Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Gezondheid & Psychologie
  4. Heel de dag op bed, wie vertelt er iets gezelligs? (7)

Dit onderwerp heeft 3002 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 28-02-2012 19:14. Dit onderwerp is gesloten!

Heel de dag op bed, wie vertelt er iets gezelligs? (7)

Ga naar een onderdeel
  1. poltol
    Afbeelding van poltol

Goede Vrijdagmorgen Allemaal.

Heb eens even gekeken, of ik me niet in de datum vergiste, lijkt wel vrijdag de 13e, alles wat fout kan gaan, gaat ook fout. Mijn toetsen haperen, Pol heeft de mopper, heb mijn hiel al zowat geamputeerd en zo kan ik nog wel even door gaan.
    Vannacht ook weer aan het hengsten geweest en werd weer huilend wakker. Dus maar even gaan plassen e.d., Pol er ook even uit en daarna is ie aan het snurken geslagen, dat er voor mij van slapen niet veel meer terecht kwam.
    Het weer is ook een beetje aan het jojoën, dan schijnt de zon en is er een blauwe lucht en dan is het weer zwaar bewolkt, het is dus luik op en luik neer, zo houdt men wel het werk in de wereld, alleen betaald het wat slecht.
    Pfff, las vanmorgen een artikel in de krant, er zijn gemeenten in Limburg die vinden, dat als je meer dan 1.5 keer de BIJSTAND aan inkomen hebt, je niet meer voor huishoudelijke thuiszorg in aanmerking komt, moet je maar regelen met je eigen sociale netwerk, het moet niet gekker worden.

Choupette, kijk uit hè, met die mevrouw, vertrouw het nooit zo. Je kan je beter bij de grotere instanties houden, die vertrouwd zijn.

Rommeltje, hoe hangt de vlag er bij jou bij vandaag, al weer aan de tramadol??? Hoop voor jou op een redelijke dag.

Julia, leek mij ook niet vertrouwd, pfff, en je bent in zulke gevallen al zo kwetsbaar.

Kirsten NL, ben blij, dat ik niets met een restaurant te maken heb, wat een zorgen en geregel de hele tijd. Jij moet wel over de energie van een complete centrale kunnen beschikken, wat een gedoe allemaal en dat dan ook allemaal zelf bedenken en uitvoeren en ook nog alles zelf runnen.
    Klinkt allemaal heel mooi en ik hoop voor je, dat het lukt en werkt, heb veel bewondering voor je.
    Is die taart nog gelukt????

Kabouter, was er al een beetje bang voor, dat dit werk in jullie geval moeilijk vol te houden zou zijn. Je man is veel weg en als jij dan ook nog onregelmatig werkt, dan heb je helemaal geen tijd voor elkaar. En langs elkaar heen leven, is volgens mij ook niet bevorderlijk voor de hele gang van zaken. Hoop, dat jullie het zo ook redden.
    Knuffel voor de kindjes.
    Veel plezier morgen.

Kirsten 2, ik heb dan gelukkig een man, die een bloedhekel aan winkelen heeft, die krijg je echt niet naar de Geel Blauwe, trouwens die vliegt door een winkel heen en wil er zo snel mogelijk weer uit en denkt dan vaak niet goed na, wat dan weer betekent, dat ie meestal nog wel een keer terug moet. Gister stekkerdozen gekocht……., passen ze niet, kunnen niet in een randaarde stopcontact, moet ie weer gaan ruilen.
    Over rare dromen gesproken, nu….., was vannacht echt niet blij en die droom wilde me maar niet loslaten. Was zo vreselijk bang en moest zo huilen, dat ik de tranen op de wangen had, toen ik wakker werd.
    Ja, dat dekbed was weer te warm, toch was het maar 3 graden hier gisteravond, dus wat dat betreft……!!!

Ozzy, wat ben ik toch een oen hè, weet dat het bij jullie eerder is en nog had ik geen erg in James zijn verjaardag, moet dat eigenlijk ook een dag eerder zetten, ben nu altijd mosterd na de maaltijd.
    Had hem een E kaart gestuurd.

Essetut, jij gaat toch pas een maandag hè, ben toch met jou ook al niet in de war??? Wens je wel alvast fijne dagen, want weet niet, of je het weekend hier nog komt. Eindelijk iets leuks om voor te bereiden en ja die kilo’s………, ik heb het idee van de lucht dik en zwaar te worden, al zou je zeggen met die zuurstof, krijg je opwaartse druk en dan zou dat toch wel in je voordeel mogen werken op de weegschaal. Maar ja, heb de zuurstof dan af, moet toch eens kijken met de zuurstof in, ha, ha, wie weet helpt het.
    Tja, het verschil n verwerken door mannen en vrouwen……, dat heeft al tot veel ellende geleid. Wel jammer, dat ze zo lang moeten wachten op die therapie.
    En jullie zitten er zelf ook nog midden in, dus ook niet makkelijk, om er voor hen voor 100 % te zijn, anders ga je er zelf onderdoor.

Emma, spannend altijd de rapporten. Hebben de meiden er geen moeite mee, dat zoonlief zo goed gaat??
    Fijn, dat hij het leuk vond en graag weer gaat.

Marigene, niets voor ons, te laat voor een verjaardag, maar we worden oud en moe in de bol en dat krijg je van die zaken die je vergeet.

Ase, jij ook wakker, ha, ha. Ik wel, maar heb niet het idee aanwezig te zijn.

Lieverds ik zet er een streep onder, het loopt hier gewoon uit de hand, mijn bol loopt over en alles tolt in mijn hoofd, heb ze letterlijk niet op een rijtje geloof ik.
    Allemaal een fijne dag en tot vanavond, maar zien of ik dan wakkerder ben.
    KNUFFEL

de wereld is groter dan mijn bed

2. choupette
    Afbeelding van choupette

tolletje ,,je doet me nu lachen ,,anticonceptie ,,,op je kont zitten :lol:
    zal verder moeten lezen ,deze namiddag ,,nu eens mijn patatjes kijken ,,dat ze niet aanbranden

je ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur

3. choupette
    Afbeelding van choupette

marigene ,,,mooi kaartje voor de zoon van ozzy en ozzy gefeliciteerd met de verjaardag van zoon ,,waar woon jij eigenlijk

4. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

Heb al een gedeelte gelezen maar we gaan zo weg , samen met mijn moeder naar mijn jongste zus, die woont nu ruim een week in hun nieuwe huis.

Tot later.

5. Marigene
    Afbeelding van Marigene

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/b/bellenblaas/bellenblaas685154.jpg
    Hallo allemaal,

Hier ben ik ook weer even , heb me even uit de stoel gesleept want ik kom echt tot niks, zo erg....
    zit met mijn hoofd gewoon ergens anders, vergeet alles , en weet niet hoe ik mijn gedachten moet stoppen.
    gisteren het kaartje gemaakt wat ik voor Ozzy hier neer heb gezet, het is voor een neefje die even oud wordt als het zoontje van Ozzy, hij is maandag jarig.
    Een simpel kaartje maar goed het begin is er weer.

Kabouter ik wil jou eerst bedanken voor je heel lieve kaartje dat in de bus zat, ben er blij mee, doet een mens goed!
    Ik denk dat je de juiste beslissing hebt genomen, en je weet misschien ook waarom ik dit nu denk, 2 banen en een gezin met kinderen vraagt te veel van je, dat weet ik nu helaas uit ervaring ......

Tolletje wat is dat nou? een mopper pol een huilende Tol een geamputeerde hiel? pppfftt het is toch echt niet de 13 e , gelukkig maar want dan ging je er nog in geloven in dat getal...
    Hier is het ook donker weer en het regende zelfs nog wat wel mot regen maar toch
    Ik hoop dat alles na je slaapje zich ten goed keert
    Ik was niet te laat hoor, met de kaart voor Ozzys zoontje ik weet gewoon de verjaardagen niet haha, kun je toch ook niet allemaal bijhouden, ik wed dat zij de mijne ook niet weet haha....

Rommeltje leuk naar een nieuw huis van je zus kijken, vind ik altijd zo heerlijk , zo leuk hoe ieder het inricht en zo.
    is ze in dezelfde buurt blijven wonen?

Choupette Ozzy woont in Australie, daar is het nu dus lekker weer, beter dan hier, toch zou ik er voor geen goud willen wonen, geef mij Nederland maar met zijn 4 seizoenen, die zou ik echt niet willen missen en , niet onbelangrijk ik spreek geen Engels, nou ja piepklein beetje maar....

Essetut ik wens je vast een fijne vakantie, jij gaat trouwens wel eenes naar de sauna lees ik, ik heb van de drogist hier een gratis kaart voor de sauna voor een tweede persoon heb jij er belangstelling voor, dan stuur ik hem op?
    ik ga nooit naar de sauna, ben ik veel te preuts voor en het lijkt me ook veel te warm pppffttt

wij gaan morgen op bezoek bij vrienden in Almelo bijna 2 uur rijden, nou ja dat doen we ook niet vaak, maar nu heb ik er wel zin in , ik kan met hen goed praten, dat heb ik wel even nodig nu, om alles eens van me af te kunnen zetten....zonder meteen een hoop raad en goed ideeën te krijgen....

alleen heeft manlief nog steeds geen stem volgens onze vriend moet hij een leitje en een krijtje meebrengen haha

Tol wat een raar idee dat je geen thuiszorg zou kunnen krijgen als je meer dan 1,5 keer bijstand hebt, ?
    huh, of bedoelen ze dat je het dan zelf moet betalen? daar kan ik met nog wel iets bij voorstellen, soms wel goed ook , want de goede niet te na gesproken, sommige mensen die niks hoeven te betalen denken wel dat je de werkster bent hoor...zo wordt je dan behandeld vaak
    maar gelukkig zijn de meeste mensen gewoon blij met hulp en erg leuk!

Emma fijn dat je zoon het leuk vond, en de rapporten , nu al ? zijn dat dan de tussentijdse rapporten of zijn die ipv kerst rapporten?

Kirsten nl jij blijft veranderen, ik vind het wel jammer dat je alleen nog goedkoop eten hebt, ik vind het juist wel leuk wat chiquer te eten als ik uit eten ga, gewoon eten doe ik thuis al haha
    maar goed jij vertelde al dat ze in Vlissingen noga krenterig zijn wat dat betreft dus voor jou een goede formule
    wij betalen liever wat meer voor iets exclusiefs, maar goed , ik kom nog steeds graag bij je eten hoor want het was erg lekker toen we bij je waren!!! lang geleden alweer

kirsten 2 geen therapie gehad, lijkt me heerlijk als zoiets uitvalt haha maar ja ik ben degene die zijn huis niet uit te branden is....

nou Tolletje ik stop ermee vind het toch al weer best een heel verhaal voor mijn doen, een hoop onzin praat misschien maar goed
    ik wens iedereen nog een fijne dag en een dikke knuffel voor jou!

Oost west thuis best!

6. choupette
    Afbeelding van choupette

kabouter ,,je baan moeten opgeven in de zorg ,was misschien een moeilijke beslissing ,,maar 2 banen + de kids ,is ook moeilijk ,,ik had het ook moeilijk toen iedere baan voor een of ander reden is opgezegt ,
    maar je kan nu ook genieten van je gezin ,,is ook belangrijk
    marigen ,,ja australie is wel ver weg ,,,en ik die klaag dat mijn kids maar 30 km ver wonen ,,,

7. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

MARIGENE

Ja ze is in de zelfde buurt blijven wonen maar dit huis is veel groter .
    Ze wonen er al wel in maar er moet nog wel het een en ander gebeuren maar dat kan gemakkelijk terwijl ze er wonen.
    Ze hebben wel pech er is een lekkage ontdekt gisteren en nu moet er gebroken en gehakt worden voor die gemaakt kan worden.

Sterkte !!!!!!!!!!!!!!

8. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

Heb alles gelezen en ik leef met iedereen mee.
    Maar heb nog steeds last van de fibro en ik ben moe.

Hoop heel snel weer op iedereen te reageren.

Liefs allemaal.

9. poltol
    Afbeelding van poltol

http://www.animaatjes.nl/dieren/dieren-plaatjes/beren/105.gif

Hallo Allemaal.

Eten voorbereid en genuttigd en nu weer in bed. Was er wel aan toe, ik geloof niet, dat ik ooit uit geslapen raakt. Ben vanmiddag ook weer zo aan het dromen geweest. Ook een paar keer wakker geworden, maar volgens Pol waren ze ook aan een straatlantaarn aan het werk geweest en de grond aan gestampt met zo’n trilkikker. Dus misschien toch wat van mee gekregen.
    Het weer heeft het hier echt af laten weten, ik geloof, dat we net de 7 graden hebben gehaald hier in de tuin. De rollen zijn de laatste dagen omgekeerd, nu zitten wij in de verkeerde hoek.
    Alleen met de regen is het niet echt iets geworden, goed een beetje vochtig, maar dat was het dan wel.
    Aan lezen kom ik nog steeds niet toe, krijg dus al weer een aardige berg. Heb daarnet een paar bladzijden in een tijdschrift gelezen, heb wat problemen met de stoelgang, dus had ik maar een leesblad mee genomen. Soms vraag ik me af, hoe jullie dat doen….., hele dagen druk in de weer en daarbij je huishouden, familie en vrienden kring en ook nog boeken lezen e.d.!
    Ik kom niet verder dan een stukkie schrijven hier en wat tv kijken en verder niets dan moe zijn en suffen.

Choupette, vond het wel leuk gevonden van Sanne de hond, op zijn kont gaan zitten.
    En over Ozzy…….., die woont in Australië en dan met name op Tasmanië, dat grote eiland er onder. De wederzijdse ouders wonen ook daar en er woont familie op het “vaste land” van Australië en in Nieuw Zeeland, precies waar die aardbevingen waren. Ozzy heeft 3 zonen en is zwemlerares en wonen in een buitengebied met veel grond en bush en veel enge dieren waar onder slangen e.d.!
    En die ouders wonen dan best wel weer ver weg, want dan moet er ook gelogeerd worden, dus echt niet voor even op en af rijden.
    Het leuke is, dat je met andere tijdszones te maken hebt en ik dus echt even de kluts kwijt ben met weekenden en verjaardagen.
    Door alle druktes daar, schrijft ze alleen als er tijd voor is, want daar houd men er ook een heel sociaal leven op na. En ja, daar is her nu voorjaar.

Rommeltje, jammer dat het nog niet echt wil, maar morgen weer nieuwe kansen.
    Wat een pech voor je zus, dat er gebroken moet worden. Pfff, het lijkt wel, of er nergens meer iets in ene goed kan zijn.
    Sterkte met alles.

Marigene, fijn, dat je er weer toe kwam een kaart te maken. Je zal nog wel genoeg in je voorraad hebben, maar jou kennende zullen die wel weer niet deugen.
    Kan me levendig voorstellen, dat jij je geradbraakt voelt, niets zo slopend, als je zorgen maken en machteloos langs de zij lijn staan. En dan ook nog te weten, dat het iets van de lange adem gaat worden.
    Je hebt van die dagen dat alles tegen zit, zoals vandaag hier en ja, die hiel doet nog flink zeer, wilde zelf even iets doen aan Pol zijn kant van het bed en daar staat zo’n bak op wieltjes onder, nu ja, die hoort er onder te staan, nu dus niet en omdat Pol er langs moest, ging ik wat achteruit en schraapte die scherpe kant precies langs mijn hiel en de geschiedenis heeft geleerd, dat dit een kwetsbare plek is.
    Jullie morgen veel plezier in Almelo, van mist zal je geen last hebben, want ze voorspellen veel wind, maar ook geen denderend weer. Fijn, dat jullie naar vrienden gaan, waar jij je verhaal kwijt kan, want ja, ik heb geen I pot en met de telefoon kan jij door je gehoor niet overweg, dus een uurtje bellen zit er ook niet in.
    Ha, ha, maar lekker eten hoeft niet altijd duur te zijn en bij Kirsten NL kan het ook sfeervol zijn.

Kabouter, bedankt voor de kaart, hoefde niet lang te bedenken waar ie vandaan komt, want 4 zegt al genoeg en dan het poststempel.
    Hebben jullie al een beetje vrede met de ontstane situatie??
    Veel plezier morgen!!!!

Kirsten NL, jij ook bedankt voor de kaart, werd echt verwend vandaag. Ben zelf weer druk bezig met kaarten maken, gaat zo hard, er zijn weken bij, dat er alleen aan zomaar kaarten, naar mensen die het kunnen gebruiken, wel 14 kaarten weg gaan, maar minimaal tegenwoordig 10. Nu ja, het kan nog, al ziet het er naar uit, dat de rem er op moet.

Wens iedereen een rustige avond, lekker met een gezellig sfeertje en wie weet een glaasje lekkers er bij.
    Slaap lekker allemaal en tot morgen.
    Liefs

de wereld is groter dan mijn bed

10. sannelotte2
    Afbeelding van sannelotte2

Hoi,

Doe maar rustig aan hoor Rommeltje, er komen ook weer andere tijden.
    Tol wat een gekke nacht heb jij achter de rug, vervelend he als je zo verdrietig droomt, het blijft dan vaak een hele dag hangen.
    gelukkig hadden jullie af en toe welnog wat zon, wij zien al een paar weken geen zon. Er zijn mensen zoalsmijn schoonzoon die daar niet tegen kunnen. Mijn schoonzoon zou heelgoed in Australie kunnen wonen, heeft het ook nooit te warm.

Vandaag had ik mirthe, ze is nu drie,en gek maar het is net alsof ze nu ze drie is geworden ook gelijk echt ouder is geworden. Ze praat duidelijker legt verbanden. Zo vroeg ze aan haar papa ,, ,,,pappa word jij al kaal, en word je dan al oud, ga je dan dood, en komt de Here God jou dan halen.,,,
    En tegen mij zei ze vanmiddag ,, Ik heb heel grote ogen oma, daar heeft de Here Jezus heel lang over gedaan om mij zo te maken,,
    En ze zei,, mijn papa heet edwin, en mijn mama heet moeder,,

A|ls ik s,avonds in mijn bed lig, ga ik meestal al haar uitspraken even weer bij langs. Het is een lief bijzonder kind. Ons Cadautje.

Chouppette, inderdaad wat een gekke boodschap en dat via msn, maar misschien meent ze het wel, dat zijiets goeds wil doen met haar geld. maar het blijft vreemd , de manier waarop.

Kabouter, verstandige beslissing om een baan op te geven, en wat treurig eigelijk dat in de zorg zo slecht verdient wordt, terwijl die mensen zo goed werk doen, en het is zo een drukke baan is.
    Ik begrijp niet dat de regering hier niet meer aan doet. Maar ja niet iedereen krijgt wat hij verdient.

Nou ik plaats eerst maar eens wantik denk dat de accu zo leeg is

moi

11. kirsten2
    Afbeelding van kirsten2

Goedenavond Tol een slechte nacht gehad , je zou inderdaad bijna denken aan vrijdag de 13e zoals bij jou alles mis ging pfff.

Wij hebben een leuke ontspannende dag gehad, we hebben een aantal dingen gekocht (was wel te raden hé ha-ha) die niet op het verlanglijstje stonden gekocht, maar wel degelijke , voor hier handig, we hebben een donkerblauw vloerkleed gekocht voor bij de bank, met een isolerend ondertapijt. ik blijf maar last van mijn benen houden, manlief heeft daarom dit idee geopperd. mee warmte aan mijn benen.
    Heb natuurlijk ook de beruchte balletjes gegeten maar nu met aardappelpuree, maar moet dit niet meer doen, kreeg me toch een krampen na het eten, dat was ook die keer dat we met zoonlief geweest waren, we waren al beneden daar hebben ze geen wc,s moest ik weer terug naar boven pfff. maar helaas.

Wij hebben vanavond gehaktbrood op brood gegeten, was heerlijk maar wel zwaar, heb er maar 2 boterhammen mee gegeten.
    We zijn op de terugweg even bij de lidll boodschappen wezen doen. vandaar wat vlees meegenomen en wat lekkere dingen alvast voor de kerst.

Die hiel zul je wel een paar dagen last van blijven houden Tol.
    Als Pol wat koopt kijkt hij dan niet eerst even of het wel goed is ha-ha.
    Ik heb geloof ik al eerder hier verteld dat manlief graag winkelt. zowel de boodschappen als kleding kopen, zowel via internet als in de winkels.

We hadden trouwens vanmiddag weer geen internet, we hebben gebeld er schijnt een storing te zijn in de mast. hij is nog wel erg traag, maar we zien wel.

12. kabouter
    Afbeelding van kabouter

Dag Rommeltje

Ik ben gestopt met hyves vond er al een tijdje niets aan meer, zit wel op facebook maar of dat nu zo leuk is weet ik ook nog niet, vandaar....maar ook hier veel sterkte voor jouw hoor!

liefs

13. kabouter
    Afbeelding van kabouter

Dag tol dus je wist het meteen ;) kwam die kaart tegen, wel niet zo'n mooie kaart als die vandaag van jullie kregen maar toch....bedankt ook hé :love:

Het is echt een gevoel van opluchting nog steeds erg fijn!
    manlief is ook erg opgelucht!
    Vandaag dan ook lekker chinees gegeten!

Nogmaals dank iedereen voor de lieve berichtjes morgenvond werken in de zorg best dan wel raar, collega's heb ik inmiddels op de hoogte gebracht dat wel.

Fijne avond voor iedereen kussssssss

14. choupette
    Afbeelding van choupette

goede avond
    rommel ,,ik hoop dat je vlug van die pijn af zal zijn ,
    sannelotte ,,ja ,dat dacht ik ook eerst ,maar daarna ,,niet meer ,,ik heb niks meer gehoord behalve iemand die een mail had gestuurt kende niet gelijk weg ,en iemand die vriend wilde zijn op msn ,,ook gelijk weg ,ik hoop dat ik mijn les heeft geleerd nu
    tol ,,hoop dat je een goede nacht zal hebben ,,zonder gekke dromen ,,
    kirsten nl ,,natuurlijk kan je lekker eten ,,zonder dat het duur is ,,en de sfeer ,doe er ook wat aan ,,het oog eet ook ,,heb ik geleerd
    en danj je voor de uitleg voor ozzy ;waar ze woont ,enz ,,,
    wens allen een goede nacht ,,bisous

15. emma280
    Afbeelding van emma280

CHOUPETTE,
    Kids zijn 8,7 en 4 jaar oud.

Kinderen hebben de rapporten laten zien en allemaal prima rapporten.... waar ik vooral naar kijk is de werkhouding/gedrag/concentratie/omgang medeleerlingen etc. en dat was bij alledrie heel goed! Heb ze alledrie natuurlijk een compliment gegeven :duim:
    TOL, kinderen bij ons kijken eigenlijk niet eens naar elkaars rapporten haha... ze zijn ook wel weer nuchter en leggen 't ook zo weer naast zich neer.

Zoonlief is naar JV (jeugdvereniging van onze kerk).
    Meiden slapen.

Wens jullie allemaal een fijne avond en een goed weekend!!

16. ozzy
    Afbeelding van ozzy

goede morgen!

Na een warme middag in de zon met veel lol met kinderen en snoep, waterfun, spelletjes enz hebben we met mekaar de dag afgesloten met een glas wijn en de kids lemonade en een pizza met movie.

En de boel vandaag maar weer eens een groote schoon maak beurt geven!!

Vanmorgen moeten we eerst naar een canoe evenement op de rivier / zee paddelen en daarna een bbq.
    Vanavond weer vrienden hier dus maar snel aan de slag hier voor we weg moeten!!

Ik wou nog even vertellen over het maken van de taart want dat was een happening. vergeten dat het in huis ook al erg warm was was ik de taart aan het opmaken maar omdat het ijswas ging de ehele massa snel smelten..
    Dus huppa op bord in de freeser, 10 minuten wachten, 10 minuten decoreren en weer snel rennen naar de freezer want het smelte weer...
    dus dat ging een pooos door voordat fruit en snoep er mooi uitzag en door het weer konden er geen kaarsjes op want het smelte veel te snel!!
    kids vonden het erg lekker en lekker koud!! Een kindje mocht niet want die is allergies voor van alles en met de Epipen aan de hand was het lekker eng want kids lopen met handen vol koek langs hem en als hij het minste in de mond krijgt gaat hij reageren en dus gelijk ambulance bellen en epipen toedienen... gelukkig... gelukkig gebeurde het niet maar voelt niet echt lekker!!

Wij gaan roeien, paddelen en het water op maar eerst de stof zuiger laten werken!! groetjes!!

Emma...durf haast niet te vragen... maar hoe is het? Ik heb nooi meer wat van je gelezen na een bloeding dus ik weet niet hoe het afgelopen is..
    Is alles nog ok?? Sterkte anyway xxx

Thanks for the ECard, Toll!!

17. ozzy
    Afbeelding van ozzy

fijn weekend allemaal!!

ozzy wijzigde dit bericht op 25-11-2011 22:18 met 96%

18. Marigene
    Afbeelding van Marigene

Kabouter,ik kan je niet vinden op Facebook!
    Heb alles geprobeerd,je man's naam,je meisjesnaam,nop!
    Jammer.........
    Ik wens jullie allemaal welterusten.......

Oost west thuis best!

19. kirsten2
    Afbeelding van kirsten2

dan smaakte de taart toch wel heel lekker Ozzy na al die moeite ha-ha
    fijn dat het een leuke dag was, en je hebt weer genoeg op he tprogam staan pfff.
    ook voor jouw een fijn weekend gewenst.

20. kirsten2
    Afbeelding van kirsten2

welterusten allemaal en slaap lekker. voor Tol als je droomt, mooie dromen gewenst.

21. lievejulia
    Afbeelding van lievejulia

wij zijn net terug van een fijne sinterklaasavond is echt heel gezellig geweest met 17 mensen

kabouter,je kan mijn ook vinden op fb ik heb meer met fb als met hyves

22. kirsten2
    Afbeelding van kirsten2

voor wie het leuk vind, ik zit ook op facebook

23. ozzy
    Afbeelding van ozzy

Ik zit ook op Facebook en Hyves maar vind Hyves te frustrerend so ik kom er niet vaak, moet steeds inloggen en dan geeft dat ook weer problemen met herhaalde versoeken weer in te loggen,... terwijl ik net ingelogd ben... :(

24. ozzy
    Afbeelding van ozzy

Ik zag dat er nog meer hele lieve dames waren die een lief kaartje voor mijn 6 jarige zoon hadden geplaatst, bij deze hartelijk bedankt!! gewaardeerd... Hij heeft het bekeken!!

Vandaag werd mijn mannetje tijdens het roeien ziek, naar en oorpijn.

We hebben de wedstrijden afgemaakt, hij wou geen MC Donald lunch en zijn dus na de drive thru weer naar huis gegaan, ik heb net zelf laat geluncht, geen fan van MC Donalds, maar de kids vonden het een vette treat!!
    Mijn jongste geen MC Donlads, had geen eetlust maar spuugde wel thuis de keuken onder, echt dus ziek. Komt wel weer goed, met paracetamol lekker naar een movie kijken vanuit dad's ( En Mum's) bed!!
    Ook een treat...
    Beetje verwennen terwijl ze ziek zijn...

vanavond weer vrienden en ik moet nog wat lekkers gaan maken dus van mij een groet en ook een fijne zaterdag, hier gaan we de avond in... :)

25. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

KABOUTER

Jammer dat je er mee gestopt bent, ik zit niet op facebook en ga daar ook niet aan beginnen.

Fijne dag allemaal.

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x