoelen", zitballen, etc. Daar word je net niet slank van, je verbrandt niet echt calorieeen en vetten - maar omdat je meer beweegt en "beter in je lijf komt" kan het wel helpen.)
quote:waarom2004 schreef op 12 februari 2012 @ 14:01:
Ben dus heerlijk wezen aqua gymmen, mijn favoriete sport.
Heerlijk fitnessen in verwarmd water, wat een genot.
Er vroeg zelf iemand terwijl ik toch echt heel hard aan het werk was of ik sliep, zo ontspannen zag ik eruit.
Wauw!!!
eet met je hoofd, waarbij je je hart nadrukkelijk geeft, wat het nodig heeft!!quote:waarom2004 schreef op 12 februari 2012 @ 14:01:Doorgaan dus, en proberen te eten met mijn hoofd en niet met mijn hart. (lastig!!)
Dit onderwerp heeft 81 reacties, en bestaat uit 4 pagina's. U bent momenteel op pagina 4 van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 14-02-2012 12:04.
Morbide obesitas / Gastric Bypass