Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Libelle Café
  4. Sterrenelfje Club

Dit onderwerp heeft 81 reacties, en bestaat uit 4 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 12-03-2012 10:24.

Sterrenelfje Club

Ga naar een onderdeel
  1. sterrenelfje
    Afbeelding van sterrenelfje

Hier gaat wat praten.
    Gewoon gezellig over gedachtegangen.
    Soms een gedicht soms een bericht.
    Tijdje eruit geweest op computer wereld zeg maar.
    Ik heb gewerkt leerden mensen kennen vele.
    Goede al minder goede ervaringen gehad.
    Ach dat is leven wie heb dit nu niet.
    Ik ben bijna drie jaar schoon van borstkanker.
    Het heb zware druk en ergens ook goede leeslessen op mijn pad daardoor gekomen.
    Nou fam is voorbij punt uit heb geen fam meer mee gestopt.
    Heb drie kinderen 1 dochter op eigen zoon van bijna 20 jaar nog thuis.
    En jongste zoon 15 jaar ook thuis en mijn man natuurlijk.
    Mijn vechtgenoot ach 16 jaar samen en elke dag leren we veel.
    Nou moet nog wennen zag vele mensen ken van vroeger hier ter schrijven.
    Maar denk de anita ik eerst was niet besta meer simpel.
    Blijf eenvoudig en eerlijk open anders kan niet zijn gewoon.
    Daar moet je mee doen anders zoals mijn fam gedaan heb negeren.
    Hoe pijn ook doe liefde willen mijn niet geven tja heb liedevol gezin ik bof. Zielig ben ik niet dus.
    Maar zat over mijn luistert graag anderen zeggen.
    http://www.space.plaatjeswereld.nl/Liefde/9.gif

Leef je leven je wil sta ook eens bij anderen stil

2. sterrenelfje

Soms wil ik vliegen naar een wereld zonder pijn.
    En echt soms wou zo hard als steen kon zijn.
    Ergens gaat dat niet omdat een hart heb.
    En omdat ik sfeer gevoelig hoogevoelig ben.
    En nee dat is zo erg niet.
    Ik straf niemand ermee ik steel niets.
    Ik hoef niets en verwacht niets.
    Soms verwacht wat liefde begrip.
    En ergens is dat mijn grootse wens.
    Ergens dat mag zijn wie ik wil.
    En nee erg is niet geleerd ben gewoon.
    Ik straf iemand hiermee ik heb hoop.
    En daar is soms huil schuil omdat hart heb geen steen.
    En soms voel mijn alleen.
    Ergens niet want ik blijf sterren elfje en blij zeker van leven geniet.
    http://www.valentijn.paintingfun.nl/Harten%20goud/7.gif

3. sterrenelfje

Mijn dochter kom zo.
    Zie tegen op ze geef geld uit teveel.
    Ik wil haar helpen maar help ons eigen gezin kapot.
    Moet ik hard zijn pff gaat zo praten.
    Ben zo bang mijn dochter verlies.
    Maar liegen net steeds doen niets aan hand is.
    Helpen toch van alles kopen voor haar.
    Nee dat kan niet ik hoop ze snap har wil helpen naar eigen geluk in haar eigen huisje
    Maar dat val niet mee leven hoor haar groot feest teveel feest.
    Pfff voel zwaar maar open en liefdevol moet ze toch wakker worden
    Dat geld maar geld is spullen maar spullen.
    En meest belangrijkste goed eet voor je zelf zorg en geluk je op vele manieren treft dan.
    Nu tref ik amper slaap en zie dadelijk ze niet red op eigen.
    http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTCVBgzQlfiuNzaTEeqrVKc0slx3Q1O0C1bykdsXcAGGhBUwScB

4. Jussttina
    Afbeelding van Jussttina

Hai hai

Ik ben blij dat je bijna 3 jaar schoon bent
    van borstkanker.
    Geweldig!

Voor doorgaan met je gedachtengangen hier.

Love
    J

5. Manji 48
    Afbeelding van Manji 48

Hallo Sterrenelfje,ik herken je nog wel.
    Is het weer bijna 3 jaar geleden dat je borstkanker had,maar je bent nu schoon.
    Proficiat meiske.

Met de familie was het altijd al hommeles,dus ben je daar mee gekapt. Dat zal je heel wat meer rust geven meid.

Hoe oud is je dochter nu?
    Ik hoop dat het gesprek met haar mee zal vallen en dat ze naar je wil luisteren.

Schrijf jij het hier maar lekker allemaal van je af hoor meid.

http://i39.tinypic.com/54fz3k.jpg

6. sterrenelfje

Wat lief bericht jusstina.
    Ja ben wakker van gesnurk van mijn man.
    Het gesprek was goed gegaan.
    Ze wou luisteren huilde na gesprek opgelucht blij.
    Ja zeg ze mamma jij heb je hele leven steeds gereed gestaan.
    De jongens waren ook bij gezin gesprek.
    Zo leren van elkaar ik wil niet zeggen hoe ze moet leven.
    Maar kan leven mogelijk kan en ik leer ook door naar mijn kinderen te luisteren.
    Want ik heb altijd gedacht als ik alles inlever alles doe hun alles geef.
    En bedoeld dus niet hun kleding enkel of speelgoed.
    Kop thee zelfgemaakte koek en luisteren.
    Huisvrouw bewust en moeder van drie kinderen.
    En ja heb gedaan werk drie keer half jaar wasserij.
    Ja leuk was het lieve mensen ook minder lieve.
    Maar had ik al bewust meegemaakt in mijn kinderjaren.
    Ook met geweld ook liefde gekend met twee ex mannen.
    Mijn ene ex man dood aan kanker.
    Andere ex man dit jaar op rand van dood vader oudste zoon.
    Ja hij leef en zelf nu trap deze nog op mijn hart.
    Ach ja net je zeg manji ik wil rust schrik soms wakker.
    Dan voel ik de pijn niet enkel van slaan van ex mannen of slaan van mijn fam vroeger mijn lichaam nu enkel geestelijk..
    Maar ben nu 47 jaar wordt tijd mijn geluk ook mag.
    Zit nu voor computer met zware opvliegers overgang afgedwongen elke maand prik. Tja moet deel zodat hoopvol kanker niet terug kom.
    Kijk weet nog jaren geleden als kind type hier verward vlagen uit kwamen van mijn leven. Dat is voorbij nu zinloosheid ten top.
    Ik moet leren leven vliegen ben nu eenmaal elfje. En dat elfje wens iedereen goede toe. Maar wens haar eigen ook nu deze wereld.
    Werd tijd want aangeleerd ik was iedereen naar zin te maken. En leerden na alle jaren met man en gezin ik daar ook mocht zijn.
    En hoe dus ja het moet eruit gedachtegangen van vroeger om nu van te leren. Niet herhalen geen zelfmoord meer geen gedoe of ik niet er mag zijn. Hard he maar zo is het voor mijn. Want heb zoveel ingelevert soms met liefde soms hardheid zoveel was. Dat ik dacht kan beter weg zijn dood onzin natuurlijk. Moet leren te leven voor mijn dat leerden deze zware tijd mijn. En hou van mijn man en toch voel ik mijn alleen. Verraad ten top paar maanden oplichter in huis leuk meisje ik dacht ook ja vang op zielig meisje collega van werk. Maar bleek niet mijn man hield van haar dochter liefde. Maar heel gezin geloofde haar. Gelukkig oudste zoon niet later andere kinderen minder nu niet. Maar koste mijn werk mijn leven. Ik stond alleen voor de trein enkele reis want was laatste mes in mijn ribben. Ik moet dit verhaal kwijt wil je beetje snappen wie ik ben. En ja klink als stom verhaal. En een boek je liever niet lees. Ik wil dat ook niet maar kan niet leven in leugens. Kan niet zeggen mijn leven een roos is. Ik voel mijn soms zo eenzaam leeg van alles. En vragen waarom kan niet stoppen heers vloek op mijn. Of moet zo leren zodat ik sterker wordt. Ik hoef niet mensen zeggen moet je aai moet je extra aandacht. Ik wil ademhalen en soms wordt ik wakker en voel net of ik stik. Oh dat meisje weg gelukkig nu Breda gevangenis moest ze en heb nu andere iemand gevonden die oplichting mee te doen gebruiken. En mijn man tja spijt hem niet zag mijn niet geloofde. Dat niet meer kon tijd op straat geweest omdat iemand mijn geloofde. Dankzij huisarts en mensen via straat opgevangen hebben leef ik nu nog. Mijn man ja ging naar werk terwijl wist voor trein stond. Ik heb zo gehuild toch dacht kom nou anita laf iemand jij ben. Ik heb gevochten om niet op rails blijven staan. Alles mijn verleden alles kwam eruit ben zelf naar inrichting gelopen. Heb met goede hulpverlener gesproken nog steeds na alles moest dat. En hij zei als mijn huisarts je ben moedige vrouw leef met nare mensen teveel. Leef voor jou en nagedacht ja. Ik leef zeker maar soms voor verkeerde reden. En ja heb in kamer gewoond zonder man kinderen ben weer thuis. Ja ik hou van mijn man mijn kinderen. Die anderen vrouw nep dochter die heb veel geld gekost. Maar erger bijna mijn leven heb haar gezegd kil was ze. Tja zo zijn oplichters kil berekend. En weet ze betaal tol net als mijn fam ex mannen en deze oplichters. Want hoe kan je leven als je iemand zo beschadigt. Tja het kan tijdelijk mijn leven op rails nu. Hard he maar zo leer ik en deze reis ontspoor nooit meer door iemand meer. Zo liefs anita want ik ben waard dat weet ik zeker. Reclame net he maar goed werkeloos nu maar werk nu aan eigen. En gaat kinderboeken maken en gedichten blijven. Want elfje geef sterren deze verdienen. Ben niet bitter wraakzuchtig soms huil ik soms wel dat mag.
    Bedankt manji lieve bericht dat sier mijn gevoel er zijn zat goede mensen.
    http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRy8Bx7bvatYqleitNPQORgg0HLkxY6KUjLWKDOqcWrrvkrhPmf

7. sterrenelfje

Boodschappen gedaan.
    Was donker echt sinterklaas weer.
    Maar goed meeste druppels vallen naast mijn.
    Zo koken en weer opkrabbelen uit het verdriet in mijn zit.
    Maar beslist werk aan goede toekomst voor mijn en gezin ook natuurlijk.
    En vrienden nooit te vergeten.

Was ik een ster.
    Dan gaf ik jou kracht.
    Dan gaf ik jou glans.
    Dan mocht je huilen.
    Dan mag ik schuilen.
    Jezelf zijn.
    Zodat na alles kan stralen.
    En sterren kracht uit moedig hart halen.
    Dan ben je een ster.
    Dichtbij en nooit ver.
    Ik vergeef dan.
    En vergeet de pijn.
    Blijk dat alles redelijk dragelijk te zijn.
    Ik hoop ooit je ster weer te zijn.
    http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTzTzr0hXlJjpPozvEgb8Ky03SPNWMII5-tEOE_6Dmpng5emJ6d

8. Jussttina
    Afbeelding van Jussttina

Schitterend gedicht..'" Was ik een Ster "
    Heel mooi.

9. Manji 48
    Afbeelding van Manji 48

Sterrenelfje,je hebt geen makkelijk leven gehad en nog niet,maar je bent zo sterk,dat jij het wel redt.
    Je gedichtjes zijn nog steeds mooi,blijf vooral gedichten maken meid.

Zorg goed voor jezelf.

Gr. Manji.

10. jsteen1
    Afbeelding van jsteen1

welkom terug Sterrenelfje, ik kom in het weekend wel even langs bij jou .
    ik ga op vrijdag lekker weg naar me dochter .
    ik zie hier nog een lief mensje of te wel een lief vriendinnetje van mijn
    Manji , :cheer: iedereen een fijne dag vandaag en tot morgen
    liefs johanna

http://i39.tinypic.com/4v01oz.jpg

11. sterrenelfje

Hier kom je gewoon soms ik hoef niet veel
    Wil gewoon wat kletsen en doe bij tooske ook graag.
    Gisteren was belde dochter 12 uur in nacht.
    Ze werk in de stad horeca en heb zo leuke baas werksfeer gelukkig.
    Merk ze daar zo naar zin heb maar belde was noodweer ze moest naar huis. En wij wonen dus vlakbij de stad vijf min en ze woon met drie anderen meisje ach jonge vrouwen in huis verder van stad is
    Ze kwam naar huis was bang was ook veel regen wind. Lekker bedje gemaakt voor haar. eerst wat drinken was zo blij terecht kon. Ja natuurlijk zeg zei ik hou van jou blijf altijd mijn meissie. Zag duidelijk en lekker gegeten opgeknapt nu is ze weer werken. Ja ze in goed in wat ze nu doe. En ach studie geld jammer ik vindt belangrijker ze gelukkig is. Ik werkte voor haar studie want koste veel. Gelukkig ergens dus want werk is weg. Ik wil niet meer werken ben nog naar chemo teveel leeg. En botpijn tja met reuma heb is toch erger geworden. Soms zo verdrietig mijn lichaam zo stuk voel. Ik wil best werken maar voel mijn zo gedumpt deed zo mijn best. Reden omdat die periode verdriet had teveel over mijn man en die nep dochter oplichter dus. Ach ergens snap hun ook was kapot ervan. Nu krabbel ik langzaam eruit. Man ziet hij zo verkeerd gehandeld heb. Soms zo boos zo prijs betaal over teveel. Verwerken ja jusstina soms voel ik deze wereld niet hoor. Ik weet denk anders ben anders. En ach hou best van vele mensen. Maar ben zo moe weet je. Weet je ergens blij was op rails stond. Niets meer voelen niets meer. Dat was enige wou rust was voorbij huilen schuilen gewoon op. En gek dacht arme man mijn zie nee welk recht denk ik te hebben. Ik breng dan pijn en ging op tijd weg. Ik huilde in riet gewoon alleen ik en was zo stil. Of je hart voelde huilen ik wou mijn kon troosten dat alles goed kom. Maar mijn moeder hou niet van mijn mijn broers zussen wilde dood was. Ja tja flitsen van ex mannen de mishandelingen in de inrichting. Bang maar was goed liep zelf inrichting in. Zei gedaan had wilde hij bleef kalm de hulpverlener dacht zelfs tranen zag hij mijn hoorden zeggen over alles van die pijn uit mijn leven. En niet snap waarom tja nooit geen antwoord maar ben gestopt. Gezegd nee blijf van deze mensen ver weg zijn het wel mensen menselijk niet iedergeval. En die politie man hij was ouder zag schrok hij zag toen ik jong was mijn bij eerste ex man in de inrichting bracht. Deze man heb mijn misbruikt 6 weken lang misbruikt in inrichting. Hij zat te praten de haat ik voelde de woede. Zat alleen bij hem en zei toen was ik 22 jaar. Ik vetrouwde mensen amper iemand hield van mijn. En jij wist dat ben nu 47 vele ervaringen rijker ken nu echte liefde. Mijn man kinderen hij was ondaan ik zei dacht ze is zo verdoofd in isloleer niet wist jij en anderen met mijn lichaam deden. Ik was mooi nee nu niet meer. En ja iemand geloof mijn nooit ik leef met nachtmerrie. De spuiten schoon maken met emmer water. Na al die weken vond mijn vader mijn zijn woede onmacht hoor nog. Werd in kamer gedaan werd ineens wel goed gehandeld. Ik zei nu blij jou zie ook ouder breng mijn naar mijn huisarts nu. Of ik bel nu advokaat en zorg nooit meer werk heb. Ik was kil ja was net gedumpt door man kinderen omdat ze nep dochter geloofde. Zo zielig was nou huisarts werd gebracht. De politie dacht mijn huisarts overtuigen inrichting moest. Mijn huisarts zei nee als iemand moedig met borstkanker reuma pijnen werk enz is zij het. Ga weg heb hij gezegd hij zag mijn woede haat anita zei hij nooit gezien deze kant van jou. Toen ze weg gingen politie zo gehuild was ergens zo bang weer zelfde werd gedaan. Alles gezegd huisarts en weet iemand zal mijn geloven. Maar huisarts zei ik geloof jou en tijdens mijn borst weghalen na operatie dingen gezegd heb. Ik lag slecht kwam over uit de verdoving. Later kwam chirurg tranen in ogen anita ik ben mooi. Dacht is die gek ik had mijn verleden onbewust gezegd in mijn strijd te leven. En deze twee lieve mannen brachten mijn kracht geloof in mijn zelf. Ook werk collegga,s kende zo goede tijd mis het nu. Maar goed geleerd. Pff koste veel moeite dit verhaal ik wil eerlijk zijn voor dood ben. Waarom ik ben zoals ik ben. Bedankt johanna schrik niet te erg van dit nare verhaal ik zal ooit mijn weer goed voelen. En zeggen ja blij die man kon aankijken en zeggen wat hij met andere had aangericht. En mijn fam mijn liet doen enkel mijn vader maar die is in de hemel arme man hij wist ook iemand behalve ik mijn man echt hielden nog hou van hem. Ik heb hem vergeven en fam ach niet mijn zorg hun zorg want wat je aanricht wordt jezelf voor gestraft. Al zat gezien met ex mannen en geen niet wil hun pijn krijgen als ik. Inzichten om te beseffen recht niet hadden. Moet eruit echt moet plek krijgen heb hulp nodig. Krijg hulp therapie maar meeste gewoon wat begrip verder niets. Tja manji was niet makkelijk maar ik bof drie kinderen man dat hadden nooit gedacht vroeger. Want ik was volgens vele gek mislukt mens te aardig te gevoelig te open te eerlijk. Tja gek ergens als ik kil hard rottig was wel goed was nee dank je kies daar niet voor.
    http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQYZOxkc6gE_vGEX5ecW5VLG0s9WszuBJxJveCsBS6WARYgCrrE

12. sterrenelfje

Mijn hoofd doe pijn erg zoveel nooit gezegd.
    Wel soms vroeger hier in rare fase.
    Pff schrik ervan.

In de nacht.
    Het is stil.
    Ik hoor iets.
    Ik luistert goed.
    Hoor huilen.
    Wie of wat ik weet niet goed.
    Ik voel onrust kijk om mijn heen.
    Ik voel op mijn wangen.
    Ik voel mijn tranen rollen.
    Ik proef het zout.
    In de nacht
    Ik heb zo koud
    En eenzaam voel.
    Is dit mijn leven.
    En is dit mijn doel.
    Ik wil niet huilen.
    Niet schuilen.
    Pak de dekens om mijn heen.
    En voel ergens warmte.
    Nee ben nog bij jou.
    Jij mijn man en ik je vrouw.
    Die enkel geluk wou
    http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRXpRx0aW1VnvyoaSZvOlXRAmgqDYOZSRCm2koMjK9-AauHTRkFnw

13. sterrenelfje

Weekend weer gehad.
    Tja druk met van alles.
    Praten vooral want dat is de weg van oplossingen hoop ik tenminste.

Praat en spreek.
    Preek niet.
    Zeg niet ik weet het.
    Vergeet het.
    Je weet nooit.
    Elke dag leren.
    Soms een lot kan keren.
    Enkel onze wil dit wil.
    Anders wordt je kil
    En dat een lot iemand wil
    http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRfxY75i9TSYve4Afx54BTMvxLnZyHqD9tImRUxmqsMAhlCR5AU

14. sterrenelfje

Tja zit ik in nog pyjama maar geef niets om.
    Zo veel mijn laten leven ik moest moest.
    Moet zeggen met mijn borstkanker chemo mijn darmen niet werkte.
    Ik werd wakker ja gek he.
    Wakker ik zag man rennen was gewend alles mooi onderhouden werd.
    Mega schoon alles op plaats alles in regelmaat.
    Maar dat stopte lag in bed mijn haren gingen weg mijn leven uit mijn lichaam. De pijnen nog mijn botten dacht reuma erg was dit erbij tja ben schoon bof geen uitzaaiingen.
    En mijn nep ding kan geen borst noemen ziet vreselijk uit vol wonden.
    Een strijd om te genezen na tweede operatie mocht dat ding erin blijven.
    Ach ik dacht ik leef ik mag nog moe zo moe intens.
    En kreeg werk ik was blij werd dacht ik waardeert.
    Pff werd gebruikt punt uit weg gedaan naar valse belofte.
    Tja was vol verdriet werd oplicht door die meid stom ik ook haal iemand in mijn huis.
    Ik snap niets van zulke uitbuiters maar goed was bekend bij politie was enige niet dus in trapte man langer.
    Mijn huisdokter zo mega steun van gehad toch verwerken moet ik doen.
    En fam ach dacht toen zei kanker had nu komen we bij elkaar nu vergeven leven in elkaars begrip steun.
    Nee kwamen 1 keer ziekenhuis verder niets dat is bijna drie jaar niets.
    Tja moet beseffen zoals mijn moeder zei jij kan beter dood zijn toen zei borstkanker had.
    En toen pas leerden ik te leven voor mijn in godsnaam ik wens ook iemand dood riep ik uit.
    Maar zei ik hou van mijn nooit never maak mijn kapot meer zat ervan.
    Ik laat je gaan en ik hou wel van jullie daar was laatste woord tegen mijn fam dus.
    Ja je leer veel uit pijn.
    Zo nu effe douche en fijn wandelen met hond man eet thuis in middag gezellige samen.
    Effe was in droger bijna klaar wat stoffen stofzuigen en klaar elke dag iets.
    En mijn boek bezig ook leuk anders dan gedichten dat wel.
    http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQfRng9CmpqWkQn9_j5mCUhbtyRd447toUjGQsI-rF7IfWGPJTk

15. jippie_
    Afbeelding van jippie_

lieve Sterrenelfje.
    Ik ga je nog wel meer schrijven later,maar je weet wat er op het ogenblik hier speelt. We leven een beetje in een roes i.v.m het overlijden van mijn broer.
    Ik denk aan je!
    liefs!

16. sterrenelfje

Joh ik ben aan uitte wat gewoon is goed voor mijn gezondheid.
    Maar jippie snap donders goed je erg erg zwaar heb.
    Dat zwart voel waarom voel was maar anders.
    Wens jou en fam je man zoveel warmte toe.
    Zijn keuze en zijn leven waar hij de keuze nam te blijven doen.
    Nu heb hij rust nu kan hij leren pas nu.
    En geloof mijn donders goed weet hoeveel van hem hou.
    Maar soms lijden meest onder de keuze te maken en treffen dan ook goede mensen.
    Meer wil ik hier niet over zeggen dan dit liefs anita.
    http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQgGGZXoZCJq_9N-rQi9WJ9ffpVZZAkdQ7Jh0Ap-IKJar5yiuVFyQ

17. jsteen1
    Afbeelding van jsteen1

sterrenelfje je heb inbox....

http://i43.tinypic.com/15qagx3.gif

fijne avond nog liefsssss

18. sterrenelfje

Gelezen was wakker man snurk echt hard pfff.
    Best blij geen werk heb kan later nog wat slapen hoop ik.
    Wil hem niet wakker maken moet ook weer werken heb ook rust nodig.
    Maar soms pfff oudste deur uit gaat maak toch eigen kamer.
    Zodat toch zelf kan slapen want breek je toch.
    Liefs lig natuurlijk bij hem maar dan.
    Oh de bank ja groot zat ook de homd kat snurk dus ook geen optie haha erg he.
    Heb gelezen johanna leven tref ons hard soms erg hard.
    Beste van maken dat is zeker zo. Zeker weten daar aan werk.
    Heb nu griep erge wordt maar niet beter zucht al drie weken.
    Tja heb je weerstand slechter is kom wel keer goed vast.
    http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQjO_x37fHiBpT3N1mT2uuwgCYGLJYCfcWmGjpEIK7IuSgC6ejw

sterrenelfje wijzigde dit bericht op 06-12-2011 04:33 met 93%

19. sterrenelfje

Weer wakker elke nacht zelfde kan amper slapen breek mijn echt best.
    Tja wat kan je aan snurken doen niets echt iets van laatste tijd dit.
    Ruzie met dochter erge denk niet meer goed kom.
    Ik huil weer veel echt teveel.
    http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRJ6r3YnWygi0rCiM8ILk0qfZjjZ9DhsCZNvFHvFco5mA1vEgqyNA

20. sterrenelfje

De kracht is eruit.
    Ik loop rond.
    Maar voel in mijn ben ik dood.
    Doodgeslagen was teveel.
    Nep ben ik nu.
    Niet begrip ik geef.
    Niet steun gaf onvoorwaardelijk.
    Maar mijn hart bloed.
    En mijn ziel huil.
    Waarom vraag mijn niet af.
    Uitte ja moedig zijn.
    Krachtig zijn wordt verwacht.
    Maar ben leeg.
    En weet niet waarom ik leef.
    Kan amper geven meer.
    Ik probeer en probeer ik mislukt.
    Maar niet klagen nee.
    Volgende ronde laatste ronde.
    Nou ik vindt ok

21. jsteen1
    Afbeelding van jsteen1

http://i43.tinypic.com/258mpue.gif

Elfje gaat lekker vanmiddag even een uurtje slapen dat heb je gewoon nodig joh .
    sterkte hoor .
    knuffel johanna.

jsteen1 wijzigde dit bericht op 07-12-2011 11:31 met 0%

22. sterrenelfje

Doe ik morgen wordt alles vast minder zwart gewoon.
    Berusten in feiten ademhalen door gaan is maar gedicht hoor.
    http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSDYcwfm2hUzxM2mGCWCYm0ayHaCDJSlRCK78nsmOcfMVCyUCOO

23. jsteen1
    Afbeelding van jsteen1

hallo Elfje ik kom je even een fijne avond wensen .
    liefs .

http://i44.tinypic.com/30jgoix.gif

24. sterrenelfje

Hoi was gisteren enkel topic tooske geweest.
    Was nare dag gisteren bek af echt nog hoesten en slecht slapen.
    Je wordt zwak van en de pijn gedoe tja na borstkanker is dat erger gewoon botpijn moe overgang het hoor erbij tot nog drie jaar elke mand prikken ongeveer om in overgang te blijven mag ik stoppen. En hoop ik beter dan dit voelen. Gisteren wou dochter en ik film nova zembla echte geschiedenis film. Op zicht mooi maar dochter had wat anders verwacht ik ook. Popcorn en drinken best fijn met twee gezellig iets doen. Bedankt johanna kom snel bij jou bijlezen was gisteren best laat. En daarvoor jas voor dochter gekocht broeken mooi hoor en niet duur. Ze was erg blij ermee. http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQo6VpzIZwqcx1H6FpLCeSGyeFmqDy24wRLQhgC8NMb9ccjGVEt

25. Manji 48
    Afbeelding van Manji 48

http://i41.tinypic.com/ao6f77.jpg

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x