- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 1164 reacties, en bestaat uit 47 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 47.
De laatste reactie is geplaatst op 23-05-2012 14:26.
Kom gezellig meelijnen (6)
- Geplaatst op zondag 25 december 2011 10:57pollly

Slank zijn is een doel. Slank worden is een gevecht. Slank blijven is een levens,taak. - Geplaatst op zondag 25 december 2011 13:06wica

- Geplaatst op zondag 25 december 2011 13:29wica

wica wijzigde dit bericht op 25-12-2011 13:31 met 123% - Geplaatst op zondag 25 december 2011 18:03pollly

Slank zijn is een doel. Slank worden is een gevecht. Slank blijven is een levens,taak. - Geplaatst op zondag 25 december 2011 19:29pollly
Zo de eerste 1 1/2 kilo zit er al bij
fijne avond allemaal nogSlank zijn is een doel. Slank worden is een gevecht. Slank blijven is een levens,taak. - Geplaatst op zondag 25 december 2011 19:41wica
Nou bij mij ook hoor Pol
Ja een fijne en gezellig avond
- Geplaatst op maandag 26 december 2011 00:40Hanneke
Nou, hier idem dito.
We hadden het menu verdeeld, maar dat betekende dus wel dat iedereen véééeéé'l werk maakt van zijn deel.
Dus na het dineetje van 5 gangen kwamen dochterlief en vriendin met een grand dessert van
eigengebakken foccacio met kruidenboter, appelstrüdel, creme brulee, grote griesmeelpudding met warme rode vruchten, muffins, scones, brownies, bitterkoekjespudding, ijstaart, en ik vergeet nog véél.
Zielig voor de moeite, want er was bijna niets van gegeten.
Volgend jaar doen we het amders. i.p.v. de brunch hier.
Gewoon het soepje om 12 uur, het pasteitje om 2 uur om 5 uur het eten tot 7 uur om 9 uur het dessert.
Dan hebben ze niet voor niets de halve dag gebakken.
De jeugd heeft genoten van dit'.................

- Geplaatst op maandag 26 december 2011 09:33pollly
vandaag nog heel veel plezier meiden geniet er maar lekker van
pollly wijzigde dit bericht op 26-12-2011 12:51 met 35%Slank zijn is een doel. Slank worden is een gevecht. Slank blijven is een levens,taak. - Geplaatst op maandag 26 december 2011 18:14wica
Zo zonde Hannie van al het werk en tijd en geld wat aan het eten is gespendeerd. Als ik zo lees van het grand dessert daar zou je alleen al genoeg aan hebben.
Heerlijk voor je klein kinderen zo buiten ravotten.
Bij ons was het hetzelfde hoor met de gourmet, alleen dat had een andere reden.
We zaten aan tafel met 10 man paps zat tussen broer en mij in. En paps zakte in elkaar, iedereen schrok zich rot. Ogen draaide weg en hij werd heel wit in z'n gelaat.
Ik met broer paps op de grond gelegd, en zus 112 gebeld die kwamen ook.
Hij ademde gelukkig wel en moest spugen dus hoppa op z'n zijkant gerold en laat maar spugen. Ik z'n ademhaling in de gaten houden . En flink tegen hem praten zodat hij moest antwoorden en dat hij bij bleef. Kan net als broer niet tegen braaksel, maar ik hield het heel goed . Ging gelukkig niet mee doen. Broer trouwens ook niet. De ambulance broeders hebben alle vitale functie's gecontroleerd en alles was goed, bloeddruk, suiker waarde, hartslag enz .. Waarschijnlijk was het te warm en heeft hij te vlug zitten eten en de drukte of heeft zich onbewust druk zitten maken. Kreeg een compliment van de ambulance mensen, wat goed dat ik bhv er ben.
Hij is naar bed gegaan en tegen 10 uur kwam hij er weer uit. Heeft z'n kadootjes uit gepakt en had weer praatjes.
Wij gingen natuurlijk niet meer verder eten , dat kon ik ook niet mee, brrrrr.
Zus had van te voren gezegd het moet een onvergetelijke kerst worden nou dat is het ook geworden.
Maar wat een schrik pfffffff. Heb er de hele nacht daarop alles opnieuw liggen beleven, dus heel slecht geslapen.Gisteren een rustige dag voor iedereen.
Vandaag zijn we gaan brunchen en paps heeft gewoon lekker mee gedaan en het smaakte goed, gelukkig.
Fijne avond, oja nu + 5 killo schat ik .
wica wijzigde dit bericht op 26-12-2011 18:15 met 0% - Geplaatst op maandag 26 december 2011 20:09conny140
Dat is schrikken Wica en zeker om nooit meer te vergeten, je hebt het goed opgevangen petje af voor je, je paps zal zich toch rustiger moeten houden maar ja doe dat maar eens, als je normaal gesproken maar met een paar mensen bent, kan het voor een oudere wel eens te druk worden met een hele ploeg,
het was gezellig bij dochterlief en vandaag lekker thuis, lekkere dingen gegeten schat het op 2 kilo in het totaal dat moet er 6 Jan weer af zijn??
o jee wat streng Pol.
Marijo als je het adres hebt kan je hem toch aangeven bij de politie??
ik dacht dat een pitbull zeker gelijnd moet zijn.
jammer hé hannie van al dat eten tis toch wel ingevroren hé??
prettige avond nog meiden. - Geplaatst op maandag 26 december 2011 20:42Hanneke
Wica, wat een consternatie en ben er inderdaad maar trots op dat je BHVer bent en weet hoe te reageren in zo'n panieksituatie.
Wat fijn dat het vandaag weer beter ging, dat was schrikken.
Wat Conny zei, te druk en te warm, daar kun je best niet goed van worden.
Wij zijn vandaag bij zus geweest die gisteren jarig was.
Ze woont in Utrecht, maar zijn in Hilversum een super de luxe grote oude villa aan het opknappen.
Grote kelder, grote zolder, oude paneeldeuren, véél inbouwkasten, super!!
Zijn naar het mediapark gelopen, is 5 min. bij haar vandaan.
Daarna nog lekker 1 uurtje door Hilversum gelopen.
Vanavond wat hartige hapjes op, ik heb niet meer gekookt.
Fijne avond allemaal nog. - Geplaatst op dinsdag 27 december 2011 10:16pollly
goede morgen meiden
wica wat erg meid, maar gelukkig was er niks aan de hand
jullie hebben zeker goed gehandeld
weet niet als ik het zo had gedaan .
maar deze dagen zijn ook weer om
nu weer de dagelijkse ritme
jullie nog een fijne dagSlank zijn is een doel. Slank worden is een gevecht. Slank blijven is een levens,taak. - Geplaatst op dinsdag 27 december 2011 18:54Hanneke
Vandaag waren wij in je woonplaats Pol, maar we moesten op uur en tijd op de Thaise ambassade zijn voor onze visum voor Thailand te halen.
Vond de kerstsfeer best tegenvallen in de stad.
Alhoewel ik moet zeggen dat ik genoten heb van dat concert op de Dam, op de t..v.. Ben jij er niet toevallig geweest, Pol?
Wica, eind goed, al goed met pap?
Was hij er zelf ook van geschrokken?
Zeg dat wel Pol, we kunnen weer in het dagelijks ritme verder.
Op naar de oliebollen, hihi.
Met Will ook alles goed?
Conny, helpt het andere puffertje naar wens?
Jullie zijn de dagen ook weer gezellig doorgekomen!!
Marijo, ook bekomen van de kerstdrukte? - Geplaatst op dinsdag 27 december 2011 19:49pollly
hannie er was helemaal niet zoveel kerst in de stad alleen een grote boom op de dam
wica hoe is het nou met je vader ?
conny en Will hoe waren jullie dagen
marijo was het gezellig met iedereen om je heenSlank zijn is een doel. Slank worden is een gevecht. Slank blijven is een levens,taak. - Geplaatst op dinsdag 27 december 2011 22:16conny140
Nou ons dagelijkse ritme week wel heel erg af van het normale, we dachten een rustig dagje te hebben, maar Will ontdekte vanmorgen om 5 uur dat het keukenlicht het niet deed en hé ook de koelkast niet en oh ook de lichtjes boven het aanrecht niet, samen gezocht wat het kon zijn
elke keer vloog de hoofdstop er uit, om 7 uur gebeld alle apparaten moesten uit het stopcontact en weer proberen, lekker met inbouwapparatuur, zoeken naar de stekker, want als er een aparaat stuk is betaal je de hele reparatie dus uiteindelijk de afzuiger gesloopt want de stekker was netjes weggewerkt, en wat denken jullie
haha niks deed het nog weer de hoofdstop er uit, monteur alles nagekeken zat het in de schuur grrrr voor niks gesloopt(moet weer opgehangen worden, maar gelukkig was alles nog heel ik was al bang voor de koelkast, toen kreeg Will een vreselijke kiespijn, tandarts gebeld en om 5 uur werd haar kies getrokken en ligt ze nu voor jaffa op de bank, dit vind ik geen geslaagde derde Kerstdag
maar we gaan gewoon door met ademhalen en eten het restand van de hapjes dan maar morgen op. 
- Geplaatst op dinsdag 27 december 2011 22:24Hanneke
Goh Conny, heeft jullie energie leverantie bedrijf geen sabotage gepleegd?
Ja, zo gebruik je minder, niets!!!!!!!!!!!
Boven zijn ze nog aan het spoken, de 2 oudere k.k.
Logéés. Vlgs. mij lijden alle kinderen tegenwoordig aan Alle Dagen Heel Druk. ADHD. Grapje, wij worden ouder, dat is het hem. - Geplaatst op woensdag 28 december 2011 09:22wica
Nou dat was een bijzondere dag voor jullie Conny en Will. Balen van al dat gesloop, en geen stroom. Kiespijn brrr, hopelijk heb je wel goed kunnen slapen.
Hannie hahaha, dat is nog eens een leuke synoniem voor adhd. Zijn daarna wel lief gaan slapen, nachtbrakers hé.
Pol heb je deze week lekker vrij?
Marijo alles goed bij jou?
Met paps gaat het goed, niks meer gebraakt en eet goed. Gelukkig . Maar ik vind het wel eng hoor, brrrrrrrr.
Zo m'n werkdagje zit er alweer op. Lekker, straks naar kr*dvat even spullen daar halen en we willen nog kerstbuitenlampjes erbij kopen en nu heb je dat natuurlijk met % korting, dus dat is dan wel slim.
Nu wachten op td van woningbouw voor een andere douchekraan. Afspraak was 8.45 nou nog niemand geweest, ze houden zich goed aan de afspraken, ahum.
Fijne dag meisjes, kleed je goed aan als je naar buiten gaat, is frisjes.
Ruim 3 kwartier later wordt eraan gebeld daar is de TD.
wica wijzigde dit bericht op 28-12-2011 09:28 met 2% - Geplaatst op woensdag 28 december 2011 19:02pollly
zo wica jij was lekker vroeg vrij of heb je , je eigen vergist
ja ik ben vande week vrij en ben helemaal met de dagen in de war
moet elke morgen denken welke dag het is
vanmiddag even met me lief na het wc geweest
en voor de rest lekker rustig gedaan
en jullie ??
Will hoe is het met je kiesSlank zijn is een doel. Slank worden is een gevecht. Slank blijven is een levens,taak. - Geplaatst op woensdag 28 december 2011 22:30Hanneke
PPPPPPPPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Vanmorgen weer vroeg uit de veren.
Uitgebreid geontbijt met afbakbroodjes.
Normaal bak yoghurt met fruit.
We zijn op kerstboomjacht geweest.
Een kunst, helemaal van mijn geloof gevallen na 3 echte kerstbomen en nog niets fatsoenlijks.
Maar wat zijn mooie duur!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar nu klregen we 25% korting, scheelde toch ¤60
In mijn geboorteplaats was er winterland met een knots van een schaatsbaan.
Dus heeft het duo geschaatst, voor de 2de keer in hun leven.
Oudste deed het al heel aardig, haar jongstye broer had nog een rekje nodig om zich aan vast te houden.
Tussen de middag bij de H*ma een broodje uit mogen zoeken, is al een feestje op zich voor hen.
Vanavond hebben we gegourmet, restant van Sint avond.
WAAR IS DIE KNOP, die we weer om moeten zetten!!!!!!!!!!!!
Conny, hoe is het met je afgebroken afzuigkap?
Will, hopelijk was het niet je verstandskies, grapje dat P. altijd maakt bij onze kinderen.
Die kiezen komen altijd als het gebit al compleet is en kunnen er dan niet meer echt bij,komen dan hars en dwars door, vandaar dat bijna all onze kinderen die kiezen hebben moeten laten trekken.
Lekker Pol een vrij weekje, afkicken van alle drukte!!!!
Wica, fijn dat paps er niets van over heeft gehouden.
Net ze wéér naar boven gebracht, gedreigd dat ik ze alsnog naar huis breng als ik er nog 1 hoor of zie.
Stonden sneeky achter de deur t.v. te kijken, nu stond er maar Home Alone op, maar toch!!
Nu wil Oma 1 uur rust voor we ook gaan slapen, morgen weer een drukke dag. - Geplaatst op donderdag 29 december 2011 11:20pollly
Goede morgen meiden
vanmorgen even wat boodschappen gedaan , maar sla voor vanavond de kilo,s moeten er toch weer af
en na me mams geweest , nu lekker thuis nog een was te gaan en dan is ook alles weer in de kast
ik ga lekker dingen doen waar ik zin in heb vandaag, maar wat het is weet ik nog niet
hannie ga je nu dan nog een kerstboom kopen ????Slank zijn is een doel. Slank worden is een gevecht. Slank blijven is een levens,taak. - Geplaatst op donderdag 29 december 2011 16:06wica
Hannie gelijk heb om zo'n boom na de kerstdagen te kopen. Nu veel goedkoper(oké maar ¤60,-) en je hebt er jaren plezier van.
Leuke drukke dagen zo voor jullie met de kids.
Pol lekker dat je vrij hebt en nu ook daarvan genieten.
Nou ik val wel weer af, heb de hele nacht lopen spoken en denk weer een buikgriep te pakken.Hou niks binnen brrr. Wel geprobeerd te werken zo'n 1 1/2 uur en weer terug naar bed.
Ga maar weer met een kruik op de bank, zo zonde van de tijd is dit.
Fijne dag verder
- Geplaatst op donderdag 29 december 2011 18:55Hanneke
Sterkte Wica, na zo'n dag voel je je een dweil.
Kan ook van al het goede eten komen, iz je maag niet meer gewend als die al een tijd op standje schraal hans staat.
Lekkere luxe Pol, vrij zijn en er niet meteen 10 bestemmingen of verplichtingen of klusjes ervoor te hebben.
Vanmorgen weer uitgebreid relaxt ontbijtje met een eitje, zij in hun pyama's.
Normaal is het om 7 uur uit bed, boterham, school, overblijven, school.
Dus doen we nu alles uitgebreid en op ons gemak.
Vanmorgen met porseleinverf ieder een bord en een beker laten beschilderen.
Vanmiddag naar de kerststal in de provinciale hoofdstad geweest.
Zij een oliebol op de vuist op de terugweg naar de bus naar het transferium.
In mijn nieuwe autootje, ik ben nog net niet zo dat ze hun voeten moeten vegen als ze instappen, maar toch!!!!!!!!!!! - Geplaatst op donderdag 29 december 2011 19:30Hanneke
Had van dochterlief een hele mooie krans op een heel mooi zgn.oud dienblad gekregen.

- Geplaatst op donderdag 29 december 2011 20:40pollly
ach wica heel veel sterkte meid , het gaat niet goed met je zo he
hoop dat je snel beter voelt
mooie krans hannie
ik heb lekker genoten van me vrije dag de kinderen niet thuis manlief werken heerlijk , vanmorgen al heel vroeg begonnen met hhdingen dus de hele dag lekker niks meer gedaan
Slank zijn is een doel. Slank worden is een gevecht. Slank blijven is een levens,taak. - Geplaatst op donderdag 29 december 2011 22:15Hanneke
Ha, die Pol.
Ik neem aan dat jullie niet stiekum Opa en Oma zijn geworden.
Zijn dat jouw 3 mooie zonen, Pol?
Dit onderwerp heeft 1164 reacties, en bestaat uit 47 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 47.
De laatste reactie is geplaatst op 23-05-2012 14:26.
Kom gezellig meelijnen (6)