Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Libelle Café
  4. Bar "Het Kippenhok" (6)

Dit onderwerp heeft 3018 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 73 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 04-05-2012 10:13. Dit onderwerp is gesloten!

Bar "Het Kippenhok" (6)

Ga naar een onderdeel
  1. Gizmo
    Afbeelding van Gizmo

Dat wordt minder huishouderen, want Just is de hele week thuis en eer dat we alle berichten hebben doorgelezen ;) .

Wonder, controle :? Doe je dat bij hem ook? En accepteer je dat? :hamer: . Dat zou voor mij een paar bruggen te ver gaan, maar ik ben jou niet. Idd laat hem maar komen, controle, mafkees.

Ster, wij tijd, wat is dat?!? :D :love: Lekker dat je morgen wat korter kan werken, kan je oefenen voor de 11 stedentocht.

Froxy is weer lekker druk met leuke dingen.... Hoe is het met Joy?

Robijn, ik moet ook wat met dat haar, ik heb het nu standaard vast omdat er anders een stel handjes in vastzitten.

We zijn lekker wezen wandelen, alleen kon dat niet te lang omdat ik nu eenmaal een stronteigenwijs kuiken heb. Eerst had ik mijn jas, schoenen, plasje plegen sjaal omgedaan, loop ik naar de box, Joy totaal in Dromenland. Dus ik me weer uitgekleed en gewacht en gewacht, inmiddels waren we een uur verder, beweegt er wat, blijkt ze gewoon met open ogen te liggen dus hoelang die heeft liggen snurken geen idee. Ze slaapt tegenwoordig in de box op haar buik en ik vind dat doodeng want ze verlegd haar hoofdje niet als ze met haar neus in het boxkleed ligt, omdraaien heeft geen zin want dan is ze klaar wakker en wil ze niet meer slapen. Raar kind, waar was ik o ja Joy flesje gegeven ingepakt en hup de wagenbak in, slofjes aan, dekentjes om benen heen, kap dicht, en in de gang, ja hoor benen omhoog en plok de "hoes over de dekens" los, been eruit gelukkig nog met slof eraan. Dus ik denk eerst maar naar buiten, ik been weer terug, hoop geworstel en boze blik heen en weer, dekentjes erom heen goed strak, en hup snel die hoes er weer overheen tuinpad af naar de overkant en plok weer 1 been eruit, ik dacht nog nou ja in ieder geval hangt dat andere been nog onder de hoes, twee tellen later, hupsa beide benen eruit en maar wrijven met die pootjes om die sloffen los te krijgen. Dat hele ritueel hebben we zo'n 6 keer uitgevoerd, tot dat ik bijna bij het dorp was, ik heb nog gedreigd om haar muts achterstevoren op te zetten als ze bleef wrijven en het waagde ook nog haar sloffen uit te gooien. Ze keek me echt aan van dat durf je niet, maar ze heeft niet meer gewreven. Ik gaf het op dan maar benen buitenboord, ze krijgt het vanzelf wel koud (ze had alleen een legging aan) en dan kan ik ze wel weer terugstoppen. Op naar de bakker, daar lag ze me aan te kijken echt zo van, ik ben wat van plan en je kan die benen terugstoppen maar ik doe ze er toch weer uit. Wij de bakker uit, ik benen weer terug en plok, weer benen eruit. Nou toen heb ik het opgegeven, naar de supermarkt gelopen en toen maar naar huis. Ze lag me recht aan te kijken echt zo van stop die benen maar terug, ik doe ze er toch weer uit. Ik heb het nog twee keer geprobeerd benen terug te stoppen, maar dat had echt geen zin en om met bungelende benen alleen in een legging een uur buiten te lopen leek me een beetje te gek, dus we waren weer vroeg terug terwijl het in het zonnetje best wel lekker was.

Echt ik kan mijn borst nat maken, want wat kan Joy eigenwijs zijn, ongelovelijk, maar daar staat de familie van Spetter ook bekend om. We kwamen een keer een tante tegen die met een oom van Spetter is getrouwd, dus die is dat de nieuwste ......, wij ja hoor, je mag wel kijken. Kijkt die tante mij aan, en is ze al eigenwijs net als de .....s. Ik lachen,ja hoor, dat zit er al helemaal in. Morgen dan maar de maxicosi gebruiken, dan zit ze in een voetenzak, dat is beter dan benen buitenboord. We gebruiken hem zelden op de wagen dus ze zal het wel vreemd vinden, maar het is even niet anders.

Ze heeft vandaag peer op en alles ging op, ze zat te smullen en te smikkelen. Eerst huilen, ik haar in de stoel geparkeerd, nog bozer, slab om ook niet goed. totdat ze het schaaltje zag, toen was het grootste drama achter de rug, nog wel wat rood en een beetje pruilen totdat ik de lepel in haar mondje deed en ja hoor, toen was het een grote lach. Dat is weer nieuw, huilen om 9 uur 's ochtends, zooo gezellig.

Gizmo wijzigde dit bericht op 06-02-2012 21:55 met 6%
    Elke dag is een begin voor de rest van mijn leven.

2. Jussttina
    Afbeelding van Jussttina

Oohh hahahah wat gaaf Gizzy, ik zie Joy al.. Ik zie jullie al wandelen en jij maar steeds bukkend over haar voetjes heen hahahahaha
    http://www.forumsmilies.nl/Lachen/us4alllach01.gif

http://www.forumsmilies.nl/Lachen/lol.png

Leuk man.
    Ze groeit ook zo hard he? Al die proces die we mogen meelezen, men.
    Yep, eigenwijs is een goed teken. Leuk.

Heb ik dat al verteld ? Nee waarschijnlijk niet.
    Zondag waren we in Den Bosch, in kader van crisis, dumpen we onze
    auto op parkeerplaats van Transferium, 2 eurootjes en hele dag slenteren zonder boetes. Ik heb altijd boetes, en ik moet van manlief
    mijn toet toet daar achterlaten en met bus naar hartje V&D reizen. :lol:

Stonden we daar te wachten, zag ik een tweeling kinderwagen, zucht.. het hartje ging sneller tikken, ik porde schoonzus.. kijk mutsje, straks sjouw je misschien ook zo.
    Zij hihih, ik hahahaha ( och we waren een beetje zweverig terwijl het nog niet mag )

Ik ging direct naar de babietjes, god, wat zijn ze mooi, echt en zo lief.
    Eentje graaide naar mijn vinger en andere begon te lachen, 2 tandjes.. ! http://www.forumsmilies.nl/Baby/babyn11.gif zo mooi.

Kwebbel kwabbel, blabla.. met de ouders.
    Manlief tilde eentje eruit, hij vond haar zo machtig mooi.
    Ik heb bij die andere speentje uit zijn bek getrokken... En shreeuwen dat kind..

( Ff zijn longen testen. ) http://www.forumsmilies.nl/Duiveltjes/EVIL_LOL.gif

De tweeling waren 2.5 maandjes te vroeg, met spoed naar
    Utrecht, maar nu..zijn ze prachtig gezond. Staan nog onder controle.

We hadden hun geholpen met sjouwen toen busje kwam, en afsjouwen toen we uitstapten!

.. Ik ben helemaal in baby boom mood zeg.

Morgenochtend rijd ik met schoonzus naar Zh, en kijk wel wanneer ik
    ga werken. Ik moet wel werken hoor, daar niet van.

http://www.forumsmilies.nl/Liefde/c_44.gif

3. Jussttina
    Afbeelding van Jussttina

quote:
    wonderful schreef op 06 februari 2012 @ 13:59:
    ! Werd alweer gecontrolleerd vanochtend, hij had een sms gestuurd, maar ik was boven, dus toen kreeg ie niet snel genoeg antwoord denk ik en toen ging de telefoon! Wilde gisteravond eerst tegen hem aan kruipen in bed, maar heb het niet gedaan, ik wacht tot hij de eerste stap doet.....

Nou nou :lol: !

Jullie maken het echt wel spannend zeg Laiverd.

Euh.. hem gewoon bespringen en lekkere hete sex hebben. ??http://www.forumsmilies.nl/Liefde/1130959677.gif

Als ik horny corny ben, kijk ik wazig naar hubby.. met mijn verleidelijke spleetoogjes ( nou, tis alles behalve mooi hoor )

Schat, hardcore straks??
    (Tja, straight to the point , tijd is geld hihihihi.)

..Een keer pakte hij zijn mobiel, toen ging hij met pinnetje op dat ding zogenaamd spelen...
    hmmmm ,even kijken hoor ( zei ie ) vanavond geen gaatje vrij http://www.forumsmilies.nl/Lachen/c_2.gif

Koekebakker!

Het spijt me, ik vind die controle af en toe toch wel iets lieffigs hebben.
    Tis maar hoe je alles vertaalt.
    Manlief controleert mij nog steeds, op zijn eigen manier.
    Out of the blue belt hij zomaar naar de centrale telefoniste om naar mij te vragen..
    Mobiel neem ik altijd op, maar hij kan niet zien of ik daar en daar ben.
    Vandaar de centrale.
    Of de hotels op gekke tijdstippen... Zovan, ik kan niet slapen, ik wil je even horen.

Ik ken manlief ondertussen, nu heb ik geaccepteerd, het is gewoon een mega grote lieve beer, iedereen die hem kent, houden van hem.
    .. Hij heeft alleen moeite met me, klein vrouwtje, in de grote boze pinguins wereld.

Het vertrouwen in jou heeft je hubby nog niet echt onder controle, maar ooit, komt het goed.
    Hij wordt wakker en zegt : Mijn vrouw, ik houd van haar. Verleden is foetsie.

( Heeft hij de stofzuiger al gerepareerd ?? Jullie hebben toch verschillende in huis he ? )

Love you

Kus

4. Jussttina
    Afbeelding van Jussttina

@Lieve buurvrouw, ik hoorde dat onze trekpleister overvallen was ??
    Het ging er behoorlijk hard ook, op zaterdag was het ! :stoom: :bonk:

Tis allemaal maar eng hoor.

Hoe gaat met je dochter? Wanneer ga je weer naar Lientje toe?
    Geweldig dat ze zo goed doet, net een droom. Prachtig he?

Hele mooie geboorte kaart ook by the way. Dat heb ik ook nog
    nooit gezien. Maar ze is ook zo bijzonder.

Annebeth, neem je tijd om de dippen hoor, we hebben dat allemaal.
    Brutaal gezegd, op zulke dagen heb ik hekel aan de hele wereld.
    Vaak duurt het bij mij maar 2 dagen, ik was overloaded denk ik.. te moe.

De koud, de wind brrr
    Lange winter. Iedereen wordt depri van.
    ( Daarom shop ik zoveel ) http://www.forumsmilies.nl/Lachen/s36.gif

We willen 25 graden, bloemetjes en vlindertjes zien, maar we krijgen misschien Elfstedentocht hihih. Neem je tijd, en rust lekker uit hoor.

Ben je al een beetje gestopt met je huidige baan?
    Het is ook niet te doen, iedere ochtend op de fiets zo.
    Goed zo, stop ermee... Misschien een warme kantoor baantje om de hoek ! Ik zal voor je meekijken. Nee hebben we al, ja kunnen we nog krijgen he?

Heel veel liefs

5. Jussttina
    Afbeelding van Jussttina

quote:
    Sterin schreef op 06 februari 2012 @ 16:56:
    verbazing wekkend hoeveel mensen er dan opeens verkleed rondlopen...

Nu je het zegt Sterretje...
    Ik zag ook heel veel Oeteldonkers aan het feestvieren.

http://denboschalsvestigingsstad.jouwweb.nl/upload/3/1/e/denboschalsvestigingsstad/oeteldonk.large.jpg

Vond het wel vroeg, maarja... van hun mag het eeuwig duren hihih.

Wel gezellig hoor, de winkels inlopen en op zoek gaan naar een pruik of een pakje.

6. Jussttina
    Afbeelding van Jussttina

Ships, heb ik weer zitten posten.

Ik moet maar eens bedje toe, morgen fris en fruitig tegenaan.

Wat zou ik morgen aantrekken, dat vind ik ook altijd zo een dilemma zeg.
    ..Rok, jurk, pantalon of gewoon spijkerbroek... of leggings ??
    Was het leven maar zo makkelijk !

Hee Robijn, wat ziet gij er weer prachtig uit met je nieuwe coupe.
    Zoonlief gezellig bij jou nu!
    Hoe is met onze student in verre kouden landen?

.. Ik ga kappen, slapen

Iedereen kuss kuss
    PEbje, ik denk aan je
    Froxy kus

Trusten lieffies.

7. Gizmo
    Afbeelding van Gizmo

Oh man, dat vrouwtje op de pufclub ook, een jongen en een meisje en zo lief!!! Ik had ook even gehoopt op 2 voor de prijs van 1, want in Spetters familie komt het veel voor, maar helaas. Hoewel stel je voor 2 van die eigenwijze ongeduldige mormels en we beginnen net.

Ook zoiets eigenwijs. Elke avond hetzelfde. Ze krijgt in de laatste fles rijstebloem en dan gebruik je een grotere speen anders kan die rijstebloem er niet door. Joy heeft meestal haast dus binnen 5 minuten fles leeg, (over een normaal fles doet ze zo'n 15-20 minuten als ze wakker is), dus dan haal je die speen eruit en dan is het altijd, maar dan ook altijd een gil, huilen, boze blik als ze niet te moe is en protest (ook al slaapt ze bijna). Dan zet je haar neer om te boeren, kijkt ze je aan (dan voelt ze denk ik dat haar maag vol is) en dan is het goed. Echt elke, maar dan ook elke avond. Echt zo van: He ik ben nog niet klaar wat maak je me nou. Ik moet daar altijd zo om lachen en het protest gaat door totdat je haar overeind zet. Speen terug is ook goed, maar dan krijgt ze lucht binnen en dat is ook niet zo'n goed idee.

8. annebeth59
    Afbeelding van annebeth59

Goedemorgen lieffies

Spannende dag vandaag. Just, ik steek weer een kaarsje aan voor jullie. Ik bid dat jullie over 9 maanden een lief kindje erbij hebben in de familie.

Ik krijg komend weekend mijn kleinzoon voor een halve week te logeren, dat is een zonnetje in huis. Het beste recept tegen een winterdip denk ik. Hij weet precies hoe hij oma kan lijmen. Thuis mag hij niet zoveel tv kijken, maar als hij dan zo dicht tegen me aan kruipt op de bank en met die roze wangetjes helemaal meeleeft met de film, dan weet ik zeker dat het allemaal wel goed komt met hem.
    Zijn papa en mama hebben overigens groot gelijk dat hij niet teveel tv mag kijken, maar ik ben oma en van oma mogen gewoon andere dingen als thuis.
    Zo fijn om niet op te hoeven voeden, alleen maar samen te genieten van leuke dingen :D
    Vandaag maar weer naar buiten, de zon schijnt weer en lux is het beste tegen somberheid. (al ga ik die st. Janskruid ook even halen....)
    Just, dat had ik nog niet gehoord van de trekpleister, doodeng, dat soort toestanden.

Kom later weer, tot dan, liefs Annebeth.

vandaag is een mooie dag

9. Jussttina
    Afbeelding van Jussttina

Hoi lieverds

Ik ben op de zaak.

Het is klaar, in overleg een embryootje.
    Nu moet schoonzus rusten.

Ik ga aan het werk

Over 2 weken, en als er geen bloedverlies optreedt, dan weten we meer

Liefs

10. wonderful
    Afbeelding van wonderful

Hey lieffies, net een traantje weggepinkt bij ATWT, 21 februari de allerlaatste aflevering!! En als alle afleveringen zo gaan als die van vandaag.....pffffffffhttp://dl10.glitter-graphics.net/pub/780/780920wevc3spomh.gif
    Vanmorgen afscheid genomen van een jongetje dat naar de basisschool mag, doet altijd een beetje pijn hoor, ik zie ze af en toe nog wel, maar ja...met sommige kindjes heb je echt een band!
    Nemen er binnenkort nog twee afscheid!
    Als de meiden thuis zijn gaan we mss nog ff op de vijver hier achter schaatsen, lekker dichtbij huis, kunnen dan mss morgen nog ff naar de ijsbaan!
    Oudste heeft vanmorgen de eerste cito toetsen gehad, taal 1&2 was makkelijk zei ze en rekenen1 en wereldoriëntatie ging wel! Morgen weer!

Robijn, lekker geshopt en weer een beetje gekortwiekt!
    Ik wacht nog ff op die eerste stap.....ben benieuwd hoelang..

Ster, halve dienst gewerkt of moet je nu nog weg?
    Carnaval wordt hier niet gevierd, jongste verkleed zich wel af en toe, meestal dan als piraat, spiderman of cowboy, maar vorige week kwam ze als dametje naar beneden :D Heb er meteen een foto van gemaakt, vond het zo geinig, ze had zelfs hakjes aan!
    Ik weet dat een knuffel niet genoeg is, maar....ik verlang er zo naar...en dat praten heb ik zoooo geen zin aan!

Annebeth, fijn dat het goed gaat met Lien!
    Gezellig dat je kleinzoon komt logeren, knap je vast van op!
    Ik duim voor je dat je snel een leuke baan vindt!

Giz, nee ik controleer hem niet! Hij zal af en toe wel met haar sms-en, ik heb geen idee!
    Heerlijk hè, een kindje met een eigen willetje! :D

Just, controle iets lieffigs hebben, ik word er een beetje moe van eigenlijk! Maar goed... zal ooit weer overgaan?
    Hem bespringen voor een potje sex......neuh, geen zin aan hoor! Ik kan nog wel ff zonder, ik mis meer de knuffels, een kus, samen ergens om lachen...
    Stofzuiger is voor nu ff gerepareerd, maar zal toch om een nieuwe slang moeten, of helemaal een nieuwe, terwijl ik deze nog niet eens zo lang heb! Maar die zaak waar ik hem had gekocht is failliet, tja...
    Ik had idd twee stofzuigers, had ook eentje boven staan, maar die heeft een tijd geleden al begeven.
    Spannend voor je schoonzus en jullie hele family natuurlijk, we duimen!

Ik ga nog ff snel met mijn in elkaar geplakte stofzuiger aan de gang!
    Laterrr, love ya! XXX

To me, music is the only thing that makes sense when everything else doesn't!

11. robijn
    Afbeelding van robijn

hoi meiden

wordt echt spannend nu met die elfstedentocht...wel/niet , ik hoop op wel en daarna LENTE :D

koppie leuk geknipt , voor niet al te veel centjes , was zomaar een andere zaak eens binnen gestapt , vond de vorige kapster opdringerig worden met het aansmeren van spulletjes , toen ik zei dat ik een winkel vol met dat soort spulletjes had , werd ze stil en chaggie :? ben hier klaar mee dacht ik toen al....

met oudste gaat het goed just , afgelopen maandag begonnen met de professor , hoe dat gegaan is moet ik nog vernemen , we hangen niet elke dag aan de skype-lijn , dat laat ik over aan de tortelduifjes :love:

verders niets te liegen , fijne dag/avond xxx

oh ja gizmo...geweldig verhaal :lol:

liefs robijntje xxx

12. yxorf
    Afbeelding van yxorf

....................koudddddddddddddddddd..................
    Ik ga effe onder ene hete douche staan...................

13. Jussttina
    Afbeelding van Jussttina

Hoi lieffies,

Ik heb getverderie zo koud, zo koud... Dit is niet leuk meer.
    Mijn gezicht is een bevroren chaggy grimas geworden :stoom: !
    Snauwde naar manlief, gup is weggedoken..
    Tis gewoon veels te koud voor mij. Ik heb 2 pannetjes water op koken gezet...
    Heb niets om te koken, maar gewoon voor de warmte.

Zucht, ik kan al het debat over Stedentocht ook niet meer aanhoren, gaat gewoon niet door, na zondag gaan we boven 5 graden zitten, Syberische wind ... Weg jij :hamer: :hamer: !

Morgen wordt het kei glad :hamer: ! Ook niet leuk, ik ben en route..
    Ik moet overal naar toe..
    ( had ik maar een vak moeten leren huh )

Mopper de mopper... http://www.kerkpleinveenwouden.nl/kerkplein/Bining/Bining%20inhoud/bining%20mededelingen_clip_image009_0000.gif

Dit wil ik...
    http://www.reizenaanbieding.nl/img/1/2769.jpg

http://hogerhoning.files.wordpress.com/2011/09/vanaf-morgen-altijd-zon.gif

Mopperdemopper

Ik ga even water uitzetten.

Liefs

14. Jussttina
    Afbeelding van Jussttina

Frox, goed idee joh, zeer wijs..
    Lekker onder de hete douche staan, zeer lang...
    En daarna lichaam heftig insmeren met lotion, misschien ontspan ik een beetje.

@Sterretje en Wondertje.. Hoe ging het met de cito bij de meisjes ?
    Ze zeggen waarschijnlijk niets hihih, maar je kan aan het gezicht van je eigen kind zien of ze moeite hebben of niet..
    De mijne ' huh, uh uh ' gaat wel, simpel ... toen ik hem vraag.
    Nu nog.. uh uh ! OVer spreek met 2 woorden gesproken.

@Robijn, gelijk heb je, agressief verkoop gedrag moeten op vingers getikt worden.
    Je hebt nu een leuker koppie, goed tarief... Wat wil je nog meer..?? :cheer: .. Een lange hoofd/nek massage...Hmmmm

Heb je gevraagd hoe koud het is bij zoonlief?? Hopelijk niet -30 of zo...
    Nu heb ik weer koud. :lol:

@Lieve buurvrouw, hoe gaat het nu ?
    Helpt die Kruiden nou wel ?? Heb je wel gekocht, ik vind
    die thee zo vies ruiken..

Dank je wel voor je gebed, en je brandende kaars.
    Ik wilde vandaag met bloemen aan komen maar... ik stopte, het is nog te vroeg.. We mogen nog niet vieren, van juichen komt huilen misschien.
    Weer beide benen op de grond.
    Het is zo close, nu de nesteling! ..

Kleine mensjes zijn heerlijk om je te ontspannen.
    Je weet het ook, als ik down voel, en hekel aan de wereld heb...Dan ren ik naar mijn neefjes. De ouders hoeven niet erbij te zijn, ik sjouw
    hun gewoon mee in mijn auto, ja ja 2 seats voor beiden en lekker erop uit.
    Zo vermoeiend maar ik vergeet alles.

Kus.

Gizzy is bezig met boze blikken van Joy hahahaha, knuf
    Pebje, denk aan je

Love
    J

15. Jussttina
    Afbeelding van Jussttina

Leven zonder liefde, zeer zo zwaar
    Een kleine kus, een hand, een liefdevol gebaar?
    Je vechtlust is op en bent aan het einde van je latijn
    En begrijpt maar niet dat deze weg zo eenzaam en moeilijk kan zijn.

Zwaarden hangend boven je hoofd
    Nee bid je dan … dit is niet het leven wat me is beloofd
    Je bid en smeekt God … wat te doen
    Ik ben toch goed? Een mens met liefde en fatsoen.

Je twijfels over jezelf, rijzen tot diep in je ziel en hart
    Deze pijn en eenzaamheid is niet te verdragen … teveel smart.
    Tot er iemand fluistert … lieverd laat los die strijd en al die teugels
    Geef me je hand en sluit je in mijn armen.

Nooit meer zul je ervaren deze eenzaamheid en pijn
    Samen lopen we verder …

Zo moet het zijn …samen met ons allen hier.

..........................................................

.... Zomaar gevonden in mijn gedichtenbundel.

Ik ga douchen lieverds en daarna compleet diepzee duiken onder mijn dekbed...

Kei moe.

Trusten meisjes, slaap lekker

J

http://3.bp.blogspot.com/-t3-Xu5wOyRQ/Tx5nspEqQnI/AAAAAAAADu8/jV4ON6lwAhA/s320/Sacred-Geometry-5.jpg * wat kleur en lente gevoel * :knipoog2:

16. Jussttina
    Afbeelding van Jussttina

En een beetje warmte voor ons..

http://i497.photobucket.com/albums/rr335/knuz/Vuur/fireplace-fire.gif

17. yxorf
    Afbeelding van yxorf

Wijntje Jusst?

18. Gizmo
    Afbeelding van Gizmo

Hoi kippetjes, leef nog hoor, moest op pad voor een nieuwe accu voor de auto, dus was allemaal even hectisch, daarna pufclub, dus had even geen tijd.

19. Sterin
    Afbeelding van Sterin

Hier alles ok .

Had gister geen halve dienst, maar een gewone..hoewel..nog 2 uren `langer. Had ook nog dubbel werk, maar wel leuk. Ook weer iemand geknipt..was begonnen met tondeuse, en die deed het niet goed, maar ik was al begonnen... :rol: Dus toen moest ik alles met de hand verder doen... later kon ik toch een betere bemachtigen en heb het kapsel verder afgemaakt. :lol:
    Ik was dus tegen middennacht thuis, en lag dus nog later. En 6 uur alweer wakker...

Heb na 2 wandelingen de auto maar even door de was straat gedaan, zag er niet meer uit. (gaan vandaag naar de dealer). En tijdens het wassen zat ik mooi in de auto mijn koek te eten-ff pauze. :D
    Oud papier weggebracht, en zal zo nog wel ff wat in huis moeten doen..

Met Miep gaat het trouwens weer helemaal goed! Ze kan weer wild stoeien met d'r huisgenootjes, zonder bescherming. Scheelt mij ook weer. :muziek:

Wonder, ff een knuffel http://4.bp.blogspot.com/-f5o7b6offwE/Tj2z1pnEKFI/AAAAAAAAJ9o/WutP5X3M1mI/s1600/hug.jpg :x

JT, was ook bang dat het gisteravond glad zou zijn- was voorspeld, maar viel uiteindelijk mee...hoop dat het vandaag voor jou ook mee valt.
    En nee wij zitten nu niet in de cito fase..

Gizmo, accu gelukt?

Annebeth, je logeetje is er al? Gezellie! Veel plezier!

Pebs, druk? Loop jezelf niet voorbij he meis?!

Robijn, ach het is niet verkeerd weer es een andere kapper te proberen. Helemaal niet als ie goedkoper en minder zeurderig is. ;)

Froxy, ik vond het ondanks de minder koude temp, ook nog kkkoud. Vooral mijn mutsloze oren vanmorgen...

Vanmiddag weer ff met jongste naar zwembad..ze mag sinds vorige week met kleren aan zwemmen. 10 maart afzwemmen! :cheer:

Fijne dag kippetjes!

Blijf bij jezelf, maar denk ook aan anderen...

20. Sterin
    Afbeelding van Sterin

quote:

He en wij dan?
    Lust ik ook wel hoor! Hik... ;)

Blijf bij jezelf, maar denk ook aan anderen...

21. Gizmo
    Afbeelding van Gizmo

Just, spannend hoor, hoeveel eitjes hebben ze teruggeplaatst? Jullie hebben alleen maar jongetjes in de familie, oooo stel je voor....o nee nog niet, we dromen over een paar weken wel.......

Ster, ja het is gelukt, pap heeft connecties dus moest hun kant op. Eerst Spetter gebeld van kom naar huis want Joy lag boven te pitten en ik wilde haar niet wakker maken om dan op sleeptouw te nemen. Maar toen mijn vader weer terugbelde werd ze plosteling wakker, dus ik naar boven.Ligt ze daar een lol het maken, dus ik Joy uit bed, Spetter gebeld dat ik wel zou gaan met Joy (hoefde hij geen vrij te nemen), mijn moeder gebeld zodat ik zeker wist dat ik Joy even kom parkeren kortom een hoop heen en weer geren. Ben bij mijn ouders blijven eten en toen nadat Joy bij opa klaar was met slapen naa huis gereden, Joy weer bij papa afgelevrd en die zei dat hij haar gemist had (en ik dan :?, sta een plaatsje lager). Joy in bad gedaan, of eigenlijk Spetter want ik was mijn spullen bij elkaar aan het zoeken, koffie naar binnen gieten, omkleden, auto in en hup naar de pufclub, helemaal hyperdepyper, maar het is allemaal gelukt.

Annebeth, Gaat het een beetje? Nog even en dan heb je Gijs als afleiding en als het goed is begint maandag de lente. Echt heel vervelend dat je daar elk jaar last van heb, bah.

Robijn, een nieuwe kapper :duim: , ik denk dat ik die ook maar eens ga opzoeken, want ben niet zo tevreden over mijn huidige kapper, het is het net niet.

Wonder, ik snap wel dat hij het moeilijk vindt om je te vertrouwen, maar met af en toe een telefoontje heeft hij het echt niet onder controle en het geeft jou ook een gevoel van wantrouwen. Als je relatie ok is zoals bij Just dan heeft het iets speels, maar bij jullie zit er iets achter. Dat je niet wil praten hadden we al door, het is aan jullie om er wat moois van te maken, maar het zou zo jammer zijn als je al die tijd maar blijft doormodderen beide maar half tevreden en uit elkaar groeit terwijl als je eerder rond de tafel was gaan zitten de relatie was gered en je meer tijd in rust kan doorbrengen. Ook voor de meiden is dat plezierig, want ook al doen jullie alsof alles ok is, ze merken toch dat er iets speelt, kinderen voelen dat feiloos aan. Maar nogmaals dat weet je zelf ook wel en jullie moeten het doen, niet wij. Maar ik merk wel dat het aan je vreet.
    Even wat anders en luchtigers, o dat lijkt me ook zo vervelend, dat zo'n kleintje groot wordt en naar de basisschool gaat. Je bent toch ene paar jaartjes met zo'n kindje bezig geweest.

Froxy, die 11stedentocht moet er dan maar komen, want dan hebben we niet voor niets zo'n kou geleden, bah heb een hekel aan kou.

Zo er hebben er hier twee een superluie ochtend achter de kiezen :D . Joy was pas om 7 uur wakker en die viel bij mij rond 9 uur inslaap en die bleef maar slapen, oooo wat erg nu. Die werd over 12uur wakker. Mijn ogen zijn ook even dicht gevallen. Ik merkte het zondag eigenlijk wat het moederschap ook zo vermoeiend maakt. Ze zat bij iemand anders op schoot en ik was ontspannen, we hadden het over van alles en nog wat. Joy had het prima naar haar zin, maar toch staat je moederradar continu aan. Niet omdat ik het niet vertrouw want ik was lekker kalm, maar gewoon is ze moe, moet ze een luier, heeft ze honger ofzo. En dat gaat 24 uur per dag door, zeker als je ook nog thuis bent. De ene keer staat hij voluit en de andere keer staat hij op ean lage stand, maar hij staat wel aan.
    We zien wel wat het vanmiddag wordt, hoop niet dat ze iets onder de leden heeft want ze is al een paar dagen wat luier. Verder is ze niet hangeriger ofzo, dus we zien het wel. Kan er toch niets aan veranderen.

22. robijn
    Afbeelding van robijn

goeie middag

annebeth , leuke foto !

gizmo heel verhaal , snap alleen niet wat gelukt is ...andere accu?

ster, ga je de nieuwe auto halen , wat is het geworden voor auto ...

heb weinig te vertellen , dat ik het koud heb hoef ik jullie niet te vertellen.....net als gizmo.....BEN er KLAAR mee :D

wondertje /pebs :love:

http://dl9.glitter-graphics.net/pub/739/739179e3qrw7kvwp.gif

liefs robijntje xxx

23. yxorf
    Afbeelding van yxorf

Leuke poezenfoto!!
    Ster, ik ga eerst even naar Arjan Ederveen en als ik terug ben doen we een wijntje, oké?
    Ik moet weer eens rennen.......

24. yxorf
    Afbeelding van yxorf

Miep miep ieeeuuuuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww....

yxorf wijzigde dit bericht op 08-02-2012 18:56 met 89%

25. wonderful
    Afbeelding van wonderful

Hai lieffies, drukke dag gehad, vanmorgen een kijkje genomen bij groep 2, hoe ze daar werken enzo, was leuk! Snel een broodje eten tussen de middag en toen naar de ijsbaan! De meiden hebben een 11gehuchten-tocht geschaatst en een medaille verdiend! Ik kreeg ze bijna niet mee naar huis :D Ik had het vreselijk koud, brrrr! Lekker een paar warme choco gedronken daar!
    Nu zo jongste naar bed brengen en dan lekker bankhangen....wat zullen we gaan kijken? Herhaling van Criminal Minds of de film Panic Room, die is ook spannend!

Fijne avond, knuff! :love:

To me, music is the only thing that makes sense when everything else doesn't!

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x