- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 1164 reacties, en bestaat uit 47 pagina's. U bent momenteel op pagina 13 van 47.
De laatste reactie is geplaatst op 23-05-2012 14:26.
Kom gezellig meelijnen (6)
- Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 18:18wica
Lijkt of ik een dejavu gevoel (4dec 2010)heb vandaag met die sneeuw en alles wat plat ligt. Alleen zit ik nu fijn thuis hahahaha.
Fijne avond en weekend.wica wijzigde dit bericht op 03-02-2012 18:30 met 5% - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 18:51conny140
Erg hé ben ik even blij dat ik niet meer naar het ziekenhuis moet, dan had ik er vast niet doorgekomen moest ik naast lief in het ziekenhuisbed liggen hahaha
gelukkig is ze thuis
tot later - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 19:05pollly
hoi meiden
nou hier alles goed hoor, ik heb alleen het gewicht van wica dus wacht nog wel even met het
Slank zijn is een doel. Slank worden is een gevecht. Slank blijven is een levens,taak. - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 11:44Marijo 53
Goeiemorgen meiden. ! dag sneeuw en compleet de kluts kwijt. Moest s'morgen naar schagen. dat ik daar aangekomen ben is een wonder. Wat een sneeuwstorm. Maar goed het is weer achter de rug. Het is nog wel flink koud. het is nu kwart voor 12 en het is nog min 14. Brrr. Gewicht doe ik volgende week Polly. Ik ben het gewoon vergeten. Nu wat hh dingen doen. Tot later.

- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 12:03wica
Wat een leuke foto van je hond Pol, kijkt zo verbaast om zich heen. Zo van wat moet ik nou in deze kou hahhaha.
Ja Con kan me voorstellen dat je blij bent dat je met dit weer er niet speciaal door heen hoeft.
Ja het was een ramp gisteren op de weg.
Ik hoop dat het komende week beter wordt, moet maandag wel naar Drenthe.
Fijne dag verderwica wijzigde dit bericht op 04-02-2012 12:03 met 0% - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 17:36Marijo 53

- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 18:05wica
Mooi Marijo.
Ik heb ook een rondje.gelopen vanmiddag, lekker hoor.
Fijne avond - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 22:41Will140
Hannie, Marijo, Polly en Wica HARSTIKKE bedankt voor jullie medeleven en natuurlijk de mooie kaarten zowel op het forum als met de PTT. Luisteren naar zuster Clivia doe ik echt wel anders krijg ik een schop onder m’n achterste. En door alle goede zorgen van iedereen in onze omgeving en natuurlijk het verplegend personeel en onze bijzondere lieve buren is deze dame bijna weer helemaal op de klaver. En wat een godsgeschenk is mijn meissie toch.
Polly “De huwelijksnacht” wat een giller. Heb het twee maal gelezen kwam niet meer bij zo leuk vond ik het. Trouwens in januari heb je een Luchtwegentest laten doen. Wat is daar de uitslag van geworden?
Wica heerlijk samen een midweek met H. naar de Huttenheugte in Drenthe. Ga je nog naar Het Emmen Dierenpark? Geniet van het heerlijk samenzijn. Meisje geen maagverkleining hoor. Het is beter om een stevig iemand in je armen te houden dan een dun latje met een velletje er om heen. Wica het Holland Flowers Festival (22 t/m 26-2-2012) is toch bij ons in de buurt? Wij verwachten jullie (als je zelf er zelf zin in hebt) natuurlijk wel bij ons thuis.
Marijo, toen ik nog een hond had (abrikoos poedel) die was gek op sneeuw. Als we in februari in Oostenrijk gingen skiën en we stopten voor de chalet was de hond er als eerste uit en dook zo de sneeuw in, en maar sneeuw happen. Dan tilde je haar op en zat dat hele klein buikje met krulletjes onder de sneeuw. Dan gingen we haar eerst maar binnen goed afdrogen voordat ze een sneeuwpopje werd. Ben benieuwd of jou hond het in de sneeuw ook leuk vindt. Marijo mag ik vragen op je re-integratie bij je eigen baas moet plaats vinden of moet hij voor de kosten van de re-integratie opdraaien zodat je een eventueel andere baan zou kunnen krijgen?
Hannie en P, Hoe warm is het nu in Thailand? 30 graden? Mis je gezellige verhaaltjes. Niet door de visjes op laten eten hoor. - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 13:19wica
Will wat een leuk en lief bericht van je , voor ons allemaal een leuk woordje.
Dierenpark emmen zijn we al zo vaak geweest mss dit keer ook weer. Weet nog niet echt wat we gaan doen in ieder geval veel lezen en genieten.En uit eten, natuurlijk.
Vandaag een beetje inpakken, nou ja zoveel hoeft er niet mee. Warme kleding wel. Normaal een paar jassen, voor de regen en zon enz. Nu alleen een dikke winterjas hahaha.
Weet even niks meer te melden fijne middag.
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 17:26wica

- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 17:49pollly
meiden ben niet zo spraakzaam heb voorhoofdholterontsteking
dus leg de hele dag en nergers zin in
fijne avondSlank zijn is een doel. Slank worden is een gevecht. Slank blijven is een levens,taak. - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 18:45Marijo 53
Polly beterschap. Kijk wel uit. Mijn dochter heeft het ook en is nu chronisch. Moet nu een maand lang speciale neusspray gebruiken. Maar tot op hede help het niet. Nogmaals beterschap.

- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 14:32Hanneke
Hoi meiden, hier weer even een berichtje uit het zonovergoten Thailand.
Will, begrijp ik goed dat je weer thuis bent?
Wat een genot zal dat zijn voor jullie beiden.
Conny, dit scheelt veel voor jou, je lief weer thuis, geen bezoekuren meer.
Met die kou, gezellig binnen genieten van elkaar en je gezondheid.
Pol, al weer in de lappenmand, ik zal wat zon instralen, dat komen jullie allemaal tekort.
Doe het ook lekker rustig aan en goed uitzieken.
Marijo, is dat huis in de sneeuw, jullie huis?
Mooi hoor, ook gezond weer, met zo'n vrieszonnetje.
Alhoewel je niet naar je werk mooet, zo te zien op de t.v.
Nederland zat weer muurvast, wat een rampenplan die NS
Wica, geniet van je minivakantie, lekker, heb je dik verdiend, jij zorgt altijd voor iedereen, nu zelf lekker bijtanken.
Hier is het alle dagen een beetje het vaste ritme.
Ontbijtje, naar het strand met een boek.
Beetje kletsen, beetje puzzelen, 3 kwartier stevig zwemmen, iedere dag.
Dat is in 16 gagen toch maar mooi48 kwartier, oftewel 12 uur.
Goed voor de kipfiletjes.
Verder hebben we in een Thaise groothandel (P. noemt het de Boeren bond) 12 dessertbordjes gekocht van mijn Thaise servies en nog wat schalen.
Weegt zeker 10 kilo, maar dat is een zorg voor de terugreis.
Net thais gegeten, P. kip met zoetzure saus en cashewnoten, ik een biefgerechtje, maar die bief is hier net zo taai als Sinterklaas zijn kont.
Het was daar net een lachfilm, 8 tafeltjes bezet, toen wij af wilden rekenen kwam er 1 gezelschap van 10 man.
De vaste serveerster was plots pleite, stond er een ober met 2 grote klunzen te werken.
Vroeg hij bijv. 2 karafjes wijn en glazen, kreeg hij er limonadeglazen bij.
Iedereen zat te zuchten en 1 klein homo boyke smilede wel, knikte ja, maar deed vervolgens niets.
We hebben een half uur op de rekening gewacht. Moesten 425 bath afrekenen. (40 Bath is ¤1 )
Dat voor 2 gerechten, extra rijst, wijn en cola.
Thuis eten is duurder.
Verder een bikini gekocht voor 200 Bath, ¤5.
Morgen gaan we op zoek naar voetbaltenue,s voor de kl. zonen.
Voor de kleinste 2 moet het Feyenoord zijn anders mogen ze ze niet aan van hun pa, haha
Ook komen ze op het strand met Thaise luchtballonnen langs, die je aan kunt steken en op kunt laten, in de vorm van kei grote rode harten.
Die willen we inslaan voor de bruiloft van dochter.
Kopen we ze na Valentijn, we blijven immers Hollanders, wat jullie.
Meisjes pas op jullie zelf en groetjes van P. en mij
10 - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 20:17pollly
sorry dat ik zo stil ben , hannie leuk je even te horenSlank zijn is een doel. Slank worden is een gevecht. Slank blijven is een levens,taak. - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 22:04wica
Hannie hier is ook de zon met - 8 of zo. Wel lekker hoor. Je mist veel sleetje rijden/trekken met kl kids bv.
Pol ga jij je niet verontschuldigen ,dit snappen we wel. Jij bent gewoon ziek /niet lekker dus geen puf voor hier. Dat is logisch. Beterschap. Vast van G gekregen die was pas geleden ook toch ziek. Hij deelt alles met je ha hahaha.
Hier ligt niet veel sneeuw , geen sneeuw op de stoepen en wegen .Dat is fijn,wel kouder. Scheelt zon 4 gr.. Zo handig zo'n gsm. .
Fijne avond en nacht.
Oja Will dierentuin is alleen in weekend deze tijd open en dan ben ik eeer thuis. Doeiiiii - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 16:56wica
Goedenmiddag meisjes. Vandaag een dagje Emmen gedaan brrrr koud. Zo meteen uit eten,gaan we de komende avonden doen. Niks geen eten koken voor H , er mooi van genieten..
Fijne avond verder en eet smakelijk. - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 20:39pollly
hallo meiden
wica heb je het na je zin , gezellig Emmen
maar kou is het zeker , ik was nog thuis vandaag ben nog steeds niet lekker
we hebben de vakantie geboekt na Alanya in april heb er nou al zin in
conny en will hoe is het met jullie en vooral met will
marijo hoe was je gespreek ???????Slank zijn is een doel. Slank worden is een gevecht. Slank blijven is een levens,taak. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 09:39wica
Goedenmorgen meisjes, Pol wat lekker je aanstaande vakantie. Dat doen jullie goed en is dus vorig jaar bevallen.
We wilden vandaag naar het schaatsen gaan kijken maar staat een koude wind wordt dus op de bank kijken ,lekker warm. En ik wil even een stuk lopen. Dat zal ook gaan gebeuren en dan open haardje aan ,kop thee erbij,heerlijk.
Fijne dag verder - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 13:36Marijo 53
Goeiemiddag meiden.
Polly hoe gaat het met je. Knap je al wat op.
Will hoe gaat het nu met jou. Sterk je al wat aan en word je lekker vertroeteld door Conny.
Hanneke zit lekker in de zon. Geniet er van meid.
Wica geniet van het schaatsen het is nu niet meer zo koud hoor.
Hier gaat het goed hoor. Wel veel pijn in mijn gewrichten maar daar wennen we wel aan.
Gesprek is prima verlopen het het klikt goed tussen ons dus nu maar hopen dat dit iets opleverd. Nu ga ik geniet van mijn boek op de bank. Tot later

- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 15:07pollly
hallo meisje
Will hoe is het met je verwent conny je wel een beetje
marijo fijn dat het gespreek goed ging en dat het klikte tussen jullie
wica hoe is het in het park is het leuk kan je er ook zwemmen daar hoor ik je helemaal niet over
geniet er nog maar even lekker van
ik ga morgen weer werken en ja hoe gaat het ZUCHTSlank zijn is een doel. Slank worden is een gevecht. Slank blijven is een levens,taak. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 19:47conny140
Dag meisjes, even weer een berichtje met Will gaat het redelijk goed,
gisteren mocht ze voor het eerst naar buiten en hebben we de vriezer weer een beetje bij gevuld, hij was net schoon gemaakt en er mocht nu wel wat in, voor als het weer nog slechter word moeten we een voorraadje hebben, het is hier op verschillende plekken nog moeilijk door te komen met de scoot,
Jij lekker in het zonnetje Hannie tis haast moeilijk voor te stellen
genieten Wica bij de open haard met je kopje thee 'k zie je zo zitten
Pol toch kan je wel werken morgen lijkt me erg die kou nu op je voorhoofd!
lekker om naar uit te kijken die vakantie
sterkte met de pijn Marijo, gelukkig dat het gesprek goed was. - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 19:21pollly
nou kou was het zeker, de kachels deden het nog steeds niet , de dingen die stuk zijn er aan zijn besteld , ik had drie truien aan en nog had ik het kou morgen ook maar een legging onder me broek doen
en hoe is het met jullieSlank zijn is een doel. Slank worden is een gevecht. Slank blijven is een levens,taak. - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 21:49conny140
Hier gaat het z'n gangetje, we zijn veel buiten, rondrijden, boodschapjes, ergens koffie drinken, we hebben zo lang binnen gezeten dat we blij zijn om frisse lucht te happen,
wat erg dat bij jullie nog steeds de kachels niet goed werken Pol dat is nu al een hele tijd hé, hoe is het met je ontsteking? die kou werkt ook niet goed denk ik,
Wica zijn jullie aan het genieten????
Hannie hoe is het in de hitte???hoe voelt dat???
Will heeft af en toe nog wel bibberbenen Marijo, het heeft er toch wel ingehakt bij haar. - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 22:24wica
Tjonge wat erg Pol dat de kachels het niet doen . Erg als.je dan zo'n werktijd daar moet in werken. Tot aan je bot toe ben dan koud. En ja er is hier een supermooi zeembad maar ik hou niet van zwemmen dus ik ga niet . H trouwens ook niet.
Conny ja Will zal best een jassie hebben uit gedaan. Vandaar die bibberbenen. Lekker dat jullie frisse lucht happen.
Ja wij genieten morgen zit het er alweer op.ga
Mag dinsdag weer werken,dzus nog een paar dagen thuis. Katten knuffelen,want die heb ik gemist.
En Bas ook(hond van zus en paps).
Marijo fijn dat er een klik was bij je gesprek,dan ga je prettiger naar toe. Ik begrijp uit je verhalen dat diegene je gasn helpenwica wijzigde dit bericht op 09-02-2012 22:30 met 0% - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 22:35wica
Marijo degene gaat je dus helpen bij het zoeken naar een geschikte baan. Dat wilde ik hieronder schrijven.
Hannie en P
Dit onderwerp heeft 1164 reacties, en bestaat uit 47 pagina's. U bent momenteel op pagina 13 van 47.
De laatste reactie is geplaatst op 23-05-2012 14:26.
Kom gezellig meelijnen (6)