- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 81 reacties, en bestaat uit 4 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 12-03-2012 10:24.
Sterrenelfje Club
- Geplaatst op zaterdag 31 december 2011 18:02vlindertje 41

- Geplaatst op zaterdag 31 december 2011 20:16ans

Gezellige jaarwisselingans wijzigde dit bericht op 31-12-2011 20:16 met 0%groetjes ans .... - Geplaatst op zondag 01 januari 2012 10:03sterrenelfje
Bedankt vlinder en ans was mooi vuurwerk in onze buurt.
Belangrijkste onze kater spot weer helemaal gezond. En hond dolcy ook. Man ook beter nu ik nog piep nog veel. Maar heb kuur ik hoest minder dus ook wat sterker.
Dochter kwam nog langs pff was druk druk ach vol om feesten in stad.
En mijn oudste zoon belde nog via ex man dat vondt ik wel aardig.
En lief van oudste zoon. Jongste heb zo leuk spel gespeeld op psp met dansen. Niet gedacht zo leuk was. Moest wel kalm aan doen. En jongste zoon won natuurlijk kan goed dansen dus. Maar zit nu elke dag paar uur sportschool erg naar zin heb.
Nou dat was het op naar nieuwe start nieuw jaar. Morgen kwart voor negen bij werk zijn twee uren ben benieuwd.
Het is werk schoonmaak in winkel beter iets tja kijken maar.
Mis collega,s wel van oude werk gek hor van vele uren werken nu niets heb al maanden . Iedereen warm goed Nieuwjaar toegewenst.
Oliebollen op kerstbomen weg lichtjes uit.
Kerstdagen geweest nieuwe jaar daar.
Gewoon wennen weer alles gewoon.
Gewoon het nieuwe jaar wat start.
Vele gedachte oude jaar heb gebracht.
Maar is nu tijd voor nieuwe tijd.
Tijd voor opruimen en tijd afsluiten.
Dan vooruit te gaan in 2012 zal best gaan.
Leef je leven je wil sta ook eens bij anderen stil - Geplaatst op dinsdag 03 januari 2012 18:55vlindertje 41

- Geplaatst op dinsdag 03 januari 2012 19:17Manji 48
Lief Elfje. Ik wens jou en je gezin een mooi,goed,liefdevol maar bovenal een gezond 2011.

Manji 48 wijzigde dit bericht op 03-01-2012 19:18 met 17% - Geplaatst op vrijdag 06 januari 2012 19:16ans

groetjes ans .... - Geplaatst op zaterdag 07 januari 2012 19:14vlindertje 41

- Geplaatst op maandag 16 januari 2012 10:47Manji 48
Sterrenelfje,waar ben je? Is alles wel goed met je?
- Geplaatst op woensdag 01 februari 2012 19:26jsteen1
Elfje laat weer eens iets van je horen meis we missen jou hier
gaat het wel goed met je ????
of ben je ziek soms .
liefs johanna. - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 19:23vlindertje 41
Ha lief elfje , je bent net als ik druk denk ik ...pppffff wat een rare tijd is het het ...druk met niets en er komt ook niets uit je handen bah !!! Kom je ook snel weer ,ik kom vanaf nu ook weer regelmatig hoor !! Als ik niet kom dan mis ik jullie allemaal maar om langs te komen lukt dan soms niet ....XX

- Geplaatst op donderdag 16 februari 2012 13:42sterrenelfje
Sorry lieve mensen ik was mijn erg kwijt.
Maar ik was daar altijd maar zocht te ver.
Ik had wensen terwijl zelf mijn wensen kapot maakte.
Ik was dom gevoelig te goed gek ja dat was ik.
Ik zat in zwarte wolk zelf ontworpen had.
Moe zo moe ik was nog ben.
Ik zocht iets maar het was daar in mijn hart.
Ben leuk werk schoonmaak 8 uur in de week.
Leuke vrouw mee werk waar ik van leer wij van elkaar.
Dierbaar als jullie zijn kwam ik terug.
Ga schrijven mijn sprookjes naast dit leuke werk bij Hm kan leuke kleding zien gelijk ook.
Het is elke dag 2 uur behalve dinsdag ochtend vroeg mooi lange dag nog dus.
Mijn huishouden gaat dan beter enkel zware dingen moet doen bepaalde mensen loslaten.
Ze maken mijn leeg en hoe jammer werk met man goede toekomst in.
Oh vlinder wat rennen ons leven toch voorbij soms kan niet anders.
Maar de ster in je hart het licht het zijn van je ware ik.
Koester jezelf en deze je nemen als je ben.
Want soms gaat te snel en spijt is dan zo rottig woord.
Liefs iedereen anita
Leef je leven je wil sta ook eens bij anderen stil - Geplaatst op donderdag 16 februari 2012 14:02sterrenelfje
Alles kan je zijn.
Alles kan je willen volgen.
Alles kan je treffen.
Alles kan ik zeggen.
Alles wat jij wil.
Maar in dat alles.
Sta ook eens bij mijn stil
Nog een gedichtje want die verwerk ook in sprookjes boeken.
Leef je leven je wil sta ook eens bij anderen stil - Geplaatst op donderdag 16 februari 2012 18:49Manji 48
Hallo Elfje.
Ik ben blij dat je er weer bent. Ik werd al ongerust,dat er iets was gebeurd,maar gelukkig is dat niet zo.
Fijn dat je een leuke collega hebt en dat het klikt tussen jullie.
Hoe is het verder met je gezondheid?

- Geplaatst op vrijdag 17 februari 2012 07:29jsteen1

Goede Morgen Elfje ,fijn dat je er weer bent ,wat Manji ook schreef we waren best ongerust over jou .
maar ik wist wel dat je weer werk had en het druk had er mee ,
fijn om iets van je te horen meis en ook dat je het goed maakt en naar je zin heb op je werk nu ik hoop dat het zo blijft voor je .
liefs johanna - Geplaatst op vrijdag 17 februari 2012 10:48sterrenelfje
Zo moe gebeurd zoveel in mijn leven.
Teveel gewoon soms.
Verlang zo naar rust.
Effe orde moet komen
Daarom weinig ben.
Bedankt lieve berichten kost tijd gewoon meer kies voor mijn.
Ben uitgehuild en gebruikt zo zit het gewoon nu
Hier niet hoor echt prive is rust ver te zoeken.
Moet harder zijn het is niet anders.
Ben ingestort en werk mijn uit vuil anderen gemaakt hebbenLeef je leven je wil sta ook eens bij anderen stil - Geplaatst op zondag 19 februari 2012 08:46jsteen1

Heel veel sterkte Elfje ,en zorg maar goed voor je zelf meis .
liefs johanna. - Geplaatst op dinsdag 28 februari 2012 19:46vlindertje 41

- Geplaatst op dinsdag 28 februari 2012 20:04Manji 48
Elfje heel veel sterkte meis.

- Geplaatst op vrijdag 02 maart 2012 08:15sterrenelfje
Ben te moe uitgeput hartklachten de stress en druk op mijn is mega.
Zeg eerlijk kan amper aan doe of ik lach maar huil.
Durf amper in mijn zelf te geloven ben mijn zelf aardig kwijt.
Moet hard werken uit deze put uit te komen.
Het is of mensen mijn prive zo vanzelfsprekend vinden.
En ergens zijn deze te verwend door mijn.
Dat ze nu zelfs nog over mijn lopen en ik het toesta.
Ik wil niet meer wil ademhalen positief zijn leven.
En soms moet je zware weg weer op om goede jezelf te gunnen krijgen.
Ik moet nu stik volwassen zijn en op komen ik wil ook niet egotripper maar wat iedereen normaal zijn eigen gun verdiend.
Kan niet uitdrukken hoe moe ik ben zelf dom verlang naar welke rust dan ook.
Zat op sportschool jongste scheur in spier fysio daar nu en jongste sport nu tja nu effe flinke blessure kan he.
En zat naast blinde man zo goed gesprek gehad.
Voelde volwaardig behandeld vrij gewoon half uur terwijl joongste werd geholpen.
Leuke vrouw ook bij sportschool achter balie waar ik zat ze luisterde naar mijn ik naar hun natuurlijk.
Dat mis ik prive hier wordt druk gezet verwacht enz.
Begrip ondersteuning wat is dat die blinde man voelde mijn onmacht mijn dikke lichaam verpakking.
Achter balie ook en jij dan werd gezegd ik dacht ik wie ben ik.
Huisvrouw moeder iemand kanker gehad schoon nare borst rot lichaam jammer ik leef zo dacht ik.
Die blinde man zeg jij ben blinder dan ik ja zei moest bijna huilen niet gedaan. De leegte mega ja zei ik maar niets maar zei hij jij ben zelf belangrijk.
Ik hoor jij alles belangrijk vindt maar jezelf niet kijk programma over dikke mensen als ik.
En ja denk help iemand mijn ook oh nee geen geld oh nee werken oh nee iedereen geef ik geef ik en nu zeg mijn lichaam bekijk jij maar.
Mijn lichaam heb gelijk pfff rijtje zetten moet evenwicht niet enkel op weegschaal vinden moet mijn zelf willen helpen.
En vraag wie wil mijn mee helpen vraag ik nu wie hoop antwoord krijg want thuis val ik in leegte en hoor enkel hun wensen. Liefs anita iedereen zoals ik jaren al zeg jaren wil mijn zelf terug weet iemand waar ik ben onder mijn lage vet vast ja tochLeef je leven je wil sta ook eens bij anderen stil - Geplaatst op dinsdag 06 maart 2012 19:32Moonlight 281
Waar is dat Elfje gebleven van in Utrecht waar we zulke dikke pret mee hebben beleefd?
Weet je nog wel Anita?
Alweer heel wat jaren geleden, maar als je bent zoals toen hoef jij je nergens voor te verstoppen hoor!
groetjes,
Moon
- Geplaatst op dinsdag 06 maart 2012 21:37jippie_
Elfje, jij bent een kan jer van een vrouw. En dat zit zeker niet in een dik lichaam! Wat moeten wij doen om jou te helpen?
Ik heb je ook gezien toen je ziek was en later bij Anemoon. Meis, pep je zelf op en geef alles wat je niet bevalt een grote schop!
Je hebt al zoveel moeten doorstaan,meis! Zorg voor jezelf!!
liefs van mij en heeeeeeeel veel sterkte! - Geplaatst op woensdag 07 maart 2012 09:53sterrenelfje
Zal ik eerlijk zijn ze was verstopt.
En ze dacht haar verleden wel kon bevatten.
Die elfje dacht als lief eerlijk oprecht ben dan hou iemand van haar.
Maar elfje hield niet eens van haar zelf.
Moest ze borstkanker krijgen om te zien hoe je kan leven.
Moest ze leren door bijna zelfmoord iemand waard is jezelf om zeep te helpen.
Ik zocht en zocht huilde schreeuwde praten joh zoveel praten.
Gadverdamme de pijn uit dit vet opgebouwde harnas te bevrijden.
Ik moest nog meer pijn krijgen om stop te zeggen vandaag sportschool.
En elke dag tot ik mijn borst kan maken lelijk ding jammer bemn blij schoon ben.
Maar mijn geest lichaam gaat nu koesteren met hulp lieverds van sportschool,
Ik moest best huilen daar waarom dacht ik ben niets waard.
Omdat mijn moeder vader fam mijn liever dood zie.
Omdat twee ex mannen de ene dood aan kanker anderen erg ziek.
Nee zelf hun gun geen enkele kwaad steun krijgen ze tot einde en ik dan.
Dat zat ergens in mijn ik dan wie ben jij anita wordt wakker voor je sterf door jezelf fijn door zelf mishandeld.
Welk recht heb niet om mijn te geven voor mijn te leven.
En hou van mijn man ja van jullie ook vele ook deze mijn pijn deden zelf fam. Ik moest loslaten vrede in mijn en ademhalen huilen en doorgaan.
Is nog lange weg en mijn ;laag ongezondheid weg is mijn borst gemaakt zet punt. En werk nu naar dat punt in spiegel kijk en zeg hoi anita ben je er weer. Wil je leren kennen zal aardig goed voor je zijn. Als voor vele anderen want mijn liefde kan je nooit veranderen dat is mijn zijn. Maar wel nooit ten koste van mijn zelf ik mag er ook zijn. Bedankt jippie mis anemoom zo erg maar ze praat in mijn ziel. En ja schop mijn kom op meissie zeg ze want zege loofde mijn. moonlight wat lief van je dit bericht doe mijn goed erg goed. Werk nu kinderboek ga Nederlands cursus starten binnenkort. Want ik wil voor mijn en dierbare. Ja vergeet nooit dacht mensen mijn aardig vinden vond zo raar ergens. Tja rare ben ik maar weet wel mijn kern nog. Het elfje bij haar opa moet terug komen anita een vrouw leerde van alles en elke dag nog.Leef je leven je wil sta ook eens bij anderen stil - Geplaatst op woensdag 07 maart 2012 10:07sterrenelfje
Wie denk jij dat je ben denk je alles alleen kan.
Denk je de tranen alleen kan verkroppen ga jezelf verstoppen.
Wie dacht je te zijn zuiver oprecht eerlijk met hart vol pijn.
Dacht je echt dat je zo jezelf kon verachten je lichaam kapot maken.
Ach je nu echt zo kan iemand mijn raken en verstopt onder glimlach.
Belachelijk kind ik ben wordt wakker wordt volwassen koester te zijn.
Leer van elke pijn bouw op laat los jou zoveel vernedert zoveel pijn.
Je kan geen elfje in deze wereld zijn je kan je boeken gedichten maken.
Maar anita moet haar zelf volwassen sterker gezond maken.
Haar zelf niet verstoppen geen zelfmedelijden maar met hulp mijn te zijn.
Dan kan ik zeggen hoi anita blij je hier weer echt kon zijn.
En blijf geloven blijf in wat je wil kan zijn en laat los het ijzeren gordijn.
Dan zal eens voor mijn de lucht straks blauw met zon zijn.
Met soms lach traan soms donder bliksem maar dat is leven.
Dan kan ik krachtig zeggen ga ga werken om om mijn zelf ook dierbare zeker onvoorwaardelijk liefde geven.
Vertrouwen opbouwen grenzen er zijn want verdiend niet vernederingen of onwaardig pijn.
Deze laat los zullen nooit mijn dierbare kunnen zijn laat los ook al doe zoveel pijn.
Want liefde kan je niet zeggen dat zal uit mijn hart voor deze niet meer zijn.
Een plek dragelijk omdat weet dat ik mijn zelf niet verders mag verlagen zonder te klagen.Leef je leven je wil sta ook eens bij anderen stil - Geplaatst op woensdag 07 maart 2012 12:08Manji 48
Lief Elfje.
Door jouw berichtjes,weet ik gewoon dat je een sterke vrouw bent,maar die het nu even niet ziet zitten. Je hebt behoorlijk wat verdriet te verwerken,maar door de berichtjes van Jippie en Moonlight,die jou hier beschrijven als een vrolijke leuke vrouw,gaat het je lukken. Jij hoeft je niet te verstoppen,jij mag er wezen zoals je bent,daar heeft je gewicht niks mee te maken. Zorg goed voor jezelf en laat je er niet onder krijgen.
Knuffel voor jou.

- Geplaatst op maandag 12 maart 2012 10:24sterrenelfje
Nee mijn gewicht heb ik als wat zou zeggen gedacht dit de pijn tegen houdt.
De koud de kille wind van geboorte heb meegekregen.
21 jaar woonde thuis het ongewenst voelde de mishandelingen dagelijks geestelijk vooral. Lichaamlijk ook.
En kan steeds afvragen waarom.
Waarom 12 jarige verkering verliefd verloofd met 21 getrouwd vijf jaar inrichting. Werd nog zwaarder mishandeld was van thuis gewend haast. Het wend nooit inrichting mishandeld leuk toch wisten toch niemand had. Pas laatste inrichting werd kind 8 beschermd mijn oudste zoon nu 20. Ja stap ik drie jaar dronkenlap nog meer schulden en ja lichaamlijk geestelijk weer mishandeld. En vloek zoek ik het op. Nu 17 jaar bijna deze man derde huwelijk. Vechten om te leven. En steeds snap van mijn eigen niet ik ook belangrijk ben. Waarom ga iemand werken en ik die week moest afwachten met borstkanker niet goed ging. Waarom laat ik nep dochter niet echte dochter gelukkig bij mijn wonen. Het hele gezin koos voor haar zo lieverd stal mijn geld spullen. En ja nu naar maanden ik baan kwijt ben veel huilde op rails gelopen zo kapot was ik. Iemand dus daar ik moet alles maar verwerken kunnen. Nu maand gewerkt nee weer rechtszaak wordt niet betaalt. Vloek wat is dit. Ik sport nu werk alles onder lage vet naar buiten kom de pijn onmacht. Ik haat niemand geen wraak ben ontzettend gebruikt. Zo moe te leven maar heb drie kinderen voor leef eerste mijn zelf maken. Borst af maken na borstkanker. Ik heb jaren geleefd voor alles dan mijn zelf. Ben zo kapot innerlijk gemaakt vernedert Ik wil niet meer wil mijn toekomst want alle jaren zijn voorbij geweest. Maar heb litekens zoveel mensen liegen zo achterbaks bah. Maar ze doen maar ik weet hard gewerkt heb voor kinderen en man nu. Alles wat heb ben keihard steeds en nog tap menige mijn hard na. Ben zat ronduit. Ja manji ben positief mens met huil in mijn hart mag het soms aub. Verstop mijn jaren al niet meer kom goed omdat ik dit wil. Weet moeite had mensen ook vertrouwen ontmoeten geloof mijn was zeer zeer zwaar. Maar er zijn goede mensen privé ontmoet ik via sport ook vast meerdere. En tja leer van elke trap al van geboorte kreeg. . Maar verlaag niet hun pad volg mijne laat los deze onmenselijkeLeef je leven je wil sta ook eens bij anderen stil
Dit onderwerp heeft 81 reacties, en bestaat uit 4 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 12-03-2012 10:24.
Sterrenelfje Club