- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 26 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 17-12-2011 10:32.
Ik hou niet meer van mijn man
- Geplaatst op dinsdag 13 december 2011 17:02AargEens! Is die ander een back-up ofzo? Wat als het niet met hem klikt, blijf je dan bij je man? Zo ga je niet met mensen om, dat is respectloos. Als het niet meer gaat tussen jullie, dan moet je op een goede manier uit elkaar gaan. En die ander, die wacht wel als hij fatsoen heeft. Misschien is hij wat, misschien ook niet. Maar doe jezelf en je man niet aan dat jij ondertussen verder speurt, terwijl je nog getrouwd bent.
- Geplaatst op dinsdag 13 december 2011 19:13lakota
Jullie waren heel jong toen je trouwde.Gelijk, huisje, boompje,en beestje en nu is de rek eruit.Niet verwonderlijk.Maar....
Werk eerst je relatie uit, voordat JIJ gaat zoeken en jezelf in gevaar stellen. Wil JIJ de vrouw zijn die reemd gaat? Ook al doe je nu nog niks, het is emotioneel overspel.JIJ maakt jezelf beschikbaar...
Zoek hulp samen. Ga desnoods een paar maanden in relatie therapie,maar maak dit huwelijk fa,.En dan daarna, zoek waarom je niet tevreden bent. Want een ANDER kan dat nooit voor Jou doen.
Lust is anders dan liefde ,verliefdheid,.Eens had je lust voor je echtgenoot.Liefde is gegroeid met hem.Maak daar dan ook netjes een einde aan.Of zorg voor een oplossing.Je hebt twee jonge kinderen.Je bent misschien moe en uitgeblust en een ander lijkt dan zeer aantrekkelijk, weg van alle dagelijkse rompslomp.
Alles is mogelijk,maar leer eerst jezelf beter kennen. - Geplaatst op dinsdag 13 december 2011 22:18GooJe moet alleen bij je man weggaan voor jezelf en niet voor een ander!!!
Lekker laf is dat weer. Eerst zorgen dat er elders een bedje gespreid staat.
Als je de ballen hebt het met een ander aan te leggen, moet je ook de ballen hebben om eerlijk te zijn tegen je man en eerst dit huwelijk netjes beëindigen en dan pas verder te gaan met een andere relatie.Goo wijzigde dit bericht op 13-12-2011 22:19 met 1% - Geplaatst op woensdag 14 december 2011 00:13mijzelfIk vind het knap onvolwassen ,je bent 30 !Jullie hebben 2 kleine kindjes,welk voorbeeld geef jij eigelijk daaraan?Ik ruil papa wel in voor een andere man?Jou kinderen gaan vragen stellen als ze groot zijn,en je zal dan een heel goed antwoord moeten hebben!Kortom je belazert gewoon je man.Helemaal met bovenstaande reacties eens hoor,en goed komt het niet als je niet eerlijk tegenover elkaar bent,maar dat weet je zelf ook wel.

- Geplaatst op woensdag 14 december 2011 10:53lana
quote:Indy28 schreef op 13 december 2011 @ 13:01:
Ik zal proberen om het kort uit te leggen....ik ben 30 jaar en 11 jaar samen met mijn man (4,5 jaar getrouwd en 2 kindjes onder de 5 jaar).
De laatste 2 jaar hebben we veel ruzie, vrijen we niet meer
We kunnen niet meer samen lachen, praten, knuffelen. Ik heb van alles geprobeerd, mijn man ook..
Sinds een tijdje heb ik contact met een andere man
Ik voel me hier zo rot onder, ik weet niet wat ik moet doen.
Jullie hebben van alles geprobeerd?
Wat dan zoal? Hebben jullie deskundige begeleiding gevraagd en gekregen? Hebben jullie alles uit de kast gehaald om jullie relatie weer in de goede richting te krijgen?
Is de liefde echt op of zijn jullie verveelt geraakt?
Hebben jullie nagedacht over wat de consequenties gaan zijn voor jullie kinderen. Zij worden uiteindelijk de onschuldige slachtoffers van een situatie waar ze geen keuze en geen invloed op hebben.
Jullie kunnen niet alleen voor jullie eigen genoegens en wensen gaan. Jullie hebben de verantwoordelijkheid voor twee kinderen.
Op de eerste plaats zou je ( als je gewoon fatsoenlijk bent) moeten ophouden met zoeken naar "vervanging". Steek je energie in je huwelijk of in het netjes ontbinden van dat huwelijk en steek dan je aandacht in je kinderen ipv in jezelf. - Geplaatst op woensdag 14 december 2011 12:30yukioZo te lezen heb je al afscheid genomen van je huwlijk, je wilt nu alleen advies om te zien hoe je er onderuit kan komen zonder al teveel schade aan te richten. Je zegt dat die ander in een soortgelijke situatie zit als jij. dus jullie zijn allebei op zoek naar iets spannends om de sleur te doorbreken. Nu kun je twee dingen doen. Rond de tafel met je man en proberen uit te vogelen wat er precies gaat gebeuren, en houd daar vooral jullie kinderen mee voorop.
Je kunt ook bij je huidige man blijven en voorstellen dat jullie een open huwlijk proberen. Maar het is mij duidelijk dat die andere man je fascineerd, en hij ziet het wel zitten ojm 'iets' met je te hebben.
Vraag je af wat dat 'iets' nu eigenlijk inhoud. wil hij gewoon proberen of seks leuk is met jou of gaat het dieper.
Ik zou heel erg goed nadenken wat je aanricht door deze situatie wellicht als een oplossing te zien, dat is het niet.
sukses met je keuzes, want die heb je natuurlijk wel.Leentje leerde Lotje lopen - Geplaatst op woensdag 14 december 2011 12:33Tinkelbel
Indy, wat zoek je ? een excuus om vreemd te gaan ?
Nog maar 4 jaar getrouwd, toen was je dus gek op elkaar anders doe je dat niet, 2 kleuter/peuters in huis, die zijn ook niet ontstaan uit ,zat zijn van elkaar.
Als je begint te klooien met een ander, ook al is het alleen per telefoon en mail bedonder je je man.
Een relatie is hard werken, dan levert het pas wat op, met je man en net zo goed bij die ander.
Je bent geen 16 meer, je hebt verandwoordelijkheden !!! en gaat houden van zo gemakkelijk over ???Tinkelbel wijzigde dit bericht op 14-12-2011 13:35 met 2%Het zijn de kleine dingen die het doen !!! - Geplaatst op woensdag 14 december 2011 13:16Indy28
Wat een reacties...niet leuk om te lezen zeg ik eerlijk. Want zo is het niet helemaal.
Ik heb al meerdere keren aangegeven bij mijn man hoe mijn gevoel was. Maar we willen andere dingen. Ik wil graag dingen samen doen, echt niet de hele tijd maar zo af en toe. Voor hem hoeft dit allemaal niet.
We hebben het wel gedaan hoor; weekendjes weg zonder kinderen, samen praten avond aan avond, maar de volgende dag weer ruzie, irritaties....geen liefde meer voelen.
Naar mijn idee kan dit blijkbaar dus gebeuren.
Voor de kinderen is deze situatie ook niet leuk.
Het wordt nu gewoon heftiger omdat ik iemand anders erg leuk begin te vinden. Het heeft al zijn werking op de kinderen. Dat merk ik gewoon. En ik ga me niet in een affaire storten.
We hebben allebei wel het idee dat we uit moeten vinden wat we voelen voor elkaar en of dit meer kan zijn/worden.
Geloof me; ik voel me hier klote onder. Maar het gevoel is echt weg voor mijn man, hoe weet je dat? Tsja dat weet ik ook niet.
Het is een gevoel. - Geplaatst op woensdag 14 december 2011 14:00missmarple

Nu je het toch over "een gevoel" hebt zal ik je meteen mijn gevoel hier over mee delen.quote:Indy28 schreef op 14 december 2011 @ 13:16:
..........Het wordt nu gewoon heftiger omdat ik iemand anders erg leuk begin te vinden..........
We hebben allebei wel het idee dat we uit moeten vinden wat we voelen voor elkaar en of dit meer kan zijn/worden.
Geloof me; ik voel me hier klote onder. Maar het gevoel is echt weg voor mijn man, hoe weet je dat? Tsja dat weet ik ook niet.
Het is een gevoel.
Je man komt nu niet zo goed van pas want je hebt al iemand ontmoet die je erg leuk begint te vinden. Daarin vind ik je een verrader.
En "jij-en-die-ander" vinden dat jullie moeten uitvinden of er meer in kan zitten. Als je het mij vraagt heeft die "ander" nog helemaal niks te "vinden" over wat jij-en-tortelduif moeten zien uit te vinden met jullie tweetjes. WANT jij hebt nog steeds een man,of je het nu leuk vind of niet, de vader van je kinderen waar je rekening mee dient te houden zolang je samen met hem woont en leeft.Hij is geen speelgoedbal die je aan de kant schopt omdat je een leukere bal ziet.
Op deze manier geef je jou man geen kans omdat je al staat te popelen om naar een ander te stappen.
En nee ik geloof niet dat het jou iets doet.missmarple wijzigde dit bericht op 14-12-2011 14:04 met 4% - Geplaatst op woensdag 14 december 2011 15:09gwynette
Gezien het feit dat er jonge kinderen in het spel zijn vind ik dat je je verantwoordelijkheid moet nemen en het volgende doen:
- je verbreekt elk contact met de man die wel wat met je wil proberen. Alle mooie gevoelens en woorden ten spijt: als je nu gaat "kijken of het iets kan worden tussen jullie" belazer je je man en hij zijn vrouw, of je nu sex hebt of niet. Als deze man echt wat waard is kunnen jullie elkaar later altijd nog opzoeken als jullie allebei vrij zijn. Bovendien: als je die man niet meer ziet kun je ook beter inschatten of de gevoelens voor je man echt helemaal over zijn.
- liefst ga je in relatietherapie. Je hebt jonge kinderen! Zolang je niet alles hebt geprobeerd om bij elkaar te blijven doe je dit tekort.
- Als je echt weg wil bij je man, en dat kan, dan regel je dat netjes. Jij en je man blijven samen altijd ouders van jullie kinderen en daarom is het belangrijk dat jullie door één door kunnen, anders worden de kinderen dubbel de dupe.
Ik heb heus wel begrip voor je gevoelens en ik zeg niet dat je bij je man moet blijven als het echt op is. Maar als je het op deze manier speelt, alvast met die andere man afspreken om te kijken "of het wat kan worden" stel je je ontzettend respectloos op naar je man en je kinderen. Wat je vriend daarvan vindt doet niet terzake - hij is een buitenstaander in jouw huwelijk.
Strenge woorden allemaal he? Maar ja, niemand zal zeggen "probeer het lekker, als het niks is is er nog niks aan de hand". - Geplaatst op woensdag 14 december 2011 15:35apekop
Maak 's een lijstje met plussen en minnen van je man.
Vraag aan hem om ook zo'n lijstje van jou te maken.
Dan maken jullie beiden een lijstje met wensen;wat verwacht je van je man,wat verwacht hij van jou.
Liefde is een werkwoord,ooit waren jullie blij genoeg met elkaar om te trouwen.
De koek is op,is mij iets te makkelijk..er zijn ook kinderen in het spel,voor hun welzijn hebben jullie een grote verantwoordelijkheid.Gaan jullie maar met de tijd mee, ik kom later wel.... - Geplaatst op woensdag 14 december 2011 16:10lana
quote:Indy28 schreef op 14 december 2011 @ 13:16:
Het wordt nu gewoon heftiger omdat ik iemand anders erg leuk begin te vinden. Het heeft al zijn werking op de kinderen. Dat merk ik gewoon. En ik ga me niet in een affaire storten.
.
Dus de kinderen krijgen al de klappen waar ze niet om hebben gevraagd en die ze zeker niet verdienen. Jij begint iemand heel leuk te vinden en de kinderen krijgen daarvoor de rekening gepresenteerd.
Je gaat je niet in een affaire storten?
Maar dat heb je al gedaan. Je bent er zelfs erg druk mee.
Jullie willen al gaan uit vinden wat jullie voor elkaar voelen? En jullie wederzijdse partners dan? Hebben die geen inspraak daarin? Alles achter de ruggen om? Dat wordt dan een heel fijne relatie tussen jou en je nieuwe "liefde".
Je ziet al van ver aankomen waar dat op uit gaat draaien..... Ellende, ellende.. - Geplaatst op woensdag 14 december 2011 18:00sexyjaneIndy: je moet doen wat je hart je ingeeft! Als de koek écht op is tussen je man en jou maak dan een fatsoenlijk einde aan je huwelijk.
Bespreek het eerlijk met elkaar, misschien denkt je man er net zo over en kan de zaak keurig geregeld worden. Er zjn wel 2 kinderen in het spel. Dan kun je met een paar maanden gescheiden zijn en vrij om een nieuwe relatie aan te gaan, niet eerder. Tot zo lang zul je geduld moeten hebben. Maar pas op: laat je niet gebruiken, want mannen zeggen wel dat ze gaan scheiden van hun vrouw, maar als het er op aan komt doen ze het niet. Dus scheiden doe je voor jezelf om je leven een nieuwe kans te geven! Niet om het aan te gaan leggen met een getrouwde man, want dan kom je van een koude kermis thuis! - Geplaatst op woensdag 14 december 2011 19:08lakota
Jij en die nieuwe man zijn beiden stiekem en achter de rug van je echtgenoten om bezig.
Maakt niet uit of je elkaar gezien hebt of niet.Emotionele schade is dit.
Niet alleen voor jezelf maar ook je man en kinderen.
Je zegt de koek is op. Laat het dan ook helemaal op zijn.
Als jou man niets wil, vraag je af waarom hij niets wil?
Is het door JOU gedrag , dat hij niets wil?
Je krijgt hier harde woorden omdat je hard en oneerlijk bezig bent.
Ja ,jij mag doen wat je hart je ingeeft , ALS je alle anderen mogelijkheden hebt gezocht.
Voor nu is het of eerlijk zijn tegenover je gezin en het laten eindigen.OF in relatie therapie.Maar zo te horen wil JIJ dat niet.
Jij hebt een ander.JIJ wilt spanning met een ander.Een ander die je niet echt kent.Hij zegt je al die dingen op papier.Virtueel.
Papier is geduldig...
Een man scheid niet voor een ander.mannen willen hun cake en het ook eten.Van twee walletjes dus.
Zelfs zou je scheiden,kijk dan eerst WIE jij bent en wat je wilt.Voor JOU.Dat is niet direct het bed van een ander,maar eerst je eigen bed eens voelen en bekijken.
Er gaan hier vele topics over gescheiden vrouwen.Oneerlijke vrouwen, vrouwen die belazerd zijn.Ga daar eens lezen.
Ellende staat daar met een grote E.
Gaat je huwelijk echt niet meer,best.Maar praten met je man , dat is niet helemaal de oplossing.Zoek hulp! Soms gaat het niet om die ander ,maar om JOU.
Iets heeft jullie bij elkaar gebracht.Misschien was het lust, dat weet ik niet.Misschien was het diepe liefde..Ga dan zoeken waar het gebleven is,voordat je ook maar iets anders doet.
Zoek HULP! - Geplaatst op woensdag 14 december 2011 19:17vlindertje 41
Indy, ik denk dat jij eerlijk moet zijn tegenover je man...en leg niet zo snel het bijltje erbij neer ....dat is de makkelijkste weg hoor ....vecht ervoor en doe een relatietherapie oid .....maar met een andere man op stap vind ik zo laf !! Zeg dan tegen je man de koek is op we gaan scheiden of zet je schouders eronder, maar ga geen zielige nepverhaaltjes hier ophangen ....met ik weet niet wat ik moet doen ....
Ja ik word hier heel boos over ,,,ik heb zo al 18 stellen kapot zien gaan van de tijd dat ik verkering kreeg . Ik ben 44 jaar ,ik ben sinds 1983 met mijn man samen dat is dus 30 jaar ,we zijn 20 jaar getrouwd ,we hebben heel veel ziekte en zeer meegemaakt ,we hebben een prachtige zoon van 13 jaar en ......ja zo nu en dan zetten wij onze schouders eronder .....want er is namelijk heel veel om voor te vechten !!
In jouw geval een lieve man die je nu aan het bedriegen bent , en daar kan ik echt niet tegen, noem het ouderwets maar ik ben wel eerlijk !! Eerlijk tegenover mijn man ,mijn zoon, en mijzelf ,dus ik kan recht in de spiegel kijken .........jij ook ??
Vlindertje - Geplaatst op woensdag 14 december 2011 19:46mariaw
Indy; hoe zou jij willen dat jouw man met jou en jullie kinderen en jullie huwelijk om zou gaan als het andersom was?
Zou je toch ook willen dat hij je het respect zou geven dat je verdient als mede ouder van jullie gezamenlijke kinderen.
Een nieuwe vlam...... dus je ruilt t ene gezin in voor t andere? En dat doet hij ook voor jou?
Nou dan zijn er 2 mogelijkheden;
1; het is echt echt diepe oprecht liefde die regelrecht uit het hart komt en onomkoombaar is. Jullie leven nog happily ever after
2; je gebruikt elkaar en tegen de tijd dat de gebruiksduur voorbij is zitten hij en jij weer alleen en hebben er erg veel mensen een trauma.
Als keuze nr 1 het geval is zou je hier niet je vraag stellen en niet tobben; dan was je allang weg geweest en hij ook. Dan WEET je het.
Keuze nr 2? hoef ik niks verder over uit te leggen he......,.
Dit is wat er op je bord ligt; deze kinderen, dit gezin. Dit is je verantwoording. Los t op. - Geplaatst op donderdag 15 december 2011 12:41yukioZoals je ziet, niemand hier die jou zielig vind omdat je geen gevoel meer hebt voor je eigenlijk nog erg verse echtegenoot.
Wat wil je hier nu eigenlijk, een vrij briefje?
Want ik denk niet dat je echt op advies zit te wachten. Weet je wat je doet schat, zet je man de deur uit, vertel je kindertjes dat papa ze in het weekend op komt halen en telefoneer met je nieuwe aandacht, dan zet hij zijn vrouw op straat, zegt tegen de kinderen dat mama ze in het weekend op komt halen, en in dat weekend zonder kinderen gaan jullie een nacht jouw bed proberen en de volgende nacht zijn bed en dan kun je zien welke veren het lekkerste liggen...o en als het allemaal verkeerd loopt want hij zoent niet lekker of ruikt verkeerd of heeft zweet voeten, en nog een paar dingen die jouw man niet heeft dan kun je tegen je man en kinderen zeggen...sorry jongens..foutje..we eten spruitjes met gehakballen en gele vla toe..goed?Leentje leerde Lotje lopen - Geplaatst op donderdag 15 december 2011 19:45marquiseIk vind de reactie van Yukio veel te hard. Ik begrijp namelijk best dat je het heel moeilijk hebt met deze situatie en voel met je mee.
Ik denk dat je eerst voor jezelf moet uitmaken of jouw huidige relatie echt dood is, dus geen toekomst meer heeft, of dat er nog iets te redden valt. Hierbij moet je proberen te achterhalen of je dezelfde beslissing zou nemen als die andere man helemaal niet in beeld zou zijn, dus dat je in de toekomst liever alleen zou zijn dan verder te gaan met jouw echtgenoot.
Als je jouw beslissing namelijk te veel laat afhangen van die andere man loop je het risico een verkeerde beslissing te nemen. Jouw relatie met die andere man is immers nog helemaal ideaal, spannend, sprankelend en nieuw. Natuurlijk is hij op dit moment leuker dan die ingedutte relatie met jouw eigen echtgenoot.
Als je echt niet meer verder wilt met jouw echtgenoot dan kun je hem dat beter zo snel mogelijk eerlijk vertellen. Zo krijgen jullie beiden een nieuwe kans op het vinden van een nieuwe liefde, want niemand is uiteindelijk gebaat bij een liefdesloze, vriendschapsloze en ongelukkige relatie, ook jullie kinderen niet. Durf je het hem niet te vertellen dan is dat misschien een teken dat je zelf ook twijfelt of je wel echt wilt kappen met jouw echtgenoot. Veel wijsheid en sterkte Indy28! - Geplaatst op donderdag 15 december 2011 19:58RellebelMooi gezegd, Marquise
De een zijn dood is een ander zijn brood. - Geplaatst op vrijdag 16 december 2011 09:13mj42Hoi,
Ik snap je verhaal. Natuurlijk heb je, denk ik, samen met je partner iets aan gedaan. Of je volgt je hart met alle consequenties, de leuke en de minder leuke. Want het vertrouwde valt weg en je maakt een sprong in het diepe.... niet alleen maar samen met je 2 kinderen.
Misschien een achterhaald idee maar heb je al aan relatie-therapie gedacht. Zij geven vaak een andere blik en adviezen in jullie huwelijk. En je hebt naar mijn gevoel er alles aan gedaan om je huwelijk te redden. Natuurlijk is het fijn om iemand te hebben die er voor je is om naar je te luisteren en te weten wat degene net als jij door maakt. Maar is die mening nog objectief! Heb je een goede vriendin? Daar kun je zulke dingen toch ook bespreekbaar maken. En ik zeg je; vraag vooral aan jezelf tegen welk probleem loop je tegenaan. Want in het huwelijk, klinkt lekker ouderwets, het is geven en nemen... maar je hoeft niet alles te geven. Meestal is het toch iets wat je gelang de relatie duurt tegen hetzelfde aanloopt....Ben je al te ver over je eigen gevoel-grens gegaan door je te veel aan te passen aan de ander.....
Wat krijgen de kinderen ervan mee want om bij elkaar te blijven voor de kinderen is naar mijn gevoel niet slim!
In ieder geval wens ik je heel veel succes en geven onze adviezen de weg naar een oplossing.
Maar ik zeg je heel eerlijk waar je nu mee bezig bent is het domst wat je kunt doen zolang je zelf niet weet wat je wilt... en ik denk hier volgens de vele reacties hetzelfde over als mijn forum-genotenmj42 wijzigde dit bericht op 16-12-2011 09:24 met 7% - Geplaatst op vrijdag 16 december 2011 11:24lana
quote:marquise schreef op 15 december 2011 @ 19:45:
Ik vind de reactie van Yukio veel te hard.
Veel te hard? Bedoel je misschien veel te realistisch??
Of wou je het wat mooier maken?
Wat zij zo "hard" omschrijft, is niet zelden de simpele realiteit.
En de kinderen sleuren ze erachter aan. - Geplaatst op vrijdag 16 december 2011 17:52RellebelVolgens mij bedoelt Marquise precies wat zij zegt
....ModLibelle wijzigde dit bericht op 16-12-2011 21:21 met 35%: onnodigDe een zijn dood is een ander zijn brood. - Geplaatst op vrijdag 16 december 2011 20:42lakota
Indy? Durf je nog te antwoorden??? - Geplaatst op vrijdag 16 december 2011 23:45ellon
Indy,
En wat als jij je schepen achter je verbrandt, maar die aardige man krabbelt terug? Je zal niet de eerste zijn die er met open ogen ingestonken is. Loze beloftes om eens lekker buiten de pot te piesen, maar uiteindelijk geen enkele behoefte om huis en haard te verlaten. komt vaker voor dan je denkt.De natuur is een wonder. Een miljoen jaar geleden wist nog niemand, dat de mens een bril zou dragen en toch staan onze oren op de goede plaats - Geplaatst op zaterdag 17 december 2011 10:32lana
quote:lakota schreef op 16 december 2011 @ 20:42:
Indy? Durf je nog te antwoorden???
Dat denk ik toch wel. Maar wat heeft ze nog toe te voegen aan haar verhaal? De feiten liggen er. Ze heeft advies en raad gekregen, er zijn meningen gegeven.
Ze weet zelf prima wat fout is en gaat. Eigenlijk vraagt ze hier naar de bekende weg.
Maar dat ze haar verhaal kwijt wil aan iemand, dat is heel begrijpelijk. Dat ze daarvoor ( bewust op zoek gegaan op internet?) een andere man uitkiest ipv zoals iemand zich al afvroeg, haar vehaal niet gedaan bij een vriendin, zus, moeder, dat is haar kwalijk te nemen.
Dan ben je willens en wetens bezig je relatie ( of wat daarvan over is) de nek om te draaien.
Ze doet er goed aan haar huwelijk af te ronden ( tenzij een doorstart mogelijk is) en vervolgens te proberen de schade die al aangericht is bij haar kinderen, verder te beperken.
Dit onderwerp heeft 26 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 17-12-2011 10:32.
Ik hou niet meer van mijn man