- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 56 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 20-01-2012 08:25.
Zorgverzekering
- Geplaatst op maandag 19 december 2011 13:52beavdwaag.ModLibelle wijzigde dit bericht op 19-12-2011 19:09 met 100%: oproep verwijderd
- Geplaatst op maandag 19 december 2011 23:56ellon

Dat kunnen heel veel mensen wel vergeten, want die opleidingen vinden alleen plaats in Amsterdam, Groningen en Nijmegen.quote:Adoeseg schreef op 17 december 2011 @ 10:30:
Als je in de buurt van een academisch ziekenhuis woont, waar ze een tandartsopleiding geven, is het raadzaam daar eens te informeren of je hun patient kunt worden: dat scheelt een slok op een borrel kan ik je verzekeren!De natuur is een wonder. Een miljoen jaar geleden wist nog niemand, dat de mens een bril zou dragen en toch staan onze oren op de goede plaats - Geplaatst op dinsdag 20 december 2011 00:09Adoeseg
En in die plaatsen, waar ze een depandance hebben, zoals Arnhem...Kiss slowly, laugh insanely, live truly, and and forgive quickly, (Paul Coelho) - Geplaatst op donderdag 22 december 2011 09:04ring1
En wat scheelt dat tegenwoordig dan, Adoeseg?
Vroeger waren ze wel goedkoop maar volgens mij is dat nu niet meer zo?
Ik heb de tandverzekering ook afgeschaft, want het is ook aftrekbaar van de belasting. Moet ik wel boven de drempel uitkomen natuurlijk.
Beter dan om zoveel mogelijk binnen èèn jaar te laten doen, want dan heb je meer kans om boven die drempel uit te komen.
Als je wat geld achter de hand probeert te houden, om het zelf te betalen, heb je ook goedkope jaren erbij en in dat geval betaal je teveel premie in een jaar.
Nu zag ik bij Agis (die heb ik) dat jongeren onder de 18 jaar meeverzekerd zijn, als minimaal èèn van de ouders een tandverzekering heeft.
Vraag ik me af of dat wel mag? Zijn kinderen onder de 18 jaar niet gratis verzekerd vanuit de verplichte basisverzekering? - Geplaatst op donderdag 22 december 2011 09:38Adoeseg
Als ik bij mijn tandarts een foto laat maken, krijg ik een gepeperde rekening van over de honderd piek. Ga ik naar die kliniek, dan maken ze een hele serie foto's, met dure apparatuur en is de rekening 100 piek, waarbij de verzekering mij de helft terug schenkt (je moet natuurlijk wel een uitgebreide verzekering hebben) en aan het eind van het studiejaar, betaalt de universiteit mij nog eens 20% terug!
Goedkoop of niet?Kiss slowly, laugh insanely, live truly, and and forgive quickly, (Paul Coelho) - Geplaatst op donderdag 22 december 2011 15:21ring1
Dan is het toch nog wat goedkoper inderdaad. - Geplaatst op vrijdag 20 januari 2012 08:25roxy
Heeft iemand een tip wat nu een goede verzekering is voor een 18 jarige? De enorme lappen die je moet lezen daar ben je maanden mee bezig. Iemand gehoord van National Academic, ik twijfel erg tussen die en de take care now van Agis. De vergelijken zijn best wel ingewikkeld. Vind tandartszorg wel belangrijk in gezien mijn zoons opleiding lijkt iets meer fysio dan 9x ook wel belangrijk.Luctor et emergo
Dit onderwerp heeft 56 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 20-01-2012 08:25.
Zorgverzekering