- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3002 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 09-02-2012 19:42. Dit onderwerp is gesloten!
Tooskes plaatjes en praatjessite (21)
- Geplaatst op donderdag 01 december 2011 05:48sterrenelfje
Iemand heb makkelijk leven apenkop
Anemoom joh daar zoveel van geleerd.
Ze blijf altijd in mijn hart altijd.
Zo moedige vrouw maar die heb je hier ook vele.
Elk met eigen verhalen die vergeet ik niet nooit.
Oh ja hebben zo ook onze ruzie gehad.
Maar meest ervaren gelukkig heb ik vrouwen met zuivere eerlijke harten.
Geef niets waarheid zeg liegen vreselijk.
En ja gerrie zo is het ook.
We moeten zelf dansen al huil ons hart zo erg om alles ons tref.
Maar kijk uit raam twinkel altijd daar een ster.
Die zeg anita spreid je vleugels laat je ware kleuren zien.
Dan pas leef je echt ben je echt.
Ja justagirl en mamma liefs van mijn ook was jullie ook zeker niet vergeten.
Gaat nog slapen proberen tja pieker moment ontpiekeren maar proberen he. Liefs anita lieve vrouwen.
Leef je leven je wil sta ook eens bij anderen stil - Geplaatst op donderdag 01 december 2011 07:36Gerrie S

Goeiemorgen dames.
Vaak moet ik lachen om de teksten die bij sommige plaatjes staan. Hoe komen ze erop? Vraag ik mezelf dan af. De tekst van dit plaatje zou ik nooit bedacht hebben want het maakt mij niet veel uit welke dag het is. Alles heeft zo zijn/haar eigen bekoring toch?
De amaryllis heeft de tweede knop open. Prachtig!!!!!!!!!! Een genot om te zien.
Mijn trouwe hulp komt straks. Afhankelijk van haar schouder gaan we weer het atelier in. Wie weet komt het klaar en dan kan de behanger een seintje krijgen.
Fijne dag...............Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld; men verzuimt slechts om ze toe te passen. Blaise Pascal Frans wis- en natuurkundige en filosoof1623-1662 - Geplaatst op donderdag 01 december 2011 08:52elanne

- Geplaatst op donderdag 01 december 2011 09:13stormie
MURGEN MEIDEN
IK WAS GISTEREN HELEMAAL TOTAL.LOSS
had geen puf om te puteren ( forum )
alleen heb ik sommige mails beantwoord
en een paar telefoontjes gehad/gepleegd
hebt haast niets terug gelezen
ELFJE
dicht jij nog, ik heb een boekje van je gekocht wéét je wel
je moet maar denken , ieder huis hebt zijn kruis
en ieder mens draagt zijn rugzakje met zich mee
je hebt weer een topic hé, zag ik .......... geweldig voor je
TRUDY
sterkte met je sch.moeder , hebt je een lieve sch.moeder ?
in mijn vorige leven had ik een DRAAK als sch.moeder
de 2e sch.moeder was liefffffffffffffffffffffffffffffffffff
TOOSKE
is het alfabet al klaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
NITA
HOE IS IE, MET JE DOCHTER ?????????????????
ik voel met jou mee hoor , de laadste loodjes ppfffffffff
en dan PUFFENNNNNNNNNNNNNNNNNN
CURLIE
oohh arme keelonsteking bij je dochter en kleinkind
je was PRUT hé gisterenavond of maandag avond
ik weet de dagen onderdehand niet meer .... sterkte
ELANNE
misschien dat het 2 januari beter wordt, is de december
maand tenminste
achter de rug .......... kun je het beter händelen ( misschien dan )
kus van ikke
verders weet ik niet meer
solly
FIJNE DAG KSKVANIKKE
.
Het is een slechte gewoonte zich te bemoeien met de gewoonte van iemand anders - Geplaatst op donderdag 01 december 2011 09:19tooske2
Goedemorgen!!!!
Het is een donkere dag,bah!!! Maar gelukkig is er licht in huis.
Gerrie ik hoop dat je atelier vandaag klaar is.Weer een stap verder
Zo kom je er ook wel.
Nu mijn amaryllis doet nog niet veel.Zit al 3 weken in potgrond maar nog geen groene stengel te zien.Meestal doen ze het ook goed.Maar ik denk dat de potgrond te nat was.Die zak staat buiten.Maar we hebben geduld
Curlie weer wat uitgerust van gisteren.Ja het is leuk de klein kids maar ook vermoeiend.
Elfje werk je niet meer?En ja met meiden heb je toch wat meer ongerustheid als met jongens.
Nu ik ga verder.Vanmiddag ben ik er niet gaan naar zwemles van Ilse.Eerst nog van school halen.Vanavond nog op visite.dus weer een drukke dag.
**Het is aardig om belangrijk te zijn,maar het is belangrijker om aardig te zijn. - Geplaatst op donderdag 01 december 2011 09:25tooske2
Nee joch! Duurt wel even voor het alfabet klaar is.Ben net goed op de helft.Is heel veel werk.Maar ik doe het graag
**Het is aardig om belangrijk te zijn,maar het is belangrijker om aardig te zijn. - Geplaatst op donderdag 01 december 2011 09:27Yntje6

- Geplaatst op donderdag 01 december 2011 09:27tooske2
Ik ga van de Z naar de A.Heb nu de M bijna af.**Het is aardig om belangrijk te zijn,maar het is belangrijker om aardig te zijn. - Geplaatst op donderdag 01 december 2011 09:35Curlie
Goedemorgen allemaal
Gerrie,maak niet uit donderdag of vrijdag.
het is al 1 december.
De donkere dagen voor Kerst...maar Stormie dan gaan de dagen alweer lengen.
Elanne,moeilijke maand voor ons.
Hou je haaks meis....
Dikke knuffel.
Blikje,wat ben je een handige dame...
Knap hoor.
Jaloers.........dat ik erop ben.
Zarah ,mooi schilderij weer.
Apie,schiet het al op in de flat?
Jullie zullen wel blij zijn als het af is.
Gisteren nog met Stormie over gehad....je bent u wel sneller moe,nu je een dagje ouder wordt.
Toen ik gisteren in het w.c. was,kwam ik verschillende dames tegen,waarvan ik weet dat ze net zo oud zijn als mij.
een in een rolstoel en de andre achter een rollator.
Dan voel ik me zo gezegend dat ik nog goed loop en nog kan fietsen.
Buo,wanneer ga jij naar je favoriete land?
Leuk plaatje...
Elfje ook weer op de topic.
Gaat het goed met je gezondheid?
Yntje,vergeet niet op opslaan te klikken(onderin)
Vanmorgen regende het toen ik opstond maar nu is het droog en probeert er een waterig zonnetje door te komen.
Onze dochters fototoestel is stuk.
Ik heb nu alles van het toestel van John bij elkaar gezocht.
Zij is er heel blij mee.
Iets van haar vader.
Ik ga huishaten.
Morgen ga ik mijn overbuurvrouw helpen met haar fotoshop programma.
Zij weet niet hoe en wat, met de lettertypes
Ik wens jullie een fijne morgen
Liefs Curlie
Bep de meelezer,dikke knuf
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart. En je zult zien dat je huilt om wat je vreugde schonk. - Geplaatst op donderdag 01 december 2011 09:53moppie49

en alvast een fijn weekend.
Hallo allemaal, Ja druk en nog eens druk.
Even een late reactie op APEKOP , Ja we hebben onze boot op bokken staan hoor. Hij moet volgend jaar weer geverfd worden van onderen, en de zijkanten weer met was insmeren.
Vanmorgen naar de huisarts geweest ivm bloeddrukcontrole, Het is goed. Gelukkig toch?
Vandaag is onze kleinzoontje jarig. Hij is 2 jaar geworden vandaag.
Nog even een cadeautje kopen voor hem. Dan moeten we weer overver. En gelijk wat kleine boodschappen halen.
Morgen naar moeder, en zaterdag dan de hele dag naar kleinzoontje, waar de rest v.d. familie ook aanwezig is. Zo zie je alles even weer.
Groetjes Moppiemoppie49 wijzigde dit bericht op 01-12-2011 09:57 met 0% - Geplaatst op donderdag 01 december 2011 10:06rissy

Goedemorgen allemaal
Het waait erg hard hier en ziet er somber uit
Curlie hoe is het met je dochter en kleinzoon wens hun veel beterschap
Zarah wat een prachtige schilderij heb je hier neer gezet
Elfje jij bent ook een kanjer hoor?
Trudy wat erg dat je schoonmoeder zo gevallen is hoop dat ze er niks aan overhoud , wens jullie veel sterkte
Elanne ik denk aan je het valt niet mee he nu zo voor de feestdagen net als voor Curlie maar jullie moeten verder , knuffie voor jullie allebei
Justa en Lelie ik vergeet jullie ook niet hoor ?
Gerrie wat weer een mooie plaatje , hoop dat je atelier nu klaar komt
Blikje knap hoor dat je al die klus dingen deed
Winnieke hoe gaat het met de baby is ie al gewend ,lief he zo,n hummeltje
Stormie als je geen zin hebt in het forum is het toch goed lekker doen wat je zelf wilt
Meiden ik weet het niet meer , wens jullie een hele fijne dagGooi de loper uit , drink een goed glas wijn, pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn - Geplaatst op donderdag 01 december 2011 10:52stormie

.quote:tooske2 schreef op 01 december 2011 @ 09:27:
Ik ga van de Z naar de A.Heb nu de M bijna af.
gossie pietie nou
dan ben je haast op de helft
de .
van NAAIEN of *&^%^$%#
net wat je wilt
en ga jij ook spetteren vanmiddag
een baantje zwemmen ............... veel plezier
Het is een slechte gewoonte zich te bemoeien met de gewoonte van iemand anders - Geplaatst op donderdag 01 december 2011 10:55stormie
MOPPIE
GEFELICIFLAPTEERD MET JE KLEINZOON
DIKKE KUS VAN IKKE
.
Het is een slechte gewoonte zich te bemoeien met de gewoonte van iemand anders - Geplaatst op donderdag 01 december 2011 11:14winnieke

GOEDEMORGEN ALLEMAAL
De boodschappen zijn binnen, oppaskindje op school.
Rissy de baby is nog maar 1 keertje geweest, komt deze week niet meer, volgende week wel weer een dag. Pas vanaf januari gaat ze helemaal terug werken.
Moppie gegeliciteerd met je kleinzoon en veel plezier weer met de familie. Er zijn kaartjes onderweg hoor.
Apekop weer aan het klussen, knap hoor, weet zelf wat een werk het is en hoe prutje je kan zijn 's avonds na een dag .............
Blikje vroeger ook een klusser, jij kon wel wat dus.............tsjonge tegels zetten, lijkt me moeilikj hoor. Met planken ben ik ook niet zo handig. Gewoon verven e.d. gaat me wel refelijk af.
Ben nog lang niet klaar hoor maar het ligt even stil..............."druk" met andere dingen en hub heeft eindelijk eens tijd gehad naar de raampjes te kijken en laten kijken en nu zijn er twee nieuwe raampjes besteld, gaan ze nog de oude uitzagen, allemaal rood stof dus !!!! OOk de muur onder de raampjes is te vochtig, lukt niet goed met verven.................dus ik neem nu maar even de tijd, want die ramen hebben toch een lange levertijd, wordt wel nieuwjaar dus.............mooi tijd om vanaf volgende week de kerstsfeer weer in huis te brengen en ook bij mijn vader.
Zarah is dat een schilderij van jezelf, deze vind ik wel hééééél erg mooi, die bloemen, die kleuren...................prachtig. Jammer dat je zo ver weg woont.
Tooske al op de helft met borduren.................de winter is nog niet voorbij hoor.
Sterrenelfje, wat ben jij toch ook een dappere meid.
Elanne het blijft moeilijk hè alleen thuiskomen in een leeg huis...........en voorbij gaat dat niet helaas. Het gemis blijft.
Hoop wel dat je er een beetje sterker in wordt om het te kunnen aanvaarden en ermee te leren leven en toch weer een beetje meer plezier krijgt om verder te gaan.
Ik ga huishaten, want eens moet het toch gebeuren, kan het niet blijven uitstellen.......................maar andere dingen zijn zoveel leuker om te doen !!!
Tel geen dagen maar zorg dat de dagen tellen - Geplaatst op donderdag 01 december 2011 12:20j e n n y
Allereerst Moppie, gefeliciteerd met je kleinzoon.
Ik kwam net lichtelijk gesloopt thuis (niet lichamelijk.) zie ik tot mijn verrassing de eerste kerstkaart in de bus liggen.Super bedankt Stormie. Die van mij liggen klaar om te versturen.
Tooske mijn amaryllis staat al drie weken en zie net een puntje uitkomen. Bij ons gaat dat altijd zo en bloeid pas tegen kerst. Maar dan wel volop.
Sorry dames, maar ik laat het hierbij. Ga even bijkomen en dan hier thuis poetsenIk wens jullie een fijne dag ! - Geplaatst op donderdag 01 december 2011 12:50tooske2
Ik kom nog even bij lezen.
Moppie gefeliciteerd met kleinzoontje en veel plezier in het weekend.Dan kan je ze volop allemaal knuffelen.Leuk voor je.en geniet maar lekker van ze.
Oooo dus die van jou was ook wat later met een stengel schieten Jenny.Ik wacht geduldig
Winnieke gelijk heb je om even een pauze in te lassen.
Curlie dat merk ik ook dat alles moeizamer gaat als vroeger.Toen was het appel /eitje.Maar goed we zijn er nog en kunnen nog goed uit de voeten dat is wel heel belangrijk.
Nee Stormie niet zwemmen kan ik alleen in ondiep water moet de bodem voelen.Maar ze heeft zwemles dus netjes met een zwemleraar en nog wat kinderen oefenen.Later mogen ze wel een kwartier zelf spelen met dingen die in het water liggen
Nu alle een fijne dag .Kom tegen de avond nog even kijken.druk,druk.Doeiiiii
**Het is aardig om belangrijk te zijn,maar het is belangrijker om aardig te zijn. - Geplaatst op donderdag 01 december 2011 13:07winnieke

- Geplaatst op donderdag 01 december 2011 13:31stormie
deze maand eten
wij alleen maar
oei oei oei
maar graag gedaan hoor , alhoewel
Het is een slechte gewoonte zich te bemoeien met de gewoonte van iemand anders - Geplaatst op donderdag 01 december 2011 13:35stormie
ja jullie hebben gelijk CURLIE en TOOSKE
dat je merkt dat je ouder wordt
soms koop ik iets, berg het op
om later te zoeken
WAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
HEBT IK IN GODSNAAM OPGEBORGEN
het enige wat ik niet krijg raakt is
mijn KNIP
Het is een slechte gewoonte zich te bemoeien met de gewoonte van iemand anders - Geplaatst op donderdag 01 december 2011 14:01trudykwebbel
Goede middag allemaal.
Moppie, van harte gefeliciteerd met je kleinzoontje
Curlie,Beterschap met de Keelklantjes
Stormie, Nee mijn schoonmoeder is/was niet zo,n lekkertje
ik noem haar ook eukalipta
Maar sinds haar man is overleden zo,n 3 jaar geleden wordt ze wat milder
Inmiddels gaat het redelijk met haar
ze loopt wel weer wat door het huis, maar durft nog niet naar buiten of op de fiets
Meisjes ik wens jullie allemaal nog een hele fijne middag toe
ik duik hier even een berg strijkgoed in
dat ligt al een paar dagen te roepen dat het gestreken wil worden. - Geplaatst op donderdag 01 december 2011 14:43blikopnul

Goede middag iedereen,
Moppie, gefeliciteerd met je kleinzoon. Wat heerlijk, nog zo´n kleintje. de mijne zijn al zo groot. Zijn ook lief hoor, daar niet van. maar hoeven niet meer geknuffeld.
Alle keelpijn en andere patienten, sterkte en beterschap. Ook voor de zieke familieleden.
Het is duidelijk december weer, somber en koud. Van de voorspelde abnormale winterkou is gelukkig nog niet veel te merken.
Ik dacht dat we verleden jaar om deze tijd al sneeuw hadden, of was dat alweer het jaar daarvoor? De tijd gaat zo snel.
Prettige middag iedereen,
Mothers hold their children's hands a while and their hearts forever. - Geplaatst op donderdag 01 december 2011 15:56zarah
Goedemiddag allen,
Wat is er veel gekletst ik heb niet alles gelezen, wel dat het kleinzoontje van Moppie jarig is..Gefeliciteerd Moppie..
Verder geen nieuws ik moet zo gaan oppassen..groetjessssss
(mopje over de krenterige Hollanders..)
Een Hollander staat de verf van de kozijnen te krabben. Vraagt de buurman: "Zo ga je je huis schilderen?" De Hollander: "Nee, ik ga verhuizen!" - Geplaatst op donderdag 01 december 2011 16:21buonanotte

Moppie gefeliciteerd met je kleinzoon, leuke leeftijd 2 jaar zo lekker knuffelbaar,
Ja blikje vorig jaar lag er een pak sneeuw om deze tijd, ik hoop dat het weg blijft.
Trudy ben je al door je berg strijkgoed heen??
Apekop wat moeten jullie een hoop doen in dat huis van je zoon, je zal wel prutje zijn na zo;n dag.
Zarah wat een schitterend schilderij heb je weer gemaakt, maar ik ben nog steeds blij met die van mij van jou.
Curlie wat heerlijk dat je dochter zo blij is met John zijn fototoestel,
ik ga 16 december weg.
Stormie waarom moet je chocoladekorrels eten deze maand??
als je geld op is kan je van mij wel eten krijgen hoor.
Sterrenelfje ik wens jou heel veel sterkte
Tooske je schiet lekker op met je abc, nu je amaryllis nog.
Jenny bijgekomen en uitgepoetst???
Fijne middag allemaal wij eten boerenkool met worst en spekkies
Wie van herinneringen kan genieten, leeft twee keer - Geplaatst op donderdag 01 december 2011 16:28Iris60

Goedemiddag,
Wat een verrassing al een kerstkaart in de bus. Hub zei: Je mag hem wel voorzichtig openmaken, hij kent de afzender ook al een beetje...... Bedankt hoor, hij staat al te pronken. Wel een hele mooie hoor
en dubbele postzegels erop. Ik heb niet van die dure kaarten gekocht hoor. Ze zijn wel met zorg en liefde uitgezocht.
Ben goed geslaagd met shoppen. een vest, tuniek, shirt, spijkerbroek en blouse. De spijkerbroek en blouse zijn in een dure winkel gekocht maar waren heel sterk afgeprijsd. De broek is van Gerry Weber. Dus ik heb mooi spul voor betrekkelijk weinig geld. Tuniek is van MSmode.Een lang zwart vest bij VD. Was ook afgeprijsd min nog eens 15% Pietjesstickerkorting. Dus ik heb mijn slag geslagen vandaag.
In Urecht was het droog maar hier regent het al de hele middag zei hub.
Moppie gefeliciteerd met de verjaardag van je kleinzoon.
Wens jullie smakelijk eten en een fijne avond.
- Geplaatst op donderdag 01 december 2011 16:28apekop

Stormie,hartelijk dank voor je "gevulde" kaart,je bent de eerste!
Ik moet alles nog schrijven,heb ook nog geeneens zegels.
Ik koop 3 vellen,dan krijg ik de agenda en kan ik vriendin blij maken.
Sinds ik niet meer werk hoef ik geen agenda meer.
Iris,wat ben je goed geslaagd!Leuk,al die korting,tikt toch lekker aan in deze dure tijden.
Tooske,heeft Ilse lekker gezwommen??
Je gaat best snel met borduren hoor!
Moppie,van harte gefeliciteerd met kleinzoon,is dat de jongste?
Vandaag een rustdagje,morgen gaan we muurverf etc kopen.
We moeten eerst voorstrijken want de wanden zuigen..zegt hubje.
Er moet nog een klein muurtje afgestoomd en dan het rottigste stuk,bij de verwarming.
Zondag hoeft zoon niet te werken en kan hij ook aan de bak.
Hij is lekker lang,bijna 2 meter en kan dus overal goed bij.
Hier veel regen vandaag,de katten liggen languit op de vensterbank,ik zou best een kat willen zijn!!
Allemaal een heel fijne dag nog.
apekop wijzigde dit bericht op 01-12-2011 16:31 met 9%Gaan jullie maar met de tijd mee, ik kom later wel....
Dit onderwerp heeft 3002 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 09-02-2012 19:42. Dit onderwerp is gesloten!
Tooskes plaatjes en praatjessite (21)