- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 51 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 09-01-2012 01:37.
Vuurwerk
- Geplaatst op zondag 08 januari 2012 22:18Vogelblij
Ach en dan die jongen van 14 die door zijn eigen ouders was aangegeven omdat ze onder het bed een zelfgemaakte zware bom hadden gevonden. Het zal je kind maar wezen. Ben je als moeder aan het opruimen en dan vind je zoiets... Dan ga je misschien toch heel erg hopen dat er een volgende gewoon vieze boekjes onder het bed liggen.
Vogelblij wijzigde dit bericht op 08-01-2012 22:19 met 0%Pimpelmeesje - Geplaatst op maandag 09 januari 2012 01:37Mee

Jammer dat gepoogd wordt de traditie om na middernacht naar buiten te gaan om zeep te helpen. Dit door gasten die vinden dat je van huis weg moet om samen met een paar duizend anderen naar gemeentevuurwerk te kijken. Doe er dus maar weer een verbod bij, om tot de conclusie te komen dat het niet het vuurwerk was, en dat de hufters er nog net zo'n zooi van maken.quote:lorena schreef op 15 december 2011 @ 20:55:
Laat de regering het maar verbieden. Het wordt steeds gekker en gevaarlijker! Ik ben benieuwd hoeveel slachtoffers er dit jaar weer vallen! Mooi vuurwerk, gecontroleerd door deskundigen, daar kan ik mee leven, zoals in amsterdam en de erasmusbrug.
Dit onderwerp heeft 51 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 09-01-2012 01:37.
Vuurwerk