Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Gezondheid & Psychologie
  4. Kom gezellig meelijnen (6)

Dit onderwerp heeft 1164 reacties, en bestaat uit 47 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 47.
De laatste reactie is geplaatst op 23-05-2012 14:26.

Kom gezellig meelijnen (6)

Ga naar een onderdeel
  1. wica
    Afbeelding van wica

Ben zo brutaal geweest om een nieuw deel te openen als het lukt.

Is dus gelukt en als vaste bewoner van hier mag het denk ik wel

http://i19.photobucket.com/albums/b195/Diotje/alijn00001.gif

Terug naar Kom gezellig meelijnen (5)

ModLibelle wijzigde dit bericht op 23-12-2011 00:37 met 64%: wica wijzigde dit bericht op 22-12-2011 18:33 met 44% | Moderator wijzigde: Link toegevoegd

2. wica
    Afbeelding van wica

Hoera deel http://www.graafvanursel.nl/zes.jpgalweer

3. pollly
    Afbeelding van pollly

hoi meiden zo even een nieuwe deel gemaakt

ModLibelle wijzigde dit bericht op 23-12-2011 00:32 met 0%: Dit is een verplaatst bericht
    Slank zijn is een doel. Slank worden is een gevecht. Slank blijven is een levens,taak.

4. pollly
    Afbeelding van pollly

wica dat is niet leuk om zo te winkelen he, kan ik me best voorstellen hoor
    hier een gewone werkdag en ik kreeg op me werk te horen dat ik volgende week de hele week vrij mag nemen , nou daar zeg ik geen nee tegen hihihii

Slank zijn is een doel. Slank worden is een gevecht. Slank blijven is een levens,taak.

5. wica
    Afbeelding van wica

Had ik ook een nieuw deel gemaakt alleen meelijnen aan elkaar geschreven snik.

Omdat deel 5 ook aan elkaar geschreven stond.

wica wijzigde dit bericht op 22-12-2011 20:17 met 19%

6. wica
    Afbeelding van wica

Kijk maar Pol. Omdat deel 5 ook aan elkaar stond .

wica wijzigde dit bericht op 22-12-2011 20:16 met 31%

7. pollly
    Afbeelding van pollly

ach wica dat was ook goed hoor met welke deel gaan we nu verder hihii
    had je het eigelijk even moeten zeggen he, wat nu deze of de jouwe
    maak mijn echt niet uit

pollly wijzigde dit bericht op 22-12-2011 20:41 met 40%

8. Hanneke
    Afbeelding van Hanneke

Ik had ons toch gefeliciteerd met het nieuwe deel als antwoord op jouw berichtje.
    Waarom ging dat dan fout?

9. Hanneke
    Afbeelding van Hanneke

Nogmaals dan.

Gefeliciteerd allemaal met ons nieuwe deel.
    Wica, wat balen, niet kunnen slagen, maar dat gaat bij mij ook nooit op commando.
    Als je niets nodig hebt zie je van alles.
    Ga vooral niet verplicht winkelen voor een bruiloft of voor de kerst die al over3 dagen is. lukt niet.
    Wat en waar eten jullie met de kerst?
    Goh, Conny, vervelend te weinig lucht is ook vaak te weinig power om iets te ondernemen.
    Daar ben je nog te jong voor, hopelijk een nieuw wonder pufje.
    Will, wat ga je koken 2 de kerstdag?
    Marijo krijgt haar dochters, waar ga jij ze op verassen?
    Pol, als het zo koud blijft kun je jezelf legaal ziek melden als je verkouden wordt.
    Krijg jij de bubs 1ste of 2de kerstdag?
    Wat ga je maken?
    Ik vind het altijd leuk te horen of mensen uit gaan eten of traditioneel menu of gourmetten.

10. pollly
    Afbeelding van pollly

nou hannie loop al weer aardig aan het hoesten
    de jongens komen hier de 2 de kerstdag de 1 ste zijn we alleen met S en me moeder

11. conny140
    Afbeelding van conny140

Gefeliciteerd meisjes met het nieuwe deel hadden we al weer 3000 berichten?? dus eigenlijk hadden we al met deel 9 kunnen beginnen :D
    nou ik vind het erg gezellig met jullie samen op dit forum en dat er maar heel veel delen mogen volgen :cheer: :cheer:
    Will gaat kip braden Hannie en nog veel meer, ik heb al heel veel lekkers in de kasten gevonden dus ben benieuwd, 'k zal wel dichtgroeien moet je maar denken. op dit moment is er een appeltaart in de maak voor morgen, zit ik straks weer te kwijlen.
    Wat fijn Pol een weekje vrij en heerlijk onverwachts, ik denk dat je daar ook wel aan toe bent hé, ik zal zo even mijn gewicht inseinen,
    jammer Wica dat je niet geslaagd bent met je kleding gelukkig dat je nog wat leuks had,
    ben net wezen bloedprikken toch even kijken voor een allergie en een nieuwe puf er bij toe maar het kan weer niet op getsie wat een toestanden. maar ik ben evengoed nog een blij vogeltje hoor 'k zal er niet om treuren, 'k ben zo gelukkig als maar kan :love:
    ik ga aan de koffie tot later

12. wica
    Afbeelding van wica

Hoi meisjes, zo weekend en wat voor een weekend.

Inderdaad dat er nog maar vele delen mogen volgen met ons alle te samen.

JA dat is lastig Conny die benauwdheid, hopelijk kunnen ze vinden waarvan je het hebt zodat er gericht medicijnen voor kan worden gegeven.

Wij eten morgen bij paps gourmetten en grand dessert toe. H heeft een taart gebakken en gaat die straks bekleden. Heeft vanmiddag ook voor dessert witte choco mousse en melk choco mousse gemaakt.
    1 ste kerstdag lekker thuis , dus uitgebreide brunch, pasteitje , uit geperste sinaasappel, kerstbrood, saucijzen broodje enz enz.

s'avonds een maaltijd salade met warme geitenkaas. Toe warme flensjes met appel vulling.

2de kerstdag bij de toekan een brunch en s'avonds een stuk zalm. (denk niet dat ik nog veel eet na die brunch).probeer natuurlijk ook gezond te eten en niet teveel .

Ga nu even macaroni eten en bankhangen, vriendin zal ook wel langs komen doet ze vaker op vrijdag avond.http://i19.photobucket.com/albums/b195/Diotje/alijn00001.gif

13. Hanneke
    Afbeelding van Hanneke

Gezellige invulling voor gezellige dagen hebben jullie allemaal.
    Ook gezellige kokkerel werk staat er op het menu.
    Wij komen net van oppassen oudste 2 terug.
    frietjes en kroket op met spinasie.
    Moe van het spelletjes doen en sterren knutselen.
    Kookboek gekregen van Mathijs Vrieze, schijnt ook een t.v. kok te zijn.
    Ik had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord.
    Het is meer een life style boek, gezellig.
    Ik vergat gewicht door te geven, maar dat doen we pas 6 januari?
    Dan hebben we ook al een kleine week gehad met matigen, toch?
    Fijne avond allemaal !!!

Marijo, die hebben we toch niet achter gelaten in deel 5?

14. pollly
    Afbeelding van pollly

Naamlengtestart16-12-1123-12-11 +/-totaal
    Wica178112.3108107.8-0,2-5.3
    Hannie1637673.1 <:X -2.9
    Conny16798.592.492.3-0.1-6.2
    Polly17782,17372.8-0.2-9.3
    marijo16463.560.5 <:X -3.2
    Will16586.980.2 <:X -6.7

15. Hanneke
    Afbeelding van Hanneke

Sorry Pol, ik dacht, jij gaat voor plus 3 kilo.
    Dat kun je niet in een week.
    Dus dacht ik deze week niet wegen.
    Maar Pol en Wica en Conny, WAUW, Gefeliciteerd, allebei.
    De blommetjes komen nog.
    Net Kerst op de Dam zitten kijken op 1.
    Mooi hoor.
    Karin Bloemen, beeldvullende vrouw, maar hoe goed!!!!!
    Linda Wagemakers, volgens mij ooit meegedaan met de afvallers, nou daar was weinig van te zien.
    Mark Sankriet had die sessie gewonnen, volgens mij is hij nog superslank.

16. Hanneke
    Afbeelding van Hanneke

Pol voor jou http://webshoppureandlovely.nl/images/animaatjes-kerst-bomen-65770.gif

Wica, voor jou http://www.animaatjes.nl/wallpapers/iphone/kerst/animaatjes-kerst-60900.jpg

Conny, voor jou[img]lGj3zZwmnZ1stP1xo_n7086nAhfKLT6MhGnecyo1thkRhjzpzA2e[/img]
    Miny en Miny.

17. Hanneke
    Afbeelding van Hanneke

Will en Conny voor jullie.
    Conny jij bent afgevallen dus voor jou de kerst knuffelbeer.
    http://gerdabeek.nl/e107_images/custom/animaatjes-kerst_beer-.gif

18. pollly
    Afbeelding van pollly

goede morgen meiden
    ja ik ga wel voor de plus 3 maar dat is morgen pas, vandaag nog goed me best doen :muziek:
    en dan dinsdag weer verder ach je moet toch wat :bloos:
    dus het eerst lijstje word dus 6 januari dan moet jullie wel op het zelfde gewicht zitten of eronder
    afgesproken :D :byebye:

http://muziekclublog.jouwweb.nl/upload/f/4/a/marcoborsatoclub/fijne-kerstdagen.large.gif

pollly wijzigde dit bericht op 24-12-2011 11:28 met 14%

19. wica
    Afbeelding van wica

Hannie bedankt voor het mooie katten plaatje.

Pol wat voel ik een druk van over het gewicht eronder of gelijk oefffffff. Maar 6 jan is goed.

Over 2 uurtjes gaan we weg,dus nog even wat rond snuffelen op internet .
    Fijne dag verder.http://i19.photobucket.com/albums/b195/Diotje/alijn00001.gif

20. wica
    Afbeelding van wica

:bye:

wica wijzigde dit bericht op 24-12-2011 13:04 met 89%

21. Marijo 53
    Afbeelding van Marijo 53

Goeiemiddag meiden. Hier heerst nog steeds het verkoudheidsvirus maar het wordt al beter. Vanmorgen de houd uitgelaten wordt hij aangevallen door 2 loslopende honden. Waar van 1 pitbull. Met eern paar flinke trappen kon ik ze nog niet van mijn hond afkrijgen die inmiddels piepend op de grond lag, Eindelijk kwam de eigenaar er aan. Zet die hufter tegen me. Je had je hond ook los moeten laten toen hij aangevallen werd. Dus ik meteen terug. Had jij je honden niet aangelijnd moeten houden. Jawel maar nu kon jou hond zich niet verdedigen.
    Ik kon niet meer praten van woede. Ik kon nog net uitbrengen " Ik wil je adres voor het geval hij erg gewond is. Gelukkig deed hij daar niet moeilijk over.
    Maar ik heb nu wel een doodsbangen hond. Als pup is hij al eens aangevallen door een klein fel hondje. Dus hij had een hekel aan kleine honden. En nu van die grote bakbeesten. Zucht. Arm beest.

Trouwens Allemaal hele fijne feestdagen. Sinds jaren is iedereen thuis morgen.

http://webzoom.freewebs.com/janetenco/Kerst-animaties/grote-kerstboom-met-bewegende-lichtjes-animatie.gif

22. wica
    Afbeelding van wica

Tjeetje Marijo je hond heeft er een trauma erbij, zielig hoor. Veel uit proberen te laten met grote honden erbij zodat hij over z'n angst heen komt. Sterkte hoor.

Fijne kerstdagen lieve forum vriendinnen van me.

23. Hanneke
    Afbeelding van Hanneke

Och Marijo, wat zielig voor je hondje.
    Je zou zo'n eigenaar toch!
    Wat een eikel!
    Hopelijk durft hij nog naar buiten, eerdaags wewer vuurwerk, je zal maar hond zijn.
    Nou, het huis geurt naar het konijn dat in de wijn heeft staan te pruttelen.
    Pol, 6 januari komt het helemaal goed met ons.
    Meisjes, een héle fijne Holy night.
    Ik denk dan veel aan mijn moeder, al 16 jaar dood, maar zijn kreeg in de kerstnacht een tweeling. Mooi, toch?
    Ook voor morgen, iedereen genieten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

24. Marijo 53
    Afbeelding van Marijo 53

Tot op hede is/was mijn hond niet bang voor vuurwerk. Hopelijk blijft het zo. Hij is vandaag heel erg tam maar gelukkig niet gewond.

25. Hanneke
    Afbeelding van Hanneke

Marijo, je hebt zijn naam en adres.
    Kun je hem niet net zo hard laten schrikken als je hondje heeft gedaan door hem een NEP rekening te sturen van een dierenarts.
    Zomaar ¤800 voor een operatie?
    Laat hem de stuipen schrikken, toch?
    Nou morgenvroeg hier brunch, dan naar dochter.
    Dus dit appie gaat naar boven.
    Nogmaals fijne dagen allemaal

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x