- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3002 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 09-02-2012 19:42. Dit onderwerp is gesloten!
Tooskes plaatjes en praatjessite (21)
- Geplaatst op woensdag 30 november 2011 14:58Curlie

- Geplaatst op woensdag 30 november 2011 15:07buonanotte

Wij zijn naar het wc geweest, even naar de hema , c1000 en appie, en met de bus terug, het was lekker weer
Hub is de voederkooi voor de vogels aan het opknappen, en ik ben vast
dingen aan het uitzoeken voor italie, het komt dichterbij.
Gerrie ik heb jou adres ook niet, wil je mij dat geven???
Ging het goed blikje bij de therapeut???
Getsie jenny zo'n gebouw dat op instorten staat, ik denk dat ik ook niet in die flat zou blijven,.heb je lekker gelopen??
Stormie je krijgt je zin
Wij eten vanavond lof met ham en kaas uit de oven
fijne middag allemaalWie van herinneringen kan genieten, leeft twee keer - Geplaatst op woensdag 30 november 2011 15:14Curlie
Goedenmiddag allemaal
Elanne,goed vanjou dat je de postings zo in de gaten houdt,
Gaat het een beetje?
knuf
Rissy,sorry een beetje laat,Hartelijk gefeliciteerd met jou eigenste hubje
Blikje,wat een gedoe zeg....
Nog even dan moeten we ons zelf opereren...
Lang leve de nalatigheid van dokter(assistente)
Hou je haaks meis.
Trudie,wat zielig voor je schoonmoeder,
Ik hoop ook dat ze er niets aan over houdt
Ik moest gisteren oppassen,
Onze dochter had me maandag al gebeld dat ze een accute keelontsteking had.
Antibiotica gekregen.
Dus ik gisteren er naar toe om voor de kleintjes te zorgen,was Nick ook thuis,
Ook keelontsteking.
Nadat ik Britt uit school had gehaald ben ik naar huis gegaan,met het openbaar vervoer.
Kwam helemaal totall los thuis.
Barstendehoofdpijn..
Gegeten,gedoucht en lekker naar bed gegaan.
Ik werd vanmorgen om halfzeven pas wakker.
Kreeg vanmorgen onverwachts koffie visite.
Net terug uit het winkelcentrum,met de laatste Sint cadeautjes.
Dus daarom nu pas op de topic.
Er zijn nu een paar katten die zin hebben in iets lekkers.
Lieve groetjes Curlie
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart. En je zult zien dat je huilt om wat je vreugde schonk. - Geplaatst op woensdag 30 november 2011 15:48sterrenelfje
Moest ik terug lezen.
Pff maken we toch soms veel mee.
Zorgen en soms ons hooft tol.
Nee tooske mijn dochter geen verkering.
Blijf vrij gezellige vrijgezel zeg ze altijd.
En kerstkaarten tja ik kijk niet er na.
Of wel krijg niet met borstkanker had nu al tijdje schoon.
Zovele kaarten lieve berichtjes gehad hier.
Beide was zo mega lief zit in de woorden die worden gemeend gezegd of geluisterd ja toch. Welke wijze maak niet uit
Ik blijf ook last hebben van griep en hoesten al drie weken man ook trouwens Nou liefs iedereen anita
.Leef je leven je wil sta ook eens bij anderen stil - Geplaatst op woensdag 30 november 2011 15:57Iris60

Wat eng Jenny, als zo'n flatgebouw niet safe is.
De J*mb* vaart er dus wel bij. De vierde wachtend krijgt zijn boodschappen daar gratis.
Trudy beterschap voor je schoonmoeder. Hopelijk kan ze weer op de fiets stappen over een poosje.
Curlie beterschap voor dochter en kleinzoon. Hopelijk steken ze je niet aan. Mooi crea.
Toch fijn dat er zo'n verzekering is, Blikje. Degenen die er weinig gebruik van maken mogen hun handen dichtknijpen dat ze zo gezond zijn. Hub maakt er ook meer gebruik van dan ik. Zou niet willen ruilen hoor.
Hier is het ook heerlijk weer geweest, Buo.
Morgen overdag ben ik er niet. 'k Ga shoppen.
Wens jullie smakelijk eten voor straks en een fijne avond. - Geplaatst op woensdag 30 november 2011 16:02winnieke

Mooi weer hier, maar wel frisjes, was vanmorgen even op de markt en bij mijn zus, vanmiddag wat opgeruimd in huis en nu zitten knutselen aan kerstkaartjes............
Ik ben dus echt eenkerstkaartenfreak..................stuur er veel enkrijg er ook graag veel.............maar vind wel dat ieder voor zich dat moet weten wat ie er mee doet hoor................er zijn best veel mensen die er tegenwoordig niet meer aan doen, of alleen via e-mail, en datlaatste vind ik wel minder leuk.
zou eigenlijk naar buiten moeten nog wat planten opruimen, maar heb er geen zin in.
Gisteren de hele dag op de basisschool geweest, pepernoten bakken in de kleuterklas, gezellig was het en leuk, ik doe dat al sinds mijn eigen jongens daar in diezelfde kleuterklas zaten met diezelfde juf.
Blikje wat heb je het druk met ziekenhuizen, dokters en nu ook de fysio. Maar wel vervelend dat die bezoeken niet verliepen zoals je wilde en je weer terug moet omdat er onderzoeken nog gedaan moeten worden. zo blijf je "lopen" sterkte hoor.
Trudie, wat vervelend voor je schoonmoeder, sterkte hoor.
Curlie ook weer druk met oppassen en boodschappen enz. je bent dan wel lekker bezig en ook weer lekker om 'savonds uit te rusten en lekker te lezen e.d.
Vergeet nog helemaal dat we ook alwer op een NIEUW deel zitten.GEFELICITEERD aan Tooske en ons allemaal dus eigenlijk.
Wens jullie nog een fijne avond .
winnieke wijzigde dit bericht op 30-11-2011 16:04 met 8%Tel geen dagen maar zorg dat de dagen tellen - Geplaatst op woensdag 30 november 2011 16:59Daydie

Hoi Tooske en vriendinnen,
Heb niet zoveel tijd om te posten want mijn dochter komt bij mij om weer wat ik te pakken,zag vanmorgen al vroeg dat Tooske een nieuw deel had,maat had de tijd er niet meer voor om te posten.Omdat ik naar de inloopmorgen ben geweest.
Tooske wel wat aan de late kant ermee,toch Gefeliciteerd met het nieuwe deel,waar alle vriendinnen hier mee hebben geholpen hebben,zou zeggen gewoon weer doorgaan tot aan het volgende deel.

Ik wens jullie een hele fijne avond en voor later's

Groetjes Daydie.
Daydie wijzigde dit bericht op 30-11-2011 17:20 met 0%Je kunt niet alles hebben,trouwens waar moet je 't allemaal laten? - Geplaatst op woensdag 30 november 2011 17:24elanne

- Geplaatst op woensdag 30 november 2011 17:26elanne

- Geplaatst op woensdag 30 november 2011 17:27elanne

- Geplaatst op woensdag 30 november 2011 17:27apekop
Goedemiddag allemaal,
Tooske,ja hoor we hebben een afstomer gehuurd,maar sommige tussenmuren zijn van gips en daar kun je niet met zo'n plamuurmes tekeer gaan.Moest hub er allemaal met de hand afpulken..
We doen nu alleen de stenen muren,zijn vandaag weer een paar uur bezig geweest.
Gelukkig kunnen we de machine voor een paar euro meer t/m maandag houden.Dus in het weekend gaan we verder.
Onze armen houden 't anders niet..
Zielig voor je schoonmoeder Trudy,hopelijk gaat 't gauw beter met haar.
Wat eng Jenny,getsie...ik zou geen oog meer dichtdoen..het is toch jaren geleden ergens gebeurd dat een parkeergarage scheuren had,iedereen moest toen zijn huis uit..was dat niet in Maastricht??
Ik durf ook niet op van die uitstekende balcons te staan.
Ik zie rechts in beeld aantrekkelijke mannen in strings,haha,word er helemaal door afgeleid...
Jammm..wat een heerlijke toetjes weer Elanne.
Was 't gezellig met je zus?
Mijn favo programma komt dus ik plof lekker lui onderuit.
Fijne avond!
apekop wijzigde dit bericht op 30-11-2011 17:28 met 3%Gaan jullie maar met de tijd mee, ik kom later wel.... - Geplaatst op woensdag 30 november 2011 17:33j e n n y

Er word gezegt dat de flat wel safe is. Maar die ligt bovenop de winkels. Die blijven tot januari dicht. En dat zo voor sinterklaas en kerst. Dat is balen voor de winkelier.quote:Iris60 schreef op 30 november 2011 @ 15:57:
Wat eng Jenny, als zo'n flatgebouw niet safe is.
De J*mb* vaart er dus wel bij. De vierde wachtend krijgt zijn boodschappen daar gratis.
Ik was de tigste in de rij. Wow, had ik mijn boodschappen , een macaroni pakket van ¤ 1,78 kado kunnen krijgen.
http://www.limburger.nl/a ... S05/111129565/0/FRONTPAGE
http://www.telegraaf.nl/b ... uimd__.html?sn=binnenlandIk wens jullie een fijne dag ! - Geplaatst op woensdag 30 november 2011 17:34j e n n y
Apie in Maastricht zijn inderdaad balkons naar beneden gekomen.Ik wens jullie een fijne dag ! - Geplaatst op woensdag 30 november 2011 18:01tooske2
Goedenavond alle.
Dus je dochter is weer singel Elfje.Ach ja dat kan gebeuren.Ze is nog jong.En een leuke meid.
Ja Apie als alles er maar vast af is van de muren dan heb je de rommel gehad.Vindt dat ook zo'n rot karwei.
Curlie hopelijk steken ze jou niet aan met de keelontsteking.Morgenmiddag gaan wij Ilse van school halen en naar zwemles met haar.Zoon doet dat altijd maar die is nu naar een andere plaats op cursus.
Iris morgen lekker shoppen,ook gezellig.
Ja Elanne dat alleen thuis komen zal altijd zo blijven.Hoe vervelend dat ook is.Kan je daar niet overheen stappen? Ja ik praat makkelijk maar het is wel zo.
Daydie rustig aan hoor.Je hoeft echt niet elke dag te posten hier.Je heb andere dingen aan je hoofd.
Winnieke ben je nu uit geklust met oa verven.Leuk kaarten maken.
Wens alle een fijne avond toe.
Elanne zorg wel goed voor jezelf meis.Je verzwakt straks en ben je vatbaarder.
**Het is aardig om belangrijk te zijn,maar het is belangrijker om aardig te zijn. - Geplaatst op woensdag 30 november 2011 18:36blikopnul

Goedenavond, De dag is alweer om en het is al uren stekedonker.
Dat vind ik het naarste van de winter, dat je grotendeels in het donker leeft. maar ja, dat is elk jaar hetzelfde.
Apekop. Ik vind het geweldig wat jullie voor je zoon allemaal doen. Hij mag jullie wel in een gouden lijstje zetten
Hij boft dat jullie zoveel uithoudingsvermogen hebben, hub en ik zouden het niet kunnen, al zouden we het nog zo graag willen.
Wieneke ook al zo'n krachtpatser met de verfkwast. Geweldig!
Toen de kinders klein waren heb ik ook wat afgeknutseld in huis. Vond ik heerlijk om te doen en hub vond daar niets aan. Dus we zaten elkaar niet in de weg. Ik heb vensterbanken gemaakt en getegeld, kastplanken gezet, ik was een bekende klant bij de bouwmarkt.
Nu ik dat niet meer kan ben ik blij dat ik het gedaan heb toen ik het wél kon.
Alemaal veel plezier met wat je nog gaat doen of bij het onderuithangen,
groetjes, Blikje

.blikopnul wijzigde dit bericht op 30-11-2011 18:36 met 0%Mothers hold their children's hands a while and their hearts forever. - Geplaatst op woensdag 30 november 2011 20:18sterrenelfje
Zeg maar eerlijk elanne lees niet zo goed of beter gezegd leegte heb in jou zo ook in huis.
Je hoef natuurlijk niet over praten.
Maar soms lieverd ben je met veel mensen en stap ik toch in huis alleen.
Eenzaamheid treft soms diep. Ik wens dat leegte gevuld wordt met ik zie hoe lief mens jij ben. Je altijd lieve plaatjes spreken lekkers gewoon jij. En jij mag zeker er zijn. Maar snap leegte in hart niet zomaar weg zijn. Erg goed sterkte en wees goed voor jou je ben waard weet je.
Knuf van mijn tja goed gedacht over hoe jou zou zeggen. Want pff moeilijk is het En ja mijn dochter kom zo effe praten want nodig. Pff tja kleine kinderen kleine zorgen. En grotere bij ons grotere zorgen. Hoop je onsen raad beetje volg maak zorgen om haar terecht. Onze jongens thuis wonen ook om haar. Hoop ze luistert zodat geluk haar treft ja bedoeld ik. Ja donker heb al mijn kerstbomen nep neergezet. Had wat lichtjes nodig. Anders heb ik ook kaarsjes aan altijd zodra donker wordt. Ik hou erg van kaarslicht. Nou zat gesproken weer he. Fijne avond moge lichtpuntjes vallen in onze soms zorgelijke harten.
Leef je leven je wil sta ook eens bij anderen stil - Geplaatst op woensdag 30 november 2011 21:51justagirl76
Lieve Rissy een beetje laat maar alsnog van harte gefeliciteerd met je hub van mams en mij
Dames gefeliciteerd met het nieuwe deel.
Fijne avond nog en slaap lekker voor laters.
Dikke knufffffffffffff
"Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier." - Geplaatst op woensdag 30 november 2011 22:02elanne

- Geplaatst op woensdag 30 november 2011 22:16Gerrie S

- Geplaatst op woensdag 30 november 2011 22:24Yntje6

- Geplaatst op woensdag 30 november 2011 22:40Curlie

- Geplaatst op woensdag 30 november 2011 22:46buonanotte

- Geplaatst op woensdag 30 november 2011 22:57apekop
Wat een leuke poes Buona!
Blikje,dat vind ik nou weer knap...tegels zetten en een vensterbank zelf maken!!
Zoon geeft ons regelmatig een knuffel,dus onze hulp wordt zeker gewaardeerd..
Sterrenelfje,jij hebt ook geen makkelijk leven,maar toch optimistisch.Dat vind ik knap!
Ik las vaak mee toen je nog met Anemoon schreef.
Is ook alweer bijna 2 jaar geleden..zo jammer.
Mooie spreuk Gerrie!
Dames met verdriet,groot en klein...extra knuf van mij.
Allemaal lekker slapen en morgen tellen we onze zegeningen weer.
Gaan jullie maar met de tijd mee, ik kom later wel.... - Geplaatst op woensdag 30 november 2011 23:06zarah

Goedenavond ik zie een nieuw deel..gefeliciteerd schrijfsters..

- Geplaatst op woensdag 30 november 2011 23:09zarah
Voor straks lekker slapen allemaal..

Dit onderwerp heeft 3002 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 09-02-2012 19:42. Dit onderwerp is gesloten!
Tooskes plaatjes en praatjessite (21)