Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Gezondheid & Psychologie
  4. Allergische reactie penicilline

Dit onderwerp heeft 28 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 07-01-2012 15:47.

Allergische reactie penicilline

Ga naar een onderdeel
  1. zomer
    Afbeelding van zomer

Ben ik weer, lange dag, de prednison lijkt een goede achterwacht en

we durven weer een beetje te ademen maar we zijn er nog niet helemaal. E.e.a. is gestabiliseerd en alles basisfuncties zijn for the time being oke. Alleen de rash en de jeuk is nog enorm, alles wordt
    op dit moment nog gemonitort , wij zijn al blij met met de stabilisatie nu.
    Ja Twinnmom, je een beetje en extreem en een beetje extremer.

Alle med. zijn nu geregistreerd , dus dat is voor later. Wij hebben onze portie wel gehad voor nu, groet Zomer

2. clineke
    Afbeelding van clineke

Yess.... prednison is een krachtig medicijn en ben zo blij te horen dat het zijn werk doet. Misschien ook een idee om een leverfunctietest (bloedtest) te doen om zeker te stellen dat alles okay is. Hebben ze zeer waarschijnlijk al gedaan maar toch.

Zomer, ik zat hier gisterenavond met jou te kleppen en mijn man vroeg waar ik zo in op ging. Vertelde hem een beetje in korte trekken en hij vroeg net of er een update was. Ha, die stoere mannen...maar ondertussen, wanneer het om hun "girls" gaat dan begrijpen ze de zorgen maar al te goed, zelfs al betreft het hen onbekenden.

Happy Thanksgiving!

"To love a person is to learn the song that is in their heart, and to sing it to them when they have forgotten." - Anonymous

3. jsteen1
    Afbeelding van jsteen1

ik heb ook een antibioticum amoxeline gehad , ik mag het nooit meer hebben ik had het binnen 10 minuten en zo erg dat ik gelijk een tegen medicijn moest hebben
    overal waar het in zit zelfs in narcose moet ik iets anders hebben ik heb er ruim 8 jaar geleden mee te maken gehad het was echt heel ergik heb ook een dag later al een paspoort van de apotheker gehad
    en moet het altijd wel laten zien bij ieder ziekhuis bezoek .
    ik ben er knap ziek van geweest en een bulte dat wil je niet weten
    en over de jeuk wil ik het al hele maal niet hebben . het is gelukkig goed afgelopen maar had ook anders kunnen zijn .
    als ik nu ziek bent en naar een vreemde huisart moet of huisartsen post heb ik dat paspoort bij me .
    ik ben ook met prednison bekend slik het heel veel 30mg per dag
    het is een wonder middel alleen je huid word er dun van en je zit onder de blauwe plekken maar veder een wonder middel .
    Zomer, sterkte voor jullie .
    johanna.

jsteen1 wijzigde dit bericht op 25-11-2011 15:40 met 0%

4. amelie1967
    Afbeelding van amelie1967

Ik raakte ooit in shock van Amoxicciline. Na veel gezeur mocht het in m'n medisch dossier vermeld worden,want ik wil het geen volgende keer meemaken. Zorg dus dat het in je dossier komt!

kalm aan en rap een beetje

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x