Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Gezondheid & Psychologie
  4. Heel de dag op bed, wie vertelt er iets gezelligs? (7)

Dit onderwerp heeft 3002 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 28-02-2012 19:14. Dit onderwerp is gesloten!

Heel de dag op bed, wie vertelt er iets gezelligs? (7)

Ga naar een onderdeel
  1. kirsten2
    Afbeelding van kirsten2

Goedemorgen uurtje sport weer achter de rug, een bakkie koffie op. ga nu even lekker douchen.
    tot laters

2. poltol
    Afbeelding van poltol

Goede Dinsdagmorgen Lieve Dames.

Als ik het zo bekijk, mag ik straks wel eerst het begin stukje lezen, om te kijken of er nog wat gewijzigd moet worden, nog ruim 20 te gaan.
    Vannacht dus een waardeloze nacht gehad. Al vroeg in de nacht, moest Pol mij wakker maken, lag zo te dromen en te roepen. Was ik net weer in slaap, beginnen ze met messen in mijn benen te steken, deed zo’n pijn, dat ik haast los kwam van het bed van narigheid en dat zowat iedere minuut, toen het eindelijk wat afzakte begonnen de voeten weer te branden. Puntje bij paaltje viel ik om 7.15 uur weer in slaap en was dus net weg gedommeld toen we er uit moesten.
    Voel me nu dus lekker brak.
    Het weer heeft zich ook aan gepast, grijs en somber. Pol is druk met het huishouden……, slaapkamer en badkamer vandaag en de boodschappen. Dan nog het vlees in dobbelsteentjes snijden voor de stamppot vanavond, kan er ook weer een maaltje naar de buuf.
    Gisteravond liep het ook al voor geen meter. Weet dat me niets wordt kwalijk genomen, maar voor me toch heel ongelukkig met de hele situatie.
    Hoorden gister van zuslief, dat van ene tante [die ook in een verpleeghuis zit] de dochters ook niet konden komen, want van ene was de schoonmoeder overleden en daar is de uitvaart ook een donderdag.
    Ozzy melde me nog, dat het vuur onder controle was, een paar wijngaarden en bossen en wat huizen in vlammen op gegaan, maar geen personen gewond of zo.

Sannelotte, hoop, dat je alles goed door hebt kunnen praten en wie weet, doen ze het wel, dat bultje meteen mee nemen, heel veel sterkte lieverd.

Rommeltje, ja, het valt niet mee het rustig te houden, er komt veel over je heen en dan alle extra telefoontjes en bezoekjes. Heb nu wel met Pol extra nog eens afgesproken, dat hij mij niet meer de telefoon geeft, hadden we al afgesproken, maar ja dan doet hij het toch en krijg ik ook weer te horen, dat ik het niet kan maken, van Jan te eisen dat hij thuis blijft, terwijl het gewoon zijn eigen keuze is [hoop ik dus]
    Heb je niet horen roepen, het is mistig in mijn kop, dus merk erg weinig.
    Over dat songfestival……, de jury had ook al commentaar op de kleding, vond het ook drie keer niets, maar de laatste keer mijn ogen dicht gedaan en ja, dan geef ik het wel een kans, is weer eens heel iets anders.

Ase, als iemand snapt hoe ik me voel, ben jij het wel. Jij hebt al zoveel mee gemaakt.
    Donderdag begint de webcam van Beleef de Lente weer als alles goed gaat. Kijk er al naar uit.

Essetut, fijn, dat het tot op heden mee valt, maar prijs de kaakchirurg pas over een week of zo, de ellende kan ook nog in de staart zitten.
    Moet je wel een plaatje of stift, zit het voor in je mond, als het achterin zit, zou ik niets laten doen, dan zie je het toch niet en geeft de rest wat ruimte.
    Beterschap met Lisa en ook met dochter, hoop, dat alles goed blijft gaan. Jullie zijn ook wel de familie knudde hoor.

Choupette, hoop, dat het met Flo toch allemaal nog ten goede keert, wat een zorgen toch allemaal.
    Moet nog naar je foto’s op F kijken, komt later wel.
    Sterkte met alles.

Emma, mooi geregeld nu dus voor het schoolrijden.
    Wie stond er nu aan de deur gisteravond????? Ik doe ook niet open hoor, heb ook een ruitje in de deur en ze bekijken het maar, is hier schering en inslag met kwaadwillende in de regio.

Kirsten NL, hoop, dat die huurwoning [als ik het goed begrijp is het een flat/appartement], door gaat voor je zoon, is een mooie opstap. Alles even sober houden en proberen flink te sparen voor als hij kan kopen. Ben benieuwd hoe je uitpakt met stoma zoon.
    Lukt het met jezelf ook een beetje????
    Sterkte met alles.

Kabouter, lieverd je loopt achter!!!!!!
    Is die kaart voor Twan ooit nog aan gekomen?????

Lieverds ik stop, is toch weer meer geworden dan gepland.
    Iedereen beterschap en sterkte.
    LIEFS

de wereld is groter dan mijn bed

3. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

Lieve Tolletje

Wat een rot nacht heb jij gehad.
    Hoop dat je vanmiddag heel goed kunt slapen.

GRRRRRRRRRRRRRRRRR kan niet meer typen moet steeds verbeteren.

Ik ga rusten ben erg moe maar als ik vanmiddag meer puf heb dan kom ik nog een keer alles lezen en reageren .

4. emma280
    Afbeelding van emma280

Goedemorgen,

Tjonge TOL dat was me dus wel een nacht...hoop dat je aankomende nacht beter slaapt! Sterkte...

Ik kan maar niet aan 't werk toe komen. Moet mezelf er vandaag echt toe zetten. Maar ja laat ik toch maar een sopje maken en gaan beginnen. Vanmiddag wil ik namelijk ook nog even de stad in.

LIEFS en een fijne dag verder!

5. essetut
    Afbeelding van essetut

Tolletje, laat Jan maar lekker zelf de telefoontjes beantwoorden, en laat je niet door anderen een schuldgevoel aanpraten! Jullie hebben het samen de beslissing genomen! Tuurlijk als de situatie anders was geweest was die anders uitgevallen, dat spreekt haast voor zich, maar hij is bewust genomen en niet zonder reden! Laat iedereen toch kletsen! Meisje het zal nog best een poos duren voor je hier weer een beetje mee om kan gaan en je er wat luchtiger over kan denken, ik weet er alles van. Tuurlijk gaat het nu na 18 weken veel beter, alleen het feit al dat ik dit niet op hoefde te zoeken spreekt al voor zich, maar denk nog iedere dag wel even aan schoonmoeder of de laatste periode die we met haar hebben doorgebracht! Al is het alleen al dat ik haar trouwring draag, of beter die van schoonvader, manlief heeft die van zijn moeder om met de naam van zijn vader erin gegraveerd! Ook zet ik iedere dag koffie in haar kleine Melita apparaatje, zijn kleine dingetjes maar ze hebben waarde! Maar vor jullie nu, nog zo pril, overheerst het verdriet en kanje nog niet met een glimlach terug denken aan de mooie dingen die jullie mee gemaakt hebben , maar dat komt wel weer, alles op zijn tijd en nu is de tijd van rouw en verdriet en die moet je door, ook dat is goed, alleen is het zo jammer dat jij er gelijk lichamelijk zo'n opdonder van krijgt, dat krijgt iedereen wel maar jij kan dat er eigenlijk niet meer bij hebben. Vandaar is het een hele goede keuze van jullie geweest om zoveel mogelijk rust in de tent te houden. En dat zegt helemaal niets over de mate van verdriet bij jullie....of misschien toch wel, en is die nog veel groter juist omdat jullie deze beslissing hebben moeten nemen!
    Lieverd jullie toppertjes, vergeet dat niet, laat iedereen die anders denkt maar lekker kletsen!

Pffff zo dát moest er even uit,zijn ze nou helemaal om kritiek op jullie keuze te hebben!!! :stoom:

:love: liefs esstut

6. ase
    Afbeelding van ase

Goeie morgen Tolleke wat een nacht voor jullie, nu te moe en te onrustig, er spookt natuurlijk vanalles door je hoofd, en als Pol beslist heeft bij jou te blijven heeft niemand daar iets over te zeggen, jullie hebben elkaar nodig, ik neem mijn petje af voor jullie en voor Pol zeker hij zet jou op de eerste plaats zo goed en lief, lieverds laat iedereen kletsen al is dat nog zo moeilijk, ik hoop dat je vanmiddag goed slaapt , ik hou je in gedachten . Het is zoals Essetut zegt de lieve dierbare herinneringen komen over een paar weken/maanden en dan kijk je met een glimlach terug op wat geweest is, alleen heb je daar nu nog niets aan.sterkte
    Essentut beterschap voor Lisa zo zielig als de kleintjes ziek zijn lekker verwennen.
    Rommeltje zoveel last van je handen en hoofd dat je niet goed kunt typen dan maar heel kleine berichtjes.
    Sannelotte sterkte meis.
    Emma toch met sopje in de weer, een dagje rust mag ook wel.
    Grijs weer maar toch allemaal een fijne dag.

Zeg niet altijd wat je weet Weet wel altijd wat je zegt.

7. kirsten2
    Afbeelding van kirsten2

Tol hoop at je dan toch vanmiddag even wat kan slapen, je bent de laatste dagen zo met jullie Mams e.d bezig logisch dat dat s,nachts eruit komt, en nee het weer werkt ook niet echt mee. en sluit me bij de laatste woorden van Essetut aan.

heb voor de rest niet veel te melden, sporten ging goed behoorlijk gezweten, teken da tik het goed heb gedaan ha-ha.

Kirstennl goed van je zoon dat hij voor een huurhuisje heeft gekozen.

Nog gefeliciteerd met het behaalde cijfer voor je dochter.

Jongste zoon moest vandaag voor een sollicitatiegesprek naar Rotterdam ben heel benieuwd hoe het gaat.

Rommeltje hoe is het met de handjes al wat beter nu?

8. kirstennl
    Afbeelding van kirstennl

Hallo allemaal.....

Weer terug uit Rotterdam. Goed nieuws voor stomazoon. De waardes van zijn bloed gaan langzaam maar zeker omhoog. In het begin was het 4.5 maar nu staat hij op 9.3 en het moet gemiddeld 13 worden. De medicatie is weer iets verhoogd, maar volgens de arts komt het helemaal goed en is het zeker niet nodig om daardoor gedeeltelijk arbeidsongeschikt te worden. Zoon helemaal blij natuurlijk. Hij voelt zich ook iets opknappen. Allen nog heel erg moe. Maar logisch hij heeft ook niet veel gedaan het laatste jaar.

Dochter heeft ook nieuws uit het ziekenhuis. Inderdaad een cycte. Die zit tegen haar eierstok aan de duwen. En in de eierstok zit een halve slag. Over 2 weken moet ze terug komen, dan krijgt ze weer een echo. Wanneer dat ding aan het verschrompelen is doen ze er niets aan, en ander doen ze een kleine ingreep om hem weg te halen en moet ze een nachtje in het ziekenhuis blijven. Niet echt heel goed bericht, maar het is ook niet ernstig.

Het was redelijk rustig op de weg, we waren in ieder geval weer snel heen en weer. Toch wel lekker dat ik daar niet meer woon. Het is toch wel heel erg vol met gebouwen daar.

TOLLETJE, laat je verstand spreken!!! Je doet nu wat het beste voor jullie is. Ik denk niet dat je schoonmoeder er anders over gedacht zou hebben. Geen ijzer met handen breken. Het is niet belangrijk of je wel of niet bij de begrafenis aanwezig zal zijn. Als je hart er maar bij is. Klinkt misschien hard wat ik nu zeg, maar voor je schoonmoeder hoef je het niet te doen, die weet veel te goed wat je allemaal mee hebt gemaakt en wat je mankeert. En voor die mensen die er wel zijn...... wanneer ze er geen begrip voor kunnen opbrengen dat je niet kunt komen, zijn ze het niet waard om erover in te zitten. Je gezondheid gaat voor alles. Daar moet je je nu druk om maken. Maar toch heel veel sterkte met het verwerken van alles, zal heel moeilijk zijn.

Ik ga snel weer aan de slag. Voorbereiden voor de condoleance morgen en vanavond ook nog een paar reserveringen. Tot later

Niemand veroordelen en over niemand oordelen.

9. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

Heb weer bij gelezen.
    Ben nog steeds erg moe dus ik hou me lekker rustig vandaag.
    Het is hier erg miezerig weer en zo grijs, niet veel aan.
    Meneer Rommel is heel erg lief en bezorgd en wil steeds alles voor me doen.
    Zo lief !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik kom wel weer een keertje lezen.

Liefs

10. Marigene
    Afbeelding van Marigene

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/n/nijntje/30.gif

HALLO ALLEMAAL
    Ik ben Eva , en oma zegt welke in in moet duwen, nu mag ik zelf...
    utttyttytryryryrrrryrryryyrryryrryryrryryy443a3343a343˜MMMMMMMMMM
    08800080800000080808000080808000080000088008800080-0808

Oost west thuis best!

11. Marigene
    Afbeelding van Marigene

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/n/nijntje/48.gif

EVA WILDE NOG EEN NIJNTJE OP DE MAAN, haha en ondertussen gauw hoofdletters in getypt, tot later , liefs van ons

Oost west thuis best!

12. mariaw
    Afbeelding van mariaw

Hoi hoi
    Wat een zorgen en wat en verdriet toch allemaal.
    Mijn moeder had t ook hoor toen ze net in bed lag met dr gebroken been was er een tante overleden. Van haar dus, een oud tante van mij. Kon ze ook niet heen en daar baalde ze van.
    Ik heb aangeboden te gaan maar toen het die dag zelf was was hetd e dag van de operatien van mijn moeder en hadden we echt andere dingen aan t hoofd.
    at kan je gewoon uitleggen en dan is er begrip.
    Mensen die daar geen begrip voor hebben die hebben pecht....toch?

Ik ben vanmiddag en morgenmiddag vrij.
    Ben mijn administratie aan het doen, naast schoonmaken een andere hobby van me hahahahahaha
    Nee hoor, alleen nog opruimen en dan ben ik klaar.

Dan gaan vriend en ik even bij mijn moeder langs en verder relaxt thuis. Had gehoopt op beter weer zodat ik nog even in de tuin kon werken maar dat zie ik er vooralsnog niet van komen.

Marigene; ik zie de fotoos van Eva vanavond wel weer op fb ?

k ga verder.........

13. kabouter
    Afbeelding van kabouter

Sorry tol en pol....

Sterkte samen hoor, hopelijk nu wel even goed slapen....ik ga ook even op de bank.

En de kaart hebben we nog niet
    :?

Doei

14. sannelotte2
    Afbeelding van sannelotte2

Hallo,

Zo nog even een dweil door het huis trekken, en dan ben ik er klaar voor , om een paar nachtjes in het ziekenhuis te logeren. Ik ben er nu wel rustig onder. Vanmorgen even in ziekenhuis geweest en vanavond nog even lekker eten, alhoewel ik heb heel geen honger.

Hallo Eva, wat kan jij al schrijven, ik zal ook een mooi plaatje voor jou uitzoeken, want ik ben ook dol op plaatjes.http://www.animaatjes.nl/plaatjes/n/nijntje/7.gif

Tol, en pol,
    Wees maar trots op jullie zelf, jullie doen het zo fijn , zo lief samen. :duim: :duim:

sannelotte2 wijzigde dit bericht op 28-02-2012 14:31 met 0%

15. choupette
    Afbeelding van choupette

goede namiddag allemaal
    hier ook grijs en koud ,,
    rommeltje ,,hou je maar rustig dan ,,nog een geluk dat je ventje ,je helpt
    kirstennl ,,fijn dat het beter gaat met je zoon ,,goed nieuws brengt wonderen en moraal goed ,,geen gord nieuws voor je dochter ,,maar het had ernstiger kunnen zijn ,,sterkte
    tolletje ,,dat is nu eens onbegrijpelijk dat sommige mensen niet kan begrijpen hoeveel moeite dat jullie kosten ,,mensen toch ,,al zolang dat alles o.k is bij hun ,,ze kijken niet naar een ander

je ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur

16. sannelotte2

Choupette, is Flo al weer thuis?

17. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

CHOUPETTE
    Mijn man vindt het heel normaal om mij te helpen.
    Hij is net terug van onze volkstuin daar is hij lekker bezig geweest in de buitenlucht.

SANNELOTTE
    Ik denk morgen heel de dag aan je

Liefs

18. choupette
    Afbeelding van choupette

sannelotte ,neen ,anders ging zoon bellen ,,normaal morgen ,,maar donderdag nog een onderzoek ,,ik mag maar bellen rond 7 uur vanavond ,sterkte voor morgen

je ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur

19. sannelotte2

Help ik heb een make up vlek in mijn nieuwe broek.
    Al twee keer gewassen, en het zit er nog, tips?

20. mariaw
    Afbeelding van mariaw

quote:
    sannelotte2 schreef op 28 februari 2012 @ 17:00:
    Help ik heb een make up vlek in mijn nieuwe broek.
    Al twee keer gewassen, en het zit er nog, tips?
    Biotex??

21. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

SANNELOTTE
    Maak de vlek vochtig met wat water en smeer dan goed in met afwasmiddel waar citroen in zit.
    Even in laten trekken en dan gewoon wassen in de wasmachine.

Deze tip is afkomstig uit dekselse dames !!!!!!!

22. poltol
    Afbeelding van poltol

Sannelotte, hoe laat sta jij op de rol morgen?????
    Heel veel sterkte, denken aan je!!!!!!

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/s/sterkte/animaatjes-sterkte-83320.gif

23. poltol
    Afbeelding van poltol

EN DIT IS HEM DAN WEER 3000 , STRAKS EEN NIEUW DEEL AAN MAKEN.
    DANK JULLIE WEL

24. poltol
    Afbeelding van poltol

DAMES, IK HEB EEN NIEUW DEEL AANGEMAAKT.
    HIER NIET MEER PLAATSEN!!!!!!!!!!!

ModLibelle wijzigde dit bericht op 28-02-2012 19:43 met 31%: Link toegevoegd

25. sannelotte2

Hoe kom ik daar

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x