- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3002 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 118 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 09-02-2012 19:42. Dit onderwerp is gesloten!
Tooskes plaatjes en praatjessite (21)
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 16:49Iris60
Gelukkig dat je hub weer wat opknapt, Nita.
Jij kan weer lekker lezen, Tooske. Ik heb ook verschillende boeken liggen maar ik kom er niet toe om er aan te beginnen. De PC trekt en ik heb ook nog tijdschriften die ik moet lezen.
Ik heb wel de Lentesite klaar en Paaspagina's gemaakt maar ik wacht nog even met de "opening". Heb even gekeken bij jou. Leuk.
Smakelijk eten en een gezellige avond. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 17:49tooske2
Grrrrrrrrrrr is net tijdens het eten een stuk kies afgebroken.Ik heb gebeld naar tandarts morgen om 10 voor 12 kan ik terecht. Eerst ga ik met hub mee naar het ziekenhuis om 9 uur.Hoop dat we het redden want weet ook niet wat ze allemaal met hub gaan doen.Maar wordt het te laat bel ik de tandarts maar weer af.Zal niet op een dag komen.Alleen voel ik wel een scherpe rand.Maar ach komt wel goed.
Fijne avond alvast.**Het is aardig om belangrijk te zijn,maar het is belangrijker om aardig te zijn. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 17:52Yntje6

Heel vervelend is dat Tooske je voelt het constant.
Eet smakelijk allemaal - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 18:20j e n n y
Dat is balen Tooske. En sterkte, succes morgen in het ziekenhuis.
Ik ben even op jou lente site gaan kijken. Ziet er erg leuk uit. Ik moet ook maar eens aan de slag met een lente groet. Ik heb de seizoenen het hele jaar open staan. Vind ik gewoon leuk, alleen haal ik per seizoen steeds de geschenkjes van het seizoen ervoor er van af.
Hoop dat de elfstedentocht doorgaat. Wordt er gestoord van. Je hoort op radio en tv niks anders, maar aan de andere kant...ze hebben er zoveel moeite voor gedaan. Ik hoorde dat als het door gaat dit op zondag zou moeten plaats vinden. Maar dat druist weer in tegen geloofsovertuigingen van mensen.
Kunnen we hier een deal maken? Eerst een heuse elfstedentocht en dan .....weg sneeuw...een voorzichtig lente zonnetje en 10 / 15 graden......tot .....maart (?) . En daarna zomer. Echt zomer ! Stormie, is dit een goed fantasie verhaal of niet ? Ik zou er zomaar mee kunnen leven.
Voor ik doordraaf ga ik jullie verlaten. Wens jullie een heerlijke avond !Ik wens jullie een fijne dag ! - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 18:32tooske2
Stormie er komt vast nog wel een huisje naar je zin.Je zit nog niet op de schopstoel.En winkels in de buurt is nodig en ook gezellig.
Nita fijn dat hub weer langzaam aan aan het opknappen is.Met dochter ook goed?
Curlie een dag met hindernissen.Alle scherven weer op geruimd.Ja ze zullen er maar met hun pootjes erin lopen.Kan je naar de dierenarts.
Apie op de nostalgische toer.Leuk is dat.
Winnieke nog gecondoleerd met je oom.Heb je nog geschaatst.
Jenny zijn je boven benen weer geheeld.
Nu alle die ik niet genoemd heb.Ook denk ik aan jullie hoor.
Moppie gaat het wat beter met je?
Elanne ook aan jou wordt gedacht hoor.Hoop dat de medicijnen goed hun werk gaan doen.
Hoe laat ik morgen er ben geen idee.Zal wel middag wezen.Groetjes voor alle.
**Het is aardig om belangrijk te zijn,maar het is belangrijker om aardig te zijn. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 18:35tooske2
Dank je Jenny.
Nu van mij mag je deal doorgaan hoor.
Hou ook van de zon.
**Het is aardig om belangrijk te zijn,maar het is belangrijker om aardig te zijn. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 18:58Curlie
Nita,fijn dat je hubje weer opknapt.
Laat hij maar kalm aan doen.
Apie ik ben me ook eens in de zenders gaan verdiepen die in mijn pakket zitten.
Ik sla nooit de andere bladzijden van de tv gids om.
En kwam ook die nostalgie zender tegen.
De radio al op radio nostalgia, nu de tv...zegt dat iets over ons,of over de kwaliteit van sommige zenders.((((((lol
Tooske,een afgebroken kies,tandarts en dokter hubje
Veel sterkte voor allebei.Je hebt weleens van die pech dagen
Jenny ik deal met je mee hoor,al zegt iets in mij dat het moeilijk wordt de elfstedentocht.
Zou wel jammer zijn ,ik vind het een heel mooi spektakel,en ontzettend knap en dapper van de mensen die mee doen.
Eigenlijk heb ik zin in de tuin.Dus na volgende week zachtjes aan een stijgende temp
Stormie,niets doen waar jullie je niet lekker bij voelen.
Ook een buurt is belangrijk.
Komt goed......
Er zit een kat naast me en die zit me aan te kijken van wat gebeurt er nou.
Mijn maag knort en rommelt, daar begrijpt hij
niets van
Ik wens iedereen een gezellige avond en geen stoute dingen doe die ik ook niet doe
Doei Curlie
OF MORGENWanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart. En je zult zien dat je huilt om wat je vreugde schonk. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 18:59j e n n y
Mijn boven benen ? Nee, dat duurt nog wel een tijdje. De ene keer wat langer dan de andere keer. Meestal duurt dat een paar weken. Ben goed aan het smeren met vaseline en nivea, draag zachte stofjes thuis ter bescherming. Het brand nog steeds, vooral s'nachts. Maar goed, ik heb dat bijna ieder jaar en sinds ik een jaar of vier was. Dus zou het bijna raar vinden als het er een winter niet zou zijn. Op de verjaardag zaterdag was het eerste wat mijn vader vroeg hoe het met mijn benen ging. Ik had het ze niet verteld. Maar hun weten ook dat zodra het heel koud word.....dan is het raak. Maar goed, dat gaat ook weer over.Ik wens jullie een fijne dag ! - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 19:06blikopnul

Goedenavond allemaal,
Winnieke, mijn medeleven met het verlies van je oom, triest voor je vader, zijn broer te moeten verliezen.
Nita, fijn dat je hub aan de beterende hand is. Ik hoop dat het zo doorzet.
Vandaag is het geen geluksdag voor de meesten hier.
Tooske een kies afgebroken, Curlie opruiming aan het houden met haar serviesgoed, Jenny zere benen, het aangeboden huis van Stormie niet wat ze zoekt.
Allemaal sterkte ermee.
Jenny, ik ga mee met je deal, zondag de 11stedentocht, dan de nacht van zondag op maandag warm water regenen en dan mag de lente komen.
Er zit nu al goud geld in die 11stedentocht. Alleen al aan vlaggen, worst en andere vreterijen zit er een kapitaal in.
Iedereen een fijne avond en een heerlijke nacht gewenst,
Groetjes, Blikje

blikopnul wijzigde dit bericht op 08-02-2012 19:07 met 0%Mothers hold their children's hands a while and their hearts forever. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 19:13stormie

.quote:j e n n y schreef op 08 februari 2012 @ 18:20:
! Stormie, is dit een goed fantasie verhaal of niet ? Ik zou er zomaar mee kunnen leven.
verklaar je nader ????Het is een slechte gewoonte zich te bemoeien met de gewoonte van iemand anders - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 19:16Curlie
Winnieke
Gecondeleerd met het verlies van je oom.
Wat zal je vader verdrietig zijn.
En ik las dat je zusje weer aan de chemo moet.
Hoe gaat het verder met haar?
Wat een nare en verdrietige dingen maken we toch mee.Zarah met haar zus,Blikje met haar schoondochter,Stormie met haar broer,jij met je zusje.
Ik kan wel alles opsommen,maar we hebben allemaal onze verdrietige dingen
Voor allemaal een dikke knuf
Liefs CurlieWanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart. En je zult zien dat je huilt om wat je vreugde schonk. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 19:26j e n n y

Hoezo verklaar je nader ?? Jij houd toch ook veel meer van de warmte dan van de kou ??? Jij wil de zomer toch ook ????quote:Ik wens jullie een fijne dag ! - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 19:27stormie
TOOSKE
sterkte morgenochtend in het ziekenhuis met je HUB
en sterkte bij de tandarts ik heb nog een klappertje in
mijn kast ........... gratis en voor niets hoor
( GRAPJE)
NITA
gelukkkig dat je HUB weer het mannentje is
IRIS
van mij mag het ook 2 hoog zijn
ik ben blij dat jij hetzelfde gevoel hebt mee gemaakt
stress
maar ( nogmaals ) ik zit niet op de schop stoel
ik denk zelf NIET dat de ELF stedentocht doorgaat
of wel ?????????
ik zie wel
CURLIE
ik kijk nooit in de TV GIDS
GERRIE is mijn TV GIDS als JANtje komt
maar wie heeft het gezien over BEAU
die ALLEEN op een eiland zat
of is dat al geweest
IK VERGEET SOMS EEN HELE BOEL
SOLLY SOLLY
FIJNE AVONDHet is een slechte gewoonte zich te bemoeien met de gewoonte van iemand anders - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 19:27j e n n y

j e n n y wijzigde dit bericht op 08-02-2012 19:32 met 83%Ik wens jullie een fijne dag ! - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 19:30j e n n y

Gecondoleerd en sterkte . Vreselijk voor jou zus.quote:Gisteren een heftig dagje, eerst naar mijn vader, een veel jongere broer van hem is gestorven, en ik mocht hem dat nieuws brengen.
En in de namiddag belde mijn zus, was voor haar chemo en had een allergische reactie gehad, bleef een nachtje in het ziekenhuis, dus toen de oppaskinderen weg waren naar haar huis spullen halen en kijken of neefje goed bij een vriendje zat, hij bleef daar slapen, en naar het ziekenhuis.
j e n n y wijzigde dit bericht op 08-02-2012 19:33 met 1%Ik wens jullie een fijne dag ! - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 19:35stormie
quote:j e n n y schreef op 08 februari 2012 @ 19:26:
[...]
Hoezo verklaar je nader ?? Jij houd toch ook veel meer van de warmte dan van de kou ??? Jij wil de zomer toch ook ????
.
.
ik heb ff terug gelezen
en GOEDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD terug gelezen
excuus van ikke
ik dacht ........... fantasie verhaal over het huis
nee .................. ZOMER bedoelde jij
inderaad geef mij maar ZOMER
hoe heter hoe beter
nogmaal EXCUUS ..................... KUT BEN IK OOK
daarom lees ik nooit boekenHet is een slechte gewoonte zich te bemoeien met de gewoonte van iemand anders - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 19:38Iris60

- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 19:39stormie
WIENNEKE
GECONDOLEERD MET JE OOM,
EN STERKTE MET JE ZUSJE
IK HEB FF BLOEMEN VOOR JE GEHAALD
.
sterkte
WIENNEKE
Het is een slechte gewoonte zich te bemoeien met de gewoonte van iemand anders - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 20:17elanne
Winnieke,gecondoleerd met het verlies van je oom en sterkte van mij.Groetjes van Elanne. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 21:31Daydie

Goeden avond Tooske en vriendinnen,
Wieneke Gecondoleerd met jou ook,wens jou en verdere familie heel veel sterkte toe.
Tooske heel veel sterkte gewenst morgen met jou en ook voor jou.
Wilde vandaag een borduurpakket kopen dan wel voor bedrukt,in de winkel hadden ze wel meer dan 100 soorten leuken,maar niet 1 bedrukt,want een telpatroon durfde ik niet aan om ermee te beginnen,dus heb ik niks gekocht helaas.Ben maar weer eens begonnen om sokken te breien,dat gaat mij altijd wel handig af.
Ik wens jullie voor straks

Je kunt niet alles hebben,trouwens waar moet je 't allemaal laten? - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 21:37tooske2
Stormie dat van Beau krijg je dacht ik volgende week Maandag.Ik heb morgen de nieuwe gids kijk dan wel even.Lijk mij ook wel iets om te zien.
Bedankt meisjes.Morgenmiddag kom ik wel even langs.
**Het is aardig om belangrijk te zijn,maar het is belangrijker om aardig te zijn. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 21:39tooske2
**Het is aardig om belangrijk te zijn,maar het is belangrijker om aardig te zijn. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 21:41tooske2
**Het is aardig om belangrijk te zijn,maar het is belangrijker om aardig te zijn. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 21:45tooske2
Daydie kijk onderaan staat dit wat hier onder staat.Als je op het >klik ga je steeds een pagina verder.Zijn wel 90 borduurwerken.
[Eerste pagina] [<<] [<] pagina 3 van 90 [>] [>>] [Laatste pagina]**Het is aardig om belangrijk te zijn,maar het is belangrijker om aardig te zijn. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 21:48tooske2
Tot morgen allemaal,en slaap lekker voor straks.
**Het is aardig om belangrijk te zijn,maar het is belangrijker om aardig te zijn.
Dit onderwerp heeft 3002 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 118 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 09-02-2012 19:42. Dit onderwerp is gesloten!
Tooskes plaatjes en praatjessite (21)