- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3002 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 28-02-2012 19:14. Dit onderwerp is gesloten!
Heel de dag op bed, wie vertelt er iets gezelligs? (7)
- Geplaatst op woensdag 23 november 2011 17:15poltol
Ik ga proberen, om het een en ander te vertellen, hoe dit topic tot stand is gekomen.
Ik ben heel mijn leven eigenlijk al aan het kwakkelen met mijn gezondheid, maar sinds 1995 is het goed mis. In 1972 begon ik met een zeer hoge onderdruk en dat met 23 jaar, was niet best. Het duurde 4 jaar, voor dat dit onder controle was en er ook al veel schade was. In 1976 kreeg ik ook diabetes, dit heb ik nooit als een ramp gezien, er is goed mee te leven, alleen heb ik wel veel complicaties op gelopen. In 1995 is het met mijn hart goed fout gegaan, zwaar infarct en hartstilstand. Ben toen meteen gedotterd en opereren was eigenlijk geen optie, omdat de kans dat ik er door zou komen gering was. Maar na nog 2 varkentjes [zo noem ik ze maar, klinkt vriendelijker], bleek de toestand zo slecht, dat ik nog een week te leven had. Toen hebben ze een spoed operatie gedaan en moesten Jan en ik afscheid nemen van elkaar, de kans van door de operatie komen was 5 procent. Maar onkruid vergaat niet en ik redde het wel, maar met een zeer matige conditie, zou nooit meer veel kunnen en een levens verwachting van 8 jaar. Na 2 jaar zat de helft van de omleidingen al weer dicht en de rest was niet best. Door mij heel erg rustig te houden en nu al bijna 7 jaar op bed, ben ik er nog wel steeds. Wel ga ik steeds verder achteruit en heb steeds meer persoonlijke hulp nodig. Maar Jan is nu met de VUT [dienstjaren vut, heeft 43 jaar gewerkt, waarvan 36 in de volcontinu] sinds heden en is mijn steun en toeverlaat, mijn mantelzorger, mijn huisman, maar vooral mijn maatje.
Sinds mei 2008, heb ik een laptop en ben ik veel op visite bij Libelle. Daar ik problemen met het korte termijn geheugen heb, was het terug lezen voor mij bij de topics vaak moeilijk en kon het vaak niet meer volgen, waar het over ging. Nu houd iedereen op mijn topic er rekening mee, men schrijft over alledaagse dingen en ik heb er veel plezier mee en de dag gaat wat prettiger om, want het valt soms best tegen, altijd op bed. Ik kom er nog wel uit om te wassen en aan te kleden en om te eten, maar ben dan ook weer blij, als ik er in lig.
Mijn topic vriendinnen zijn velerlei, maar die je het meeste tegen komt zijn.
Willy, weduwe en was getrouwd met een Griek en woonde op Kreta en heeft 2 zonen. Sinds februari 2010 woont ze weer in Nederland met haar oudste zoon.
Kabouter, is onze jonge moeder van Twan en Rosa
Sannelotte, is getrouwd en 2 grote kinderen en is Oma en zit met haar man in de fietsenzaak
Rommeltje, werkte op een peuterspeelzaal, maar is om gezondheidsredenen moeten stoppen, maar is ook verder zeer druk en heeft net als mij, een fotohobby en kaarten maken doet ze ook [ik niet dus, zie je het al op bed, knippen en plakken]
Essetut, getrouwd en grote kinderen en Oma en grootste hobby haar hond Gijs en twee ondeugende poezen . Speelt ook fluit en kookt graag en zorgt graag.
Ozzy, woont op Tasmanië bij Australie en heeft 3 kinderen. Heel leuk, door seizoen verschil en tijd verschil en natuurlijk een heel ander leven daar.
Maria, is een werkende moeder met twee grote kinderen.
Marigene, onze kaartenmaakster en lange stukken schrijfster en vrouwtje van Tommy en Oma van Eva en Levi.
Ase, ook een tuinkriebeltante en kaartenmaakster, die met haar man geniet van kleinkinderen e.d.
Kuki, komt ook af en toe eens langs waaien met verhalen over kleinzoon en het leven in Spanje
Kirsten NL, is een dame met vele activiteiten. Ze heeft pas haar restaurant in Vlissingen geopend, heeft ook een antiekzaak gehad, die nu door haar man wordt afgebouwd, is moeder van 3 grote kinderen
Kirsten 2, die samen met man in een chalet woont als tussen oplossing en is altijd onderweg om weer ergens wat te regelen.
Emma, ook moeder van jongere kinderen en dus best druk.
Lievejulia, met oudere kinderen en ook nog werken buiten de deur
Choupette komt ons sinds kort over het wel en wee vertellen in Frankrijk en heeft een Belgische achtergrond.
Ik hoop, dat ik niemand vergeten bent.
Verder waait er zo nu en dan iemand voorbij.
Als je verdere vragen hebt, kan dat via het topic of via mijn inbox.
Nogmaals welkom en veel lees en schrijf plezier.
Tolletje
Terug naar
Heel de dag op bed, wie vertelt er iets gezelligs? (6)ModLibelle wijzigde dit bericht op 23-11-2011 17:32 met 1%: Link toegevoegdde wereld is groter dan mijn bed - Geplaatst op woensdag 23 november 2011 17:30choupette

- Geplaatst op woensdag 23 november 2011 18:14sannelotte2
Hallo,
Zo dit gaat snel, wij schrijven wat af
Marigene, fijn te lezen dat je er weer bent
Onze Mirthe heeft nu een groei dieet, maar ze blijft iel en klein.
Ach komt vanzelf welgoed, ik ben vroeger nog 3 maanden naar een vakantiekolonie geweest, omdat ik zo mager was.
En nu was ik vanochtend bij de huisarts en moet tien kilo afvallen
Essetut, ik maakte mij juist heelveel zorgen om jou, daar lag ik wakker van. Natuurlijk maak ik mij ook zorgen om Tol, maar ik weet dat ze gedragen wordt door zoveel mensen hier.
Choupette, wat een zorgelijk gebeuren bij jullie, ik heb zo met jullie te doen. Ik denk dat ik zoiets niet zou kunnen trekken. Maar als je er voor staat dan moet je he. Je moet er met elkaar door. Schrfijf er hier maar over hoor, er over praten kan soms je geest een beetje vrij maken.
Kabouter, wat een goede boodschap voor jullie. Het is jullie zo gegund.
Tol jij zult nou wel moe zijn, zo snel achter elkaar bezoek.
Goed uitrusten nu he!!!!!!
Nou, moi moi - Geplaatst op woensdag 23 november 2011 18:16sannelotte2

- Geplaatst op woensdag 23 november 2011 18:19poltol

Hallo Allemaal.
Daar zijn we dus weer op een nieuw deel. Had van de week al alles voorbereid, hoop, dat ik niemand vergat in het stukje, want er waren toch wel weer wat veranderingen.
Vanmorgen een gezellige ochtend gehad, maar wel heel erg moe nu. Heb wel goed geslapen en was volgens Pol weer haast gestikt in het hoesten, maar ik weet van niets.
De post bracht vanmorgen een hulpmiddeltje voor mijn zere oren, maar ze hadden het verkeerd begrepen en werkte averechts. Nu zelf wat bedacht, maar dan heb ik wel een erg zere nek met wakker worden, al trekt dat na een poosje weer weg, maar ja, wat doet het op de lange termijn????
Ga niet op alles in, want dan moet ik een hele dag beantwoorden en heb ook weer slapende handen, dus typen gaat ook al niet makkelijk.
Kabouter, begin bij jou, want dat is goed nieuws voor het komende half jaar dan…..!!! Denk, dat je zelf ook wel hebt bedacht, dat als je op nieuw werk uit moet, je met de winter helemaal moeilijk aan de bak komt, maar je blijft nu wel van datum naar datum leven.
Maar in een half jaar kan er veel ten goede keren en ik zou het maar lekker vieren, is wel een feestje waard.
Rommeltje, ze geven weer ander weer op met meer wind, dan zouden we van die mist e.d. af moeten zijn en jij hopelijk minder pijn.
Heb die pillen ook in huis, maar vind mijn pijn nog niet heftig genoeg om die zooi in te nemen, want zie dat allemaal niet zo zitten.
Choupette, is toch ook niet mis, als ik jouw verhaal leest over kleinzoon en de flarden over de rest van de familie. Zo blijkt toch maar weer, dat we allemaal onze zorgen en problemen hebben.
Wens jullie heel veel kracht toe.
Bedankt voor je kaart.
Kirsten 2, hier vandaag raar weer, nattig en somber, vanmiddag even wat lichter, maar al snel weer dampig, nu weer mist. Maar ik geloof, dat nu ook de rest van het land er onder zit.
Pfff, gelukkig die stick weer gevonden, zou een ramp zijn, als je die kwijt was. Wij hebben een externe harde schijf gekocht, daar maakt Pol regelmatig een back up op van alle twee de computers.
Essetut, jij je hulp weer gehad en alles weer fris en fruitig.
Is het allemaal gelukt met de spulletjes over brengen. Ja, is niet leuk zulke klussen, maar bedenk dan maar, dat jij je hulp heel gelukkig maakt en probeer je dan maar te focussen op haar blijde gezicht. Zo zal je voorlopig toch wel blije en droevige dagen hebben.
Emma, hoe is het met je zoon verlopen, vond hij het wat?
Toch weer een hele onderneming voor die knul, weer op iets nieuws af.
Hebben de meiden de boel niet onder gekliederd met de nieuwe stiften???
Marigene, vind het al heel fijn, dat je er weer bent, hoeven geen lange stukken te zijn.
Wees maar blij, dat jij je kaarten dan al af had, als je nu geen zin meer hebt in hobby e.d., trouwens je hebt het zo al druk zat. Is je man al wat opgeknapt, of gaat hij in de zeehondencrèche solliciteren??
Julia, wat een geluk, dat jullie er op tijd bij waren met je zoon. Heeft hij er geen nadelige gevolgen van over gehouden, want las pas een stuk, dat kinderen die jong kanker hebben gehad met bestraling en/of chemo, toch al jong weer worden geconfronteerd met ander zaken zoals hart e.d.! Maar ja, dat is dan weer de andere kant van de medaille, anders waren ze er waarschijnlijk allang niet meer geweest.
Kirsten NL. dat was dus weer goed verlopen dat feest, nu vandaag nog ene….., hoop, dat er veel mond tot mond reclame volgt. Hoop zo, dat jullie het gaan trekken.
Zal die babyolie eens proberen, heb een flesje staan, maar eigenlijk nog niet uit geprobeerd..!!!
Zo, deze dame stopt er mee voor vanavond, eerst weer wat energie tanken. Wil jullie allemaal bedanken voor alle lieve berichtjes op deel 6 en nu maar snel verder op deel 7. Allemaal een fijne avond en tot morgen.
Dikke knuffelde wereld is groter dan mijn bed - Geplaatst op woensdag 23 november 2011 18:33choupette
lieve dames allemaal
,,en dat is nog maar een gedeelte van mijn verhaal ,zal eens het mijne opschrijven ,,dat is een heel verhaal van ongeveer 30 jaar ,,,maar dat zal eens voor een andere keer zijn ,
tolletje ,,graag gedaan hoor ,,
hier was het kermis in de hel ,,zoals moeder zaleger zei ,,eerst regen ,,dan zon ,,een uurtje later mist ,,de mist trok op en we kregen weer zon ,,en daarna afwiselend ,,grijs en zon ,,maar geen koud
kabouter ,,ik zou het ook vieren ,,want geen werk is iets dat ik maar al te goed weet ,,gelukkig werkt papy
tot later eens ,,,,,choupette wijzigde dit bericht op 23-11-2011 18:33 met 0%je ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur - Geplaatst op woensdag 23 november 2011 18:53rommeldam
TOLLETJE
Al weer een nieuw deel wat schrijven we veel.
Ik kan echt niet zonder die pillen op het moment.
Heb alles weer gelezen.
Liefs allemaal. - Geplaatst op woensdag 23 november 2011 18:53ase
Goeie avond, Tolleke erg moe dan nu in ruststand tot morgen is prima.
Kabouter is moest even terug naar het vorige deel en las het goeie nieuws heel fijn gefeliciteerd, zo komen jullie goed de winter door.
Choupette wat een verhaal over je kleinzoon, heel erg om mee te maken en machteloos aan de kant te staan.
Hier is het de hele dag mistig geweest we moesten weg vanmiddag en dan is het niet prettig rijden maar veilig thuis en lekker warm binnen.
Allemaal een heel fijne avond.
Zeg niet altijd wat je weet Weet wel altijd wat je zegt. - Geplaatst op woensdag 23 november 2011 19:02lievejulia
choupette,toch heel jammer dat er mee gewacht is,had je dochter of schoondochter er niets aan gezien,hier was het dat hij elke avond een soort eivorm op zijn buik had. en de volgende dag was het weg. hebben we 10 dagen aan gekeken en ik kreeg een heel bang vermoeden,pas achteraf ga je denken van wat een geluk wij hebben gehad
tolletje,nee hij heeft er niets aan over gehouden hij had daarbij ook nog schisis dus was het dubbel op,je heb dan drie kinderen waarvan er een alles heeft wat er mis aan kan zijn.hij ging met zijn drie jaar al naar de horst in eindhoven voor spraak en taal.dat was een hele fijne school,hij was heel blij dat hij met het busje mee mocht terwijl zijn zusjes te voet naar school gingen - Geplaatst op woensdag 23 november 2011 19:59choupette
lievejulia ,,sch dochter ,had wel gezien dat hij een dik buikje had ,,was al naar de huisarts geweest ,en die zei ,,,het is wind ,,heeft hem medikatie gegeven voor dat ,,en ik zag hem ook niet altijd ,,wel ,had ik ondervonden ,toen hij in mijn armen op zijn rugje lag ,,hij enorm weende ,,en als ik hem rechtop tegen de borst nam ,hij niet meer huilde ,,en een van de laatste keer toen ik met haar naar de badkamer ging om de pam**r te verversen ,zag ik van zijn buikje ,,en gelijk gezegt ,,
ja ,,lievejulia ,,je zoon heeft nog geluk gehad ,,hoe oud is hij nu ,,je ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur - Geplaatst op woensdag 23 november 2011 20:11choupette
goede avond tot morgen allemaal bisousje ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur - Geplaatst op woensdag 23 november 2011 21:33lievejulia
choupette,ik heb het heel erg met je te doen,omdat het van onze zoon 16 jaar terug is geweest ,en bij jullie kleinkind nu pas je zal toch denken dat een huisarts in 2011 beter kennis heeft en weer veel verder is,hij is nu 20, gaat een maal per jaar op controle in het amc
voor de andere het komt jammer genoeg bij 25 kinderen per jaar voor op de leeftijd van vier a vijf jaar.er zijn een paar punten waar je aan kan twijfel van heeft mijn kind dat nu of niet.ik ga jullie geen schrik aan jagen.wij gaan er gewoon vanuit dat onze kinderen,kleinkinderen gezond zijn - Geplaatst op woensdag 23 november 2011 22:32kirsten2
Gefeliciteerd met het zevende deel Tol.
Ben aan het scannen geslagen, nu even het laatste stukje detective kijken en dan lekker slapen, manlief zit af en toe met de oogjes dicht ha-ha.
welterusten slaap lekker allemaal - Geplaatst op donderdag 24 november 2011 09:09rommeldam
FIJNE DAG ALLEMAAL - Geplaatst op donderdag 24 november 2011 09:09Marigene

- Geplaatst op donderdag 24 november 2011 09:12poltol

- Geplaatst op donderdag 24 november 2011 09:53poltol
Goede Donderdagmorgen Allemaal.
Ben ik weer even vanuit een druilerig Limburg. Het is echt ongezellig weer en dat vinden de vogels geloof ik ook, want het lijkt wel, of je ze nu minder ziet. En de temperatuur was vannacht ook behoorlijk hoog, ik had het gewoon warm en ja dan ook warme voeten en die werden ook niet koud, toen ik ze maar buiten het dek heb gelegd tegen de pijn. Heb wel goed geslapen, al was ik wel weer heel verward aan het dromen, alles liep door elkaar en er was geen touw aan vast te knopen. Maar ben het meeste al weer vergeten, dus die puzzel zal wel nooit opgelost worden. De krantenpuzzels, daar heb ik de moeilijke al van af, zag een getal en toen nog ene en nog ene en voor ik er erg in had was het gepiept en dat met een 4 sterren……, ben ik toch knap hè……, ahum!!
Pol s weer naar de sportschool een uurtje spinnen……, raar woord eigenlijk….., zijn we geloof ik heel goed in, in het Nederlands……, woorden met vele betekenissen.
Vanavond staat er weer een douche/scrub sessie op het programma en de haren wassen.
Choupette, ik geniet van je taaltje, vind het gezellig om te lezen, al moet ik zinnen wel eens even hardop over lezen, maar dan valt toch meestal wel het kwartje.
Wat kleinzoon betreft….., laten we hopen, dat het toch allemaal nog goed komt. Al zal er toch eerst iemand met een nier moeten komen. Pas nog een heel programma gezien over familie die een nier afstond, maar ja, dan moet er wel een match zijn en een goede kans van slagen, je moet het allemaal toch maar weer op kunnen brengen.
Rommeltje, het gaat inderdaad hard met schrijven. Op het oude forum hadden we ook al 13 delen van gemiddeld 1100 postings en hier begonnen we met 4000. Waar halen we het allemaal vandaan.
Ase, inderdaad, zo aan het begin van een nieuw deel is het vaak even schakelen. Heb ze dan ook alle twee bij de favorieten staan, want moet ook nog wel eens wat terug zoeken. Maar weet niet of ik dat blijf doen hoor, verstop ik me maar achter mijn grijze, oude, moeie brein.
Was ook nooit mijn favoriete rit in de mist.
Julia, zo heeft ieder huisje zijn kruisje. Niemand blijft narigheid bespaard, maar het leert ons wel om met twee benen op de grond te blijven. Het lijkt allemaal zo normaal, dat alles op rolletjes verloopt, maar dat is het allerminst. Het is een groot wonder, als het WEL allemaal goed gaat, alleen staan we daar niet altijd bij stil.
Fijn, dat je zoon er verder niets aan over heeft gehouden. Want alle vooruitgang in de medische wereld is nog geen garantie op de lange termijn en soms juichen we te vroeg. Maar we mogen ook dankbaar zijn, voor de extra tijd, die ons dus soms nog gegeven is.
En nu beginnen ze weer te zeuren over dat de gezondheidszorg zoveel kost, maar toch hoop je, dat die 25 kinderen toch ook weer gered kunnen worden. Soms moet je er maar niet te veel over nadenken, dan voel ik me weer schuldig, dat ik de maatschappij zoveel kost. Moeten er toch veel mensen niets mankeren, die dus vinden voor niets zoveel premie te betalen, om mij te kunnen behandelen.
Kirsten 2, en….., hoe ver ben je al met het scannen, zit er al schot in??? Hoe is het met het weer vandaag?????
Marigene, had jij de mini’s nu vandaag ook nog, of gooi ik nu weer de boel door elkaar met Essetut, die een extra oppasdag had. Ik begin echt een oude taart te worden hoor.
Lieve mensen, ik ga eens verder kijken op mijn vaste stekkies op het World wide web. En daarna maar wat lezen en de oogjes laten rusten, maar ja, dat red ik al weer niet meer voor Pol boven water komt.
Allemaal een fijne dag en tot later.
LIEFSde wereld is groter dan mijn bed - Geplaatst op donderdag 24 november 2011 10:18Marigene
Lieve Tolletje,
Nee hoor geen mini's hier, het was bij essetut een extra dag omdat andere oma naar het ziekenhuis moest meen ik.....
de mini's zijn vandaag bij de kikkertjes en de molletjes....
daar leert Eva alle sinterklaasliedjes, ze zit in de groep van 2 t/m 3 jaar, tot ze naar de basisschool gaan zeg maar, wilde kleuterschool schrijven,maar da's ouderwets.....
dus die kindjes zitten vol van sinterklaas, dinsdag vertelde ze dat sinterklaas alle cadeautjes nog in moest pakken, hij heeft ze al wel gekocht.....
zegt ze ,maar dat duurt lang want het is voor ALLE kinderen, en toen zegt ze er zachtjes achteraan, en voor jou......och zo lief......
Haha spinnen ik vind het ook een vreemd woord, vooral als je weet dat het dus fietsen is op muziek, maar goed....
schoonzoon doet het ook een keer in de week op een avond samen met een collega....
Hoe komt het eigenlijk dat je voeten zo'n pijn gaan doen als ze warm zijn?
heeft dat iets met bloedvaatjes te maken of met je diabetes?
misschien wel een stomme vraag, of misschien heb je het al eens verteld, maar ik kan me er niks bij voorstellen, ik kan nl niet slapen met koude voeten, hoewel in de zomer steek ik ze ook uit het bed.
Ik ga maar eens wat doen, heb al weken bijna niks gegaan, de wasjes bijgehouden en af en toe de stofzuiger door de kamer geslingerd en dat is het zo'n beetje , maar ik moet zeggen zin en puf is er nog niet, dus misschien stel ik het nog een dagje uit(doe ik tenslotte al weken) kan nog best een dagje bij.....
Ik wens je een fijne dag en alle anderen ook, liefs en een dikke knuffel van mij, en een poot van Tommy, die moet ik wel even borstelen vandaag......Oost west thuis best! - Geplaatst op donderdag 24 november 2011 10:27kirsten2
Goedemorgen allen Tol die dromen dat is hier ook zo, denk toch dat onze hersenen overdag te druk zijn , en daardoor s,nachts alles eruit kom, doet ze het weer dat denken ha-ha.
Heb al heel veel gescand , maar heb nog genoeg te doen, kom nu ook foto,s tegen , dat ik dacht wat was dat leuk, bv met 2 nichtjes en onze pleegkleindochter, met z,n allen naar het strand en de speeltuin geweest, bij ons in de tuin op een deken, nu zijn die meiden, respectievelijk 13, 18 en 20, foto,s van de kleuterschool van de jongens. van mijn ouders toen ze heel wat jonger waren een actieve vader bv.
Heb wel nu allemaal mappen gemaakt op de pc, dus kan de volgende zo in de goeie map plaatsen.
Manlief werd net gebeld door de monteur zeg maar dus die is weer aan het werk..
We hoorden vanmorgen op de radio dat de Jumbo de C1000 heeft overgenomen. had al eerder geruchten gehoord, dat de C1000 in Hellevoetsluis te koop stond vond ik een vreemd verhaal maar was toch waar, de Plusmarkt hadden ook belangstelling . die grepen er naast, manlief had er gemengde gevoelens over hij is er niet echt blij mee, vanwege dat er straks geen concurrentie meer is kunnen ze zelf hun prijzen bepalen, maar ik ben wel blij met een Jumbo hier in Ouddorp, voor speciale dingen die wij er halen een toch goedkoper als de grootste supermarkt keten van Nederland.
Het weer hier is goed Tol we hebben zon, wel met wind maar dat is niet erg, die blaast de lucht schoon.
een voorbode van ander weer, begreep ik.
Wat de Nederlandse taal betreft, heb ik een mail gekregen van een broer van mij zal kijken of ik hem nog heb.
Ga nog even wat doen de tent is leeg, kan ik even mijn gang gaan ha-ha
tot laters - Geplaatst op donderdag 24 november 2011 10:29kirstennl
Goede morgen,
Zit ik me helemaal suf te typen, heeft mijn lappie ineens een black-out. Weg alles.
Gisteren was het laat geworden. We hadden een hele grote groep mensen en daarnaast nog wat losse tafeltjes.
We zijn met de prijzen gaan stunten en dat is een groot succes. We verkopen nu spareribs met friet voor ¤ 6,00 per portie. De dranken, voor- en nagerechten zijn gewoon de zelfde prijs gebleven. We verdienen dan wel niet zoveel op het eten, maar wel gewoon op de drank en de andere gerechten. Gerrit v.d. Valk zei altijd, ze eten me arm en drinken me rijk. Dat klopt dus helemaal.
het was zelfs zo, dat er twee collogá's bij ons langs zijn gereden om te kijken of we het echt zo druk hadden.
We gaan dus een Caribisch restaurant worden. Volgende week gaan ze het riet plaatsen in de serre. Met caribische maar ook gewone gerechten op de kaart. Maar alle hoofd gerechten kosten maar ¤ 6,00. Daar krijg je dan vlees of vis en friet voor. Wil je er groenten of salade bij kan die apart besteld worden.
Vlissingen is een goedkope stad met veel winkels als Op=Op, prijsmepper, xenos, action, Bazaar. Echt dure winkeltjes heb je hier bijna niet. Ik denk dat deze formule wel werkt.
TOLLETJE, heb je de olie al geprobeerd? Helpt het? Wat je ook kan proberen is Balneo, dat is voor onder de douche . dan krijg je huid een beschermend laagje en is hij wat vetteren voedt de huid meteen. Mijn schoonvader gebruikte dat altijd, die had een extreem droge huid, en daar hielp het heel erg goed bij. Wat ook goed is is een creme op basis val ezelinnenmelk. Die is ook voedend.
Ik hoop dat je iets dan deze tips hebt.
Ik heb nu even geen tijd meer op te reageren. Moet nog iets halen en dan snel naar de zaak.
Wip nog wel langs vandaag.
Prettige dag iedereenNiemand veroordelen en over niemand oordelen. - Geplaatst op donderdag 24 november 2011 10:42rommeldam
Krijg het gevoeld at de fibro wat minder pijnlijk aan het worden is pfffffffffffffffffffffffffff als dat waar is ben ik erg blij.
Tot later. - Geplaatst op donderdag 24 november 2011 11:12essetut
Goedemorgen
Gisteren idd een zware middag geweest! Maar mijn hulp was zó blij, dat maakte een hoop goed. Maar mijn lichaam zei wel weer hó! Door een giga migraine aanval, nou ja wat er nu is kan er volgende week in de vakantie niet zijn, zullen we maar zeggen. En het zat er in dat het er een keer uit moest komen, was ook alweer 4 weken geleden sinds de laatste aanval dus best lang voor mijn doen, zeker gezien de omstandigheden. Heb ook giga last van mijn borsten, dus wéér een bewijs dat het met hormonen te maken heeft, die borsten was weer wél heel lang geleden, dus misschien de laatste eisprong??????? En dan definitief in de overgang????? Dát zou mooi zijn en dan van al die vervelende overgangs kwaaltjes af!!!!!!! Nou ik blijf hopen!!!!!! De hoofdpijn is nu te doen, maar ik laat het er maar uitkomen, vandaag geen plannen, dus kan gaan liggen als het nodig is.
Je was idd met mij in de war wat Lisa betreft, alleen had ik het verkeerd begrepen, ik dacht dat ze afgelopen dinsdag opgenomen moest worden, maar het bleek dat ze dan zou horen wanneer ze opgenomen zou worden en dat is dus as dinsdag, vandaag dus nog een dagje niets en dat komt dus goed uit met de hoofdpijn. Volgende week moest dochter andere dingen regelen, maar gelukkig geboeg vriendinnen en een nichtje in de buurt die graag op willen passen. En ná mijn vakantie dus voorlopig twee keer in de week, zolang het gaat duren met haar schoonmama.
Ase bedankt voor je mooie en lieve kaart!!!! Dat doet een mens zó goed!
Lieve allemaal ik ga weer even plat want begin een beetje misselijk te worden, komt goed
Tol dikke knuffel
Lieve groetjes essetut - Geplaatst op donderdag 24 november 2011 11:14choupette
goede morgen iedereen ,,,
tolletje ,,,ja ,,ik weet het ,,ik heb zo'n een beetje mijn eigen taal ,,jij ,,bent niet de eerste die het zegt ,,,maar ja ,,dat ben ik nu eenmaal
vanmorgen naar mijn gym geweest ,,,nu tot dinsdag ,,de volgende en zondag morgen gaan wandelen ,
vandaag mooi weer maar koud
rommel ,,gelukkig gaat de pijn over ,,het weer heeft ook zijn preek in dat denk ik ,,nat en kou ,,,==pijn ,,
zon,,==minder pijn ,,,is het zo of heb ik het mis
zal maar beginnen aan het eten ,,want staks ,,de kerst kado's voor de kl kids ,,,dadaje ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur - Geplaatst op donderdag 24 november 2011 11:26ase
Goeie morgen, Tolleke goed geslapen maar dromen gehad gelukkig zijn dromen bedrog dus laat ze maar waaien, en je voeten buiten het dekbed helpt tegen de warmte vind ik doe het ook wel eens.
Bij ons komen veel vogels ze zijn allemaal terug heel leuk, en nu vliegt een grote groep kouwtjes rond zo mooi om te zien, dan komt er wind en ander weer, hier geen mist gewoon grijs.
Choupette van je te lezen leuk taaltje laat het zo, en sterte met je kleinzoon, erg voor kleintje ik hoop dat er snel een nier voor hem komt.
Rommeltje minder pijn is prettig om te horen, als nu nog minder wordt is het leefbaar voor je.
Essentut rustdag na een aanval van migraine goed uitvieren anders komt het nog snel terug.
Kirsten nl, je krijgt een paar drukke dagen maar dat is de bedoeling, langzaam aan krijg je bekendheid, en je voelt goed hoe beste gaat met de aanpassingen.
Kirste 2, de grote supermarkten bijten elkaar niet, ik ooit uitgeprobeerd wie het duurste was ah of jum, precies het zelfde gekocht ook de merken natuurlijk, ik geloof dat het een paar dubeltjes scheelde, bij de een is dit goedkoper en bij de ander wat anders dus je verdient niet veel met bij welke super je koopt.
Marigene fijn dat je de puf hebt om weer te schrijven, en de stofzuiger doet morgen ook zijn best als je zin hebt, eerst aan je zelf denken.
Ik heb een vrije middag hoef niets wat moet en ben dan alleen thuis is ook wel een fijN.
Allemaal een heel fijne donderdag.Zeg niet altijd wat je weet Weet wel altijd wat je zegt. - Geplaatst op donderdag 24 november 2011 11:41kirsten2
Essetut je bent de 3e op 1 rij die hoofdpijn heeft, Choupette heeft mij afge(verlost en jij Choupette ha-ha, maar het is inderdaad heel vervelend hoofdpijn, wat betreft de overgang, niet teveel hopen, kan alleen zeggen bereid je voor oeps.
Ase je hebt inderdaad wel gelijk over die paar dubbeltjes maar elk kwartje telt zeggen ze altijd, ik ga niet elke winkel af steeds dat kost ook tijd en geld, maar op de reclame,s gaan we wel af wat we natuurlijk nodig hebben.
Jumbo heeft een hoop aparte artikelen die de andere niet hebben.
Heb net wat gestoft, gestofzuigd en gedweild, mannetje was ondertussen ook klaar, even koffie gedronken en hij is weer buiten aan de gang,,voor onszelf, de 2e was zit in de machine en de 1e in de droger, maar even doorwassen, morgen willen we naar die Zweedse winkel, komt er ook niet van en zaterdag de vergadering van het park de morgen is zo om, mannetje de laatste dag werken kan ik me uitleven met de was ha-ha.
Dit onderwerp heeft 3002 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 28-02-2012 19:14. Dit onderwerp is gesloten!
Heel de dag op bed, wie vertelt er iets gezelligs? (7)