- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3002 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 09-02-2012 19:42. Dit onderwerp is gesloten!
Tooskes plaatjes en praatjessite (21)
- Geplaatst op dinsdag 29 november 2011 20:59tooske2

- Geplaatst op dinsdag 29 november 2011 21:11stormie

- Geplaatst op dinsdag 29 november 2011 21:42buonanotte

- Geplaatst op dinsdag 29 november 2011 21:47Yntje6

- Geplaatst op dinsdag 29 november 2011 22:00Gerrie S

- Geplaatst op dinsdag 29 november 2011 22:05Gerrie S

- Geplaatst op dinsdag 29 november 2011 22:12elanne

- Geplaatst op dinsdag 29 november 2011 22:13elanne

- Geplaatst op dinsdag 29 november 2011 22:46stormie
er is een wereld voor mij open gegaan
op het LIBELLE forum
de ene vraagt om geld
en de ander vroeg of het pijn doet met wasknijpers
op haar tepels
nou ja zeg .............................. ben een OLIEBOL
en blijf een OLIEBOL
ieder zijn/haar gemeug , geef mijn portie maar aan vikkie
SLAAP LEKKER MEIDEN
.
Het is een slechte gewoonte zich te bemoeien met de gewoonte van iemand anders - Geplaatst op dinsdag 29 november 2011 22:48buonanotte

- Geplaatst op dinsdag 29 november 2011 23:01apekop
Sorry Rissy,helemaal vergeten je met je hubs verjaardag te feliciteren...kan nog net.
Gaan jullie maar met de tijd mee, ik kom later wel.... - Geplaatst op dinsdag 29 november 2011 23:06apekop
Tooske,gefeliciteerd met alweer een nieuw deel!
Jenny,al zou je een kaart willen....ik heb geen adres van je.
Tis toch geen verplichting.
Je stuurt mensen een kaart omdat je dat leuk vindt,dat is de enige goede reden..
Mooie kaarten Daydie!
Slaap lekker allemaal.Gaan jullie maar met de tijd mee, ik kom later wel.... - Geplaatst op dinsdag 29 november 2011 23:28Yntje6

- Geplaatst op woensdag 30 november 2011 00:06ans

- Geplaatst op woensdag 30 november 2011 08:55Gerrie S

- Geplaatst op woensdag 30 november 2011 09:03moppie49

Goedemorgen iedereen.
Tooske gefeliciteerd met je nieuwe deel. Het gaat best wel snel zeg.
Hier ben ik weer. Vandaag wat kleine klusjes doen.
Heb niet veel nieuws.
Groetjes Moppie. - Geplaatst op woensdag 30 november 2011 09:05Gerrie S

- Geplaatst op woensdag 30 november 2011 09:31elanne

- Geplaatst op woensdag 30 november 2011 09:57rissy
Goedemorgen
Tooske en vriendinnen allemaal gefeliciteerd met het nieuwe deel hoop dat we nog lang met elkaar mogen kletsen

Bedankt allemaal voor de felicitaties voor mijn hubje , hij is goed verwend
Jenny ik heb jou adres ook niet zou je die mij willen sturen
Wens jullie een fijne dag met alles wat jullie gaan doenGooi de loper uit , drink een goed glas wijn, pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn - Geplaatst op woensdag 30 november 2011 10:30Iris60

Goedemorgen,
Weer een nieuw deel. Inderdaad nu zijn we eindelijk volwassen..... Had er geen flauw idee van dat we al weer bijna aan de drieduizend berichtjes waren. Prettig dat Elanne het bijna altijd ziet.
Weer veel klets- en plakplezier allemaal.
Wat de kerstkaarten betreft, ik stuur aan wie ik het adres heb een kaart. Dat houdt niet in dat ik er eentje terug moet krijgen. Wel leuk natuurlijk, maar geen verplichting. Ik zal er niemand op aan kijken als ik er geen krijg.
Hier een mooie lucht en de zon.
Fijne dag en succes met wat je gaat doen.Iris60 wijzigde dit bericht op 30-11-2011 10:31 met 0% - Geplaatst op woensdag 30 november 2011 11:25Yntje6

Goede morgen allemaal.
Bovenin staat mijn nieuwe avatar maar hij wil niet bij mijn stukjes net als mijn onderschrift dat werkt niet bij mij.
Snap er niets van keurig mijn code ingetoetst,maar nee hoor geen reactie.
Fijne dag allemaal hier is de zon er bijYntje6 wijzigde dit bericht op 30-11-2011 18:52 met 0% - Geplaatst op woensdag 30 november 2011 11:32trudykwebbel
Goede morgen allemaal
en gefeliciteerd met het nieuwe deel
Sorry voor mijn afwezigheid
maar afgelopen maandag avond is mijn schoonmoeder (83 jaar) gevallen met haar fiets
Een flink geschaafde elleboog
wondje aan haar vinger
Maar enorme pijn in haar lies
Ik ben dus gister de gehele dag bij haar geweest
ze durft bijna niet te lopen
en eigenwijs als ze is wil ze (nog) niet naar de dokter
Vandaag en morgen hoef ik er niet heen
dan nemen andere broers/zusjes en schoonkinderen het over
Dan wens ik jullie allemaal nog een hele fijne woensdag
en tot laters
ga nu eerst hier in huis even verder met mijn klusjes
liefs Trudy - Geplaatst op woensdag 30 november 2011 13:07j e n n y
Super weer een heel nieuw deel om vol te kletsen. En dat gaat iedereen hier goed af.
Trudy, ik kom wel eens vaker een paar dagen niet. Dat zijn ze hier gewent.De ene keer maak ik hier iedereen stapel met mijn geleuter en dan is er weer een week dat ik wat minder kom. Iedereen op dit topic heeft gelukkig ook nog een leven naast de computer. Dus verontschuldig je vooral niet.
Niet nodig.
Vervelend voor je schoonmoeder. En dat op die leeftijd. Sterkte !!!
Iris, ik stuur ook kerstkaarten naar mensen waar ik geen van terug krijg, maar dat vind ik ook geen probleem.
Ben net boodschappen wezen doen. Was nog een heel gedoe. Wij hebben een overdekt winkelcentrum dicht bij de stad. Onder en bij dat winkelcentrum ligt een parkeer garage. Daar zijn de palen van gebarsten of zo iets. Dus er is gevaar dat de bovenste parkeerplaats inzakt. Precies daaronder ligt de garage. Inieder geval werd gisteren dat hele winkelcentrum gesloten en vandaag waren er een paar winkels open , maar via de achteringang. Op dat winkel centrum ligt een torenflat. Ik geloof 15 hoog. Die mensen zouden geen gevaar lopen. Ik geloof als ik daar woonde, dan zou ik me niet safe voelen. Maar goed , ik kon niet naar AH daar was alles afgesloten. Jumbo zit onderin het centrum bij de achteringang dus die vaart hier wel bij. Was ook super druk daar. En het is al zo`n minuscule winkel. Ik zeg altijd als daar de rijen voor de kassa een beetje lang zijn sta je zo met je kont in de bloemen of het diepvries vak.
Zo ik ga weer een uur op de loopband.
Misschien tot later !!!Ik wens jullie een fijne dag ! - Geplaatst op woensdag 30 november 2011 13:35blikopnul

Goede middag,
Een bloemetje voor alle schrijfsters hier , weer een nieuw deel.
Goed hé? En vooral, gezellig hé?
Jenny, Dat is net wat ik zei toen ik het hoorde van die flat, ik zou daar niet graag wonen of zelfs maar boven zitten.
Maar wel verschrikkelijk als het je overkomt dat je huis niet veilig is en op instorten kan staan.
Ik ben vanmorgen weer naar therapie geweest. De verzekering wordt vast niet rijk van mij, je hoort mij ook nooit mopperen op de te betalen premie!
Fijne dag iedereen.
blikopnul wijzigde dit bericht op 30-11-2011 16:17 met 0%Mothers hold their children's hands a while and their hearts forever. - Geplaatst op woensdag 30 november 2011 13:36tooske2
Allereerst mijn dank voor Gerrie voor de mooie bloemen en lief berichtje
Niets hoeft hier Trudy.Geen tijd kan iedereen gebeuren.Zijn er andere dingen die de aandacht nodig hebben.Sterkte voor je schoonmama.Hopelijk houd ze er niets ernstig aan over.
Ik ga ook nog andere dingen doen.Zoon komt vanavond zuurkool eten.Hebben al de boodschappen gelijk na het poetsen gehaald.
Gevaarlijk Jenny zal maar instorten.
Yntje doe je met de avatar ook je wachtwoord invullen bij mijn prive gegevens bovenaan?.
En de ondertitel staat daar helemaal onderaan om in te vullen.En niet vergeten op opslaan te klikken
Tot later maar weer.**Het is aardig om belangrijk te zijn,maar het is belangrijker om aardig te zijn.
Dit onderwerp heeft 3002 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 09-02-2012 19:42. Dit onderwerp is gesloten!
Tooskes plaatjes en praatjessite (21)