Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Actueel
  4. Weer een man die zijn vrouw heeft gedood

Dit onderwerp heeft 128 reacties, en bestaat uit 6 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 6.
De laatste reactie is geplaatst op 17-03-2012 10:03.

Weer een man die zijn vrouw heeft gedood

Ga naar een onderdeel
  1. Adoeseg
    Afbeelding van Adoeseg

Blik op het nieuws :

Directeur GelreDome vast voor doodslag
    woensdag 30 november 2011 08:18

Arnhem - De 45-jarige vrouw, die in de nacht van maandag op dinsdag met zwaar letsel naar het ziekenhuis was overgebracht na een melding van huiselijk geweld, is in de loop van dinsdagmiddag overleden.

Haar 47-jarige man, de directeur van het GelreDome in Arnhem is vannacht aangehouden en in verzekering gesteld. Hij wordt verdacht van betrokkenheid bij de dood van zijn vrouw.

Rond half drie belde de 47-jarige man de politie en gaf hij aan dat hij zijn vrouw had gedood. Agenten gingen direct ter plaatse en troffen de 45-jarige vrouw ernstig gewond aan in de betreffende woning in Arnhem-Zuid.

De 47-jarige man was ook in de woning aanwezig en werd aangehouden. De vrouw werd met ernstig letsel overgebracht naar het Radboud ziekenhuis in Nijmegen. In de loop van dinsdagmiddag is ze aan haar verwondingen bezweken. De politie doet momenteel nog onderzoek in de woning. De man is voor nader onderzoek in verzekering gesteld. Het onderzoek is nog in volle gang.

Je denkt iemand te kennen en dan blijkt hij tot moord in staat. Niet te geloven dit! Ze was trouwambtenaar...

Adoeseg wijzigde dit bericht op 30-11-2011 09:57 met 3%
    Kiss slowly, laugh insanely, live truly, and and forgive quickly, (Paul Coelho)

2. Tulp123
    Afbeelding van Tulp123

Vreselijk!!

3. arjam
    Afbeelding van arjam

Wie weet wat er allemaal aan voor af gegaan is...vreselijk dat dit zo moest aflopen...weer een familie kapot.

4. misswinter
    Afbeelding van misswinter

Je kunt natuurlijk nooit achter gesloten deuren kijken en er zal zich vooraf wel e.e.a. hebben afgespeeld. Maar moord valt natuurlijk niet goed te praten.

5. apekop
    Afbeelding van apekop

Dit zal niet de laatste keer zijn dat zoiets gebeurt..
    Maar...wat heeft 't ermee te maken dat die vrouw trouwambtenaar was?Ik vat dat niet.

Gaan jullie maar met de tijd mee, ik kom later wel....

6. benthe
    Afbeelding van benthe

Deze topictitel vind ik niet goed omdat de betreffende meneer 'verdachte' is. Hij is aangehouden omdat hij verdacht wordt van betrokkenheid bij de dood van zijn vrouw.
    @Moderator, wilt u de topictitel aanpassen?
    (Ik heb verder geen enkele betrokkenheid hierbij ;-) )

7. Adoeseg
    Afbeelding van Adoeseg

Meneer heeft zelf de politie gebeld om te zeggen, dat hij zijn vrouw mishandeld had en dat het niet zo goed met haar ging! Ze was behalve part-time trouwambetnaar sportinstructrice in het Gelredome (waar haar man de directeur van is) Ze heeft nog tot 21.00 uur lesgegeven en heeft iemand naar het NS station gebracht en is toen naar huis gereden...
    Waarom zou de topictitel veranderd moeten worden Benthe? Ik bedoel, ik heb er verder ook geen betrokkenheid bij...

Adoeseg wijzigde dit bericht op 01-12-2011 09:29 met 34%

8. Tulp123
    Afbeelding van Tulp123

Ik ben altijd benieuwd naar de reden.

9. mariaw
    Afbeelding van mariaw

quote:
    Tulp123 schreef op 01 december 2011 @ 11:28:
    Ik ben altijd benieuwd naar de reden.

Wat voor reden?

Dat iemand dit hier plaatst?
    Dat iemand dit doet?
    Dat iemand daarna zelf de politie belt?
    Dat een vrouw zich dit laat 'gebeuren' ?

Het enige waar ik benieuwd naar ben is hoe vaak deze vrouw al eerder melding gedaan heeft. Hoe deze evt melding opgepakt is door de instanties.
    Mits dit alles zo is zoals t bericht het verteld is het afscchuwelijk.

10. Tulp123
    Afbeelding van Tulp123

Dat iemand zoiets doet.

11. apekop
    Afbeelding van apekop

quote:
    benthe schreef op 30 november 2011 @ 23:19:
    Deze topictitel vind ik niet goed omdat de betreffende meneer 'verdachte' is. Hij is aangehouden omdat hij verdacht wordt van betrokkenheid bij de dood van zijn vrouw.
    Ik las in mijn krant dat de bewuste man zelf aan de politie heeft verklaard dat hij zijn vrouw heeft gedood.

Gaan jullie maar met de tijd mee, ik kom later wel....

12. Rellebel
    Afbeelding van Rellebel

Tulp, ik ben ook altijd benieuwd naar wat er precies gebeurd is en waarom, en hoe het is gekomen.
    Zojuist heb ik naar 'Moordverhalen' gekeken op Ned.1, heel interessant.
    Hoe het allemaal kan gaan en hoe mensen daar mee omgaan.
    Als een film, maar dan echt.

De een zijn dood is een ander zijn brood.

13. benthe
    Afbeelding van benthe

@Apekop en @Adoeseg, vooralsnog is deze man 'verdachte' en nog niet veroordeeld. Al lijkt dit misschien hartstikke duidelijk, een misdrijf wordt eerst onderzocht. Wij, buitenstaanders, weten niet wat er is gebeurd. Soms doen mensen een bekentenis voor iets wat ze niet hebben gedaan. Wij weten niet wat zich in dat huis heeft afgespeeld, we weten niet of ze de trap is afgeduwd of er vanaf is gevallen (dat wordt gesuggereerd). Daarom probeer ikzelf voorzichtig te zijn met op zaken vooruitlopen of oordelen op basis van eerste mediaberichten.

14. mariaw
    Afbeelding van mariaw

Rellebel; nee ik kijk dat soort programma's niet.
    Tulp; nee ik wil niet weten waarom.

Komt allemaal te dichtbij.
    Ben erg blij dat mijn ex mij nu met rust laat en realiseer me ten volle dat veiligheid een illusie is.

pas als je dit soort dreiging zelf ervaren hebt boeit het je niet meer waarom iemand zoiets doet, wil je alleen maar dat het stopt en dat er instanties zijn die je beschermen

15. Adoeseg
    Afbeelding van Adoeseg

Benthe: dat alles is/was mij al duidelijk, je hoeft het ook niet voor met te spellen. Ik heb alleen neergezet, wat er in de media verscheen. Ik heb ook geen oordeel over het geheel. Voor mij is iemand pas schuldig, als het bewezen is/wordt. Echter: de man zélf heeft de politie gebeld (zie hieronder) dat maakt hem extra verdacht. Het was / is een uiterst beminnelijk figuur in de omgang, zijn vrouw was ook zeer geliefd. je kunt iemand wel voor de kop kijken, maar niet in! De man , die zijn vrouw (Hazeleger) vermoordde, was ook zo'n beminnelijk mens. Je weet het maar nooit he?

16. Adoeseg
    Afbeelding van Adoeseg

Nu.nl vanmorgen én op de radio:

Twee dode kinderen in vakantiehuisje Terwolde

Laatste update: 17 januari 2012 09:14

TERWOLDE - In een vakantiehuisje aan de Bandijk in Terwolde (Gelderland) zijn in de nacht van maandag op dinsdag twee dode kinderen en een zwaargewonde vrouw aangetroffen. De vrouw doodde waarschijnlijk haar kinderen.

De politie ziet de vrouw als verdachte. De vermoedelijke vriend van de vrouw heeft de alarmcentrale gebeld, toen hij de drie in het huisje vond. Dat liet de politie weten.

Het gaat om twee jongetjes van 7 en 10 jaar oud en hun moeder (41). Zij is per ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Over haar toestand kon de woordvoerster niets zeggen. ''Wij vermoeden dat het om een familiedrama gaat'', aldus een politiewoordvoerster.

Wat er precies is gebeurd, is nog onbekend. Ook kon de woordvoerster nog niets zeggen over de doodsoorzaak van de kinderen. De politie gaat dinsdag verder met een buurtonderzoek en het horen van getuigen.

Recreatiepark De Scherpenhof is een uitgestrekt terrein waarop voornamelijk stacaravans staan. Een deel van het park wordt permanent bewoond. Ook de moeder woonde al enkele maanden met haar kinderen op het park aan de overkant van de IJssel bij Deventer.
    ]

Adoeseg wijzigde dit bericht op 17-01-2012 09:28 met 2%

17. mijzelf
    Afbeelding van mijzelf

toch blijkt het dit keer de moeder te zijn die het gedaan heeft,maar in beide gevallen heel erg :sad:

18. janneke2
    Afbeelding van janneke2

Is dat bevestigd..?

Arme, vrouw - wellcht was ze in slechte zin des woords de wanhoop voorbij - maar zelfs al zou ze ooit uit die wanhoop komen, blijft toch staan, dat ze deze 2 kinderen 'kwijt' is - heel erg!

19. gelukkigezeeuw
    Afbeelding van gelukkigezeeuw

quote:
    benthe schreef op 30 november 2011 @ 23:19:
    hij heeft toch zelf gebeld met de mededeling dat hij zijn vrouw gedood had?? hoe duidelijk moet het zijn dat hij de dader is??

vergeet gisteren, leef vandaag en zie uit naar morgen!!

20. Keesje1964
    Afbeelding van Keesje1964

quote:
    Adoeseg schreef op 30 november 2011 @ 09:56:
    Je denkt iemand te kennen en dan blijkt hij tot moord in staat. Niet te geloven dit! Ze was trouwambtenaar...

Vroeger was het al een eikel 1e klas. Hij woonde bij me om de hoek in H'sum. Blijkbaar is het alleen maar erger geworden met die z..k hooi.

Dat zijn vrouw trouwambtenaar was heeft niks met de discussie te maken Adoeseg en is irrelevant.

21. janneke2
    Afbeelding van janneke2

quote:
    Keesje1964 schreef op 18 januari 2012 @ 17:53:
    Dat zijn vrouw trouwambtenaar was heeft niks met de discussie te maken Adoeseg en is irrelevant.

Wat mij betreft was het om 2 rednene relevant.
    1) Ik las het als een soort in memoriam: een nog korte samenvattng van wie zij was.
    2) Het is ook wel wrang: je bent trouwambtenaar en je wordt vermoord door je bloedeigen echtgenoot... Brrr!

22. Keesje1964

Ook om die 2 redenen zie ik de relevantie van die opmerking niet.

23. janneke2
    Afbeelding van janneke2

at is volgens jou dan de kern van de discussie...?

24. Keesje1964

moord in een gezin
    denk ik

25. janneke2
    Afbeelding van janneke2

...vandaar, dat ik 'trouwambtenaar' wel een wrang, maar relevant gegeven vond.

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x