- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 38 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 08-03-2012 00:19.
Contact houden met zijn liefje
- Geplaatst op donderdag 22 december 2011 12:26neeskeMijn man helpt sinds een maand of 4 een gescheiden vrouwtje met problemen ten aan zien van hypotheek enz.
Sinds een maand of 2 kreeg ik steeds meer het vermoeden dat er meer speelde dan "helpen".
Dat vrouwtje kwam ook de laatste tijd bij mij op de koffie en dat was best gezellig daardoor dacht ik dat mijn vermoeden niet juist was.Sinds een week weet ik nu dat het wel zo is,en heeft hij het ook toegegeven.Na een aantal goede gesprekken hebben wij besloten om met elkaar verder tegaan.Ik hou nog altijd van hem en hij heeft me overtuigd dat er dat bij hem ook nog wel is.
Onze relatie liep inderdaad niet meer zo goed,wat hij als reden noemt waardoor dit is gebeurt,het ligt wel hoofdzakelijk aan mij zegt hij . We zullen er dan ook wel hulp bij moeten zoeken.
Ik zit nu wel met het probleem dat hij dat vrouwtje niet kan laten gaan omdat ze door zijn hulp uit een diep dal is gekomen,en daardan nu weer in terecht zou komen en hij dat absoluut niet wil.
Er wordt nu van mij gevraagt om toch met haar om te blijven gaan en ook te accepteren dat mijn man haar blijft helpen .
Ze zeggen beide dat ze de gevoelens die ze voor elkaar hebben naast zich neer kunnen leggen want hij kiest ervoor om met mij verder tegaan.
Ik vind dat ze nogal wat van mij vragen en ze niet beseffen wat dit gebeuren voor mij betekent .Hoe moet ik hier mee omgaan?neeske wijzigde dit bericht op 22-12-2011 12:46 met 1%: klopt te niet wat ik had geschreven - Geplaatst op donderdag 22 december 2011 12:31ellon
Wat laat jij je in de maling nemen, zeg! Je man gaat een relatie aan met een 'vrouwtje' (is ze 1.50 m of zo?) en vervolgens ligt het allemaal aan jou. Dus wil jij werken aan de relatie, maar vervolgens kan hij haar niet laten vallen, omdat ze dan weer in een diep dal terecht zal komen? Lekker boeiend. Die vrouw had toch problemen met de papierhandel van haar scheiding en dat heeft je man toch opgelost? Nou, dan is het klaar en kan ze weer met frisse moed aan haar nieuwe leven beginnen.
Maar nee, je man kan haar niet laten vallen om wat voor vage reden dan ook....
Wakker worden!!De natuur is een wonder. Een miljoen jaar geleden wist nog niemand, dat de mens een bril zou dragen en toch staan onze oren op de goede plaats - Geplaatst op donderdag 22 december 2011 12:37hemelskoekje
'vrouwtje'...mag ik even
Neeske, open je ogen en ik sluit me aan bij Ellon.Droom wat je niet doet en doe wat je niet durft... - Geplaatst op donderdag 22 december 2011 12:53neeskeBedankt voor je reactie ik heb wel mijn bericht iets gewijzigt want het zijn ook problemen met de hypotheek enz. en dat is nog lang niet allemaal klaar. Ik wil uiteraard ook niet dat zij weer helemaal in de put komt te zitten.Het is wel zo dat mijn man ook onze relatie wil redden maar kan heel moeilijk begrijpen dat dit iets is wat tussen ons in staat.Ik heb gezegt dat dit misschien wel moet kunnen maar besef toch steeds meer dat ze wel erg veel begrip voor hun van mij vragen.
- Geplaatst op donderdag 22 december 2011 13:16Maartje 44
NEESKE al tegoed is buurmans gek...
Wat heeft voorrang,jullie relatie of haar,,verdrietig,,zijn..???
Potverdikkeme sta op je strepen en laat je niet in de maling nemen.
Vechten voor je eigen relatie is grenzen stellen,juist als je in de gevarenzone terecht bent gekomen.
Fikse ruzie en eisen stellen...straks sta jij met ,,goeddunken,,in de kou !
Niks vrouwtje,niks helpen,dat laat ze maar door een deskundige regelen.
Geloof mij,JIJ laat het gebeuren als je toegeeft aan hun,,eisen,,..
Je man heeft oogkleppen op die roze kijken..
En dat vrouwtje(!!!)pakt hem gruwelijk in met haar traaaaantjes..
Een ieder is verantwoordelijk voor zn eigen gedrag..
Besef dat goed..
Veel sterkte en wijsheid. - Geplaatst op donderdag 22 december 2011 15:24Patricia29
Persoonlijk zou ik ervoor zorgen dat dat 'vrouwtje' nog dieper in de put zou komen te zitten als zij niet als de sodemieter haar eigen leven gaat voortzetten en uit jouw/jullie leven verdwijnt! Wat denkt ze wel? Lekker type zeg. En dan nog met jou koffie komen drinken? Moet niet gekker worden!
En schop die droeftoeter van je man er ook maar uit. Waardeloos figuur.
Mocht je bij hem willen blijven, dan bereidt je maar vast voor op een leven vol wantrouwen.
Sterkte! - Geplaatst op donderdag 22 december 2011 16:04gwynette
Dat hij iets met een ander is begonnen is al erg genoeg - maar misschien nog wel overkomelijk. Maar dat hij nu van jou verwacht dat jij het goed vindt dat hij contact met haar houdt, en zelfs ook aardig tegen haar bent, omdat zij anders "zo in de put raakt". Nou en? Zij heeft zich bewust ingedrongen in jouw huwelijk, ze hebben jou samen bedrogen en nu verwachten ze van jou vertrouwen omdat ze "die gevoelens wel naast zich neer kunnen leggen"? Dat geloven ze toch zeker zelf niet? Keihard grenzen stellen is nu het devies. Hij verbreekt ELK contact met haar en dan moet hij maar eens even keihard zijn best gaan doen om jouw beschadigde vertrouwen weer terug te winnen. Al dan niet met therapie. Of je gooit hem buiten, wat wat mij betreft de voorkeur heeft. Maar dat is makkelijk gezegd natuurlijk. - Geplaatst op donderdag 22 december 2011 17:54Maartje 44
quote:Patricia29 schreef op 22 december 2011 @ 15:24:
Persoonlijk zou ik ervoor zorgen dat dat 'vrouwtje' nog dieper in de put zou komen te zitten als zij niet als de sodemieter haar eigen leven gaat voortzetten en uit jouw/jullie leven verdwijnt! Wat denkt ze wel? Lekker type zeg. En dan nog met jou koffie komen drinken? Moet niet gekker worden!
En schop die droeftoeter van je man er ook maar uit. Waardeloos figuur.
Mocht je bij hem willen blijven, dan bereidt je maar vast voor op een leven vol wantrouwen.
Sterkte!
Das natuurlijk onzin...een leven vol wantrouwen..
En haar man is ook niet waardeloos,wat een oordelen zeg...
Verder ben ik het met je eens,vecht voor je relatie en laat dat,,vrouwtje,, ergens ver weg black coffee drinken ! - Geplaatst op donderdag 22 december 2011 18:28lakota
Neeske, in welk donker gat leef jij?
Helemaal blind??Meid ik ben het met de anderen totaal eens.Word wakker? Je word flink goed helemaal in de maling genomen.
JIJ moet je neerleggen?
Stel je grenzen als je weet wat grenzen zijn...
Laat die vrouw het allemaal maar met professionelen opknappen.Ze heeft jou man ingepakt en als JIJ hem terug wilt zul je hem even grondig moeten uitpakken.
Kaal helemaal naakt!
Hij maakt JOU de schuldige partij hierin.Zielig vrouwtje???? Hoe bedoel je?
Is ze zwaar gehandicapped en blind en doof en stom ??
Ze heeft een huis,duidelijk haar hypotheek moet veranderd!
Ik denk echt niet dat er ook maar een centje "zielig" aan is.
laat je oogkleppen vallen meid.Als je met deze man verder wilt, stel JOU grenzen.HIJ is de gene die vreemd gegaan is.Niet JIJ.
HIJ zal concessies moeten gaan doen.
WORDT WAKKER!!!!! - Geplaatst op donderdag 22 december 2011 21:39mijzelfNeeske, Er staan genoeg topics op dit forum die je wakker doen schudden,lees ze eens deze zijn van vrouwen die op op een zeker moment echt wakker zijn geworden en een stuk minder naief zijn als jij,doe er je voordeel mee! de wereld is lang niet zo mooi als jij denkt ,was het maar waar!!!.heel veel sterkte
- Geplaatst op vrijdag 23 december 2011 00:50Manji 48
Neeske,wat laat jij je in de maling nemen.
Dat "vrouwtje" zou dus weer in een diep dal komen,als jouw man haar niet meer helpt?
Dat geloof je toch zelf niet,het is een excuus.
Meiske,open je ogen en laat je niet zo bedonderen.
- Geplaatst op vrijdag 23 december 2011 10:53neeskeIk ben heelblij met jullie meelevende reacties en daardoor ook steeds meer overtuigd dat het niet gek is dat ik vind dat het contact over moet zijn.Ik besef ook steeds meer dat er nu juist een reden bij is gekomen om haar te "troosten" nu hij er voor kiest om met mij verder tegaan.Ze had echt hoop gekregen nadat hij bij haar was geweest om te zeggen hoe kloten het hier nu was.( vorig weekend)
Dit hoorde ik woensdagavond toen we een gesprek met z'n drieen hadden.Ik hoop dat ik wakker word. - Geplaatst op vrijdag 23 december 2011 14:30mijzelfmet ze'n 3ééén ???Jij hebt toch alleen met je man te maken!!!!
Word a.u.b. wakker !!!
- Geplaatst op vrijdag 23 december 2011 14:35hemelskoekje
duhhh
Droom wat je niet doet en doe wat je niet durft... - Geplaatst op vrijdag 23 december 2011 14:53yukioHoe bedoel je 'ik hoop dat ik wakker wordt' slaapwandel je dan ofzo?
Wat mij niet ontgaat en jou dus wel degelijk, is dat deze vrouw (hou op zeg met dat 'vrouwtje' dat klinkt al zielig) haar manipulative spelletje bijzonder gerafineerd speelt. Ze komt bij jou koffie drinken,
voor de gezelligheid? nee om jou te peilen! en in te palmen.
En dan gaat je man vreemd...ach gut o gut o gut...wat is hij toch zielig, en jij krijgt de schuld? Geef hem een schop onder zijn achterwerk en stuur hem maar naar die andere vrouw toe, want hij kan haar dus niet laten gaan.,..nou dan zul je hem moeten laten gaan lijkt mij. Hij snoept ondertussen van twee walletjes, met slagroom. Want jij hebt ook seks met hem toch?
Opzouten die handel!Leentje leerde Lotje lopen - Geplaatst op vrijdag 23 december 2011 19:59amelie1967
De alarmbellen rinkelen volop bij mij als ik je bericht lees, Neeske! Niks tolereren van je man. En voor problemen binnen een relatie zijn twee mensen schuld. Zoek niet alles bij jezelf. Dat hij zo 'lief' dat 'vrouwtje' wil blijven helpen is niet normaal. Er zijn meer kenners van hypotheken en die 'hulp' heeft bij jullie twee al genoeg schade aangericht. En wat heeft manlief over voor het herstel van julie eigen relatie? Vraag hem dat maar eens.kalm aan en rap een beetje - Geplaatst op vrijdag 23 december 2011 20:06lana
quote:mijzelf schreef op 23 december 2011 @ 14:30:
met ze'n 3ééén ???Jij hebt toch alleen met je man te maken!!!!
Word a.u.b. wakker !!!
Dat dacht ik ook gelijk........
Je gaat toch geen prive zaken, die spelen tussen jou en je man, bespreken terwijl er een derde bij is? - Geplaatst op vrijdag 23 december 2011 23:16gabriella maria
hoi,
ik zou dit zeker niet acepteren,
waar ben je bang voor?
dat als je er tegenin gaat en dat hij alsnog zegt van ik kies voor haar?
kijk is makkenlijk gezegt van dat alles aan jou ligt,
is mooi dat je hulp gaat zoeken,,,maarrrrr volgens mij zijn er 2 nodig om een relatie tot stand te houden,
en geen medelijden tonen,, want dat hadden ze ook niet met jou op het moment,
dat ze schijt leuk bij je op de koffie zit, en intussen met je vent ervan door wilt gaan,
wat voor maat schoenmaat heb je? volgende keer die zelfde schoenmaat van jou regelrecht op de treiter trappen,
en gewoon op je strepen gaan staan naar je man toe,
dat je dit zeker niet pikt, dat er genoeg instantie,s zijn die dat zogenaamde zielige vrouwtje willen helpen,
alleen niet tegen jeukende benen,
nee vrouw niet bang zijn, maar vechten wat je lief is,
en niet alleen jij maar samen hulp gaan zoeken, als dat nodig is,
hou je sterk
groetjes gabyMOED IS DAT ZACHTE STEMMETJE,, DAT ZEGT EIND VAN DE DAG,, IK PROBEER HET MORGEN NOG EENS. - Geplaatst op dinsdag 27 december 2011 19:00Patricia29
Neeske, hoe gaat het nu? Zijn er nog nieuwe ontwikkelingen? - Geplaatst op dinsdag 27 december 2011 20:49neeskeJa, hoe is het nu.
De kerstdagen waren nou niet bepaalt prettig te noemen zul je begrijpen.Zodra ik er iets over zeg of vraag komt er een diepe zucht zovan moet dat nu weer.
Hij denkt dat er niet meer over gesproken hoeft te worden nu we besloten hebben om samen verder tegaan.
Ik heb ingestemd dat hij de zaken waar hij mee bezig was die af kan maken maar vindt dit erg moeilijk maar dat zal blijven ook al zou hij er niet meer naar toegaan.Ze woont hier namelijk om de hoek en wij hebben een hond die mijn man 's avonds uitlaat en dan ging ze ook wel mee.Wie zegt mij dat dat dan niet meer gebeurt.
Het vertrouwen is natuurlijk tot het nul punt gedaalt en zal hij weer terug moeten winnen.We hebben nog een heel lange weg tegaan en weet nog niet hoe die zal eindigen.
Ik hoop er het beste van. - Geplaatst op dinsdag 27 december 2011 21:07Patricia29
Neeske, dat vertrouwen gaat hij echt niet terugwinnen door te zuchten als jij het erover wilt hebben.
Wat een egoist, bah!
Dit moet je jezelf toch niet aan willen doen om zo in wantrouwen te gaan moeten leven? En ik kan het weten...;-)
Trouwens..ik zou allang in doodse stilte een paar keer achter je man aanlopen als hij met de hond buiten gaat. Eens met eigen ogen bekijken wat hij allemaal uitvreet met dat malle 'vrouwtje'. Ook als hij 'zijn taken' nog uitvoert als reddende engel bij haar thuis..ze woont om de hoek, dus hoe makkelijk is het om het eens van een afstandje te bekijken. Desnoods bel je aan! Als er niks aan de hand is mag je dan toch wel even binnenwippen..????
Hij moet zich wel erggggggg belangrijk vinden dat hij zelfs zijn huwelijk op het spel zet hierdoor.
Dit verhaal is nog lang niet over, ben ik bang. - Geplaatst op dinsdag 27 december 2011 21:31mariaw
Laat dat TJE maar achterwege of benoem het met hoofdletters. Dit is geen vrouwTJE. Dit is een dame van giga formaat waar jij nu mee te maken hebt. Die heel bewust en heel slim bezig is en bezig blijft om jouw man binnen te halen.
Of eigenlijk; hij is binnen en ze houdt hem binnen. Jij wordt nu nog gepiepeld maar t verhaal gaat worden dat zij samen nu toch echt samen verder moeten want het is toch zoveel beter zo want immers jij had zoveel dingen fout gedaan waardoor hij verliefd kon worden op haar etc etc. En ze hebben een klik, zijn soulmates, begrijpen elkaar zo super etc etc.
Ik zeg; stuur hem naar haar toe. Zet m de deur uit.
Kijk maar eens wat er dan gebeurt.
O en open alvast een eigen bankrekening voor jezelf en laat je loon hier op storten, als je dit nog niet had.
Dit gaat fout lopen nl.
Sterkte - Geplaatst op dinsdag 27 december 2011 23:13mijzelfik ben ook bang van wel.
- Geplaatst op woensdag 28 december 2011 11:45neeskeIk zou hem allang gevolgt zijn als hij de hond uitlaat of er naar toegegaan zijn maar ik zit al 11 weken met een af gescheurde knieband. Dus ben op dit moment niet mobiel op een beetje lopen na maar wel met krukken.Ben dus erg afhankelijk op dit moment en dat zal ook nog wel een tijdje duren gezien de vooruitgang.Ze bracht me ook vaak naar de fysiotherapeut maar dat hoeft nu niet meer zul je begrijpen.Al begrijpen hun dat niet zo goed hoor.
- Geplaatst op woensdag 28 december 2011 12:57myra
En Neeske, heb je dat ook tegen je man gezegd? Dat je vertrouwen in hem tot het nul punt is gezakt en dat je het helemaal niet leuk vind dat hij 's avonds in haar richting de hond uit gaat laten? Vertelt hij je dan dat ze niet thuis is of dat ze echt niet meer meewandelt?
Probeer wel spijkers met koppen te slaan., konkreet te zijn. Ik heb de indruk dat je niet altijd weet wat er gaande is, dat je man je niet gewoon alles vertelt.Anders gezegd: je aan 't welbekende lijntje houdt. Bovendien kan je nu niet uit de voeten met je beschadigde knie....lekker makkelijk voor hem, komt hem goed uit.
En als jullie relatie stuk loopt, dan val jij in een diep dal....had ie daar al aan gedacht? Komt ie je dan ook helpen? Dan is de situatie omgedraaid en zit jij met de brokken die hij heeft gemaakt....Hierin moet jij de sterkste zijn en precies zeggen zoals jij 't wil hebben anders kan ie gaan....hier zegt men:" à prendre ou à laisser" hoe vertaal ik dat....instemmen of opdonderen.... Laat je stem maar goed horen...!
Dit onderwerp heeft 38 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 08-03-2012 00:19.
Contact houden met zijn liefje