- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 987 reacties, en bestaat uit 40 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 40.
De laatste reactie is geplaatst op 23-05-2012 08:33.
Daarom ben ik blij (3)
- Geplaatst op vrijdag 18 november 2011 22:25lievejulia
de margrietbeurs was op tv met breien en nagels lakken ik dacht gelijk wie weet zie ik bw - Geplaatst op vrijdag 18 november 2011 22:30Boekenwurm
Lijkt me vrijwel onmogelijk omdat ik op de Spirit of Winter was
Leuk, vermoeiend ( de hele dag kleppen
) en mensen; voor wie het nog niet wist; drijfhout is IN. - Geplaatst op zaterdag 19 november 2011 20:35hse
...dat was het een paar jaar geleden ook.gewoon liefs - Geplaatst op zaterdag 19 november 2011 23:35Ellenwiske
is zeker weer boven komen drijven dan?
- Geplaatst op zondag 20 november 2011 23:05cinnemon
Omi en Jippie allebei nog gefeliciteerd met jullie verjaardagen.
Veel cadeautjes ?, ach.. we hebben alles al, maar het is toch altijd fijn als iemand zijn tijd geeft en dat is ook heel wat waard.
Ik heb het de afgelopen week druk gehad met de GARAGE SALE van mijn dochter, Nee.. Nee.. ze verkoopt niet haar garage, ze verkoop van uit haar garage allemaal overtollig huisraad enz., dat is hier heel gebruikelijk, je adverteert wanneer en wat je verkoopt, wij hebben ook in de buurt wat folders rondgebracht, dus zaterdagmorgen kwamen er mensen, ze heeft inderdaad verkocht, maar toen werd het heet, dus we zijn om 12 uur gestopt, nee.. we doen het niet meer, te veel werk.
Gertine, ik vind best dat je een beetje trots op zo een moeder mag zijn, ach.. de tekst is niet belangrijk, maar de schik om het te maken en ook dan nog wat zakgeld er voor te krijgen ha..ha.. hardstikke goed.
BW, "drijfhout" is IN ???????? een pop groep ???
Sienna gefeliciteerd, er komt een tijd dat je denkt hoe heb ik ooit het werk er bij kunnen doen, want vandaag of morgen heb je het weer vreselijk druk met andere dingen.
Ja.. Sienna en dat heb ik nou, ik kan mijn arm moeilijk optillen, maar de acupsyhio, kneed en duwt en drukt dan 10 minuten en daarn krijg ik acupunctuurnaalden er in, het is al een stuk beter, ik krijg de arm al omhoog, maar voel hem nog wel, nee, hij is niet bevroren.
Ja, ik heb Flairck gezien, prima muziek !, jongens volgende keer meer, ik ben moe, nog van het weekend, straks ga ik koffie drinken met mijn vriendin, groetjes en tot de volgende keer. - Geplaatst op dinsdag 22 november 2011 17:31benthe
Ik ben super super super blij omdat onze dochter en de kleine meid vandaag een huis hebben gekregen. Nieuw! Over een half jaar is het klaar. Nu wonen ze nog bij ons in. - Geplaatst op dinsdag 22 november 2011 19:08hse
Ach arme Cinnemon...te veel werk voor te weinig resultaat dus.
Volgende keer gewoon weggeven aan een goed doel.
Drijfhout is gewoon oud hout....afvalhout.
Benthe, super en van harte gefeliciteerd met dit fijne nieuws.gewoon liefs - Geplaatst op dinsdag 22 november 2011 19:27tijsje
Benthe, dat is echt heel mooi nieuws. Gefeliciteerd hiermee. Hoelang hebben ze wel niet bij jullie in mogen wonen? Volgens mij al een hele tijd. Ik vind het heel super dat dat kan (het zal vast niet altijd meevallen).
Cinnemon, garage sale is ook over komen waaien vanuit Amerika. Ik heb het hier ook al wel eens gezien. Het is natuurlijk reuze handig om je spullen kwijt te raken. Al moet ik eerlijk zeggen dat Koninginnedag ook de dag bij uitstek is om van je oude spullen af te komen. Weet je nog wel; de vrijmarkt?
De combinatie van fysiotherapie met acupunctuur ken ik niet, maar waarom ook niet. Ik ben vandaag ook naar de fysio geweest. Ik heb er spierpijn van. Volgende week mag ik weer. Het wordt wel minder, maar weg is het niet en na een drukke ochtend zoals vanmorgen was ik wel aan wat fysio toe, haha.
Ik ben blij dat jongste heeft besloten om niet meer op zijn scooter te rijden na de schuiver die hij afgelopen zondag maakte. Het viel uiteindelijk allemaal (weer) mee, maar gaf uiteraard wel weer wat stress.
- Geplaatst op woensdag 23 november 2011 19:45hse
Tjonge, je bent er mooi lekker mee, Tijsje.
Wel fijn dat hij dit besluit genomen heeft.
Ik ben blij dat ik de telefoon gepakt heb en de stoute schoenen aangetrokken heb om mezelf ziek te melden.
Ik baal er wel giga van....nou ja..de rest staat bij Niet blij.gewoon liefs - Geplaatst op woensdag 23 november 2011 21:15sienna
Nou, jullie hebben het in elk geval geprobeerd met de sale, Cinnemon. Net wat hse schrijft, ze kan het ook aan een goed doel weggeven. Je zou best eens gelijk kunnen hebben hoor, manlief zou ook niet meer weten waar hij de tijd vandaan moet halen om te werken, haha. Ik zit ook al boordevol plannen.
Dát is erg blij nieuws, Benthe. Als het zo ver is, heeft het alles bij elkaar toch wel snel zo'n jaar geduurd dat ze bij jullie hebben gewoond?
Aj Tijsje, je kind een schuiver gemaakt met zijn scooter? Dat is dé angst van moeders hè?
Ziek maar lekker even uit, hse. Ik zal zo even bijlezen bij 'niet blij'.
Ik ben in elk geval blij dat de kinderen dit weekend in hun nieuwe huis gaan slapen. Oppassen is leuk maar de laatste tijd was het wat veel van het goede. Je komt dan nergens anders meer aan toe. Dit weekend gaan we nog even hard meewerken om de boel daar klaar te krijgen. - Geplaatst op vrijdag 25 november 2011 22:24hse
Fijn Sienna...dat er schot in de zaak komt.
Sterkte dan nog voor dit weekend.
Ik ben blij dat mijn macarons gelukt zijn.
Ik heb ze wel een beetje opgepimpt.

Ik ben ook blij dat het uitspuiten van mijn oor dit keer goed ging.gewoon liefs - Geplaatst op zaterdag 26 november 2011 00:05benthe
Hse, mooie/lekkere taartjes.
Tijsje, twee jaar geleden heb ik een scooter gekocht voor mijn werk (i.v.m. de files rondom Nijmegen). Ik vind het een doodeng ding en rijd er niet meer op.
Onze dochter en kleindochter wonen nu ruim een jaar bij ons in. Nog een half jaar. De Gelderlander van eergisteren heeft ruim aandacht besteed aan dit unieke nieuws.
Dames, welterusten en een fijn weekend. - Geplaatst op zondag 27 november 2011 14:36Ellenwiske
Wat een grappige opgepimpte koeken Hse. Is dat een speciaal soort stift?
Sienna wat zal het stil worden in huis. Fijn dat ze eindelijk zover zijn dat ze erin kunnen gaan huizen. - Geplaatst op zondag 27 november 2011 15:40hse
Ja, het is met een foodpen er op getekend.
(Levensmiddelen kleurstof)
Wij hebben in de vakantie een middagje een scooter gehuurd en ik vond het leuk!!
Het was er wel zo één waar je geen helm voor op hoeft.gewoon liefs - Geplaatst op zondag 27 november 2011 17:04lievejulia
wij hebben heerlijk gelopen vanmiddag ik kwam wel met en stel paarden te staan. maar ze keken me aan zo van wat doet die hier
hse,erg mooi waren ze ook lekker
sienna,zijn ze over nu
benthe,wat fijn dat je dochter een eigen huis krijgt - Geplaatst op zondag 27 november 2011 21:57hse
Ik ben blij dat ze heel erg lekker waren.
Ze zijn dus echt voor herhaling vatbaar, Lievejulia.
Ik ben blij met alle lieve berichtjes, kaarten en vanavond zelfs een sms-je.
Ik ben blij dat Boekie ook weer terug is. ;-)gewoon liefs - Geplaatst op zondag 27 november 2011 22:14sienna
Hèhè, ik ben blij dat ze over zijn. Beneden is het daar nog wel een grote puinhoop maar de slaapkamers zijn klaar en het 'oude' huis is leeg en schoon. Morgen wordt de keuken bezorgd en overmorgen geplaatst. Tot zo lang eten ze 's avonds nog bij ons. Afijn, ze kunnen er slapen en morgenochtend naar de notaris. Pfff, ik ben wel megamoe maar och, het was voor het goede doel.
Oh wat zien jouw macarons er leuk uit, hse! - Geplaatst op maandag 28 november 2011 12:52lievejulia
hse,is weer terug van de ok - Geplaatst op maandag 28 november 2011 17:14titia
Dat is goed nieuws, Julia.
Ik hoop dat Hse niet al te veel pijn heeft. - Geplaatst op maandag 28 november 2011 19:45tijsje
Fijn om te lezen dat Hse weer uit de ok is. Ik hoop dat alles goed is gegaan.
Ik ben blij met een mooie bijzondere dag die ik afgelopen zaterdag had bij Mamske en Papske thuis. De uren gingen veel te snel voorbij. Ik kon me maar met moeite losrukken. Het is me goed bevallen om op zaterdag te gaan; kon ik zondag lekker naluieren en nagenieten. Vandaag weer gewerkt, maar vanmiddag toch nog een uiltje geknapt.
Benthe, ik vind het heel bijzonder dat je dochter met haar gezin zo bij jullie konden wonen. Dat moet een leuk artikel in de krant zijn geworden. Heb jij er nu helemaal vrede mee dat het huis wat je wilde kopen niet doorging?
Sienna, wat een drukte he. Morgen de keuken plaatsen. Altijd spannend.
- Geplaatst op maandag 28 november 2011 21:48cinnemon
Jongens, wat gaat de tijd toch hard, alweer een weekend om, afgelopen zaterdag ben ik bij een swarofski dag geweest in een kralenwinkel, ach..ze hadden extra tafels neergezet, zodat ze les konden geven, het was een gezellige drukte, overal dames dingetjes maken, kopen, zo tussen door werd je wat te eten of drinken aangeboden.
En de afgegadigden van Swarofski waren er ook, Nee.... niet met mooie glazen beeldjes enz. Dit was om te laten zien hoe je dus de patronen van mooie schitterende "christalletjes" op kleding perst, en een soort klei, waar je die kleine "christalletjes" op kan drukken en dan daar dingen van kon maken.
Ik weet niet wat de mode hier is, maar ik zie, wel regelmatig Dames in hele lange rokken en ik wilde juist mijn half enkel rok afknippen, ik vind het zo een "oude wijven rok", ik trok hem niet meer aan, ik bedacht als ik nou eens korter maak en warempel..., ik lijk opeens er een stuk vlotter in, nu ga ik dat stuk wat ik afknip OP de voering naaien , niet AAN, dus als mijn rok opwaait, dan zie je ook de zelfde stof, leuk he, maar nu dat naaien...., ben niet zo een ster, het kost tijd, maar het lukt.
Hse, Macronen, zijn dat normaal koeken met ouwel aan de onderkant ?, Is het een soort zandkoek ?, maar ze zien er heel gezellig uit., mijn kompliment.
Sienna en Benthe, druk met de volwassen kinderen, afgelopen woensdag heb ik mijn dochter naar het vliegtuig gebracht, ze had een paar dagen les, zondag kwam ze terug, dus ik moest donderdagmorgen de beiden jongens naar school brengen, daarna kon haar man alles alleen doen, tot ze weer terug kwam, maar moeders doen alles, voor grote en kleine kinderen.
Jongens, nu koffie, volgende keer meer, allemaal een prettige dag/nacht ook degenen die ik vergeten ben en de stille mee genieters - Geplaatst op dinsdag 29 november 2011 14:16Boekenwurm
Ik hoop dat Hse gauw even komt buurten hier...
Cinnemon; macarons zijn juist luchtige koekjes.
Wat jij bedoelt zijn makronen zoals kokosmakronen en die zijn steviger en zwaarder met inderdaad ouwel.
Swarovski moet je van houden; ik vind de beeldjes en vaasjes er van iets voor oude wijven zoals jij dat zo mooi schrijft maar ik heb er wel sieraden van! Een halsketting ; geeft mooi parelmoereffect en dat past bij mijn (zomer)type , oorbellen had ik ook al en nu sinds afgelopen week ook een armband.
Ik ben dus klaar voor het kerstgala
Verder ben ik niet blij; want ik heb weer koppijn.
Volgens mij ruk ik op naar de overgang.

Ik heb geen opvliegers ofzo; maar 1 keer maand veel hoofdpijn ; al dan niet uitmondend in migraine.
Oeps; foute topic.
Wel blij dat we zo genoten hebben in Duitsland. - Geplaatst op dinsdag 29 november 2011 14:45hse
Ik ben blij dat ik hier thuis zit.
Ik ben blij dat ik een aantal van jullie een sms-je kon sturen,
Ik ben blij met de aandacht van jullie.
Ik ben blij dat ik nu besluit om niet op jullie berichtjes te reageren.
Ik ben blij dat ik zo mijn eigen bed in kan duiken.
Tot later.gewoon liefs - Geplaatst op dinsdag 29 november 2011 19:36titia
Ik ben blij dat Hse weer lekker thuis is en ik ben heel erg blij dat Hse verstandig is, en dus gewoon haar rust neemt en ons,ons laat zijn.
Ik ben blij dat BW fijne dagen in het buitenland heeft gehad, minder blij met het feit dat ze weer eens last van hoofdpijn heeft.
Grappig, cinnemon, dat je hebt gezien hoe je met de kristalletjes van Swarovski je kleding kan oppimpen. Ik weet echt nog niet goed hoe dat gaat, maar ik heb ze (die kristalletjes dus) in twee verschillende grootte's besteld om oa mijn line-dance bloesje te versieren. Ook evt het (wat nog komt) t-shirt met het logo van onze club.
Van Swarovski heb ik geen beeldjes, ik vind ze wel leuk om te zien maar wil ze absoluut niet in huis hebben, maar ik heb wel één van de kerstversieringen. Ze maken elk jaar een nieuwe "collectie" en in 2009 heb ik voor mij een "komeet" gekocht en voor mijn ouders de grote ster en mijn zus heeft de kleine ster gekregen, als dank voor toen.
Mijn komeet hangt nu niet meer achter zijn plekje, maar onder te eettafel lamp en als de lamp aan is, glinstert het mooi.
Ik ben blij dat de saaie bijscholingsdag (het is het minste/saaiste thema wat je tijdens de opleiding krijgt en dus is ook de bijscholing zo) van gisteren sneller om was als verwacht. We zijn wettelijk verplicht om 8 uur bijscholing (in dat vak) in vijf jaar te krijgen en gisteren was oa ik aan de beurt. Het begon om half negen en om ca half vier waren we klaar.................. met de pauze's erin, kom je dus nooit en never aan die 8 uur ........... maar (daarom ben ik blij) je krijgt wel een getuigschrift over 8 uur. Alleen dat er één spreker was, die zijn spreektijd van 3 kwartier wist rekken tot een uur en 3 kwartier, daar werden we allemaal helemaal niet blij van. PPPPfffffff en als hij het nou nog eens leuk bracht ................ nee, gewoonweg voorlezen van je sheet, die we trouwens allemaal al in de lesmap hadden zitten.
Waar we allemaal ook niet blij van werden (ik weet het, dat hoort eigenlijk niet hier, maar toch) was het feit dat er niets, maar dan ook echt niets was. Geen kopje koffie in de eerste pauze, voor de middagpauze werd ook niet gezegd dat we evt in de personeelskantine iets konden eten, geen flesje of glaasje water ...........niets, nada, noppes ................... Hihihihii, zelfs geen wc-papier op de dichtstbij zijnde toiletten. Slechte cijfers voor het grootste ziekenhuis van deze provincie.!
Verder ben ik over het algemeen wel blij, het gaat gewoonweg wel lekker met me, wat een heel verschil is met begin dit jaar. Om nu alles op te gaan noem waar ik de afgelopen twee weken blij mee was, ..... uhm, ......... neuh, daar worden jullie dan weer niet blij van, zo'n waslijst
Trouwens, heeft iemand de film Nova Zembla al gezien? Is die wat of kan ik mijn tijd in NL wel beter besteden? - Geplaatst op dinsdag 29 november 2011 19:44gertine
ha die titia, fijn je hier te zien
oh zo'n cursus het is toch wat maar ja je zal bij moeten blijven zoals ze dat zo mooi zeggen en volgens mij heeft het weinig nut
gaat je reis hier naar nederland met de kerst nog door gezellig even bij pap en mam je heerlijk laten verwennen lekker doen hoor
swarovski ik ken het wel maar het is niet zo mijn ding maar zal best wel mooi staan
die film daar waren stukjes van op de televisie ik weet niet of het wat is
ik heb nog van niemand gehoord die geweest isgertine wijzigde dit bericht op 29-11-2011 19:45 met 0%sol omnibus lucet
Dit onderwerp heeft 987 reacties, en bestaat uit 40 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 40.
De laatste reactie is geplaatst op 23-05-2012 08:33.
Daarom ben ik blij (3)