Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Libelle Café
  4. Daarom ben ik blij (3)

Dit onderwerp heeft 987 reacties, en bestaat uit 40 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 40.
De laatste reactie is geplaatst op 23-05-2012 08:33.

Daarom ben ik blij (3)

Ga naar een onderdeel
  1. hse
    Afbeelding van hse

Ik ben blij met al deze gezellige berichten over nieuwe dingen.
    1 Kapsel van Cinnemon. :D
    2. Zolderraam bij Tijsje.
    3. Nieuwe kleding voor die en gene en het bekijken daarvan ;) .
    4. ...met de dingen die genoemd zijn en niet door mij benoemd. :D

Ik ben blij dat er zo 7 meiden uit groep 8 komen voor een verjaardagsfeestje.
    Ik heb er zin in.
    Het is een leuke meidengroep.

gewoon liefs

2. Boekenwurm
    Afbeelding van Boekenwurm

Hse , veel plezier!

Tijsje geniet ervan! Zalig!
    Ik las eerst dat de goede man het raam er in een ochtendjas in had gemaakt maar nee, het zit iets anders :lol:
    Hoe doe jij deze manier van quoten, dat regeltje over de tandarts?

EW; Geniet zo iemand er nou ook nog van , als je zo veel en zo vaak kleding koopt?
    Wij hebben tijden gehad dat het allemaal mondjesmaat moest en dat is dan niet meer zo, maar het is hier ook niet van; koop maar raak.
    Ik geloof dat ik dat niet eens erg vind. Ik kan echt genieten van iets nieuws. ;)
    Winkel ze in Maastricht; want als je niet op hoeft te passen, zul je er wel veel op uit gaan en ik weet nog van een paar jaar terug dat ik het een mooie (winkel)stad vond!

Julia; ja zo maak je geen (markt)vrienden natuurlijk.. :lol:
    Je bedoelt Sagapo; die had een tijd computerproblemen en wat familieperikelen en gezondheidsdingen etc..
    Dus ze kwam er niet meer aan toe, en ze bakt ook nog veel op bestelling.
    Ze komt over een paar weken op ons huis en de poezen passen!

3. Ellenwiske
    Afbeelding van Ellenwiske

Wat gezellig al die meiden Hse. Is vast een dolle boel geweest.

BW hoe ze het allemaal doet vraag ik me ook wel eens af. Ze is gescheiden, woont al heel lang alleen, had altijd een uitkering, nu A.O.W. En een klein pensioen. Rookt ook nog als een schoorsteen. Ze heeft wel een zoon die heel veel verdient en die haar regelmatig verwent

4. Boekenwurm

Tja; misschien spreekt ze wel telefoonlijnen in. :lol:

5. Ellenwiske

Haha.....zij?? Echt niet. Ze koopt gewoon veel kleding, maar nooit erg duur. Ze koopt in outlets en opruimingen. Maar ze heeft een hele goede smaak. Ook haar huisje ziet er altijd leuk en gezellig en steeds anders uit. Vaak koopjes uit de Winkel van Sinkel.

6. jane
    Afbeelding van jane

Ben blij dat ik uit mij dalletje ben geklommen,fijne Hemelvaarst dag voor jullie allen.
    Wij gaan heerlijk fietsen het zonnetje schijnt wat de mens weer goed doet

7. Ellenwiske

Fijn zo Jane. Geniet ervan. Wij gaan zo lekker wandelen. Deels Nederlands, deels Belgisch gebied. Zitten nu in Maastricht dus we zitten vlakbij het begin van de wandelroute.

8. hse
    Afbeelding van hse

Ik ben blij dat Jane er weer is.
    Ik ben blij dat het niet een al te dolle boel werd...daar hadden ze dan ook geen tijd voor. Het was hard werken.
    Ik ben blij dat manlief en ik vandaag heel veel samen gedaan hebben.
    Zowel rondom huize als verder.
    Heerlijk gefietst....mijn wangen gloeien nu en zijn rood.
    Een braderie afgestruind...een paar leuke gesprekken gehad.
    Daarna op ons eigen terrasje een Magnum gegeten en vanavond rolden alle jongens binnen met nog twee extra.
    Ach...ja...wat ben ik dan blij dat ik altijd een kilo rijst in huis heb.
    Een nieuw recept gemaakt ..en erg goed bevonden door het hele spul.
    Nog een fijne tijd daar in het Zuiden, Ellenwiske.

gewoon liefs

9. lievejulia
    Afbeelding van lievejulia

ik ben blij dat ik jane weer zie
    ik ben blij dat wij 40 km hebben gefiets
    ik ben blij dat wij bij middelste dochter zijn geweest,m gaat gewoon verder aan al die kijkers heb je niets
    ik ben blij dat zwager en schoonzus koffie hier hebben gedronken,minder dat het met 't oog niet goed gaat zicht is nog maar 20%

ew,leuke foto op fb

10. Ellenwiske

Julia leuk dat ze op de koffie waren.
    Ik heb zo veel mooie foto's kunnen maken de laatste dagen. De natuur is ook zo mooi nu. Hier zijn er een paarvan gisteren. Die op fb was een grapje.

Ons lieve hondje dat vandaag weer 16 km achter ons aan heeft gelopen.

http://i48.tinypic.com/2a9tfsm.jpg

Klaprozen in de berm.
    http://i47.tinypic.com/av4thd.jpg

Bomen vanuit kikkerperspectief met prachtige grassen op de voorgrond
    http://i46.tinypic.com/54b5f.jpg

Ellenwiske wijzigde dit bericht op 18-05-2012 18:13 met 0%

11. jane
    Afbeelding van jane

Ben erg blij voor mij dat jullie blij zijn dat ik terug ben.
    Ik was erg van slag en zat daarom niet in mij vel,gelukkig gaat het weer.
    Ben erg blij dat kleindochter mij zag verleden week Donderdag.
    Zij zag me bij Dirk in de winkel,ze sprong op en vloog om mij middel en riep OMAAAAAA.Ze knuffelde me 3 x erg lang,had tranen in mij ogen.
    Ben na de knuffels weg gegaan ,wou niet geconfronteerd worden met haar moeder.( ergens in winkel)
    Vandaag zag ik haar weer op de markt ze kocht drinken,zoon stond met de rug naar me toe en ik liep erlangs voorbij,hij keek wel op.Kon zo zijn hand vast grijpen.
    Wat doet mij moeder en oma hart weer zeer.
    Ben blij dat we morgen naar Tilburg gaan.
    Even nog niets gelezen.
    Ben blij dat ik terras heb gezeten met mannetje in de zon,1 pilsje en 1 cappacino.
    Mannetje zingt steeds voor mij en is erg gezellig.
    Ben blij dat mannetje ook altijd weer zo blij is als ik thuis kom.
    Dinsdag j.l kom ik thuis,hij schenkt wijntje in en zegt meis,ik ben zo blij dat je er weer bent, ( 16.30 uur)heb je zo gemist en de gezelligheid ook.
    Dit moest ik even kwijt hij is zo lief voor me.
    Fijne avond allemaal

12. gertine
    Afbeelding van gertine

jane ik ben blij voor jou dat je zo'n lief mannetje hebt en dat hij op je wacht met een wijntje en ook nog zingt :duim: ook dat je kleindochter je even geknuffelt heeft ze houdt van je dat merk je toch wel

ew wat een schattige hond heb je daar wordt je toch blij van

ik ben blij dat juul samen met hse zo gezellig gemarkt hebben vorige week en een beetje ruzie gemaakt hebben met een koopman :D

sol omnibus lucet

13. zwaluw
    Afbeelding van zwaluw

Ik ben blij dat jullie blije dingen meemaken.
    En ik ben blij dat ik gisteren het babietje van zoon heel lang kon vasthouden, want ze moest een flesje en hij moest ook nog even weg. Hadden mijn husby en ik haar helemaal voor onszelf.
    Straks gaan we naar het vakantiepark waar dochter voor een lang weekend zit. Ik hoop dat de zon nog komt.
    Vrijdag zijn de hechtingen er uitgehaald. Waren heel bijzondere hechtingen. Geen aparte knoopjes, maar een lange festonsteek. Het is weer afgeplakt en nu mag het niet nat worden.
    Cinnemon zit nog bij haar zoon zeker?
    Gisteren heb ik 2 mooie shirts en 2 lange vesten gekocht. Zilvergrijs van kleur.

14. hse
    Afbeelding van hse

Ik ben blij met de prachtige foto's die Ellenwiske hier neer zet.
    Daar word je blij van.
    Mooi, vrolijk en lief!!

Ik ben blij dat Jane haar kleindochter toch zo nu en dan ziet ook al zou ze het natuurlijk op een andere manier willen.
    Ik vind het geweldig om te lezen dat ze zo'n super lieve man heeft getroffen.

Zwaluw...ook allemaal blijde dingen.
    Geniet er maar heel erg van.

Ik ben blij dat ik een heerlijke rustige zondagmiddag en avond had na een zeer enerverende morgen met de kids.

gewoon liefs

15. Boekenwurm

De festonsteek is een mooie steek anders ;)
    Wat zul je een apart litteken hebben straks :D

EW; wat een leuke benaming; vanuit kikkerperspectief. Maar dat geeft het wel precies weer..
    Mooie foto's ook.
    Wij hebben ook zo genoten met fietsen en lopen gisteravond nog in het bos. In de middag naar mijn vriendin met jarige zonen, op de fiets langs de dijk.
    En na het eten dus nog naar het bos; om een plas gelopen met de stokken en daarna door het bos terug naar de auto, we kwamen niemand tegen. Naast de parkeerplaats is een grasveld met bankjes en we hadden nog een lauw pakje taksi en een mandarijn.
    Wat kun je dan van weinig toch innig BLIJ worden.

Jane; liefs met alles en lees eens wat ik bij Mamske op de koffie er over heb gezegd. :x

Julia; ook al lekker op de fiets..

Alle anderen ; :bye: :x

16. Ellenwiske

De festonsteek heb ik vroeger ook wel eens gemaakt. Ik zou iet meer weten hoe die eruit ziet. Destijds was de opleiding (kweekschool) nog zo degelijk dat we met handwerken echt alle steken moesten maken die er zijn. Ik had een map met allemaal lapjes met steken en de benaming erbij.

Heerlijk BW ik zie het voor me. Jullie, voldaan na een heerlijke wandeling genietend op eenbankje van wat je bij je had.
    Zei ik vorige week ook een keer tegen Suske en dat vond hij een hele goede zei hij later. We zaten ergens op een hele mooie plek uit te rusten en wat te eten en te drinken en er was zoveel moois te zien en te horen in de natuur daar. Hij zat in een routeboekje te lezen wat er nog allemaal aan zat te komen op de wandeling die we aan het maken waren. Ik zei kijk eens om je heen. Hier zijn we nu en het is zo prachtig mooi hier. Geniet ervan!!!!!

Hse ook mooi dat je zo tevreden terug kunt kijken op een mooie dag gisteren.

Zwaluw veel plezier van je aankoopjes.

Bedankt allemaal voor de reacties op mijn foto's.

Ik ben blij met het mooie weer. Blij dat Amber met haar ouders vanmorgen op bezoek waren en dat Amber morgen hier komt zodat haar ouders een klus in de tuin kunnen afmaken. 's Avonds komen ze hier dan gezellig asperges eten. Woensdag gaan we dan voor de derde keer naar de Floriade.
    Ik ben ook blij dat het niet meer zo heel lang duurt voordat Timo en Mika en hun ouders weer in Nederland zijn. Vrijdag komen ze alweer thuis.

17. hse
    Afbeelding van hse

https://encrypted-tbn3.google.com/images?q=tbn:ANd9GcS5GoBgF5YaKpGsoEzSveuIQyj51J7hRHhBuV-hzViCvGjrMRj2

gewoon liefs

18. zwaluw
    Afbeelding van zwaluw

Ja, die steek is het. Maar dan om 2 kantjes aan elkaar te zetten. Dat geeft een veel gladder resultaat dan aparte steekjes. Alleen had ik hem wel horen zeggen 'oeps, de draad is te kort. Even overnieuw dan maar'. Dat was dan wel jammer. :|
    Toen wij gisteren van huis gingen was het hier koud en het regende. Eenmaal op de Veluwe was het heel warm en zonnig weer. En wat is het toch een mooie streek. Er liepen konijntjes te spelen op het vakantie-park.
    Vandaag was het hier trouwens ook mooi weer geworden. Jammer dat ik een vergadering had, maar fijn dat die heel goed verliep.

19. hse
    Afbeelding van hse

Kon ie dan niet even af- en aanhechten?
    ;) :D

gewoon liefs

20. zwaluw
    Afbeelding van zwaluw

Met een extra steekje bedoel je? Liever niet. :nee:
    Nee dat had hij niet geleerd op de chirurgen-naaischool. :lol:

21. Boekenwurm

Welke kleur garen heb je genomen? :D

22. Ellenwiske

Roze misschien? :D

Ik ben blij dat het heel goed gaat met mezenfamilie. Ik dacht eerst dat het meesje dat een poosje geleden bij ons binnen tegen de ruit is gevlogen er eentje was van het mezenpaar uit ons nestkastje. Ik heb de afgelopen weken een paar keer stiekem in het nestje gekeken en gezien dat er een meesje zat te broeden. Inmiddels zijn de eitjes uit en wordt er druk aan en afgevlogen. Beide meesjes leven dus nog. :lol:

23. cinnemon
    Afbeelding van cinnemon

Zwaluw, hij heeft dus geen steekje laten vallen en er zat ook geen steekje los, dit zijn van die leuke gezegdes, maar ik zit toch te denken hoe je dan die 2 kanten plat aan elkaar kan zetten, dus gewoon die naald (op het plaatje van Hse), doorsteken in het stuk stof eronder, dus 2 stukken naast elkaar leggen enz. Ja.. ik ben een maagd ik wil het in details weten. en ook de kleur ?ha..ha..,

Ben ook weer terug, ik heb het ook gezellig en druk gehad,
    eerst lopen naar de bus 5 minuten, dan met de trein 20 minuten, dan krant kopen op de airport en dan 2 uur en kwartier in het vliegtuig en die vlucht ging zo vlug, ik kwam tijd te kort, hoe zo ...?, nou ik had het druk met saduko les geven, het New Zealandse couple, wat naast me zat, hij wilde ook Saduko leren, toen hij mij dat zag doen, .....oke,

Maar ik was bang dat ze na een tijdje een beetje jaloers werd, want hij hield af en toe haar knie vast, m.a.w. hij gaf haar tussendoor toch een beetje aandacht, ik vertelde toen dat mijn man niet was geinteresseerd in saduko, m.a.w. ik heb een man, maar goed hij snapt het goed, ging steeds beter, toen we gingen landen, had hij een spoedcursus Saduko gehad, hij zal het ze leven lang niet meer vergeten.

En toen stond mijn zoon op het vliegveld me op te wachten, 3 dagen feest, zat, zon en maandag, 3 dagen gebak, 3 dagen wijn, dus ik ben weer een beetje aangekomen, dus weer meer lopen op mijn machine. Het was leuk om de klein kinderen weer te zien, ik heb ze punnikingen geleerd (french knitting) en de kleindochter ook breien.

En de reis terug, zelfde verhaal, de lady aan het gang pad was ook geinteressseerd, (de andere kant was bezig met haar computer), dus ook een spoed cursus, voor dat ik het wist gingen we al landen, nu begrijpen jullie dat ik het druk gehad heb, ha...ha...

EW, leuk dat mezennestje, gewoon mee genieten, net wat BW zegt, soms kun je zo van simpele dingetjes genieten.

Ik stond met mij zoon in een techn. winkel, toen liet hij mij zien, dat je kon een stekker in de auto sigarettenaansteker doen, (die ik niet gebruik) en dan kon je je mobile opladen, Oh... dat leek mij wel wat, ik dacht daar ga ik over nadenken en toen we buiten de winkel stonden, gaf hij hem aan mij, hij had hem gewoon bij zijn andere spullen gekocht, maar ik ben er blij mee, want hoe vaak rijd ik naar mijn dochter met een lege mobile, die ik dan maar bij haar op moet laden.

Hse, heb je al je mooie nieuwe tuinset ?

Jane, fijn dat je ook weer goed gaat, maar bedenk je kleindochter wordt een keer groot en dan komt ze naar je toe, dus heb hoop, het komt goed.

Tijs nog op vakantie?,

Zwaluw, zo een klein babietje och...... zo klei en ze groeien zo hard......

Jongens, volgende keer meer

24. hse
    Afbeelding van hse

Ik denk twee lapjes tegen elkaar leggen ( in dit geval van Zwaluw huid :D .) en dan in het ene lapje de onderliggende steken en in het andere lapje de bovenliggende steken.

Ja, Cinnemon, wij genieten van de nieuwe tuinset.
    Afgelopen zaterdag met z'n negenen aan de grote tafel buiten gegeten. De tafel stond heel erg vol maar er was ruimte genoeg.
    Zes hadden dan ligstoelen met kussens en wij hebben op de hogere stoelen gezeten die we dus ook nog hebben.

Jij hebt dus echt een feestje gehad met de kinderen.
    Veel gebak, veel aandacht voor elkaar, etc. etc.

Fijn dat deze meesjes dus nog leven en voor hun nazaten zorgen, Ellenwiske.

gewoon liefs

25. jane
    Afbeelding van jane

Ben erg blij met jullie allemaal.
    Ben erg blij dat jullie met me mee leven.
    Ben erg blij dat de zon schijnt.
    Ben erg blij dat we weer gaan fietsen
    Ben erg blij dat man mandenrijnen kwark taart heeft gemaakt gisteren en bier voor me heeft gekocht.
    Ben blij dat we terras gaan zitten.
    Ben blij dat mannetje weer blij was om mij wakker zien te worden.
    Ben blij dat hij mij zijn Engeltje noemt.
    Ben blij dat ik het zo fijn en goed bij hem heb getroffen.
    Ben blij dat hij zei dat ik een spaar rekening moet openen voor kleindochter.
    Ben blij dat ik er elke mnd.geld er op moet strorten.
    Fijne Woensdag,kom later terug om alles te lezen.
    Liefs en knuffels voor jullie allemaal

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x