Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Actueel
  4. Weer een man die zijn vrouw heeft gedood

Dit onderwerp heeft 128 reacties, en bestaat uit 6 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 6.
De laatste reactie is geplaatst op 17-03-2012 10:03.

Weer een man die zijn vrouw heeft gedood

Ga naar een onderdeel
  1. Mee
    Afbeelding van Mee

quote:
    mariaw schreef op 28 februari 2012 @ 12:42:
    Nee dat kan je niet zomaar tegen elkaar weggstrepen.
    De effect is verschillend.

Er is nog nooit iemand overleden door sarren / woorden. Wel door meppen, slaan, handjes niet thuis kunnen houden.
    Denk dat je daar lelijk in vergist

2. morgana
    Afbeelding van morgana

quote:
    mariaw schreef op 28 februari 2012 @ 12:42:
    Nee dat kan je niet zomaar tegen elkaar weggstrepen.
    De effect is verschillend.

Er is nog nooit iemand overleden door sarren / woorden. Wel door meppen, slaan, handjes niet thuis kunnen houden.
    Misschien niet direct, maar wel indirect. Wat dacht je van pesten op school.
    http://www.news.com.au/na ... ry-e6frfkvr-1226284612309

Ik heb mijn jongste dochter op advies van school, van school gehaald toen ze in haar examenklas zat, zij werd zo gepest ( jarenlang ) dat het echt niet meer ging.

3. marijke1
    Afbeelding van marijke1

quote:
    Mee schreef op 29 februari 2012 @ 00:53:
    [...]

Denk dat je daar lelijk in vergist
    Warom lees je dan zo nu en dan een berichtje in de krant waarin staat dat een tiener zelfmoord heeft gepleegd na een tijd lang te zijn gepest?

Op het bovenstaande berust copyright©

4. Adoeseg
    Afbeelding van Adoeseg

idd, pesten/sarren/treiteren, daar kun je erg depressief van worden, tot je het allemaal niet meer ziet zitten en dan is het verdomd moeilijk, als je niemand hebt om hulp van te krijgen...met alle gevolgen van dien..

Kiss slowly, laugh insanely, live truly, and and forgive quickly, (Paul Coelho)

5. marijke1
    Afbeelding van marijke1

quote:
    Adoeseg schreef op 29 februari 2012 @ 09:15:
    idd, pesten/sarren/treiteren, daar kun je erg depressief van worden, tot je het allemaal niet meer ziet zitten en dan is het verdomd moeilijk, als je niemand hebt om hulp van te krijgen...met alle gevolgen van dien..
    Google maar eens op "zelfmoord na pesterijen", je komt meer dan één geval tegen.

6. Mee
    Afbeelding van Mee

quote:
    marijke1 schreef op 29 februari 2012 @ 08:47:
    [...]

Warom lees je dan zo nu en dan een berichtje in de krant waarin staat dat een tiener zelfmoord heeft gepleegd na een tijd lang te zijn gepest?

Mariaw zegt dat er nog NOOIT iemand is overleden door woorden
    Ik zeg dat ze zich daar in vergist , dus dat er wel mensen zijn overleden door woorden
    En niet alleen door zelfmoord
    Het lichaam kan bij constante vernederingen en schelden ook ziek worden
    Zo ziek zelfs dat je er aan onder door gaat
    En dan is er geen klap aan te pas gekomen

7. mariaw
    Afbeelding van mariaw

Mee;
    Ja natuurlijk heb je daar gelijk in.
    Ik zelf voel als geen ander het verschil in mijn lijf, het dieper slapen alleen al. (buiten een nachtmerrie her en der) De stress factor is weg

Ik bedoelde het dan ook meer in de algemene zin des woords. Niet in de kontekst van langdurigheid
    Sorry als ik hier anderen evt gekwetst heb, was totaal niet de bedoeling.

8. janneke2
    Afbeelding van janneke2

quote:
    Rellebel schreef op 27 februari 2012 @ 23:12:
    sarren is geestelijke mishandeling, en dat schijnt net zo erg te zijn als lichamelijke mishandeling, zo niet erger, heb ik hier op het forum wel eens gelezen.
    Dus dan kun je dat tegen mekaar wegstrepen, het slaan en het sarren.

Nee.

(Of nu ja, uiteraard kun je dat doen, tegen ekaar wegstrepen.)

Dit is "de weegschaal van het leed": dat het sarren mischien wel erger is dan het slaan.

Alsof het daar om gaat.
    Het is allebei erg.
    Wie de olympisch kampioen lijden zou zijn interesseert me geen biet: geweld (laten) stoppen (ipv. "spelletjes" mijn pijn is erger dan nouw pijn) interesseert me.

En de aanleiding was: een dubbele schaal.
    Slaan van j epartner (of van wie dan ook) is altijd 100% je eigen verantwoordelijkheid.
    Maar bij die dubbele schaal heeft de andere partner ook "een cijfer" - wie sart, draagt wellicht voor 80, 90 of 100% verantwoordelijkheid dat de relatie van geen kanten goed loopt.

9. morgana
    Afbeelding van morgana

quote:

En de aanleiding was: een dubbele schaal.
    Slaan van j epartner (of van wie dan ook) is altijd 100% je eigen verantwoordelijkheid.
    Maar bij die dubbele schaal heeft de andere partner ook "een cijfer" - wie sart, draagt wellicht voor 80, 90 of 100% verantwoordelijkheid dat de relatie van geen kanten goed loopt.
    Een van mijn dochters is vanaf dat zij 8 jaar was tot haar 17e ( en ik haar van school moest nemen omdat het niet meer ging ) enorm gepest. Af en toe sloegen bij haar de stoppen door. Zo werd ze dagen achtereen gepest ( uitgescholden, eten en drinken over haar gegooid ) door een groepje van 6 meiden, zonder dat zij iets terug deed, maar na een dag of wat hield ze het niet meer, ze sprong op, mepte om zich heen, een van de meiden viel en ze heeft dat kind tegen het hoofd geschopt. Op zich niet goed te praten, maar ik begrijp het heel goed. Gelukkig heeft dat kind er niks aan over gehouden, al heb ik haar wel dood gewenst. Ik heb mijn dochter jaren lang ongelukkig gezien, haar hele tienertijd was ze zwaar depressief. Maar had dat meisje wel wat over gehouden aan die trap van mijn dochter zat mijn dochter nu wss in de gevangenis. Terwijl zij nooit is begonnen.

10. Rellebel
    Afbeelding van Rellebel

Nou, dan heeft ze het goed gedaan, je dochter, Morgana ;)

De een zijn dood is een ander zijn brood.

11. morgana
    Afbeelding van morgana

Aan de ene kant wel Rellebel, maar aan de andere kant niet. Ze heeft geen high school diploma en de herinneringen aan al het pesten zijn nog redelijk vers. Ze heeft hele rot jaren gehad, die kan ze nooit meer over doen.

12. janneke2
    Afbeelding van janneke2

quote:
    morgana schreef op 29 februari 2012 @ 21:46:
    Een van mijn dochters is vanaf dat zij 8 jaar was tot haar 17e ( en ik haar van school moest nemen omdat het niet meer ging ) enorm gepest. Af en toe sloegen bij haar de stoppen door. (...) ze sprong op, mepte om zich heen, een van de meiden viel en ze heeft dat kind tegen het hoofd geschopt. Op zich niet goed te praten, maar ik begrijp het heel goed. Gelukkig heeft dat kind er niks aan over gehouden(...) Maar had dat meisje wel wat over gehouden aan die trap van mijn dochter zat mijn dochter nu wss in de gevangenis. Terwijl zij nooit is begonnen.

Brrr - werkt justitie zo bij jullie...? Heel griezelig.

En het mooie van de dubbele schaal is, dat je daarmee zichtbaar kunt maken, dat dit meisje beslist geen onschuldig slachtoffer was, maar gesolliciteerd heeft naar *een represaille*.

Maar vooral heel triest, dat het jaren en jaren heeft geduurd!!

13. morgana
    Afbeelding van morgana

Alsof het in NL veel beter is, ik kan me nog herinneren dat de daders die Meindert Troelstra ( zo heete hij geloof ik ) dood schopten vrij kwamen omdat het niet duidelijk was wie nou de dodelijke schop had gegeven. Terwijl het slachtoffer alleen maar iets zei van het vandalistische gedrag van de daders. Of de man die in zijn eigen huis werd overvallen en vervolgens de dief met een honkbal knuppel sloeg. Dit mocht ook niet :nee: Dit was ook in NL.

Geen idee hoe het echt gegaan zou zijn als het door mijn dochter geschopte meisje gewond was geraakt. Feit was wel dat mijn dochter voor 5 dagen van school werd gestuurd en die andere meiden maar voor 1 dag.
    Er was vorig jaar een geval van een jongen die jarenlang gepest werd en hij pakte een van zijn pesters op en gooide hem op de grond, die jongen kwam op zijn hoofd terecht, dit was gefilmd door een ander kind en op het internet gezet. De gepeste jongen werd in no time heel populair, ze kwamen beide op tv en de pester zei dat hij verkeerd was. Tja wat moest hij anders, 'iedereen' was tegen hem en vond het net goed dat hij op de grond gegooid was. Dit was in Australia.
    Het waren niet dezelfde kinderen die mijn dochter jarenlang treiterden, maar telkens anderen. De school ( vooral de lagere school ) deed wel van alles om dit op te lossen, maar het werkte bijna nooit. Zo lieten ze in haar klas een film zien over een kind wat gepest werd, alle kinderen vonden het heel erg, maar in de pauze gingen ze gewoon door met het pesten van mijn dochter, ze waren die film al weer vergeten.
    De 'afsluiting' van al deze ellende was vorig jaar toen school mij belde of ik mijn dochter kon komen halen. Ze vonden het beter dat zij van school ging, zij was dood en dood ongelukkig, had super slechte cijfers en het pesten ging onverminderd door. School had wel een plaats bij een andere opleiding geregeld. Toen we wegreden zei mijn dochter 'er is hier niemand van wie ik afscheid zou moeten nemen'. Dat vond ik zo erg.
    Ik snap niet waarom het ene kind gepest wordt en het andere niet. Van mijn 4 kinderen zijn er 2 die populair zijn, een die heel erg gepest werd en eentje die matig gepest wordt.

14. Pagan
    Afbeelding van Pagan

Ik vind eigenlijk dat iedereen met zn tengels van een ander af moet blijven.
    Die Meindert werd inderdaad doodgeschopt, omdat hij wat zei. Theo van Gogh werd afgeslacht omdat hij iets zei. Bij mij is lichamelijk geweld de grens.

"Beledigingen zijn de argumenten van hen, die ongelijk hebben."

15. janneke2
    Afbeelding van janneke2

Hij heette Meindert Tjoelker.
    quote:
    morgana schreef op 01 maart 2012 @ 20:51:
    Alsof het in NL veel beter is, ik kan me nog herinneren dat de daders die Meindert Troelstra ( zo heete hij geloof ik ) dood schopten vrij kwamen omdat het niet duidelijk was wie nou de dodelijke schop had gegeven.

Beter...?
    Beter dan wat...?
    Wat jij beschrijft heet rechtsstaat: een verdachte wordt pas veroordeeld, als de schuld wettelijk en (naar de overtuiging van de rechter) overtuigend vast is komen te staan.
    Is dat helaas niet hard te maken, dan baal je als je wraak wilt (...dat is een van de functies van het strafrecht: wraak nemen - en in die zin niet verkeerd) maar dat is nu eenmaal ook niet de enige functie van het strafrecht. Het gaat ook om recht doen aan de verdachte.
    In NL heet dat "Barbertje moet hangen".
    quote:
    morgana schreef op 01 maart 2012 @ 20:51: Terwijl het slachtoffer alleen maar iets zei van het vandalistische gedrag van de daders.
    Ja, intens triest, dat dat soort dingen je je leven kan kosten.
    quote:
    morgana schreef op 01 maart 2012 @ 20:51:Of de man die in zijn eigen huis werd overvallen en vervolgens de dief met een honkbal knuppel sloeg. Dit mocht ook niet :nee: Dit was ook in NL.

????
    We hebben een serie wetten, waarin staat, dat je je in geval van nood mag weren (noodweer is toegestaan). In geval van noodweer exces wordt het ingewikkeld. Ik herinner me idd iemand die een inbreker tegen de grond werkte en daarna met de honkbal knuppel sloeg - dat is geen noodweer meer en mag dus niet. (Het ding pakken en dreigen terijwl je de politie belt mag weer wel).

quote:
    morgana schreef op 01 maart 2012 @ 20:51:Geen idee hoe het echt gegaan zou zijn als het door mijn dochter geschopte meisje gewond was geraakt. Feit was wel dat mijn dochter voor 5 dagen van school werd gestuurd en die andere meiden maar voor 1 dag.

Geen beste aanpak van het groepsprobleem pesten...

quote:
    morgana schreef op 01 maart 2012 @ 20:51:Het waren niet dezelfde kinderen die mijn dochter jarenlang treiterden, maar telkens anderen. De school ( vooral de lagere school ) deed wel van alles om dit op te lossen, maar het werkte bijna nooit. Zo lieten ze in haar klas een film zien over een kind wat gepest werd, alle kinderen vonden het heel erg, maar in de pauze gingen ze gewoon door met het pesten van mijn dochter, ze waren die film al weer vergeten.

Hm, tja - dat was eerlijk gezegd te verwachten. (Een film kijken is op zich niet fout - maar daarna kun je wel het doorgaan met het treiteren op het schoolplein te filmen - en dan die film vertonen.
    Dat soort connecties maken is niet voor iedereen makkelijk en voor kinderen onder de 12 al helemaal niet.)

Verder is inspelen op "wie gepest wordt is zielig" ook tactisch niet zo slim. *Men* staat toch al klaar met allerlei oordelen van 'wie gepest wordt, is een loser, zal dat altijd blijven, etc.'

En er spelen veel en veel meer dingen bij het pesten dan allen maar "Wij vinden X een loser." (Bijv. de angst, om zelf het mikpunt te worden.)
    quote:
    morgana schreef op 01 maart 2012 @ 20:51:De 'afsluiting' van al deze ellende was vorig jaar toen school mij belde of ik mijn dochter kon komen halen. Ze vonden het beter dat zij van school ging

Dat is wel een hee wrange afsluiting - maar beter mischien dan doormodderen.

quote:
    morgana schreef op 01 maart 2012 @ 20:51:Ik snap niet waarom het ene kind gepest wordt en het andere niet. Van mijn 4 kinderen zijn er 2 die populair zijn, een die heel erg gepest werd en eentje die matig gepest wordt.
    Omdat pesten een groepsprobleem is.
    Het ligt niet aan het kind.
    Bij pesten krijg je in de groep een "uitkristallisering" van 4 groepen:
    - een agressor (soms 2, etc.)
    - de meelopers (samen sarren, ja jottem!)
    - de omstanders (huuu, als ze mij maar sparen)
    - en het mikunt.
    Meer keuzes zijn er niet - dat is het kernpunt. Uiteraard, niemand wil het mikpunt zijn - en meelopers & omstanders kunnen behoorlijk laf en karakterloos zijn, vanuit deze angst. (Waar een kundig agressor goed op in weet te spelen, trouwens.)
    Ook mensen die weerbaar zijn, er leuk uitzien, noem allemaal maar op, kunnen gepest worden.
    Op zich: als je binnen 1 minuut de agressor laat merken, dat je "niet geamuseerd bent" en vooral ook niet bang, dan heb je een kans. Vooral als uit de groep omstanders er mensen zijn, die op dat moment ophouden, 'stilzwijgende toekijker' te zijn.
    Stel, dat agressor plus meelopers 5 klieren zijn in een klas van 20 kinderen - als een nieuw kind niet bang blijkt voor de pester en de ander 15 kinderen toenadering zoeken - dan wordt het groepje klieren een groepje, waar de rest en hekel aan heeft, maar verder niet meer erg van onder de indruk is.
    ...hoe vaak het lukt, om een groepsproces, dat al jaren en jaren verwrongen is, in minder dan geen tijd te doorbreken - tja... (En hoe vaak 1 kind dit kan, dat nota bene van niets weet...)

Maar dit is doorgaans wel de weg:
    angst doorbreken,
    de normen anders gaan stellen (ipv: de loser is fout omdat hij/zij de loser is en 'dus' gekleineerd 'moet' worden - omdat je het anders zelf op je broodkrijgt)
    en adekwaat toezicht (mensen die weet hebben van dit soort mechanismen).
    Daarna hebben dingen zin, zoals een weerbaarheidstraining voor bijna iedereen en agressie regulatie therapie voor de agressor - en trauma therapie voor het ex.mikpunt.

Is de school niet in staat, om de angst te (helpen) doorbreken,
    de normen ter discussie te stellen (dus veel actiever dan alleen maar een film laten zien) en
    adekwaat toezicht - dan maar liever het kind van school, dan een kind jarenlang slachtoffer te laten zijn, van een school, die niet adekwaat met pesten weet om te gaan.

16. morgana
    Afbeelding van morgana

quote:
    [b][message=2557034,noline]janneke2 schreef op 02 maart
    Is de school niet in staat, om de angst te (helpen) doorbreken,
    de normen ter discussie te stellen (dus veel actiever dan alleen maar een film laten zien) en
    adekwaat toezicht - dan maar liever het kind van school, dan een kind jarenlang slachtoffer te laten zijn, van een school, die niet adekwaat met pesten weet om te gaan.
    Janneke, de 2 scholen waar mijn dochter op heeft gezeten ( lagere en high school ) deden beide erg veel om het pesten aan te pakken en ik werd overal in betrokken. Soms was het wel eens wat beter. Maar het eind van het liedje is dat je kinderen niet kan dwingen om met elkaar te spelen. De lagere school is vlak bij ons huis en soms liep ik er langs met de hond en vaak zat mijn dochter helemaal alleen onder een boom. Als ze mij zag rende ze altijd naar me toe en smeekte me om haar mee te nemen. Op andere dagen moest ze 's ochtends overgeven, wilde ze niet naar school. Ik ging dan met haar mee, sprak eerst met de lerares/leraar. Die vonden het allemaal ook heel erg en er werd echt moeite gedaan om haar schooltijd aangenamer te maken.

17. Adoeseg
    Afbeelding van Adoeseg

Morgana: wat verschrikkelijk. Eigenlijk is je dochter voor haar leven getekend door deze slechte ervaring..

Adoeseg wijzigde dit bericht op 05-03-2012 12:01 met 0%

18. morgana
    Afbeelding van morgana

Klopt Adoeseg, als zij terug denkt aan schoolvakanties denkt ze aan dat ze bijna nooit iemand had om mee te spelen. Ze werd niet vaak voor feestjes gevraagd, op school was ze meestal alleen. Toen ze 15 was en echt heel depressief ben ik met haar naar Europa gegaan, paar dagen Parijs, Amsterdam en nog meer. Dit deed haar zo goed, ze zag dat er meer is als alleen het gebied waar wij wonen en ze kwam allemaal andere jongeren tegen ( familie, kinderen van vriendinnen van mij ) die wel aardig tegen haar waren. Een aantal maanden later, ze was toen 16, kwam ze haar vriend tegen, die nu al bijna 2 jaar bij ons in woont. Het gaat nu goed met haar, ze doet een opleiding waarbij zij de jongste is en de medestudenten zijn aardig.

Om bij het idee van dit topic te blijven. Ik wilde aan de hand van verhalen over mijn dochter zeggen dat het mss wel verkeerd is om lichamelijk geweld te gebruiken. Maar als iemand weken of maanden lang gepest wordt, ( schelden, laten struikelen, drinken 'per ongeluk' over iemands schrift laten vallen, vies plakkerig spul in iemands haar doen, dingen opzettelijk kapot maken, iemand straal negeren) dan komt er een dag dat er iets breekt bij die persoon en die gaat dan iets doen wat hij/ zij niet gedaan zou hebben als hij/zij niet zo getreiterd zou zijn.

19. Adoeseg
    Afbeelding van Adoeseg

Dat klopt Morgana, dat laatste klopt. ik kan ergens begrijpen dat iemand over de rooie gaat. Jij ook waarschijnlijk. Het is niet goed te praten, maar wel begrijpelijk. Niemand wordt graag tot het uiterste gedreven! Het is fijn als je dan op iemand kunt leunen, die je steunt en bijstaat en probeert je tot rust te krijgen, dat is niet altijd voor iedereen weggelegd..
    Wat goed van je om haar mee te nemen naar Europa. dat verbreedde haar horizon en gaf haar de gelegenheid haar innerlijk om te gooien tot iets positiefs!

Adoeseg wijzigde dit bericht op 05-03-2012 12:05 met 17%

20. janneke2
    Afbeelding van janneke2

Hoi Morgana,
    idd, vreselijk, dat dan blijkbaar niets en niets hielp...

21. Adoeseg
    Afbeelding van Adoeseg

Gisteren heeft zich in Arnhem weer een drama voltrokken:
    Bij een echtelijke ruzie stak een man zijn vrouw dood, voor de ogen van zijn kinderen....
    Citysite:

Vrouw (30) komt om bij misdrijf in Arnhem

ARNHEM - Een vrouw van 30 is zaterdagochtend in haar woning in de Arnhemse wijk Rijkerswoerd door een misdrijf om het leven gekomen. De politie heeft vlakbij het huis aan de Bertha von Suttnerstraat een 36-jarige man aangehouden, het gaat vermoedelijk om de ex-man of vriend van het slachtoffer. Twee kleine kinderen waren in het huis aanwezig [...]

De Gelderlander:

ARNHEM - Een 30-jarige vrouw uit Arnhem is zaterdagmorgen in haar woning in de wijk Rijkerswoerd in Arnhem door een misdrijf om het leven gekomen. De politie heeft vlakbij het huis aan de Bertha von Suttnerstraat vlak na het incident een 36-jarige Arnhemmer aangehouden.

De vrouw zou zijn neergestoken. De twee kinderen van de vrouw zijn elders opgevangen. Zij stonden voor het huis ten tijde van het misdrijf. Volgens buurtbewoners is de man de ex van de vrouw. Hij zou ook de vader zijn van de kinderen. De Arnhemmer kwam de kinderen ophalen in het kader van een omgangsregeling. Daarbij mocht hij volgens de omwonenden nooit het huis in. Dit keer glipte hij echter naar binnen en liet hij de kinderen buiten achter.

Volgens omwonenden heeft de man na het incident zelf een familielid gebeld met de vraag om de politie te waarschuwen. Buren hebben nog geprobeerd het huis binnen te komen nadat ze de vrouw om hulp hadden horen roepen.

De man wordt zaterdagmiddag verhoord over de zaak. Over de relatie tussen dader en slachtoffer wil de politie niets kwijt. Hulpdiensten inclusief een traumaheli werden even na kwart over elf gealarmeerd voor het incident. De politie meldde een uur later dat het ging om een misdrijf.

Adoeseg wijzigde dit bericht op 11-03-2012 09:42 met 53%

22. marya
    Afbeelding van marya

Morgana, ik heb je gelezen, en leef erg met je dochter en jou mee.

Jezelf weren, lichamelijk, kan wél noodzakelijk zijn, en is dus wel degelijk "goed te praten".

23. morgana
    Afbeelding van morgana

Bedankt Marya, Janneke en Adoeseg

24. marijke1
    Afbeelding van marijke1

Dodelijke schietpartij Rotterdam-Delfshaven
    11-03-2012 | 15:02

Delen:

Share on facebookShare on twitterShare on hyvesShare on emailMore Sharing Services18

Print

Bij een schietpartij in Rotterdam-Delsfhaven is zondagmiddag een 32-jarige vrouw omgekomen. Ze werd zwaargewond op straat gevonden door de politie. Een 35-jarige Rotterdammer is aangehouden. Op de plek is een vuurwapen gevonden.

Rond half drie ging de politie naar de Kapiteinsbuurt waar zij de zwaargewonde vrouw vonden. Reanimatie mocht niet meer baten. De politie doet onderzoek.

De politie zoekt de toedracht in de relationele sfeer.

Foto's: Maurice Roosenschoon

Bron: RTV Rijnmond

25. Adoeseg
    Afbeelding van Adoeseg

De Gelderlander:

Rechtszaak van moord verdachte oud-directeur GelreDome begint

dinsdag 13 maart 2012 | 10:26 |

De woning van de oud-directeur van GelreDome in Elden is afgezet na het misdrijf waarbij zijn 45-jarige vrouw om het leven kwam. foto Hans Broekhuizen/DG

ARNHEM - De rechtbank in Arnhem maakt woensdagmiddag een begin met de rechtszaak tegen de 47-jarige Jasper van Amstel uit Arnhem. De voormalig directeur van station GelreDome staat terecht voor de moord op zijn vrouw, de 45-jarige Friederieke Warburg.

Van Amstel belde in de nacht van maandag 28 op dinsdag 29 november 2011 de politie met de mededeling dat hij zijn vrouw had gedood.

De rechtbank zal de zaak woensdag niet inhoudelijk behandelen. Er moeten nog onderzoeken worden afgerond. De zaak staat voor half twee op de rechtbankrol.

Inmiddels werd via het journaal duidelijk, dat de man zijn vrouw heeft proberen dood te slaan met een honkbalknuppel en haar daarna met een kussen heeft belemmerd te ademen........

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x