- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3005 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 22-01-2012 20:43. Dit onderwerp is gesloten!
Oma's (13)
- Geplaatst op donderdag 24 november 2011 20:47choupette
omaaatjes ;;fijne avond ,,bisous ,,je ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur - Geplaatst op donderdag 24 november 2011 20:52jothea
de zuurkool was lekkerrrrrr, Mr.P. had er spekkies, appel en walnoten in gedaan
das wel fijn hoor als je zo laat thuis komt en zo kunt aanschuiven......ik heb de afwas net gedaan en P. is naar huis, hij moet nog veel schilderen voor de aankomende expositie.
ik ga vroeg mijn bedje in, morgen weer drukdrukdruk.
ik lig echt in een deuk hoor......krijg je een raadsel en weet de gever de oplossing niet...nou ja seg
lieve, lieve rina, heel veel sterkte en een keidikke knuffel voor jou en je familie.
ik ga een warme douche nemen, straks effe buizen en dan kom ik hier nog ff kijken.
fijne avond allemaal.
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieen vriendelijk woord kost niets en doet meer dan het duurste geschenk. - Geplaatst op donderdag 24 november 2011 20:59harryindewarry
Ik ben altijd argwanend
may. met gratis.
tis 'n apart kind omi. . kaarsjes branden . sterretjes. vuurwerk. gelukkig nog wel van 'n afstand. motoren. auto's. gereedschap. bladblazers.
moet er niet aan denken hoe ie over 10 jaar zal zijn . zit ie volgens mij op het circuit van Zandvoort..
Blijf nog 'n uurtje hangen . wacht op 'n berichtje van rina.
zeg jullie alvast gedag. maar tot straks..De wereld is een gekkenhuis en hier is het hoofdkantoor - Geplaatst op donderdag 24 november 2011 21:22tiety
Voor niks gaat de zon op. Al het andere moet betaald worden.
Voor straks: WELTERUSTEN!!!Wie in strijd is met een ander, is niet in vrede met zichzelf. - Geplaatst op donderdag 24 november 2011 21:56harryindewarry
Ik denk als ik bij de kinderen thuis ben . ik dichter bij jou huisdeur ben trees. grensovergang GL*N*..
Ik ga zo toch maar sluiten. ben in gedachten bij rina..
allemaal leker slapen..De wereld is een gekkenhuis en hier is het hoofdkantoor - Geplaatst op donderdag 24 november 2011 22:23tiety
Ja, nog geen bericht.Wie in strijd is met een ander, is niet in vrede met zichzelf. - Geplaatst op donderdag 24 november 2011 22:26maybe4
Jo daarom stel ik jullie de vraag ook , ik denk me een slag in de rondte .,
en voor het geval jullie je vervelen , nog eentje die hoorde ik net en die weet ik ook niet......
er lopen twee mannen in de woestijn, ze vinden een vat met 8 ltr whiskey , die willen ze samen eerlijk delen ., een eindje verderop vinden ze een leeg vat van 3 ltr , en weer een eindje verder vinden ze een leeg vat van 5 litr, hoe gaan ze dat doen dat eerlijk verdelen totdat ze excact elk vier ltr hebben ??Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op donderdag 24 november 2011 22:32jothea
tsssssss....wordt weer een slapeloze nacht omdat 'k persé die raadsels wil oplossen..tssssssss.
ik duik mijn nest in.
slaap lekker allemaal.
rina, ik denk aan je
een vriendelijk woord kost niets en doet meer dan het duurste geschenk. - Geplaatst op donderdag 24 november 2011 22:37maybe4
slapeloze nacht nee dat word het niet misschien wel dromen over vaten whiskey
word ik morgen teut wakker
oooh dan nog werken dat gaat wat worden .,,
meiden welterusten tot morgenmiddag ,
Rina heel veel sterkte !
doeiiiiiHerinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op donderdag 24 november 2011 23:19sydsulver
Volgens manlief is de vraag met het geld als volgt op te lossen:
ze leent 100 euro, geeft na de koop van de jas 2 euro terug, toen was haar schuld nog 98 euro. Dat leent ze bij de bank en geeft haar ouders terug. Maar de jas was maar 97 euro, dus houdt ze 1 euro over.....................Het is beter een licht te ontsteken, dan te klagen over de duisternis. - Geplaatst op donderdag 24 november 2011 23:22sydsulver
Rina daar schrik ik toch wel van. Wat erg van je moeder.
Dit wordt voor jou zo wel heel zwaar om morgenavond de premiere te spelen. Maar wij komen in ieder geval. Ik hoop dat alles mag gaan zo als jullie graag willen dat het gaat. Heel veel sterkte gewenst.Het is beter een licht te ontsteken, dan te klagen over de duisternis. - Geplaatst op donderdag 24 november 2011 23:29sydsulver
Bij de wisky gaat het als volgt:
Ze schenken eerst drie liter uit het achter litervat in het drie liter vat en daarna schenken ze de drie liter uit het drie litervat in het vijf litervat. Daarna nog een keer 3 liter vanuit het achtlitervat in het 3 litervat. Dus hebben ze nu 2x3 liter en 1x 2 liter, wat nog in het achtlitervat zit.
Ze drinken elk 3 liter op en daarna interesseert het hen niet meer hoeveel er precies over is...........................................Het is beter een licht te ontsteken, dan te klagen over de duisternis. - Geplaatst op vrijdag 25 november 2011 05:00Rina2
Mogge,
Ben ik elk geval de eerste
Lieve woorden allemaal, zo kan ik mn "waakdienst" wel beginnen..
Fijne dagLieve groet, Rina - Geplaatst op vrijdag 25 november 2011 08:50harryindewarry
Goedemorgen.
rina weer sterkte toegewenst voor vandaag.
denk aan je..
Het is hier 'n beetje regenachtig en grijs. vandaag 'n beetje rommelen in huis. zal regelmatig hier kijken. en och .heb nog niet zo veel te melden . ben nog 'n beetje duf..
De wereld is een gekkenhuis en hier is het hoofdkantoor - Geplaatst op vrijdag 25 november 2011 08:51harryindewarry
De oplossing van syd. over het whisky vraagstuk is prachtig..
De wereld is een gekkenhuis en hier is het hoofdkantoor - Geplaatst op vrijdag 25 november 2011 09:28tiety
Goedemorgen OMA's
Rina, ook vandaag heel veel sterkte.
En vanavond de premiere. Je hoofd zal er niet zo naar staan, maar ik hoop dat het goed gaat.
Het is hier koud en veel wind, weer eens wat anders dan mist. Ik weet nog niet wat ik ga doen.
Vanavond gaan we uit eten met mijn moeder, broers en zussen met aanhang. Mijn vader droomde een paar weken voor hij overleed dat we met zijn allen zaten te eten in een bepaald restaurant, waar we nog nooit met zijn alle geweest waren. Dus dat gaan we vanavond doen.
Fijne dag.Wie in strijd is met een ander, is niet in vrede met zichzelf. - Geplaatst op vrijdag 25 november 2011 09:43jothea
goedemorgen mijn lieve omadinnen,
eerst een knuf voor ons rineke
sterkte!
tiety, die droom was er dus niet voor niets, veel plezier vanavond.
sydsulverman.....je bent een Kei
hier ook regen har en het ziet er herfstig uit....ach, het heeft wel wat.
ik ga ook wat rommelen in huis en zo (rond het middaguur) naar mam.
vanavond met Mr. P. naar Amsterdam waar zijn dochter een stand-upcomedy-optreden heeft.
fijne dag allemaal en ik kom vóór ik wegga nog wel voorbij vliegen.
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieen vriendelijk woord kost niets en doet meer dan het duurste geschenk. - Geplaatst op vrijdag 25 november 2011 10:04choupette
goede morgen oma's
eerst sterkte en een knuffel voor rina
jo ,,veel plezier vandaag met p
ik doe maar voort ,,straks als papy thuis komt ben ik nog nergensje ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur - Geplaatst op vrijdag 25 november 2011 10:48tiety
Ik vind het een superoplossing voor het whisky probleem.
Nou die ene euro nog vinden. Ergens zit er natuurlijk een telfout.
Maar waar.Wie in strijd is met een ander, is niet in vrede met zichzelf. - Geplaatst op vrijdag 25 november 2011 11:13harryindewarry
Ik breek me het hoofd er niet meer over tiety.
moest net even iets uit de auto halen. wat is het waterkoud brrrrrrrren ook winderig...................De wereld is een gekkenhuis en hier is het hoofdkantoor - Geplaatst op vrijdag 25 november 2011 11:16tiety
Harry, ik begin er ook niet aan. Maar ben wel benieuwd naar de oplossing. Er staat hier ook een stevige wind en met miezert. Niks aan, maar ja die mist was ook al niks aan.
Ik zou wel een boodschap kunnen doen, maar heb geen zin om eruit. Heb verder ook nog niks nuttigs gedaan.Wie in strijd is met een ander, is niet in vrede met zichzelf. - Geplaatst op vrijdag 25 november 2011 11:36jothea
hihihihahah ook ik ben weer....jaja weer aan het lummelen. nu ff actie.....
fijne dag allemaal....
wat een verschrikkelijke reclame is er weer aan het jennen zeg....dankjewel libelle...ahum...
#@!~*&(&^%#7^%
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieen vriendelijk woord kost niets en doet meer dan het duurste geschenk. - Geplaatst op vrijdag 25 november 2011 11:37Muppet
Dag oma's.
Mijn omaatje zakt steeds verder weg maar de taaie tante is er nog steeds.. Ik heb gisterochtend afscheid kunnen nemen en kunnen zeggen wat ik wilde. Helaas was ze toen ook al ver weg, maar ik heb haar in ieder geval nog even kunnen knuffelen... Nu hopen we dat het niet te lang meer sleept. Dan kunnen we weer even voor ons mama zorgen.. - Geplaatst op vrijdag 25 november 2011 11:38tiety
O, die reclame zie ik niet. Al zou ik dat hier misschien niet moeten schrijven.
Wie in strijd is met een ander, is niet in vrede met zichzelf. - Geplaatst op vrijdag 25 november 2011 11:40tiety
Muppet, het hart kan nog sterk zijn. Heel veel sterkte voor jullie.
Wie in strijd is met een ander, is niet in vrede met zichzelf.
Dit onderwerp heeft 3005 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 22-01-2012 20:43. Dit onderwerp is gesloten!
Oma's (13)