Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Libelle Café
  4. Bar "Het Kippenhok" (6)

Dit onderwerp heeft 3018 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 04-05-2012 10:13. Dit onderwerp is gesloten!

Bar "Het Kippenhok" (6)

Ga naar een onderdeel
  1. Gizmo
    Afbeelding van Gizmo

alles ok hier. kom zo terug

Elke dag is een begin voor de rest van mijn leven.

2. Jussttina
    Afbeelding van Jussttina

Ik was in Tweesteden ziekenhuis voor mijn laser behandeling, net een spookhuis daar, donkere gangen en er was echt een kip te zien.. Behalve een security van 18 jaar of zo en schoonmaakster.. Waar mot u heen? Eerste verdieping hoor :lol:

Klik klak door de gang.. Ik werd gelijk geholpen.

Nou meisjes, wie mooi wilt zijn moet echt pijn lijden.
    Ik heb een paar 'onzuiverheden ' op mijn kop, een paar ?? Ahum understatement.
    Manlief ziet er niets van.. maar ikke wel. Hij heeft gewoon een nieuwe bril nodig vind ik.

Doet pijn, doet echt pijn die schietende lasers op je wangen zeg.
    Zoiets als.. een kleine miezierige elastiek die iedere keer wordt geschoten naar je gezicht.
    Na een uurtje was ik klaar, bont, blauw en rood ! Zit nu met een coldpack op beide wangen <:(

Bij de uitgang stond een oude magere vrouw met haar infuus, in haar pyama.
    Zij...' Hallo meisje, kom je even bij mij zitten, ik heb hele dag nog geen bezoek gehad, ik wacht op mijn dochter '
    Ik .." Veel te koud voor u, zal ik u naar boven brengen ? '

Zij dacht dat iemand mij had geslagen ivm mijn bont en blauw koppie, ik moet zo lachen en vertelde dat ik een schoonheidsbehandeling had gehad..
    Nou zeg, dat is nergens voor nodig, je bent al prachtig mooi zei omaatje.

Omaatje begon te vertellen over haar kinderen, klein kinderen en haar leven, waarom ze opgenomen werd en dat ze nog steeds wacht op haar dochter.

Ze vroeg naar mijn geboorte land, en wat ik graag eet..
    Hutspot... zei ik, eindelijk lachtte oma en kunstgebit viel eruit !
    Zucht, heb ik weer.

Oprapen, naar toilet om te spoelen en verder in haar kaak douwen.

De security zei dat ik mijn roeping had gemist hihihh.

We hadden nog een half uurtje gekletst, en.. ik moet naar huis.
    Oma wel terug gebracht naar haar bedje voordat ik vertrok
    Bij afscheid vroeg ze : Wanneer kom je weer?

It breaks my heart! http://www.kaartensterren.nl/plaatjes%20algemeen/gebroken%20hart2.gif

Maarja, ik heb oma toch voor een paar minuten aan het lachen gemaakt hoor ! :love:

3. Jussttina
    Afbeelding van Jussttina

quote:
    annebeth59 schreef op 03 mei 2012 @ 19:01:
    Geen Jackeline, maar Bart. En Bart vond de cavialook van mijn haar geweldig zoveel verschillende tinten door elkaar.... (uitgroei warm blond, grijs in diverse soorten en wat donkerderblond) heel grappig en ik moet er vooral niet veel aan doen (wat kleur betreft dan he).

Nou, dat geeft de burger moed.

Heb je nou zere wangen van dat gelaser aan je koppie??

Aahh... Bartje dus, gelukkig.
    Hij is echt een schattebout hoor buurvrouw. Zo super lief en werkt perfect.
    Grappig, ik mag nooit mijn haren verven, ene keer met bossche bolle choco look moet ik iemand anders smeken om te doen.
    Bart zei.. eigen risico, maar ik doe het echt niet bij jou.
    En hij deed ook echt niet.

Hij is wel dol op friemelen aan je kop, je haar dan tijdens het knippen. .. En knipt alleen wat hij vindt dat het mooi staat bij de klanten en niets anders.
    Wel een eigenwijze hoor.
    Superb :cheer: :cheer:

Leuk gast, ook heel grappig. Als je hem goed kent

Ben zo trots dat je eindelijk naar Walter is binnengelopen, ik had vanmiddag gehoopt eigenlijk.
    Wilde Jacqueline al bellen of ze plaats willen maken voor jou hihih.
    Er komt een mevrouw met cavia look binnen hahaha

Ja, mijn wangen doen echt pijn, sakkedieu.
    Helemaal donker rood nu, over een paar dagen krijg ik korstjes, komen velletjes en als het goed is..
    Als het goed is.. heb ik over een maand weer perfecte kop.
    Komt goed, heb ik al vaker gedaan hoor.

Morgen ga ik ook kip maken, met aardappeltjes en zo.
    Jouw avond eten klinkt zo lekker..
    Liefs

4. annebeth59
    Afbeelding van annebeth59

Auw auw mupke toch, wat zal dat zeer doen! Kusje op allebei je wangen hoor, dat helpt een klein beetje.

Lief omaatje laten lachen, doe je goed.

Ik had vandaag toch lekker gekookt. had zelf tzatiki gemaakt, yoghurt uitgeknepen, komkommertjes geraspt en uitgeknepen en dan met allerlei kruiden roeren, mmmmmm

vandaag is een mooie dag

5. Jussttina
    Afbeelding van Jussttina

quote:
    Gizmo schreef op 03 mei 2012 @ 19:22:
    alles ok hier. kom zo terug

Hehehe, ons Gizzy leeft nog hahaha.
    Hoe was je dag meisje? Gezellig met je neven en je zus?
    Hoe vond Joy allemaal? Te druk of juist super gaaf?

Jullie gingen naar de Mac voor avond eten he??

Kus

@Laiverd, is je kies al teruggeplakt??

@Sterretje, welke coupe ga je morgen laten doen?

6. Jussttina
    Afbeelding van Jussttina

Het is niet waar... Er vloog een mug voorbij ? :?

Mijn mepper even zoeken, en wat warms maken voor het volk

Koffie of latte machiato iemand?

http://www.roterochs.de/graphics/latte-macchiato.jpg

To zo

Doei doei

7. Jussttina
    Afbeelding van Jussttina

Gizzy, wil je deel 7 aanmaken schat...
    We zijn straks over 3000 heen.

@Modje, afblijven hier en geen nieuwe hok maken.
    Doen we zelf wel

Kus

8. annebeth59
    Afbeelding van annebeth59

Aahh... Bartje dus, gelukkig.
    Hij is echt een schattebout hoor buurvrouw. Zo super lief en werkt perfect.
    Grappig, ik mag nooit mijn haren verven, ene keer met bossche bolle choco look moet ik iemand anders smeken om te doen.
    Bart zei.. eigen risico, maar ik doe het echt niet bij jou.
    En hij deed ook echt niet.

Hij is wel dol op friemelen aan je kop, je haar dan tijdens het knippen. .. En knipt alleen wat hij vindt dat het mooi staat bij de klanten en niets anders.
    Wel een eigenwijze hoor.
    Superb

Leuk gast, ook heel grappig. Als je hem goed kent

Ben zo trots dat je eindelijk naar Walter is binnengelopen, ik had vanmiddag gehoopt eigenlijk.
    Wilde Jacqueline al bellen of ze plaats willen maken voor jou hihih.
    Er komt een mevrouw met cavia look binnen hahaha

Ja, die Bartje dus. Moest onderhandelen hoor, wil er ook nog een beetje goed uitzien met wind tegen.... Ik kreeg wel wax, maar geen haarlak, niet voor mij, veel te stijf.

Maar ben heel blij met het resultaat.

vandaag is een mooie dag

9. Jussttina
    Afbeelding van Jussttina

Ooh moet je gewoon zeggen wat je wilt hoor buurvrouw, hij is op verkenning toch??

Hotter than my daughter begint zo van Gordon.
    ( solly, ik vind zo mooi programma ) :hyper: hihih

Daarna ga ik naar Draagmoeder gezocht op Ned 1 kijken.
    Anita is prachtig, ze maakt of presenteert goeie emo tv's.
    Zo frappant ivm met schoonzusje.

Kus

10. Gizmo
    Afbeelding van Gizmo

We zijn wezen shoppen en Joy's neven hebben Joy continu aan het lachen gemaakt. Die kleine heeft de middag van haar leven gehad. Ze gierde het uit in haar buggy, veel mensen kijken en ook lachen. Ze hoefde maar 1 van die twee te zien en ze kraaide het al uit. Kiekeboe met een 9 en 5 jarige is veel leuker dan met je moeder. En zeker met dit soort clowns. Ze heeft dus geen oog dichtgedaan, maar ook totaal niet gejengeld of gepiept. Ze vind het veel te mooi. Ik zie wel hoe ze morgen is, vaak slaapt ze wat bij.

Haar tweede tandje komt door en ik moet zeggen (even afkloppen) dat de ellende die je weleens hoort hier helemaal niet voorkomt, behalve dan die stank uit haar luier.

Just, en dan vraag jij je nog af waarom Gup medicijnen wil studeren? Lijkt me duidelijk van wie hij het heeft.
    K.... van je schoonzusje, echt kl.... gedverderrie, bah en balen!!! Ik heb het zooo gehoopt, jullie zijn zo toe aan goed nieuw. Ik geloof niet maar mocht hij/zij meelezen: doe is niet zo lullig, het is nu genoeg geweest! Klaar met de ellende en de pijn, kappen nou. Nu een keer een positief iets, het is nu niet lief meer.

shoot, nu jullie het over kapper hebben, helemaal vergeten te bellen en ik moet ook nog een afspraak maken bij de huisarts voor onderzoek baarmoederhalskanker. Als ik nog langer wacht dan kan ik voor de volgende keer gelijk weer.... :muur:

Prodoosje, dus toch leuk gehad, alleen een beetje vreemd einde. Maar alles is goed met haar, dat is het belangrijkste.

Ster, het zijn natuurlijk jachthonden...... Maar een haas of kat is veel leuker achterna te zitten dan een klein meesje. Hoe is het met je tong?

Froxy, ik ken dat, ik heb in ieder geval 1 stuiterbal in huis en ik vrees dat we een tweede kleine stuiterbal hebben. Zegt hij, o dan ga je vanmiddag toch even slapen op de bank.... Is het zover, klabam, laat hij wat uit zijn handen vallen, of ritsel de ristel, papier uit envelop in andere envelop en ander papiertje erbij, mappie open mappie dicht, la open la dicht, klabam i pad die weer valt. Ook een leuke grasmaaien of stofzuigen. Als ik echt moe ben dan ga ik naar boven, kan hij ritselen wat hij wil en kan ik rustig pitten. Gisterenavond nog, ik sliep bijna (spetter wilde voetbal zien, zijn clubbie is kampioen) ik was net weggezakt opeens een klap beneden, hart boven in mijn keel, laat hij weer wat uit zijn handen vallen, ik weer een half uur wakker.
    Maar gelukkig heb je je ring terug.

Annebeth, ik kan dat ook moeilijk hoor, iemand aan het werk en ik zitten. dat is echt een kwestie van vastplakken. Ik voel me dan vreselijk schuldig. Bij mij komt het doordat mijn moeder altijd riep: ik moet alles alleen doen, doe jij ook eens wat. (ik was dan de jij, broertje kon gewoon blijven hangen en die doet dat nu nog, zusje lag er aan hoe haar bui was).

Wonder, alles gelukt? Druk programma, maar het paste allemaal precies.

11. Sterin
    Afbeelding van Sterin

Just, je bent goed bezig! :love:

Annebeth, geinig! Je hebt dus je haar laten knippen? En niet laten verven zoals je wou?

Vandaag dus ook met de meiden boodschappen gedaan. Eigenlijk willen ze het liefst thuis blijven. Beetje buiten spelen, pc en tv kijken. Mooi niet! Hup mee met mams! Voordeel is dat ze toch ook echt meehelpen, oa met boodschappen opruimen! :muziek:

Ik wil mijn haren laten kleuren. Mijn 3 zilveren haren zijn weer zichtbaar, en da mot nie. :| Sinds 2 dagen steek ik het weer op, ook omdat de haren me anders om de oren vliegen met oa honden uitlaten, en daar heb ik een hekel aan-losse haren in mijn gezicht. Ik zit te denken aan een stukkie eraf, in de vorm van een boblijn. Vind half lang haar gewoon het fijnst. Niet te lang en niet te kort. zodat ik variatie kan doen. Ik hou van variatie! :lol:
    De boblijn wordt dan denk ik wat korter van achter, en wat langer van voren.
    http://www.oopshi.nl/images/bob-kapsel-oopshi-nl.JPG
    Mogelijk zoiets, maar dan tikkie korter...

http://beauty.rubriek.nl/modeschoonheid/images/haar/bob.jpg
    Zoiets vind ik ook wel leuk, zolang het maar niet te truttig wordt. :D
    Al is mijn pony nog wat korter, heb 'm laatst net nog bijgeknipt. :hypo:
    We zullen zien...

Volgende week gelijk na gesprek weer aan het werk en de dag erna ook.. :hyper:

Blijf bij jezelf, maar denk ook aan anderen...

12. Gizmo
    Afbeelding van Gizmo

Uh, ik zie helemaal geen modje, die komt het toch eerst melden?? Heb ik wat gemist??

13. Jussttina
    Afbeelding van Jussttina

quote:
    Gizmo schreef op 03 mei 2012 @ 20:33:
    Uh, ik zie helemaal geen modje, die komt het toch eerst melden?? Heb ik wat gemist??

Ja maar moppie, over 3000 gekakeld, dan maak je toch een nieuwe deel ??
    Dat dacht ik tenminste hoor hihih

14. Gizmo
    Afbeelding van Gizmo

Hoe zie je dat?? :? Ik maak zo een deel 7 aan, eerst plassen en drinken inschenken. Spetter is aan het I padden, een spelletje denk ik.

15. Sterin
    Afbeelding van Sterin

Just is de mod, die meld het.... :D

Gizmo, moest weer lachen om je stukje.
    Vooral dat van Spetter..mannen laten van alles kletteren..
    Hubby vraagt wel es aan mij hoe het kan dat de honden niet aanslaan als ik om half 6 vertrek om te gaan werken...tsja ik stamp niet zo. Gebruik koud water, en meer van dat.. :lol: :hypo:

Ik kan dat ook niet. Zitten als een ander aan het werk is... Gelukkig is hubby ook een aanpakker. :muziek: (hou ook niet van die treuzelaars die alles laten liggen..)

Ik heb een topic over mijn tong! ;)
    Maar het gaat weer wat beter. Grootste gedeelte is weer normaal. Nog een klein stukje en wat last..

Wonder, alles goed gegaan?

Iedereen een fijne avondd- nacht! Knuf

16. Gizmo
    Afbeelding van Gizmo

O gossie, Joy compl;eet over de rooie. Beetje overprikkeld, gaat wel weer over. Spetter houdt haar vast, ik duik alvast onder de douche mocht ze niet rustig worden kunnen we gelijk ons bed in, dus ik maak deel 7 aan, maar het kan ook morgen worden (ben toch vroeg op).

17. Jussttina
    Afbeelding van Jussttina

Ooh Sterretje, mooie kapsels man. :duim:
    Ik ben al aan het zingen...
    Sexbom, sexbom.. You are THE sexbom

Sexbom sexbom je bent een sexbom uh, huh
    Je kunt het me geven, als ik langs moet komen, geef het me dan
    Sexbom sexbom je bent m'n sexbom
    En schat je kunt me opwinden, schat je kunt me opwinden
    Je weet wat je me doet, is het niet, ha ha

* Vertaling versie * :lol:

@Gizzy, is die stomme monteur nog geweest ?
    Anders kunnen jullie niet onder de douche, en dan moet water gekookt worden voor badkuip... Hee, kan jij en spetter samen fris en fruitig spetteren hihihih. Elkaar's ruggen zepen..
    Sexy !

Ik vind het zo zo leuk dat Joy zo had genoten van die 2 monstertjes.
    Echt geweldig, kids bij elkaar... Dan heb je nergens last van he?
    Ooh, maak je borst maar nat, straks pakt Joy de foon op en belt naar haar neven hoor.
    Zelfde als hier, mijn oogappel belt iedere keer naar Gup, leeftijdverschil is behoorlijk, maar ze zijn zo super leuk samen.
    Dan vraagt oogappeltjes aan gup...
    'Kom je eten? Kom je zo?? Ja.. kom je zo? '

OF mijn schoonzus stuurt achteraf een ping van.. komen jullie !

Weet je Giz, het doet zeer dat deze keer mislukt is.
    Ik had bij eerste keer zo woedend gevoeld, deze keer heb ik al ge'incasseerd, de klap komt minder hard aan.
    Moet je ook proberen, dan zijn we minder verdrietig.
    Natuurlijk hoopte ik, natuurlijk bid ik, iedere avond kaarsjes met gebedjes, maar het mocht niet zo zijn.

Ik kan hier niets aan veranderen, ik moet verder.

We hebben al neven, en ze zijn heerlijk prachtig.
    Schoonzus moet maar verder met haar one and the only one kiddo, net als ik.
    Leven gaat door. Wat ze verder gaat doen, heb ik geen idee.
    Ik hoop dat ze niet instort.

Gordon is leuk ...

18. Jussttina
    Afbeelding van Jussttina

Hihihih jullie zijn allemaal zo grappig hier... :lol:

Nou, lieve scatties.
    My pride and joys hier, echt lachen.

Fijne avond

Heel veel liefs
    J

19. ModLibelle
    Afbeelding van ModLibelle

Goedenavond

Er zijn 3000+ berichten geplaatst en er kan dus een nieuw deel geopend worden.

Met vriendelijke groet,
    Forumteam Libelle.nl

AlgemeneVoorwaarden | Forum@Libelle.nl

20. Jussttina
    Afbeelding van Jussttina

Hee ons modje is eindelijk wakker.

Gizzy, leef je uit

Trusten lieverds
    Love
    J

21. Jussttina
    Afbeelding van Jussttina

Modje, het is mij gelukt om deel 7 te maken.
    Zet een lock op 6 voor mij.

Keep doing the good job :cheer:
    Doei doei.

Love
    J

22. Gizmo
    Afbeelding van Gizmo

Even kijken of het mij wel lukt om de pagina's om te draaien...

23. Jussttina
    Afbeelding van Jussttina

Ja doe dat maar schat, ik zit al een half uurtje te klungelen met pagina's...
    Echt blonT hoor.

24. Gizmo
    Afbeelding van Gizmo

Ze doen het bij mij allebei goed, snap er niets van, nou ja het zal wel. :?

25. Sterin
    Afbeelding van Sterin

Waar is de link dan? Of gaan we nu gewoon overstappen op de 7 de..

xxx

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x