- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3018 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 04-05-2012 10:13. Dit onderwerp is gesloten!
Bar "Het Kippenhok" (6)
- Geplaatst op maandag 14 november 2011 14:52Gizmo
Gizmo wijzigde dit bericht op 15-11-2011 11:56 met 32%: Nu werkt wel de pagina aanduiding. Groetjes GizElke dag is een begin voor de rest van mijn leven. - Geplaatst op maandag 14 november 2011 15:02pandoosje1
Jippie!!! Deel 6 - Geplaatst op maandag 14 november 2011 15:16wonderful
Whooeehaaa, zat net in de bieb omdat de pc het niet deed, ik daar een heel bericht voor jullie typen, kon ik het niet versturen!!
Ik had geen beeld, maar wel geluid... ff gegoogled en had iets gelezen over F8 intoetsen bij het opstarten en dat heb ik dus net gedaan en voila, hij doet het....vreemd hoor! Dacht dat het aan het beeldscherm lag, dus had een andere opgehaald bij m'n zwager, maar daar ligt het dus niet aan! Mss toch maar ff naar laten kijken!
Voor ons allemaal, gefeliciteerd met deel 6!!! Wow, we gaan hard meiden!
Bedankt voor jullie lieve felicitaties! Love ya!X
Taart voor jullie!

To me, music is the only thing that makes sense when everything else doesn't! - Geplaatst op maandag 14 november 2011 15:53Sterin
Gefeliciteerd allemaal met deel 6!!!

Wonder wat zien die taarten er lekker uit!
Blijf bij jezelf, maar denk ook aan anderen... - Geplaatst op maandag 14 november 2011 16:21annebeth59
jeetje wat stinkt het hier. Joy zorgt echt voor een mestoverschot. Vanochtend zaten haar beentjes en rug onder en nu komt er ook een lucht van haar af. Zelfs de vliegen nemen een andere route. Even verschonen.....
Mijn zoon had het in dit geval altijd over chemische oorlogsvoering, zit wat in.....
Wondertje, bedankt voor de taart, ik heb een stukje van die chocoladetaart genomen, was heerlijk!

Ben benieuwd hoe dit deel zal aflopen!!vandaag is een mooie dag - Geplaatst op maandag 14 november 2011 16:53robijn
jeetje deel 6 alweer , wat schrijven we dan veel zeg ; hoewel just de kampioen schrijfster is vind ik
wat ik nu mis is de pagina`s , is dat bij jullie ook , zo kun je geen dag terug kijken .....
keihard gewerkt vanmiddag , begonnen op zolder , opruimen ,stofzuigen , de wasmachine en droger onderdelen gereinigd en vandaar de verdieping daaronder (slaapkamers) en toen nog een verdieping lager (woonkamer)gezogen, kortom weer een heel gezeul met de stofzuiger
vind het wel weer netjes zo.........
hubby heeft gestreken is dat ook weer lekker klaar , nu relaxen achter de pc.....heb ik wel verdiend al zeg ik het zelf

robijn wijzigde dit bericht op 14-11-2011 16:54 met 0%liefs robijntje xxx - Geplaatst op maandag 14 november 2011 16:56robijn
wonderful , heb je een leuke dag schat en wat heb je voor kadootjes gekregen ......vooral de verrassing......
wat de taart betreft.....ik ga voor aardbei...mmmmmmmmmmmliefs robijntje xxx - Geplaatst op maandag 14 november 2011 19:07Jussttina
Wow, naar 6 al ??
Ik wil een boek maken van ons...
Als ik nou iedere keer een pagina uitprint
...
Zal ik deel 5 gaan printen...?? Kan stoppen met werken hihihih.
Voltijd job, kippenhokboekje.
Ik ga eten, ik krijg aardappels met worst, pizza, en erwten soep...
En daarna als toetje, taart van Wondertje
Wat heb je allemaal gekregen moppie??
Giz, kids kunnen lekker stinkie doen he ??
Eetsmakelijk allemaal
Kus - Geplaatst op maandag 14 november 2011 19:14Jussttina

Dag in, dag uit, week in, week uit, jaar in, jaar uit
ben ik trouw gebleven aan mijn kippenhok.
Ik belandde in een situatie
en keek er vol verwondering naar.
Ik krabde mij op mijn warrige hoofd,
"Wat is dit voor ontroererend gebaar?"
wel blijven schrijven en zingen
dat onze lieve vriendschap het fundament is
voor een nieuw chapter.
- Geplaatst op maandag 14 november 2011 19:48annebeth59
Als je dit alles af gaat drukken Just, dan heeft kleine Gijs een mooie slotzin.....
En ze leefden nog lang en gezellig!
Kind naar mijn hart
vandaag is een mooie dag - Geplaatst op maandag 14 november 2011 19:52Gizmo
ik will chocotaart!!!!!!!!!!!!Elke dag is een begin voor de rest van mijn leven. - Geplaatst op maandag 14 november 2011 20:23Jussttina
quote:annebeth59 schreef op 14 november 2011 @ 19:48:
Als je dit alles af gaat drukken Just, dan heeft kleine Gijs een mooie slotzin.....
En ze leefden nog lang en gezellig!
Kind naar mijn hart

Val bijna van mijn stoel van het lachen....
Wat een lieverd, je kleinzoon buurvrouw.
@Robijn.. Ik heb een klein probleempje

Gup en ik waren fanatiek duo'tjes aan het doen.
Alle gegevens opgezocht.. getypt, dubbel gechecked
Alles al klaar...
Nu mogen we printen...tatatadaaa
Printer doet het niet
Mijn droom om kippenboekje te maken ook naar de Ster...
@Gizzi, van choco is ook lekker he?? Maar die kwark ziet ook
watertanden uit joh.
Brrr koud - Geplaatst op maandag 14 november 2011 20:32Jussttina
Oohja,
Gup was toch gisteren in de Winter Wonder Efteling..
* Schijnt prachtig te zijn, heel erg mooi, en lekker kan schaatsen *
Familie van het meisje had kaartje en eten voor gup verzorgd...
Dat wist ik niet, net pas...
Gelijk entree geld overgemaakt, naar veel zeuren, krijg ik rek.nr van hun.
Tis toch ok ?? Ik heb hun toch niet beledigd he?
We zijn een soort van... wil niemand geld schuldig zijn, handje contantje.. Maar ik weet niet hoe anderen denken eigenlijk.
Toch...?
Jezus, waarom ben ik zo onzeker over zulke dingen.
, ben ik

- Geplaatst op maandag 14 november 2011 21:29annebeth59
Ik was ook zo Just, je betaalt zeker in het eerste jaar van de verkering alles zelf, dan blijf je onafhankelijk. Dan sta je ook eerlijker en vrijer tegenover elkaar, zodat je elkaar echt kan leren kennen.
En een kaartje voor de Efteling is best een duur kado vind ik, dus helemaal niet raar hoor, dat je dat nog niet wil.
Ik ben nog nooit in de winterefteling geweest, heb vaker gehoord dat dat zo mooi is.
Ik heb poosje terug nieuw printertje gekocht, een laserprintertje, doet alleen zwart, maar al die kleurtjes gebruikte ik toch niet.
Lekker snel en veel voordeliger dan die inkjet dingen.
Morgen ga ik weer een dagje oma zijn, dus dan ben ik hier niet.
Liefs....vandaag is een mooie dag - Geplaatst op maandag 14 november 2011 21:45Sterin
JT schreef... Mijn droom om kippenboekje te maken ook naar de Ster...

Ik weet niet of ik blij wordt van een zo'n boek, vooral mijn aandeel..
Hubby is aan het overleggen met oudste..we kunnen d'r verlanglijst niet zo goed lezen...
Willen morgen Sint inkopen gaan doen... Dan is hubby vrij. S'middags logopedie jongste, en morgen avond/ 's nachts mag ik weer werken...
Wonder, een fijne dag gehad?
Ik zag een ander soort lief hondje...doen we het of niet? Maar even laten bezinken...
Trusten voor straks!
Blijf bij jezelf, maar denk ook aan anderen... - Geplaatst op maandag 14 november 2011 21:51Sterin
Ik hou ook niet van 'schulden hebben'...
Als ik mee rij met iemand, bied ik aan te betalen...
Wil liever ook niet dat anderen voor mij betalen...er moet in ieder geval enig ballans zijn...
Wij hebben laatst een printer, copieeer machine ineen gekocht. Was in de aanbieding...best handig!
Blijf bij jezelf, maar denk ook aan anderen... - Geplaatst op maandag 14 november 2011 22:26froxy
Ik trek ook nogal snel mijn knip, weleens té snel maar ik hou er niet van om af te wachten of er nog iemand gaat betalen (lees een rondje geven)
Annabeth, veel plezier morgen met "oma zijn". Ik zal dat nooit meemaken want ik heb geen kids. Gelukkig kan ik me lekker uitleven met mijn nichtje.....
Ster, altijd leuk he, een nieuwe hond! Ik twijffel ook steeds of we er eentje bij nemen maar gelukkig ben ik (ahum) héél verstandig en doen we het NIET! Pas als deze dood is weer. We hebben meestal een teefje en een reutje samen maar deze reu is elke keer zo vervelend bij andere teefjes, hij loopt er steeds achteraan te kwijlen en gaat dan heel raar kijken....wil elke keer aan haar achterste ruiken, vindt hij heerlijk. Nou, daar heb ik geen zin in hoor....(en die teefjes ook niet
)
Vanmorgen een heel gesprek gehad met een goede vriendin. Haar man is er vandoor, niet leuk, ze hebben twee kids. Donderdagmiddag hebben we afgesproken, ik vind het zo lullig voor haar!
Ik duik nu mijn bed in, ben best een beetje moe.
Slaap lekker allemaal!! - Geplaatst op maandag 14 november 2011 22:36robijn

just als jullie weer inloggen met je digiD dan staan alle gegevens er volgens mij nog , dus alleen eerst de printer reparerenquote:Jussttina schreef op 14 november 2011 @ 20:23:
[...]
[afbeelding]
Val bijna van mijn stoel van het lachen.... [afbeelding]
Wat een lieverd, je kleinzoon buurvrouw.
@Robijn.. Ik heb een klein probleempje
[afbeelding]
Gup en ik waren fanatiek duo'tjes aan het doen.
Alle gegevens opgezocht.. getypt, dubbel gechecked
Alles al klaar...
Nu mogen we printen...tatatadaaa
Printer doet het niet [afbeelding]
robijn wijzigde dit bericht op 14-11-2011 22:39 met 26%liefs robijntje xxx - Geplaatst op maandag 14 november 2011 22:42robijn
vanavond heerlijk tv gekeken , zit nu nog ff tjes aan de laptop ...hoezo
verslaafd
hebben jullie de pagina aanduiding wel , dus dat je terug kunt kijken ....ik niet
lastig als je terug wilt lezen vanaf je laatste stukje liefs robijntje xxx - Geplaatst op maandag 14 november 2011 22:51pandoosje1
winterefteling is sprookjesachtig mooi.. en zo lekker rustig, nergens wachtrijen.. wel warm aankleden! of warme choco of glühwein drinken.. zeker nu met dit mistige schemerachtige weer. was er afgelopen winter voor het eerst.. prachtig hoor! - Geplaatst op dinsdag 15 november 2011 07:25robijn

- Geplaatst op dinsdag 15 november 2011 08:23froxy
Have a nice day!!!! - Geplaatst op dinsdag 15 november 2011 12:05Gizmo
Hoi kippen,
Robijn, als het goed is werkt de link na deel 5 beter en kan je wel pagina's teruglezen. Weet niet of daar nu nog behoefte aan is, maar dat is in ieder geval gefixd.
Just, je hebt groot gelijk, als jij je er niet prettig bij voelt moet je gewoon het bedrag terugbetalen. Je moet nog oefenen met schoonfamilie enzo, geef het de tijd. De Winter efteling is dd sprookjesachtig mooi, ik ben er een keer geweest toen sneeuwde het 's avonds, dan weet je helemaal niet wat je ziet, alleen was het bere koud en ik vind het bereprijzig. Ook moesten we nog naar huis rijden en dat was ook iets minder.
Ster, ik zie hond nummer 4 (Truus) wel komen hoor!!! Bij jou dan niet hier, Spetter is niet zo'n hondenmens en ik ben te koukleumerig om dat beest in weer en wind uit te laten.
Man o man, wat kan Joy gillen, horen jullie haar? Kan bijna niet anders
. Och meisje ga nu slapen, dan ben je van dat geschreeuw af (en mama ook), ze is doodop we zijn al wezen wandelen en ik was de deur nog niet in of plop wakker. Fopspeen wordt ze alleenmaar woester van. Och ik pak haar even want ze is nu echt helemaal maf aan het worden.Gizmo wijzigde dit bericht op 15-11-2011 12:07 met 0%Elke dag is een begin voor de rest van mijn leven. - Geplaatst op dinsdag 15 november 2011 12:40wonderful
Goeiemiddag, had vandaag een andere collega. Mijn vaste collega is gister door haar rug gegaan en heeft een lichte hernia! Moet het dus ff een tijdje rustig aan doen! Donderdag komt er weer iemand anders en volgende week dezelfde als vandaag. Tis niet anders...maar ik vind daar geen bal aan! Vanmiddag ff naar paps en mams, paps is vandaag jarig!
Gister heb ik dus dat heerlijke geurtje gekregen, ruikt echt lekker hoor! Tekeningen van de meiden, dubbelcd van Rihanna, geurkaars in een glazen potje en van paps en mams ook mooie kaarsen op een vierkant bord!
Annebeth, lang en gezellig, leuke uitspraak!
Ster, Sint inkopen binnen?
Hier ook weer een grijze koude dag! Ga ff de afwas doen....
Fijne middag! XXXTo me, music is the only thing that makes sense when everything else doesn't! - Geplaatst op dinsdag 15 november 2011 13:10Sterin
Gizmo, en is ze stil?
Truus, ja leuke naam, en leuk dat je d'r hier al ziet...zou zomaar kunnen.
Voor Miep zou het wel beter zijn, en voor de anderen ws ook... Miep kan nogal opdringerig naar haar soortgenoten doen... Ik durf denk ik niet eens rond te sturen dat we dan weer gezinsuitbreiding zouden hebben...en ws gaan we in onze woonplaatst ook dan over de tong...
Maar ja we zien wel...
Wonder, grotendeels zijn we klaar met Sint inkopen...doen het niet zo extreem als vorige jaren... Gelukkig kregen we van fam. een keyboard, dus kunnen we oudste ook weer verblijden. Samen met andere cadeautjes zullen de kids (en wij dus ook) in hun nopjes zijn...
Morgen avond gaat hubby nog even wat bijhalen, want dan is het 3 halen 2 betalen of zo...scheelt altijd weer...
Dus even een andere collega...ach het is maar tijdelijk.
Leuke cadeautjes dus gehad...
Hier is het vanaf vanmorgen weer zonnig!
Maar wel kkoud!
Froxy, wat erg voor je vriendin!
Iedereen een fijne dag!
LiefsBlijf bij jezelf, maar denk ook aan anderen...
Dit onderwerp heeft 3018 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 04-05-2012 10:13. Dit onderwerp is gesloten!
Bar "Het Kippenhok" (6)