Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Libelle Café
  4. Tooskes plaatjes en praatjessite (21)

Dit onderwerp heeft 3002 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 118 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 09-02-2012 19:42. Dit onderwerp is gesloten!

Tooskes plaatjes en praatjessite (21)

Ga naar een onderdeel
  1. Iris60
    Afbeelding van Iris60

Gelukkig dat je hub weer wat opknapt, Nita.

Jij kan weer lekker lezen, Tooske. Ik heb ook verschillende boeken liggen maar ik kom er niet toe om er aan te beginnen. De PC trekt en ik heb ook nog tijdschriften die ik moet lezen.
    http://i42.tinypic.com/20to0le.gifIk heb wel de Lentesite klaar en Paaspagina's gemaakt maar ik wacht nog even met de "opening". Heb even gekeken bij jou. Leuk.

Smakelijk eten en een gezellige avond.

2. tooske2
    Afbeelding van tooske2

Grrrrrrrrrrr is net tijdens het eten een stuk kies afgebroken.Ik heb gebeld naar tandarts morgen om 10 voor 12 kan ik terecht. Eerst ga ik met hub mee naar het ziekenhuis om 9 uur.Hoop dat we het redden want weet ook niet wat ze allemaal met hub gaan doen.Maar wordt het te laat bel ik de tandarts maar weer af.Zal niet op een dag komen.Alleen voel ik wel een scherpe rand.Maar ach komt wel goed.
    Fijne avond alvast.

**Het is aardig om belangrijk te zijn,maar het is belangrijker om aardig te zijn.

3. Yntje6
    Afbeelding van Yntje6

http://i44.tinypic.com/14ub3mg.gif

Heel vervelend is dat Tooske je voelt het constant.
    Eet smakelijk allemaal

4. j e n n y
    Afbeelding van j e n n y

Dat is balen Tooske. En sterkte, succes morgen in het ziekenhuis.

Ik ben even op jou lente site gaan kijken. Ziet er erg leuk uit. Ik moet ook maar eens aan de slag met een lente groet. Ik heb de seizoenen het hele jaar open staan. Vind ik gewoon leuk, alleen haal ik per seizoen steeds de geschenkjes van het seizoen ervoor er van af.

Hoop dat de elfstedentocht doorgaat. Wordt er gestoord van. Je hoort op radio en tv niks anders, maar aan de andere kant...ze hebben er zoveel moeite voor gedaan. Ik hoorde dat als het door gaat dit op zondag zou moeten plaats vinden. Maar dat druist weer in tegen geloofsovertuigingen van mensen.

Kunnen we hier een deal maken? Eerst een heuse elfstedentocht en dan .....weg sneeuw...een voorzichtig lente zonnetje en 10 / 15 graden......tot .....maart (?) . En daarna zomer. Echt zomer ! Stormie, is dit een goed fantasie verhaal of niet ? Ik zou er zomaar mee kunnen leven. :lol:

Voor ik doordraaf ga ik jullie verlaten. Wens jullie een heerlijke avond !

Ik wens jullie een fijne dag !

5. tooske2
    Afbeelding van tooske2

Stormie er komt vast nog wel een huisje naar je zin.Je zit nog niet op de schopstoel.En winkels in de buurt is nodig en ook gezellig.
    Nita fijn dat hub weer langzaam aan aan het opknappen is.Met dochter ook goed?
    Curlie een dag met hindernissen.Alle scherven weer op geruimd.Ja ze zullen er maar met hun pootjes erin lopen.Kan je naar de dierenarts.
    Apie op de nostalgische toer.Leuk is dat.
    Winnieke nog gecondoleerd met je oom.Heb je nog geschaatst.
    Jenny zijn je boven benen weer geheeld.
    Nu alle die ik niet genoemd heb.Ook denk ik aan jullie hoor.
    Moppie gaat het wat beter met je?
    Elanne ook aan jou wordt gedacht hoor.Hoop dat de medicijnen goed hun werk gaan doen.
    Hoe laat ik morgen er ben geen idee.Zal wel middag wezen.Groetjes voor alle.

http://s1202.photobucket.com/albums/bb368/vi2u/a020/a7.jpg

**Het is aardig om belangrijk te zijn,maar het is belangrijker om aardig te zijn.

6. tooske2
    Afbeelding van tooske2

Dank je Jenny.
    Nu van mij mag je deal doorgaan hoor. :D Hou ook van de zon. :cheer:

7. Curlie
    Afbeelding van Curlie

Nita,fijn dat je hubje weer opknapt.
    Laat hij maar kalm aan doen.

Apie ik ben me ook eens in de zenders gaan verdiepen die in mijn pakket zitten.
    Ik sla nooit de andere bladzijden van de tv gids om.
    En kwam ook die nostalgie zender tegen.
    De radio al op radio nostalgia, nu de tv...zegt dat iets over ons,of over de kwaliteit van sommige zenders.((((((lol

Tooske,een afgebroken kies,tandarts en dokter hubje
    Veel sterkte voor allebei.Je hebt weleens van die pech dagen

Jenny ik deal met je mee hoor,al zegt iets in mij dat het moeilijk wordt de elfstedentocht.
    Zou wel jammer zijn ,ik vind het een heel mooi spektakel,en ontzettend knap en dapper van de mensen die mee doen.
    Eigenlijk heb ik zin in de tuin.Dus na volgende week zachtjes aan een stijgende temp

Stormie,niets doen waar jullie je niet lekker bij voelen.
    Ook een buurt is belangrijk.
    Komt goed......

Er zit een kat naast me en die zit me aan te kijken van wat gebeurt er nou.
    Mijn maag knort en rommelt, daar begrijpt hij
    niets van

Ik wens iedereen een gezellige avond en geen stoute dingen doe die ik ook niet doe
    Doei Curlie
    http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/11/408183.gif OF MORGEN

Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart. En je zult zien dat je huilt om wat je vreugde schonk.

8. j e n n y
    Afbeelding van j e n n y

Mijn boven benen ? Nee, dat duurt nog wel een tijdje. De ene keer wat langer dan de andere keer. Meestal duurt dat een paar weken. Ben goed aan het smeren met vaseline en nivea, draag zachte stofjes thuis ter bescherming. Het brand nog steeds, vooral s'nachts. Maar goed, ik heb dat bijna ieder jaar en sinds ik een jaar of vier was. Dus zou het bijna raar vinden als het er een winter niet zou zijn. Op de verjaardag zaterdag was het eerste wat mijn vader vroeg hoe het met mijn benen ging. Ik had het ze niet verteld. Maar hun weten ook dat zodra het heel koud word.....dan is het raak. Maar goed, dat gaat ook weer over.

9. blikopnul
    Afbeelding van blikopnul

Goedenavond allemaal,

Winnieke, mijn medeleven met het verlies van je oom, triest voor je vader, zijn broer te moeten verliezen.

Nita, fijn dat je hub aan de beterende hand is. Ik hoop dat het zo doorzet.

Vandaag is het geen geluksdag voor de meesten hier.
    Tooske een kies afgebroken, Curlie opruiming aan het houden met haar serviesgoed, Jenny zere benen, het aangeboden huis van Stormie niet wat ze zoekt.
    Allemaal sterkte ermee.

Jenny, ik ga mee met je deal, zondag de 11stedentocht, dan de nacht van zondag op maandag warm water regenen en dan mag de lente komen.
    Er zit nu al goud geld in die 11stedentocht. Alleen al aan vlaggen, worst en andere vreterijen zit er een kapitaal in.

Iedereen een fijne avond en een heerlijke nacht gewenst,
    Groetjes, Blikje
    http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/11/408165.gif

blikopnul wijzigde dit bericht op 08-02-2012 19:07 met 0%
    Mothers hold their children's hands a while and their hearts forever.

10. stormie
    Afbeelding van stormie

quote:
    j e n n y schreef op 08 februari 2012 @ 18:20:
    ! Stormie, is dit een goed fantasie verhaal of niet ? Ik zou er zomaar mee kunnen leven. :lol:

.
    verklaar je nader ????

Het is een slechte gewoonte zich te bemoeien met de gewoonte van iemand anders

11. Curlie
    Afbeelding van Curlie

Winnieke
    Gecondeleerd met het verlies van je oom.
    Wat zal je vader verdrietig zijn.
    En ik las dat je zusje weer aan de chemo moet.
    Hoe gaat het verder met haar?

Wat een nare en verdrietige dingen maken we toch mee.Zarah met haar zus,Blikje met haar schoondochter,Stormie met haar broer,jij met je zusje.
    Ik kan wel alles opsommen,maar we hebben allemaal onze verdrietige dingen
    Voor allemaal een dikke knuf
    Liefs Curlie

Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart. En je zult zien dat je huilt om wat je vreugde schonk.

12. j e n n y
    Afbeelding van j e n n y

quote:
    stormie schreef op 08 februari 2012 @ 19:13:
    [...]

.
    verklaar je nader ????
    Hoezo verklaar je nader ?? Jij houd toch ook veel meer van de warmte dan van de kou ??? Jij wil de zomer toch ook ????

13. stormie
    Afbeelding van stormie

TOOSKE

sterkte morgenochtend in het ziekenhuis met je HUB
    en sterkte bij de tandarts ik heb nog een klappertje in
    mijn kast ........... gratis en voor niets hoor
    ( GRAPJE)

NITA

gelukkkig dat je HUB weer het mannentje is

IRIS

van mij mag het ook 2 hoog zijn
    ik ben blij dat jij hetzelfde gevoel hebt mee gemaakt
    stress

maar ( nogmaals ) ik zit niet op de schop stoel

ik denk zelf NIET dat de ELF stedentocht doorgaat
    of wel ?????????

ik zie wel

CURLIE

ik kijk nooit in de TV GIDS

GERRIE is mijn TV GIDS als JANtje komt

maar wie heeft het gezien over BEAU
    die ALLEEN op een eiland zat

of is dat al geweest

IK VERGEET SOMS EEN HELE BOEL

SOLLY SOLLY

FIJNE AVOND

14. j e n n y
    Afbeelding van j e n n y

http://www.krabbelme.nl/krabbels/Goedeavond/krabbels-goedenavond435.gif

j e n n y wijzigde dit bericht op 08-02-2012 19:32 met 83%

15. j e n n y
    Afbeelding van j e n n y

quote:
    Gisteren een heftig dagje, eerst naar mijn vader, een veel jongere broer van hem is gestorven, en ik mocht hem dat nieuws brengen.
    En in de namiddag belde mijn zus, was voor haar chemo en had een allergische reactie gehad, bleef een nachtje in het ziekenhuis, dus toen de oppaskinderen weg waren naar haar huis spullen halen en kijken of neefje goed bij een vriendje zat, hij bleef daar slapen, en naar het ziekenhuis.
    Gecondoleerd en sterkte . Vreselijk voor jou zus.

j e n n y wijzigde dit bericht op 08-02-2012 19:33 met 1%

16. stormie
    Afbeelding van stormie

quote:
    j e n n y schreef op 08 februari 2012 @ 19:26:
    [...]

Hoezo verklaar je nader ?? Jij houd toch ook veel meer van de warmte dan van de kou ??? Jij wil de zomer toch ook ????

.
    .
    ik heb ff terug gelezen

en GOEDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD terug gelezen

excuus van ikke

ik dacht ........... fantasie verhaal over het huis

nee .................. ZOMER bedoelde jij

inderaad geef mij maar ZOMER

hoe heter hoe beter

nogmaal EXCUUS ..................... KUT BEN IK OOK

daarom lees ik nooit boeken

17. Iris60
    Afbeelding van Iris60

Sterkte morgen Tooske voor je Hub en voor je zelf.

Volgende week gaat het dooien!
    http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/11/408286.gif
    Ik heb niet echt een hekel aan de winter hoor maar straks weer lekker in het zonnetje op mijn balkon is ook wel weer heerlijk.

Fijne avond en voor wie het nodig heeft heel veel sterkte.

18. stormie
    Afbeelding van stormie

WIENNEKE

GECONDOLEERD MET JE OOM,
    EN STERKTE MET JE ZUSJE

IK HEB FF BLOEMEN VOOR JE GEHAALD

.
    http://www.mamsatwork.nl/home/wp-content/uploads/2012/01/bosjebloemen.jpg sterkte

WIENNEKE :love:

19. elanne
    Afbeelding van elanne

Winnieke,gecondoleerd met het verlies van je oom en sterkte van mij.

Groetjes van Elanne.

20. Daydie
    Afbeelding van Daydie

Goeden avond Tooske en vriendinnen,

Wieneke Gecondoleerd met jou ook,wens jou en verdere familie heel veel sterkte toe.

Tooske heel veel sterkte gewenst morgen met jou en ook voor jou.

Wilde vandaag een borduurpakket kopen dan wel voor bedrukt,in de winkel hadden ze wel meer dan 100 soorten leuken,maar niet 1 bedrukt,want een telpatroon durfde ik niet aan om ermee te beginnen,dus heb ik niks gekocht helaas.Ben maar weer eens begonnen om sokken te breien,dat gaat mij altijd wel handig af.

Ik wens jullie voor straks

http://i40.tinypic.com/eqthnb.gif

Je kunt niet alles hebben,trouwens waar moet je 't allemaal laten?

21. tooske2
    Afbeelding van tooske2

Stormie dat van Beau krijg je dacht ik volgende week Maandag.Ik heb morgen de nieuwe gids kijk dan wel even.Lijk mij ook wel iets om te zien.
    Bedankt meisjes.Morgenmiddag kom ik wel even langs. :bye:

22. tooske2
    Afbeelding van tooske2

Daydie via internet kan je ze wel bestellen

http://hobby-koopjes.nl/p ... MSzn4Cej64CFQaIDgodKhG-hA

23. tooske2
    Afbeelding van tooske2

24. tooske2
    Afbeelding van tooske2

Daydie kijk onderaan staat dit wat hier onder staat.Als je op het >klik ga je steeds een pagina verder.Zijn wel 90 borduurwerken.

[Eerste pagina] [<<] [<] pagina 3 van 90 [>] [>>] [Laatste pagina]

25. tooske2
    Afbeelding van tooske2

Tot morgen allemaal,en slaap lekker voor straks.

http://s1202.photobucket.com/albums/bb368/vi2u/99/a13.gif

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x