- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 26 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 17-12-2011 10:32.
Ik hou niet meer van mijn man
- Geplaatst op vrijdag 16 december 2011 23:45ellon
Indy,
En wat als jij je schepen achter je verbrandt, maar die aardige man krabbelt terug? Je zal niet de eerste zijn die er met open ogen ingestonken is. Loze beloftes om eens lekker buiten de pot te piesen, maar uiteindelijk geen enkele behoefte om huis en haard te verlaten. komt vaker voor dan je denkt.De natuur is een wonder. Een miljoen jaar geleden wist nog niemand, dat de mens een bril zou dragen en toch staan onze oren op de goede plaats - Geplaatst op zaterdag 17 december 2011 10:32lana
quote:lakota schreef op 16 december 2011 @ 20:42:
Indy? Durf je nog te antwoorden???
Dat denk ik toch wel. Maar wat heeft ze nog toe te voegen aan haar verhaal? De feiten liggen er. Ze heeft advies en raad gekregen, er zijn meningen gegeven.
Ze weet zelf prima wat fout is en gaat. Eigenlijk vraagt ze hier naar de bekende weg.
Maar dat ze haar verhaal kwijt wil aan iemand, dat is heel begrijpelijk. Dat ze daarvoor ( bewust op zoek gegaan op internet?) een andere man uitkiest ipv zoals iemand zich al afvroeg, haar vehaal niet gedaan bij een vriendin, zus, moeder, dat is haar kwalijk te nemen.
Dan ben je willens en wetens bezig je relatie ( of wat daarvan over is) de nek om te draaien.
Ze doet er goed aan haar huwelijk af te ronden ( tenzij een doorstart mogelijk is) en vervolgens te proberen de schade die al aangericht is bij haar kinderen, verder te beperken.
Dit onderwerp heeft 26 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 17-12-2011 10:32.
Ik hou niet meer van mijn man