- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3002 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 94 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 28-02-2012 19:14. Dit onderwerp is gesloten!
Heel de dag op bed, wie vertelt er iets gezelligs? (7)
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 13:14sannelotte2
En Choupette was het moeilijk om alsnog snel een naam te verzinnen, ha zie het al voor mij, om alsnog heel snel een jongensnaam te bedenken. Maar hoe kon hij er nou zo van overtuigd zijn dat het een meisje was, was dat omdat hij dit heel graag wou?
Nou die elfstedentocht. Zal er denk ik wel komen, nou woon ik eens ergens dicht bij, ha wie komt er bij ons logeren?
Het kriebelt wel om ook de schaatsen onder te binden, maar als ik op de grond lig kom ik niet weer omhoog. En ik denk dat dat wel al in de eerste seconden gebeurt.
Tolletje, lekker kalm aan doen, ja doe je al , maar ook geen koekjesdeeg enzo maken. Maar misschien eens even een paar daagjes helemaal rust. Wat een vogels zullen er nu bij jullie zijn.
Want hun hebben het nu vast wel moeilijk. En zullen ze gelukkig wel weten dat er bij jullie genoeg te halen is.
Komen er nu ook meer eekhoorns?
Morgen moet ik weer opnieuw naar de chirurg, al is mijn gal nu weer rustig, ik denk dat ik mij zo niet laat operen. Maar zal met hem overleggen wat het beste is, het is wel gek hoor mijn zoon is een van de beste vrienden van die chirurg. Gek idee dat die man dan in mij gaat snijden.
Essetut, wat voor medicatie heb jij voor je hoge bloeddruk, die heb jij toch wel?
Zoon heeft gisteren tentamen gemaakt, hij is er onzeker over of hij hem gehaald heeft. O ik hoop het toch zo, hij moet dit jaar toch echt zijn studie afronden, mij wordt 28 jaar, en is er nu wel klaar mee.
Wil graag gaan werken. Hij heeft wel een baan , maar niet op zijn vakgebied, en ja zijn vriendin is echt toe aan kindjes. En daarbij weet ze dat ze niet gewoon zwanger zal kunnen worden, en als ze ouder wordt dan zal het steeds moeilijker gaan. Maar zoon wil eerst settelen.
Ja hier in moeten ze Zelf hun weg vinden. Maar ik kan zo piekeren.
Ik ben echt wat mijn kinderen aangaat een piekerkont.
Schoonzoon gaat zich wat beter voelen, het gaat langzaam , maar er zit voortgang in.
Nou een heel verhaal, moi moi - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 14:12choupette
sannelotte ,,ja ,hij wou/zou een meisje krijgen ,maar de natuur heeft anders beslist ,,en hij heeft ook zijn naam gevonden ,,,ik had al een lijstje en na de 3de dag kwam de verpleegster die zei ,,heb je nu al een naam ,want hij moet toch ingeschreven zijn in de burgelijke stand ,,ja ,,papy kwam ,,en had er een gevonden die mooi klonk ,,zo werd het dus ,eric ,,en zijn broer dominique ,,die heeft hij ook trouwens gekozen ,,tipise franse namen
een vrouw heeft wel haar biologise klok die draait ,,een man heeft dat niet ,,en ik ben ook een piekerkont ,,wat de kinderen betreft ,,,dus je bent niet alleen ,,,sterkte voor morgenje ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 15:38essetut
Hoi ben weer thuis en heb al mijn kiezen og!!!! Het was te druk om mijn kies er even tussen door te doen, zijn meiden, zoals hij dat zei: Zouden niet blij met hem zijn, want ze hadden ook al geen etenspauze gehad! Tja als het niet kan kan het niet, kon het allicht proberen, Gelukkig is het gebitje gered, hij heeft hem van binnen afgeslepen en nu past hij weer! Maar niet meer in het warme water met steradent zetten dus!
Moet de 27e terug om mijn kies te trekken.
Getsie Tol, wat een vervelende nacht weer, vond toch nog dat je een behoorlijk stuk geschreven had hoor! Doe je wel goed rustig aan!
Emma gefeliciteerd, gelukkig alles in orde! En toch nu al gekeken wat het word! Hahahahaha, ik dacht wel dat die envelop niet lang dicht zou blijven! En we hadden dus óók gelijk dat je gelijk hééll zoonliefs kamer zou aanpakken!!!! Hahahahah Ja we zijn dan wel een stel oude dames in jou ogen......., maar wèl met véél ervaring, dat zie je maar!
Kabouter, jij kan je lol dus op, ook Rosa aan het lopen! Leuk hoor!
Sannelotte ik heb Diovan/Valsartan ik had 80 mg maar dat is twee maanden geleden vanwege de hoogte vande bloeddruk opgehoogd naar 160 mg. Meestal geven ze je een lage dosis van iets anders erbij, maar dat mag ik niet hebben ivm andere medicatie. Maar kennelijk is dit nog niet genoeg??????? IKk snap er niets van! Moet vrijdag weer een kastje ophalen maar moet dan 5 dagen 5 x per dag een meting doen. Ik zat ook nog te denken dat het misschien met het snurken te maken kon hebben, ik heb natuurlijk 4 nachten zonder gebitje geslapen en met mijn apneu heb je dan ook kans op hoge bloeddruk. Ik hoop maar dat dát de oorzaak is, want dan moet het nu goedkomen!
Rommeltje mooi he het schaatsen, heb de dames vanmorgen gevolgd bij mijn moeder op haar nieuwe TV!!!!! Hahahahah ze is zo trots!
Marigene ben ook benieuwd hoe het met je arm verder gaat, lijkt me en raar gevoel dat je beschrijft.
Nou ik kruip nog even onder de plaid op de bank, even tukkie doen want merk wel dat ik weer minder uitgerust ben van de nachten zonder gebitje in, wat wen je daar snel aan dat je daar geen last meer van hebt!
Lieve groetjes essetut - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 15:46Marigene
Hallo allemaal,
Hier is oma kruk ook even....
Mijn arm is zo lam als wat,en flink spierpijn verder valt het allemaal mee hoor.
Ik zit even op de bank,heb de vloertjes gedweild dus alles moet drogen,alles zat vol witte zout/ pekel vlekken,wat een zooi zeg.
Ik heb laarzen aan met een dik profiel dus steeds als ik buiten ben geweest is alles nat en daarna dus wit.
Verder heb ik vandaag de gangkast schoongemaakt en en opgeruimd,dat moet ook wel eens gebeuren,weer een hoop zooi weggegooid en limonadeflessen leeg gespoeld.
Wij drinken zelf helemaal geen frisdranken dus moet steeds alles weg kieperen,cola koop ik voortaan in blikjes,maar ja zelfs dat hebben we alleen met verjaardagen ( soms) nodig
Sapjes verdwijnen ook steeds in de gootsteen,pppffttt
Bier het zelfde wordt ook alleen heel soms op verjaardagen gedronken heb al heel wat van die vieze drank weg gespoeld.
Tolletje goed dat je stukje nou eens wat korter was,maar toch nog een behoorlijk stuk....
Emma wat grappig dat jullie je toch niet meer konden beheersen en hebben gekeken,nou we wachten af........
Kabouter ik heb geen foto meer van je kunnen vinden,meestal komt het dan sterker in me op,en ik twijfel nog even ,in eerste instantie denk ik dat jullie een meisje krijgen maar iets in mijn achterhoofd zegt dat het niet klopt,dus ik houd nog even een slag om de arm tot je wat verder op weg bent haha en garantie geef ik ook niet.....
Emma ken ik niet van zien ,wel ooit lang geleden een foto gezien,maar dat maakt het mij moeilijker,ik zou nu zeggen ,een jongen.
Maar misschien als ik haar zou zien ,zou ik zeggen ,nee het klopt niet,dus ik ben toch wel erg benieuwd.
Ik had de trimbeurt voor Tommy morgen afgezegd,bel ik op voor een nieuwe afspraak,volgende week vrijdagmorgen 8 uur smorgens pppffttt dat vind ik eigenlijk veel te vroeg,maar goed anders werd het maart en ook 8 uur ,ja daar schiet ik dan ook niks mee op
Sannelotte gek idee inderdaad,zo hadden wij vroeger een huisarts die bevriend was met mijn oudste broer,ik vond het in eerste instantie niks,maar ja ik was nog een kind en had niet veel te,zeggen haha later deed hij zelfs de bevalling van tweede dochter,bij oudste zou hij het ook doen maar dat werd een medische indicatie voor het ziekenhuis dus een gyneacoloog .
Choupette toen mijn nichtje ,dochter van mijn zus beviel had ze ook nog geen naam,dat duurde ook nog 3 dagen ,werd hij Marcus' genoemd,ik vind het geen mooie naam,maak er dan Marc van zou ik denken,maar goed....smaken verschillen gelukkig.......
Maar goed een van haar dochters heeft een nog gekkere naam haha
En hier in de buurt is een Pereloortje geboren ahum.........
Zielig kind!
Nou Sannelotte ik ben benieuwd of die elfstedentocht er komt,hier is het niet koud nu en de sneeuw op straat smelt ,toch is het wel onder nul,maar ik heb het gevoel dat het gaat dooien.....
Essetut is je bloeddruk al wat gezakt en hoe was het bij de kaak chirurg krijg je je gebitje vergoed,dat snurk ding bedoel ik?
Sannelotte ik hoop dat je zoon geslaagd is!
Ja wel kindjes geen kindjes,ze moeten het zelf uitmaken,gelukkig maar.....
Nou mijn vloertje is wel droog nu ,ga even alles terug op zijn plaats zetten,ik wens jullie een fijne dag verder en een dikke knuffel voor Tol,hoop dat je je gauw wat beter gaat voelen
Marigene wijzigde dit bericht op 08-02-2012 15:51 met 0%Oost west thuis best! - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 16:21sannelotte2
Essetut, ha heerlijk vanavond weer lekker bij je man onder de dekens ,wat een uitkomst zo,n gebitje, en wat een geluk dat hij weer gemaakt kon worden.
Marigene, nou jij hebt je arm nou niet bepaald even rust gegund, als dat vannacht maar goed gaat, want dan ga je het vaak voelen. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 17:09rommeldam
ESSENTUT
Ja ik heb zitten genieten van al dat schaatsen vandaag.
Fijn dat je bitje weer in orde is.
MARIGENE
Wat ben jij ijverig geweest.
Ik drink ook geen frisdrank, bier of andere spul met alcohol erin.
Mijn man drinkt soms in de zomer sinas light.
tot later of tot morgen. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 17:32ase
Goeie avond, die rotreclame telkens bij het opstarten hier.
Tolleke dat is een slechte nacht en dag voor je geweest, ik heb nog wel aan je liggen denken midden in de nacht of je ook wakker zou zijn, ja dus, ik heb nog wel goed geslapen daarna maar voor jou was het heel naar, doe een paar dagen extra rustig met een klein stukje voor ons en verder alleen lezen en geen mail of zo iets allemaal te vermoeiend, moeilijk voor je. sterkte lieverd.
Rommeltje je kon heel lang schaatsen kijken, ik heb alleen de laatste km gezien.
Marigene je bent heel hard gevallen er moet toch gevoel in arm zitten mag je niet mee blijven lopen als het niet beter wordt en toch heb je nog veel werk gedaan..
Essentut je kunt nu weer goed slapen nu je gebitje gemaakt is ben je nog op de bank in slaap gevallen even inhalen. Jammer dat je kies er nog niet uit is,moet je nog een keer terug.
Emma alles is goed met de baby heel fijn, en je kon niet wachten met kijken wat het is, leuk nu kun je alles op orde maken.
Kabouter Rose loopt nu ook moet je nog meer opletten wat ze gaat doen, heel mooi om te zien de eerste stapjes.
Het is al veel langer licht dat is fijn nu de zon schijnt, jammer voor de tocht dat het ijs nog niet dik genoeg is, op sommige plaatsen wel maar ze nemen denk geen risico en dat is het beste.
Ik had gisteren boodschappen gedaan en ben vandaag niet buiten geweest, voor een keer niet erg.
Fijne avond allemaal.Zeg niet altijd wat je weet Weet wel altijd wat je zegt. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 18:36poltol

Hallo Allemaal.
Daar ben ik dan even. Heb me helemaal suf geslapen vandaag. Vanmorgen ruim een uur en toen kwam de buuf nog even, toen eten en bed weer in. Pol ging naar de ANBO, had een muziekmiddag, meestal belt hij me dan wakker, maar dat vonden we nu griezelig, zei word wel uit mezelf wakker. Niet dus, stond ie in ene naast mijn bed om 5 uur, dus even bijkomen en eten en nu net weer terug in bed, moet nog veel lezen. Maar hou het denk ik verder voor gezien.
Allemaal een fijne avond en tot morgen.
LIEFSde wereld is groter dan mijn bed - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 20:03choupette
tolletje ,,,ik hoop voor je dat je vannacht beter zal slapen ,,,een kleine coecoe ,,is eigenlijk ook al veel voor jou ,,en het doet me /ons plezier je te lezen ,,bisous
marigen ,,ik zou ook eens gaan naar de h.a ,,je weet nooit ,,
kabouter ,,rose ,loopt ,dan mag jij dubbel uitkijken waar ze is ,,want die kleintjes zijn soms rap
rommeltje ;;jij heeft genoten van het schaatsen ,,ik zie graag kunstschaatsen ,,
wens allen een goede nacht bisous ,,,je ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 21:50kabouter
Jaja met Rosa heb ik echt 4 paar ogen nodig, klimt overal bovenop en zit het liefst op de tafel!!!!
Marigene ik denk ook meisje hoor, de zwangerschap is hetzelfde als bij Rosa, en mijn gevoel zegt dat ook....Emma krijgt een zoon
is mijn gevoel.......heb nu nog geen buikfoto hoor.
Heb nog gewoon mijn eigen kleding aan.
Vanavond heerlijk genaaid, jurkje voor Rosa, heeeeeeeeeeeel project! nu slapen
liefs - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 21:51sannelotte2
Zeg oma kruk, wat drinken jullie dan , alleen thee en koffie? - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 23:24Marigene
Haha oma kruk.......dat ben ik....
Ik lust alleen thee en warme melk/ chocomel en zondagsdrankje....
Ik lust geen koud drinken,zelfs water drink ik niet ijskoud
Mijn man drinkt ook thee,biologische yoghurtdrink,soms koffie,en wijn,liefst rood......
Ik heb net mijn warme melk op en ga nu mijn bed opzoeken morgen vroeg op,moet om 9 uur bij de loog zijn,en ga waarschijnlijk lopen dus kwart voor 9 weg
Voor jullie allemaal,welterusten ,maar vooral voor Tolletje!Oost west thuis best! - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 00:37ozzy

Goede morgen,.. van mij een groet!! lekker thuis aan het rommelen en kids weer op school. heel stilletjes nu thuis...ozzy wijzigde dit bericht op 09-02-2012 00:38 met 87% - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 00:42kirstennl
Hoi hoi,
Daar ben ik dan nog even.
Drukke avond gehad. Er kwamen een stuk of 12 indonesisiche mensen bij ons eten. Die doen in maart die middag bij ons organiseren. Was leuk dat ze er waren. En verder waren er nog een aantal andere tafeltjes. Aan één zat een directeur van een grote firma. Die zat cognac te drinken en nam dus samen met zijn vrouw de spareribs en kip van 5 euro. Daarna nog een paar bakken koffie. Ik heb even leuk met ze staan kletsen over politiek en de achteruitgang van Vlissingen. Toen ze moesten afrekenen kreeg ik 15 euro fooi omdat ze het zo gezellig vonden en omdat het eten zo lekker was. Ze hadden gehoord dat de zaak weer open was en kwamen het uitproberen. In april hebben we nu dus een bedrijffeest van deze mijnheer. Hij heeft meteen een datum vast gelegd voor 68 personen.
Gelukkig lijkt het weer wat minder koud te worden. Voor morgen geven ze hier zelfs kans op een klein beetje dooi af. Hoi hoi Schaatsen is heel leuk om naar te kijken maar wel op de TV!!.
Hopen dat de wasmachine het dan ook weer doet. Vandaag de was mee naar de zaak genomen. Die is dus wel weer schoon, maar ik doe hem toch liever lekker thuis. Ik loop me een breuk te slepen met al die kleding. Auto doet het dus ook nog niet. Ik maak me er niet meer druk om hoor. Zal wel weer allemaal goed komen als het gaat dooien.
MARIGENE, ik drink ook geen frisdrank. Heb wel een tijdje energiedrank gedronken, maar daar blijf ik nu ook weer vanaf. Drink wel graag thee. Maar ook elke dag een glaasje met een lekker likeurtje of zo. Ik drink eigenlijk maar heel weinig. Overdag 2 koppen thee en ;s avonds 1, verder eigenlijk niets. Warme melk drink alleen als ik me niet lekker voelt. En dan wel met anijs erin. Lukt het een beetje met je arm? Het moet toch wel een flinke smak zijn geweest. Hou het wel in de gaten. Ik heb na 6 jaar nog last van mijn schouder na een val.
SANNELOTTE, dat jij zo'n last heb van je bloeddruk met je apneu. Ik heb gek genoeg helemaal nergens last van. Mijn bloeddruk is zelf heel erg laag. Het enigste waar ik last van heb ik van heel erg oorsuizen. (zou dat komen door het geluid wat ik produceer tijdens het snurken?) en ik heb regelmatig hoofdpijn. Maar dat kan door van alles komen. Heb jij van nog meer dingen last? Ik ben ooit eens in een slaapcentrum bij Weesp geweest. Daar hebben ze alles toen uitgezocht. Maar met zo; n stofzuiger naast mijn bed viel echt niet te slapen. ik deed geen oog meer dicht en was 's morgens bekaf. Hopen voor je zoon dat hij erdoor is. Is hij daar tenminste klaar mee.
EMMA, echt lachen met jouw. Maar ik zou ook nieuwsgierig zijn hoor. Bij mij hebben ze nooit echo's gemaakt. Dus kon ik ook niet spieken. Wel heb ik gek genoeg altijd precies geweten of ik een jongen of meisje zou krijgen, en had dan nog gelijk ook. Maar nu ben ik toch ook nieuwsgierig naar wat jij gaat krijgen.
KABOUTER, leuk zo'n ondernemende tante. Daar kan je de hele dag dus achteraan lopen. Mijn dochter zat ook graag op de tafel, kon ze de boel denk ik goed overzien. Om het volgende kattekwaad uit te broeden. Knap hoor, dat je het geduld heb om een jurkje te maken. Daar zou ik helemaal gek van worden. Ik kan het wel maar heb er een hekel aan om al die naadjes netjes af te werken.
OZZY, bij jouw ook de rust weer gekeerd. Alle scholen weer begonnen? hoe is het weer bij jullie? Nog stees hoog zomer?
TOLLETJE, zag dat je keurige kleine stukjes aan het schrijven was. Nu proberen vol te houden. Als jij overdag zo lang slaapt kan je dan 's avonds ook nog makkelijk in slaap komen? Nee, niet antwoorden... hooguit met ja of nee.
Hoe is het met de sneeuw bij jullie? Is er nog veel? Hier lijkt het weg te smelten, gelukkig. (alleen met ja en nee antwoorden hoor!!)
KNUFFEL XXXX
Ik ga zo nog even haren wassen en even lezen in bed. Morgen weer een nieuwe dagkirstennl wijzigde dit bericht op 09-02-2012 00:44 met 1%Niemand veroordelen en over niemand oordelen. - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 08:53rommeldam
TOLLETJE
Hoe is de nacht gegaan?
Heb je kunnen slapen?
KIRSTENNL
Jij drinkt te weinig naar mijn idee.
Fijn dat je weer gasten hebt en boekingen, komt goed met je restaurant heb ik het idee.
MARIGENE
Drink jij warme melk zonder iets erin?
CHOUPETTE
Kunstschaatsen kijk ik bijna nooit.
Is wel mooi maar ik vind er geen spanning in zitten.
KABOUTER
Ik zie Rosa al zitten boven op de tafel.
De tweeling van mijn nichtje doet dat ook en vooral als hun zusje daar aan het puzzelen of tekenen is.
Die heeft alleen maar rust als de tweeling in bed ligt voor hun middag dutje en op de psz.
ESSENTUT
Heb je weer snurkloos kunnen slapen?
Ik ga wat doen
Tot later. - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 09:13kirsten2

Hoop ook dat Essetut weer niet te goed heeft geslapen daar komt vaak weer hoofdpijn uit voort pfff.
Zelf heb ik wel hoofdpijn, hoop dat het weer snel zakt pffff.
Rommeltje weer veel kijkplezier vandaag.
Kirstennl fijn dat je nu al boekingen krijgt, wij hebben sweet deal betaald maar niet gekregen, we hebben een mail gestuurd maar nog steeds niets gekregen.
dit was dus eenmalig helaas. - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 09:34poltol

Goede Donderdagmorgen Allemaal.
Hier alvast een vrolijk plaatje voor jullie.
Weer een nacht gehad met verhoogd hartritme, net even met de assistente van de HA gebeld, ze zou even informeren en me dan terug bellen.
Wens jullie een fijne dag.
Probeer nog wel een kort stukkie te schrijven.
LIEFSde wereld is groter dan mijn bed - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 09:34rommeldam
KIRSTEN2
Hoe komt het dat jij zo vaak hoofdpijn hebt?
Ik ga vanmiddag aan de wandel, pak me goed warm in.
Loop te weinig de laatste dagen.
Liefs - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 09:45rommeldam

- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 10:03essetut
Goedemorgen dames
Kirsten jij mag nooit voorspelingen meer doen!!!!! Iddd vanmorgen om 5 uur wakker met hoofdpijn, grrrrr, pil ingenomen en kom net mijn bed uit, is wel minder, maar ergens op de achtergrond it het nog wel. Heb aar een bakkie cafeïne genomen, drink ik normaal nooit, maar met lichte hoofdpijn wil dat nog wel eens helpen, duimen dus. Want er staat een héle grote overhemden was op me te wachten, gister gewassen en vannacht in de kamer gezet om te drogen. Hahahaha ruikt hier nu zo lekker. Ben twee dagen heerlijk thuis en geen enkele afspraak! Dus ik dacht ga ik een "lekker" strijken
Vannacht wel weer lekker in mijn eigen bedje geslapen, lepeltje lepeltje!!!!
goh dát had ik wel gemist hoor!
Gistermiddag ben ik nog even bij dochterlief langs geweest toen ik uit het ziekenhuis kwam, ze was met Lisa op het ijs met de slee, zo'n lief gezicht, allebei twee heerlijke rode wangen! Lisa had het dik naar haar zin, allemaal kindjes op het ijs, ze is zó graag buiten! Mar dochterlief was blij dat ik er was en ze naar binnen kon, vond het een beetje eng op het ijs het was zó glad, hebben lekker even een bakkie gedaan samen en papa zou vroeg thuis zijn en die zou nog een poos met Lisa gaan sleeën.
Getsie Tol wéér een rotnacht dus, tja wat moet ik er van zeggen, je doet er alles aan om rustig te blijven, ik kan me voorstellen dat het heel angstig is allemaal. Dikke knuffel meid. Even afwachten of je nog iets van de HA hoort, je weet maar nooit of hij ineens nog met een idee komt! Sterkte en een dikke kus van mij.
Ook voor jou Pol, een stevige pakkerd, want jij zal je ook wel heel veel zorgen om je meissie maken!
Kirsten.nl jij bent een mooietegen Tol, alleen maar met ja of nee antwoorden! Zie je haar stukje voor je
Kirsten: ja, nee, neee, ja, ja, nee!
Essetut: ja, nee, nee, ja, ja.
Marigene: Ja, ja, ja, nee, ja, nee, nee
enz........
Hahahahaha nou wedden dat je het niet meer begrijpt!!!!!!!!!
Kirsten2, sterkte met de hoofdpijn...ik leef met je mee.....en een beetje méér dan me lief is
Rommeltje, hoe is het met jou? Pijnspook een beetje de deur uit kunnen werken?
Kirsten.nl ík heb last van apneu hoor, ik geloof sannelotte niet, althans dat hoop ik toch voor haar!! Hahahaha mar wij worden wel vaker door elkaar gehaald! Ik heb ook et zo'n apparaat geslapen, bálen! Ik kreeg uitslag op mijn gezicht, 4 verschillende maskers geprobeerd, werd gek van de condens, want ik moest wegens de allergieën een bevochtiger erbij, had 's morgens een hele striem op m'n gezicht, ging héél raar trillen met m'n lippen want de lucht moest ergens heen. Plus manlief kreeg een beetje last van nachtmerries met een soort van Hannibal Lector naast zich!!!!
Kortom een ramenplan. Nee dit gebitje is echt een uitkomst! Geen gesnurk, als het licht uit is doe ik hem in
, want óók dit is nou niet écht romantisch om in te hebben, maar het geeft een heerlijk rustige nachtrust! Ik had dus last van hoge bloeddruk én was dóór en dóór moe, dat kan ik je net beschrijven, de uitputting nabij, begon echt aan mezelf te twijffelen, dacht dat ik alzheimer had, vergat heel veel, kon niet op namen enz. komen, alles wat er nog in moest aan informatie verdween direct want het potje was letterlijk én figuurlijk vól! Ik kon 14 uur op een nacht slapen en den 's middags gewoon nog 3 uur en dan moest ik wel een wekker zetten en tóch nooit uitgerust! Ik voel me nu echt stukken beter, ookal heb ik nog steeds veel slaap nodig, maar dat is gewoon de aard van het beestje, ik kan nu met veel minder toe en voel me goed!
Hahahaha oma kruk, nou die houden we erin hoor! Inmiddels zit je denk ik al bij de loog, hoop dat je er je ei kwijt kan en ze je goed aan het denken zet! In positieve zin dan! Oh wat drink jij weinig, ik drink zeker een bakkie of 4 koffie op een dag, én twee thee, dan héél veel water de dag door, vóór het eten mag ik graag een glaasje wijn drinken, op het moment is wit de favoriet, dan 's avonds altijd een glas melk. Frisdrank drink ik ook nauwelijks, héél soms een cola als ik ergens ben, en op feestjes en partijtjes lust ik van het héle varken, meestal wijn maar na een lekkere maaltijd lust ik ook graag een likeurtje. Van Sint had ik een fles Mozart gekregen, die is vorige week leeg gegaan, héél soms doen we dat 's avonds bij de koffie saampjes, en borrelglaasje, dat is nét chocolade melk....maar dan met alcohol erin......écht héél lekker, je zou er zo een echt chocolademelk glas van leegdrinken.......maar ik denk dat dát slechte gevolgen zou hebben
Hahahaha kabouter, dát dacht ik wel dat Rosa een ondernemende tante zou zijn! Ja ik denk ook voor jou een dochter en voor Emma een zoon....gek voor jullie heb ik er een idee over maar voor mijn dochter twijfel ik enorm, terwijl ik het de vorige keer van begin af aan wist én goed had!
Choupette hoe is het met de kleine Flo??????
Ase lekker een dag binnen gebleven gisteren, 't is dat ik met de hond uit moet anders zou ik vandaag en morgen ook niet buiten komen denk ik! Heerlijk eens lekker thuis blijven!
Meiden ik ga er een eind aan breien.
Tol je weet het alléén met ja en nee antwoorden hè!!!!
Lieve groetjes essetut - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 10:06kirsten2
Rommeltje dat valt wel mee hoor vaak die hoofdpijn van mi, het is weer een poos geleden de laatst keer, ik houd het wel in de gaten, vaak heb ik het 1 x in de paar weken een dag of 2 a 3 dan is het weer klaar, heb dat al heel lang, zit vaak boven mijn rechteroog, en gek genoeg dan vaak eind van de week.
Dank voor je bezorgdheid.
te weinig lopen is niet gek met dit weer Rommeltje zo koud dan kom je niet voor je plezier buiten brrr
Wij gaan zo boodschappen doen, we nemen ook Erwtensoep mee bij de lidll vandaan ze was in de aanbieding ik zeg wij gaan toch, gelijk maar 10 blikken ha-ha. - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 10:10kirsten2
Essetut zal voortaan voorzichtiger zijn met voorspellingen te uiten ha-ha veel sterkte met strijken, blij dat ik daar geen last van heb. - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 10:19poltol
Goede Morgen Allemaal.
Hier even wat korte antwoorden e.d.!
Baal er stevig van, dat het nog steeds niet wil lopen, doe de hele dag haast niets en nog veel last. Zolang heeft het nog nooit geduurd, is nu vanaf zondag al flut.
Pol is sporten, maar is wel bereikbaar voor me.
Pfff, beantwoord wel in omgekeerde volgorde en zie wel hoe ver ik kom.
Duim in ieder geval ook voor Marigene en Sannelotte vandaag, als ik tenminste niet slaap, want dan val ik stil.
Kirsten 2, hoop, dat je hoofdpijn snel over is,
Rommeltje, matige nacht gehad dus, wel goed geslapen, maar weer poosje wakker door hartritme, dan ben ik ook bang, maar het gekke is, dan spookt er steeds een carnavalsliedje door mijn kop, zeker een soort middeltje om mij af te lijden.
Hoe is het met jou????
Kirsten NL. slaap nu zowat dag en nacht. Maar voel me met het wakker worden belabberd.
Krijg net een telefoontje, moet terug naar de oude dosis, nu maar hopen, dat dit werkt, maar zal ook wel weer een paar dagen nodig hebben.
Nog steeds sneeuw hier, maar niet veel meer, is gevriesdroogd.
Fijn, dat je zo wordt gewaardeerd in de zaak.
Over drinken……, je moet minimaal 1.5 tot 2 liter per dag drinken [waaronder veel water] voor de afvalstoffen, misschien heb je daardoor wel die hoofdpijn.
Ozzy, kan me voorstellen, dat het afzien is en stil, na al die maanden vakantie. Wanneer moet jij weer beginnen?
Marigene, sterkte met de pijn en stijfheid en hoop, dat je weer een goed gesprek hebt met de loog. Je bent nu denk ik haast terug, ben heel benieuwd.
Wij moeten ook veel dumpen, omdat het oud is, zoals limo e.d., Pol soms verplicht opdrinken. Heb nu haast nooit meer andere limo of sap in huis, moeten het maar doen met wat er is en thee en koffie genoeg.
Sannelotte, hoe ben jij uitgekomen bij de chirurg???? Wordt het toch weer snijden??? Beter nu, dan weer een aanval.
Kabouter, handen vol aan Rosa……, zal voor Oma ook niet mee vallen. Hoe is het op je werk??? Hoe was het op naailes?
Choupette, lukt het allemaal een beetje, weer beter en het kleinkind alweer thuis?????
Ase, jij moppert op de reclame, hoeven wij dat niet meer te doen.
Hier hebben we nu motsneeuw en……., veel vogels in de tuin, eten veel nu.
Essetut, nog gelukt met de bloeddrukmeter?
Hoop, dat het slapen nu wel weer goed gaat en je man geen last had.
Emma, hoe is het met de kamer van zoon?
Hoop voor je man, dat hij snel weer aan de slag kan, maar dan moet het eerst warmwater gaan regenen denk ik.
Ben weer weg.
Toch iets meer dan ja en nee.
LIEFSde wereld is groter dan mijn bed - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 11:09rommeldam
KIRSTEN2
Nou elke paar weken hoofdpijn vind ik vaak, ik heb dat gelukkig bijna nooit, ja las ik last van mijn holtes heb dan wel.
ESSENTUT
Het pijnspook is nog buiten de deur maar ik denk dat hij al wel op de galerij is ha ha ha ha .
TOLLETJE
Ik hoop dat dat tabletje er weer bij je goed doet.
Doe rustig aan maar ja dat weet je zelf ook wel, hoef ik niet te schrijven.
liefs - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 11:33ase
Goeie morgen, Tolleke alweer een slechte nacht,ik hoop dat de medicatie gaat helpen, een beetje meer dan kan het goed komen, sterkte meis , je rust al zoveel en dan toch je slecht voelen, ik denk aan je. Bij ons eten de vogels ook alles heel snel op, leuk om te zien en de merels gunnen elkaar geen hap.
Marigene ik hoop dat je een goed gesprek hebt ook deze keer, dan kom je er wel uit, en rustig aan na de val, erg pijnlijk.
Rommeltje je gaat nog wandelen, het is koud maar veel vocht in de lucht is prettiger als dat droge, voor ons dan niet voor jou jij moet zon.
Kirsten nl, je restaurant loop behoorlijk goed, wat fijn dat er steeds grote groepen komen eten, je hebt echt succes,
Essentut hoofdpijn is vervelend, maar slaapt weer goed en dat is fijn.
Kirsen 2 jullie gaan erwtensoep eten is heel lekker ik maak het zelf of uit blik als ik haast heb, of een makkie wil.
Kabouter een ondernemende dame heb je in huis kan net lopen en klimt al overal op, die moet je in de gaten houden , wel leuk zo'n kleine drukte maker.
Jullie drinken niet veel, ik heel veel water en thee echt wel twee liter op een dag, en weinig koffie, moet wel vaak naar het kleine kamertje maar dat geeft niet, liever als niersteen krijgen want dat is erg pijnlijk, ik ben er nu vanaf al heel lang dank zij drinken, fris vind ik te zoet niet lekker ook.
Sannelott wat zegt de dokter ben wat wijzer geworden.
Ozzy stil in huis nu de kinderen naar school zijn, is soms ook wel fijn om alles te kunnen doen .
Hier is het grijs ik heb liever de zon zoals gisteren.
Groetjes.Zeg niet altijd wat je weet Weet wel altijd wat je zegt.
Dit onderwerp heeft 3002 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 94 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 28-02-2012 19:14. Dit onderwerp is gesloten!
Heel de dag op bed, wie vertelt er iets gezelligs? (7)