- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3005 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 22-01-2012 20:43. Dit onderwerp is gesloten!
Oma's (13)
- Geplaatst op woensdag 23 november 2011 22:16OMI64
Weltrusten en tot morgenavond
Ik heb oppasdag en de jongste is ziek en ze komen ook nog eten.Dus wie weet wat morgen weer brengt.Ouders leren kinderen spreken, kinderen leren ouders zwijgen. - Geplaatst op woensdag 23 november 2011 22:20tiety

Wie in strijd is met een ander, is niet in vrede met zichzelf. - Geplaatst op woensdag 23 november 2011 22:27Mevr T

MISSCHIEN IS DEZE AARDE WEL DE HEL VAN EEN ANDERE PLANEET - Geplaatst op donderdag 24 november 2011 07:46choupette
goede morgen oma'sje ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur - Geplaatst op donderdag 24 november 2011 08:03harryindewarry
Goedemorgen. zachte temperaturen buiten lijkt me zo. moet vanmiddag oppassen. en zal tussedoor over het raadsel over het raadsel van may na denken. fijne dag
De wereld is een gekkenhuis en hier is het hoofdkantoor - Geplaatst op donderdag 24 november 2011 08:45sydsulver
Goedemorgen oma's.
Het lijkt een mooie dag te worden.
Ik ga weg, moet werken in de WW.
Een fijne dag allemaal.Het is beter een licht te ontsteken, dan te klagen over de duisternis. - Geplaatst op donderdag 24 november 2011 08:46sydsulver
Maybe ik zal vandaag over je rekenvraagstuk gaan nadenken.......Het is beter een licht te ontsteken, dan te klagen over de duisternis. - Geplaatst op donderdag 24 november 2011 09:15tiety
Goedemorgen OMA's
Op de nuchtere maag al even naar Maybe haar rekenprobleem gekeken. De eerste hvelft klopt wel, maar dan begint het. Ik kom er niet uit
. Eerst maar eens koffie.
Fijne dagWie in strijd is met een ander, is niet in vrede met zichzelf. - Geplaatst op donderdag 24 november 2011 10:06tiety
Het is voor de verandering eens weer mooi weer. Dus trek ik maar wat minder mooi goed aan en ga de tuin in.Wie in strijd is met een ander, is niet in vrede met zichzelf. - Geplaatst op donderdag 24 november 2011 10:15jothea
goedemorgen lieve oma's,
ik weet het wel, ik ben slim en blont,
maar ik zeg het lekker niet
ze heeft er een ijsje voor gekocht
shit....heb ik het toch getypt
het blijft leuk.....werken in de WW, vroegahhh zou je meteen de opspoorpolitie aan je deur krijgen want dan ben je een crimineel, toch hahahahahahah syd werkt in de WW. ik ga ook aan de slag, erg druk, etalage e.d. .....wel leuk.
fijne dag allemaal en tot vanavond.
Mr. P. kookt bij mij....zuurkool.
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijothea wijzigde dit bericht op 24-11-2011 10:16 met 3%een vriendelijk woord kost niets en doet meer dan het duurste geschenk. - Geplaatst op donderdag 24 november 2011 11:10ashera
Hoi Oma's hier is de zon ook, dus de wereld ziet er weer beter uit...
Tiety het is wel nat in de tuin...
Of valt het mee...
Jo...lekker verwent gaat worden vanavond..
Ik ben benieuwd naar de oplossing v/h raadsel..
Fijne dag allemaal..Buurmans gras is altijd groener. - Geplaatst op donderdag 24 november 2011 11:55Mevr T

Heb oppasdag.MISSCHIEN IS DEZE AARDE WEL DE HEL VAN EEN ANDERE PLANEET - Geplaatst op donderdag 24 november 2011 13:39maybe4
goedemiddag allemaal,
het is prachtig weer vandaag en helemaal niet koud , k ben blij dat ik weer terug ben pfff leuk is anders ....
ik mis Rina ???
dat raadsel gek word ik ervan , de ene keer denk ik de oplossing te weten maar dan denk ik verder en dan klopt het weer niet ., dus als jullie het weten laat maar horen .,
Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op donderdag 24 november 2011 15:18tiety
Maybe, hoe bedoel je. Weet jij de oplossing ook niet?
Ik vind het hier nog erg koud, al is het 10 graden. De zon is weer helemaal weg en een koude wind. Ik ga niet weer naar buiten. Heb het gehad.
Ashera, het gras is wel nat van al die mist. Maar de grond is dat niet, werkt wel lekker. Het heeft nu zo'n 2 maanden niet geregend.
Heel wat rustiger hier dan gisteren en ook heel wat braver.
Wie in strijd is met een ander, is niet in vrede met zichzelf. - Geplaatst op donderdag 24 november 2011 16:29biene
Tjonge tjonge wat een dag .
HET IS GELUKT . wij zitten op de laatste vlucht . Het was totaal overboekt en manlief zat de hele middag aan de pc . Nu hebben wij onze instapkaart in huis . He he .
Ik hoop dat de gehele reis nu goed verloopt . Ik zal blij zijn als het morgen avond is en ik hoop dat de verwarming thuis aan staat .
Ik wens Rina veel sterkte en jullie wens ik een gezellige avond .
Tot morgen .Wie niet gelukkig is waar hij is , zal het ook niet zijn waarheen hij gaat . - Geplaatst op donderdag 24 november 2011 17:14Rina2
Lieve Omadinnen,
Even een up-date van mij, dank May dat je even op 50+ hebt gekeken en hier iedereen hebt ingelicht. Mijn moeder is er nog steeds (tot grote verwondering van iedereen). Vanaf 11.00 uur is de medicatie gestopt en krijgt ze steeds iets meer morfine om zo rustig deze wereld te kunnen verlaten. Ze is er klaar voor dus wij ook..
De musical gaat er gewoon om door, gisteravond had ik op 3 bladzijden na het lichtplan af dus dat was mazzel.
Vanavond gaan we de generale spelen en dan slapen.
Gelukkig heb ik vanmiddag nog een paar uurtjes getukt.
Als het nog nodig is gaan zussie en ik morgen om 6.00 uur de nachtploeg weer aflossen...
Ik weet dat jullie er in gedachten bij zijn en dat geeft toch een soort van rust..Lieve groet, Rina - Geplaatst op donderdag 24 november 2011 18:14maybe4
graag gedaan Rina ik maakte me al zorgen , en terecht ., heel veel sterkte !
Biene ,goede vlucht en tot gauw .
Tiety nee ik weet het antwoord ook niet
Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op donderdag 24 november 2011 18:52choupette
veel sterkte rina ,,
we zijn terug van auchan ,,speelgoed binnen yeschoupette wijzigde dit bericht op 25-11-2011 10:02 met 68%je ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur - Geplaatst op donderdag 24 november 2011 19:21harryindewarry
Zo ik ben er weer.
veel sterkte rina toegewenst.. fijn dat je er zo over kunt schrijven . en denken.. als ze er zelf klaar voor is.. is het oke.. toch.?
Heb'n leuke dag gehad met kl.zoon. we waren naar 'n klooster geweest.
[de Bardel] even voor trees.... en op de terugweg vroeg hij . gaan we nu ook nog naar de grote kerk in de stad? ik dacht al van waar die grote interesse. enneeee hebben ze daar ook kaarsjes die ik mag aansteken. dus daar ging het om.. tot later .
De wereld is een gekkenhuis en hier is het hoofdkantoor - Geplaatst op donderdag 24 november 2011 19:28harryindewarry
Kijk maar goed uit choupette. als iets te mooi lijkt om waar te zijn . is het meestal ook niet waar..De wereld is een gekkenhuis en hier is het hoofdkantoor - Geplaatst op donderdag 24 november 2011 19:30maybe4
je krijgt nooit iets gratis , er zit altijd wel wat achter , een addertje onder het grasHerinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op donderdag 24 november 2011 20:01Mevr T
Dat is weer zo`n o ja raadsel Maybe. Hoe meer je er aan denkt des te ingewikkelder word het. Ik heb de oplossing ook niet.
Lieve Rina, ik wens je kracht.
Hé hé Biene, eindelijk gelukt. Goede vlucht.
Choup, pas op voor dat soort zaken.
Stond je praktisch bij mij voor de deur Har!MISSCHIEN IS DEZE AARDE WEL DE HEL VAN EEN ANDERE PLANEET - Geplaatst op donderdag 24 november 2011 20:09OMI64
Hoi oma's
Rina heel veel sterkte en kracht wensen wij je ook namens manlief.
Maybe ik heb mij nog niet aan het raadsel gewaagd en begin er ook niet aan.
Tiety hier was het ook heerlijk weer vandaag de zon ging wel vanmiddag weg maar ben toen niet meer buiten geweest.
Syd was het druk in de ww winkel misschien al veel mensen kado's kopen.
Jo en in jouw winkeltje worden er al sint inkopen gedaan Lekker zuurkool eten vanavond en helemaal fijn dat je zo kunt aanschuiven.
Bienne een goed vlucht morgen en wel thuis.
Har kaarsjes aansteken ik vind het appart dat hij dat leuk vindt. Wat voor een klooster was het.???
Trees ook opgepast vandaag. Ik ook de kleine knapte aardig op en we zijn toch even boodschapjes wezzen doen waren we gelijk buiten.Vanmiddag heeft die nog 1 1/2 uur geslapen en het ging steeds beter met hem.
Wij hebben met zijn allen bietjes met kibbeling gegeten op bestelling van dochter en schoonzoon. Nu is de rust weder gekeerd.
Morgenochtend eerst schilderen dus oma's tot morgen middag.Ouders leren kinderen spreken, kinderen leren ouders zwijgen. - Geplaatst op donderdag 24 november 2011 20:16ashera
Rina heel veel sterkte van mij....Buurmans gras is altijd groener. - Geplaatst op donderdag 24 november 2011 20:17maybe4
gratis
alleen 4,95 verzendkosten , is het proberen waard , toch ?
http://www.probeernagellak.nl/?rfid=13Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag
Dit onderwerp heeft 3005 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 22-01-2012 20:43. Dit onderwerp is gesloten!
Oma's (13)