Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Libelle Café
  4. Daarom ben ik blij (3)

Dit onderwerp heeft 987 reacties, en bestaat uit 40 pagina's. U bent momenteel op pagina 18 van 40.
De laatste reactie is geplaatst op 23-05-2012 08:33.

Daarom ben ik blij (3)

Ga naar een onderdeel
  1. lievejulia
    Afbeelding van lievejulia

titia,ik schuil mijn achter de woorden van cinnemon,en maak er iets van :duim:

tijsje,een achterneef heeft zijn huis al ruim tien jaar te koop staan. is een pakhuis en tussen kerst en nieuw dachten ze nu een koper te hebben samen aan het verven tot laat in de nacht. en op de dag van de afspraak kreeg zijn vrouw een sms'je wij zien er vanaf.is een heel mooi dorp en vele mensen willen daar toch wel wonen

ew,ik ga soms ook in het donker op pad. fietspad,rijweg en spoor daar fiets je tussen door. maar ik zucht altijd wel van hehe ik ben weer in de bewoonde wereld

hse,lekker weer op schoenen en laarsjes lopen en een leuk koopje

zwaluw,ik ken het boek niet ik lees nu de hemel bestaat niet van Jannetje Koelewijn

cienna,nieuwe louplamp vanaf 125 euro maar het werkt echt super

2. Boekenwurm
    Afbeelding van Boekenwurm

Ik ben blij dat ik iedereen heerlijk op het verkeerde been heb weten te zetten.
    Misschien dat Titia zelf nog een helder licht opgaat.
    Ik duim voor haar want ze krijgt vandaag nog weer een uitslag, als ik het goed onthouden heb.

Verder door tijdgebrek even geen uitgebreide reacties op jullie uitgebreide verhalen. :x

3. tijsje
    Afbeelding van tijsje

ievejulia, dat vind ik heel erg voor je achterneef en zijn vrouw, want in de maanden die nu gelukkig achter ons liggen heb ik ervaren hoe erg het is om aan den lijve te ondervinden dat je huis maar niet verkoopt terwijl je zo graag door wilt met je leven. Ik hoop van harte dat er zich alsnog gauw een koper (die doorzet!) aandient.

Boekenwurm, wat heb je nou weer gedaan?

4. Boekenwurm

Schijnbaar iedereen op het verkeerde been gezet omtrent mensen ontmoeten die ik van te voren niet ken.

Verder heel veel; waardoor het tijdgebrek.

5. hse
    Afbeelding van hse

Nee, hoor.
    Ik weet nog heel goed dat je bloed nerveus was. :D
    ...dat je peentjes zweette. :lol:

gewoon liefs

6. titia
    Afbeelding van titia

quote:
    Boekenwurm schreef op 03 februari 2012 @ 10:45:
    Ik ben blij dat ik iedereen heerlijk op het verkeerde been heb weten te zetten.
    Misschien dat Titia zelf nog een helder licht opgaat.
    Ik duim voor haar want ze krijgt vandaag nog weer een uitslag, als ik het goed onthouden heb.

Hihihi. ik moest ook wel lachen om je reactie en de reactie's daar weer op.

Lief dat je vandaag geduimd hebt, maar ik heb nog geen juitslag gekregen. Die is vandaag in het ziekenhuis aangekomen (hoop ik) en ik krijg het dan as donderdagmiddag te horen. Duim je dan weer?? Ben nl best wel een beetje nerveus.

7. Boekenwurm

Hse; volgens mij heb jij het over een andere meeting dan die waar ik op doelde.
    Omdat ik bij diegene ook al in bed heb gelegen...inmiddels.
    Maar voor jou was ik ook nerveus ja.
    Ik kwekte van de zenuwen aan ene door :D

Titia; beetje dom...
    Ik kan het niet onthouden allemaal... :bonk:
    Volgende week duim ik verder.
    En eh; een mens lijdt vaak het meest....... etc.
    :x

8. sienna
    Afbeelding van sienna

Titia, kweenie!! Echt, ik zou niet weten hoe ik gereageerd zou hebben op jouw mannelijke bezoek. Je kunt zelf het beste beoordelen hoe iemand overkomt via zo'n forum. En naar BW moet je gewoon niet luisteren, die duikt dus heel makkelijk een vreemd bed in :D . (Eh, nee hoor, het was niet mijn verkeerde been :hyper: )
    Ik ga donderdag voor je duimen hoor, Titia.

Ik ben blij dat je weer een leuke oppasdag hebt gehad, Zwaluw. Elders heb ik je al een paar x gefeliciteerd maar ik hoop dat je een hele gezellige dag hebt (gehad).

Wat een wijze raad heb jij je vriendin gegeven, Cinnemon. Welnee joh, je hoeft toch niet extra af te vallen? Gewoon wat vaker de Wild Water World induiken, dan val je vanzelf af.

Ach EW, mijn kleindochter denkt het soms ook al beter te weten maar het blijft toch genieten hoor. Ik kan me de tijd ook nog wel herinneren dat we 's zondags liever niet mee wilden naar de opa's en oma's. Maar toen kwam de tijd dat mijn grootouders bij ons in huis kwamen wonen toen ik 13 was. Toen waren ze mijn steun en toeverlaat als het even botste tussen mij en mijn ouders. Je weet dus maar nooit hoe het loopt.

9. hse
    Afbeelding van hse

Ach Boekie, je mankeert nog niets aan jouw geheugen.
    Ik had even zin om jou te plagen. ;)
    Heerlijk al die oma's die genieten van de kleinkids.

Sterkte, Titia.

gewoon liefs

10. lievejulia

kijk en bij mijn was bw op haar gemak,wij hebben een nieuwe hamster :cheer: een goudhamster

tijsje,ik dacht ook gelijk aan je

ik was blij,dat ik net voor de sneeuw thuis was.mocht nog wel boodschappen doen ben ik maar te voet gegaan,en de andere boodschappen hebben man en zoon gedaan zonder foutjes

11. jane
    Afbeelding van jane

Ben blij met dit mooie weer en het zonnetje wat schijnt.Fijne Zaterdag ,ik ga weer even liggen

12. zwaluw
    Afbeelding van zwaluw

Dankjulliewel voor de felicitaties! Mijn verjaardag was gezellig. Hoewel niet iedereen kon komen omdat het vrijdag zo hard sneeuwde. Er stond geloof ik 700 kilometer file. Ik ben enorm verwend. Van mijn man kreeg ik een enorme bos rozen en een e-reader. Kleinzoon (van 2) had voor mij beren-koekjes gebakken. En ook de dochter in Australië heeft aan me gedacht.
    Gisteren heeft kleinzoon voor het eerst op schaatsen gestaan. Hier achter het huis is een brede sloot en die is nu veranderd in een ijsbaan. Zijn moeder ging met hem schaatsen. Hij had steun aan het rugsteuntje van de slee. Het ging best aardig voor de eerste keer. We hadden het in een voorleesboek eens gezien en er over gepraat en dat had hij goed onthouden. 's Morgens bij het opstaan zei hij al dat hij wou schaatsen.
    Julia ik had 'de hemel bestaat' niet aangevraagd bij de bieb en nu eindelijk, na vele weken wachten in huis. Ik ben benieuwd. Hoe vind jij het?
    Hse wat een enge ervaring heb je gehad op de fiets. Hier in de buurt fiets ik eigenlijk overal wel. Alleen niet als er sneeuw op het fietspad ligt. Gelukkig is de fietstocht van EW wel goed gegaan. Tja die mensen op het kerkhof zullen je niet lastig vallen he? En dan nog langs een bos; daar wonen zeker kaboutertjes?
    Benthe dat zijn wijze woorden.
    Cinnemon wat een dilemma voor je vriendin. Heeft ze veel vriendinnen waar ze nu woont? Die zijn ook waardevol.
    Fijne avond!

13. hse
    Afbeelding van hse

Dat klinkt inderdaad heerlijk, Zwaluw.
    Fijn dat je zo verwend bent met aandacht en nog veel meer.

Langs dat bos komt Ellenwiske ook soms rare dingen of eh personen tegen, hoor. ;)

Ik ben blij dat mijn manlief echt zo lief is.
    Altijd rustig en ook niet verwijtend als ik een beetje eigenwijs ben.
    Net tegen oudste zoonlief gezegd dat hij wat dat betreft wel het goede van zijn Pa heeft.
    Ik ben blij met al mijn mannen. Vandaag veel goede momenten met ze beleefd.

gewoon liefs

14. cinnemon
    Afbeelding van cinnemon

Eindelijk, eindelijk mag ik voor schooljuf spelen, mijn hele levenlang wilde ik schooljuffrouw worden en nu vanmiddag ga ik met Nick (6) Huiswerk maken, hij vind het maar niets, ruzie met zijn moeder, die heeft geen geduld meer, juffrouw zegt, hij moet het doen, dus we hebben afgesproken ik ga vanmiddag naar ze toe, (wat rot dat ze zo ver weg woont, 25 km heen en 25 km terug), gaan we samen thee drinken en in de tussentijd, ga ik het spelenderwijs brengen, samen die woordjes schrijven, want tja.. hij moet het ook leren, want de hele wereld heeft dat geleerd, Opa en Oma ook, ha..ha..

Zwaluw, ze woont hier al zo lang en heeft zoveel vriendinnen, ze is bang dat ze die gaat missen, daarom heb ik ook gezegd, nu gaan.. niet nog een paar jaar wachten, want dan maak je daar misschien nog een paar vriendinnen enz. en de schoonmoeder van haar dochter daar kan ze ook goed mee, dus het komt wel goed.
    Ach.. en scharrelen op het ijs met de kleine jongen, koud, koud, leuk, leuk, gezellig !. Fijn dat je een gezellige verjaardag hebt gehad en Rode rozen in Februari ??, dat zegt toch wel wat !

Hse, heerlijk gevoel als alles lekker en goed gaat. houden zo.!

Jane, beetje moe, of nog niet uitgeslapen ?

quote:
    lievejulia schreef op 03 februari 2012 @ 21:59:
    ,en de andere boodschappen hebben man en zoon gedaan zonder foutjes

ZONDER FOUTJES, Ja..Ja.. je kan ook alles van die mannen verwachten, Natuurlijk waren ze ook blij, dat je tevreden over ze was, voor hun een hele opluchting, Ha..ha.. ze zouden zich misschien geen raad hebben geweten als ze het fout hadden gedaan, dan had je misschien ze de huid vol gescholden ? Oh. Oh. dit is een grapje, maar ik moest wel om je opmerking lachen.

Weerbericht vandaag 31 graden boven nul, nee.. nog geen zon een beetje bewolkt en geen regen .

Willen jullie a.u.b. allemaal voorzichtig doen met het vriezend weer.

Ik was afgelopen vrijdag een beetje verbrand op mijn rug, (ja. dat is hier geen mode, bruinworden !)maar het voelt nu al beter, het is bijna weg, ja... DOM.

De solariums zijn hier nu verboden, ze geven melanoma's en er zijn al verschillenden mensen aan dood gegaan, te veel onder de solarium gelegen.

Allemaal een prettige dag/nacht ook degenen die ik vergeten ben.

15. lievejulia

zwaluw,het is een topper de gedachten die er achter zit

cinnemon,31 graden hier is het min 8.nee maar als ze iets vergeten mogen ze terug

hse,je heb gewoon een beetje pech

16. Ellenwiske
    Afbeelding van Ellenwiske

Nee Zwaluw, de mensen op het kerkhof vallen me gelukkig niet lastig, dat scheelt. :D
    Fijn dat je een gezellige verjaardag had.

Tijsje, het blijft dus nog steeds koud, koud genoeg misschien voor die elfstedentocht.

Ik wist wel dat BW die vakantie bedoelde een jaar of drie geleden naar Oostenrijk. :lol:

Cinnemon veel plezier met schooljuf spelen en inderdaad dat was niet zo slim om je rug te laten verbranden.

Julia geef ze maar heel veel complimentjes dan.

17. jane
    Afbeelding van jane

Cinnemon.wat lief van je om kleinzoon met huiswerk te helpen.Wel uitgeslapen maar moe van de pijnen en emotie,s.
    Hse ben erg blij voor je met al die lieve mannen van jou.
    Ben blij dat mannetje bamisoep met wontong voor mij heeft gemaakt

18. tijsje
    Afbeelding van tijsje

Ik ben blij met de dankbaarheid van oudste gisteren (de aanleiding ga ik straks bij niet blij zetten).

Cinnemon, hoe is het lesgeven bevallen? Ik zie je voor me, zittend op een stoeltje naast kleine Nick die liever wil voetballen dan woordjes oefenen met oma, haha. Mijn schoonzus maakt ook zoveel huiswerk met haar kinderen (vooral met de jongste want die heeft een korte concentratieboog); ik denk dan wel bij mezelf: als die ooit een diploma krijgt mag z'n moeder het gaan ophalen (want zelf verdiend!) ;)
    Tja, je rug insmeren is ook lastig. Ben je door je shirt heen verbrand? Ik denk dat het bij jullie gevaarlijker is dan bij ons (is jullie ozonlaag niet veel dunner of zoiets?). Misschien moet je een parasol meenemen als je naar buiten gaat. Hier is het echt koud. Ik liep een stukje naar de winkel en vooral mijn oren vonden dat geen feest. Ik heb er nog wel haar overheen hangen :nee: Watjes, die oren. Nee, ik had dus geen muts op want het zonnetje scheen zo lekker.

Ik hoop dat de tocht der tochten toch door gaat, veel mensen hunkeren er gewoon naar. En dan, zodra het geweest is mag het warm water gaan regenen en de temperatuur gaan stijgen. Hebben we dat ook weer gehad :lol:

Hse, jij hebt een leuk gezin; dat heb ik vast al vaker gezegd. (goede genen? :idee:

19. cinnemon
    Afbeelding van cinnemon

We haalden Nick met z'n 3 uit school en onder weg vertelden we al dat we eerst het huiswerk gingen maken en daarna spelen, nou dat vond hij niet zo een goed idee, want hij wilde me eerst de racebaan laten zien, Nee.. zei zijn moeder, eerst Thee en huiswerk, oke , toen ging hij er mee akkoord, dus wij allemaal om de grote tafel Tristan ook een pen en papier .

Allemaal rooibos tea, de jongens met veel melk om af te koelen en natuurlijk een koekje en toen kwam "het Huiswerk", dat is op een vel 20 woordjes onder elkaar, die moet hij na schrijven en dan morgen weer de zelfde na schrijven, ik pakte ook een vel, zo schreven we samen, hij schreef snel, ik moest van hem ook snel, want dan kon hij mij de race baan laten zien. ha..ha..

Ach.. ze konden dit makkelijk op school doen, want het was in 5 minuten gepiept, maar ik denk dat het is om huiswerkdiscipline op te bouwen, het is volgens mij om in het ritme te komen. Prima..
    Vandaag is die andere Opa en Oma geweest, die hebben nu de eer gehad en zo begrijpt hij vanzelf dat hij ook een beetje huiswerk moet doen en wat niet veel tijd kost, als je het snel doet.

Nee, ik had alleen mijn badpak aan en het was een beetje bewolkt, dus ik dacht, ACH.. LAAT DAT SMEREN MAAR ZITTEN, maar ja later ziet het toch lekker rood, dus daarna iedere keer maar een top met korte mouwtjes aan, we waren ook maar een paar uurtjes in dat waterpretpark, maar ja, het kan hard gaan. ja.. er lopen hier ook echt parasolletjes rond., heb er wel aan gedacht, maar ik loop niet op de heetste tijd van de dag in de zon.

Vorige week zijn we ( mijn dochter en ik, NEE, niet mijn man) bij IKEA geweest, daar heb ik 4 rekjes gekocht, die op de badkamerafdeling waren, die heb ik nu op de binnenkant van de kastdeuren in de keuken gemaakt, daar heb ik dus allemaal potjes in met tea, kruiden, zonnebloempitten, enz. inderdaad nu kan ik weer de bomen in het bos zien, als die kast zo vol staat dan heb je haast geen overzicht meer en dat je er met een zaklantaarn in moet schijnen om het allemaal te zien.

Oh.. Oh.. in de toekomst wil ik apothekers kasten hebben, die je gewoon uittrekt , dan heb je licht enz. ja.. ze zijn wel duur, maar handig, gewoon blijven hopen, dan komen ze van zelf.

Het licht..., hier moeten we allemaal bezuinigen op electriciteit en water, maar nu is het zo, hoe meer we bezuinigen op water, hoe duurder het gaat worden, doordat alle mensen veel minder water gebruikten, en het waterbedrijf dus minder inkomsten had, verhoogden ze de prijs, want tja.. de directeuren moesten ook eten.

Electriciteit, we moeten allemaal zuinigheids lampen hebben, die anderen kun je haast niet meer kopen, maar als de gemeente andere regels voor bouwen had, o.a. grotere ramen, dan hoeven we ook minder dat lampje in de badkamer aan te doen, ja... hier zijn nog andere regels.

Jane, ik wens je een fijne pijnloze dag, blijf in de warmte, misschien gaat het dan allemaal een beetje beter, een kusje.

Willen jullie allemaal voorzichtig doen met de gladheid, moet er niet aan denken, dat er iets met jullie gebeurd en vooral EllenW. langs dat kerkhof, neem maar s'avonds een zaklantaarn mee in je jaszak, dan kun je "ze' altijd in hun gezicht schijnen, wie ?, onverwachte gasten.

Allemaal een prettige nacht/dag, ook de degenen, die ik vergeten ben en de stille meegenieters

cinnemon wijzigde dit bericht op 07-02-2012 21:12 met 1%: toegevoegd

20. gertine
    Afbeelding van gertine

wat leuk cinnemon dat je kleinzoon met z'n huiswerk helpt, moet je daar een stuk voor rijden of heb ik dat fout gelezen
    wat lekker warm is het bij jou en verbranden doe je ook als het bewolkt is hoor dus altijd smeren

ja we moeten opppassen met de gladheid ikzelf ben al gevallen en toen was het nog helemaal niet glad en omdat ik maar pijn bleef houden is er afgelopen vrijdag toch maar een foto gemaakt met als resultaat dat ik een rugwervel gebroken heb die nu aardig stabiel is maar nog moet consolideren poeh

ikea zit toch overal maar ze verkopen best van die handige dingen

sol omnibus lucet

21. hse
    Afbeelding van hse

Cinnemon, wil je mijn baantje...het is nog net geen twee dagen maar misschien een leuk begin. ;)
    Ik ben blij dat ik het idee heb dat ik weer het ergste gehad heb met mijn voet na die valpartij van zondag.
    Ik ben blij dat ik gisteren bezig geweest ben met mijn software en ik ben blij dat ik een mailtje hierover naar de verkeerde persoon sturen.
    Het resultaat was dat er iets anders uit gekomen is en dat vind ik wel heel leuk: Workshop taart decoreren.
    Later de andere persoon gemaild en dat is ook goed gekomen. ;)

Ik ben blij dat Cinnemon ons zo heerlijk op de hoogte houdt van haar belevenissen aan de andere kant van de wereld.
    Onvoorstelbaar...daar zon waardoor ze verbrandt en wij hier een winters wintertje.

Jane, je hebt inderdaad een fijne en leuke man getroffen.
    De weinige keren dat ik 'm zag, kwam hij goed en leuk, gezellig, etc. over.

Ik ga nu snel even lezen bij Niet blij voor Tijsjes belevenissen.
    Ik had gisteravond ook een dankbare zoon.
    Hij kwam zelfs nog even het één en ander vertellen toen wij al op bed lagen.
    Ik ben ook blij dat hij deze week weer wat werk heeft zodat hij weer wat geld kan verdienen.
    Gertine, ik hoop dat alles weer goed komt met die rug van jou.

..en nu ga ik gauw Tijsjes verhaal lezen.

gewoon liefs

22. tijsje
    Afbeelding van tijsje

Nick is toch nog heel klein Cinnemon? Eigenlijk vind ik het wel insane dat die jonge kinderen al aan het huiswerk moeten. Ikzelf had de mazzel op een lagere school te zitten die er niet aan deed en dus kreeg ik pas huiswerk op de middelbare. Nooit geen last van gehad dat ik er nog niet aan gewend was hoor. Integendeel, ik was blij dat ik op de lagere school nog lekker mocht spelen als ik vrij was. :duim: Kinderen moeten tegenwoordig al zo veel.

Apothekerskasten zijn echt heel erg fijn, ik raad ze iedereen aan hoor. Ik heb er eentje en ook twee pannenladen. Erg voor gespaard, maar wat is het het waard.

Gertine, jij hebt erg veel pech gehad met die val. Tja, het hoeft echt niet glad te zijn om te vallen. Zelf ben ik een paar weken geleden ook voorover gevallen (ik struikelde over een draad waar ik dácht overheen te stappen; niet dus). Heel genant. Ik schaamde me dood en het deed nog verhipte zeer ook.
    Volgens mij heeft niemand het gezien... gelukkig had ik er geen letsel aan over gehouden.

Ikea is altijd leuk. Ik ga misschien in de volgende vakantie weer even langs.

23. sienna
    Afbeelding van sienna

Ik ben blij dat Zwaluw zo'n gezellige verjaardag had en dat hse blij is met haar mannen.

Dat was een eind rijden voor 5 minuutjes huiswerk, Cinnemon. Je bent een toffe oma! Ik heb begrepen dat de kinderen in Spanje ook al zo jong huiswerk meekrijgen. Ik ben het met Tijsje eens dat ze lekker moeten kunnen spelen. Het enige huiswerk wat ik vroeger op de lagere school kreeg, was in de 6e toen ik Frans erbij ging doen (vrijwillig).
    Is je verbrande rug al een beetje hersteld of heb je nu last van loszittende velletjes? Grappig dat er bij jullie parasolletjes rondlopen.

Was de bamisoep met wontong lekker, Jane? Geen idee wat wontong is trouwens :schaam:

Ik heb niet eens een muts, Tijsje omdat ik er zo'n hekel aan heb om iets op mijn hoofd te zetten. Dat blijf ik dan de hele dag voelen. De kraag van mijn jas is lekker hoog dus die zet ik rechtop over m'n oren heen. Mijn opmerking over de elfstedentocht heb ik net bij niet blij gezet.
    Dochter heeft nu ook zo'n apothekerskast en van die mooie pannenladen. Wil ik ook!

Hopelijk herstelt je rug snel, Gertine. Maak jij er een gewoonte van om elk jaar een val te maken? Vorig jaar kwam het toch door een hond?

Jij hebt thuis een warm nest gecreëerd, hse. Maar dat hebben we hier geloof ik allemaal wel.

24. gertine
    Afbeelding van gertine

tijsje het was heel glad waar ik viel op het terras van la place van v&d in almere, het was zo glad dat zelfs de ambulance verpleger moeite had overeind te blijven, het is al 21 december gebeurd maar ik heb nog steeds pijn enne sienna het was niet vorig jaar dat ik aangelopen werd door een hond maar het jaar ervoor

ik ben blij dat de elfsteden tocht nog niet door gaat zijn we even verlost van al de hysterie er om heen

sol omnibus lucet

25. Ellenwiske
    Afbeelding van Ellenwiske

Gertine dat duurt al best lang dus en nu maar hopen dat het snel minder wordt.
    Ja elfstedenkoorts is over. De EO had er al zo mooi op ingespeeld met een ijsprogramma. Was wel leuk. Zullen ze voor vanavond wel geschrapt hebben, of niet. Er zijn immers ook nog andere ijsbanen waar wedstrijden op gereden worden.

Sienna ik heb wel een muts en ben er heel erg blij mee. Ik loop en fiets veel. Lopen elke dag toch wel een uur en fietsen als het kan ook, maar dan maar een keer of twee per week. Vanmiddag wil ik naar een dorp waar ik bijna nooit kom fietsen. Dat is 15 kilometer enkel. Als ik nu op pad ga heb ik leggings onder mijn broek, sneeuwlaarzen (lekker warm aan de voeten) een lange jas, gehaakte muts en capuchon van jas, dikke sjaal en dikke handschoenen aan. Ik moet wel zeggen dat ik elke keer als ik zo ongeveer op de terugweg van de wandeling ben, begin te transpireren, ook al is het -8. Ik loop in een snel tempo en krijg uiteindelijk zelfs hele warme handen.
    En....die haren van Tijsje die over de oren hangen. Ik zie dat niet echt als isolatie Tijsje. :lol: :lol:

Won ton's (zonder die g erachter) zijn gemaakt van deeg. Wontonvelletjes koop je bevroren( jij niet maar de velletjes :D ) in een toko, maar je kunt ze ook zelf maken van deeg. Bijna hetzelfde als wannneer je mie zelf zou maken ,maar hier moet een extra ei bij omdat je het deeg heel dun uitrolt. Je legt er een theelepel vulling op. Het vierkantje vouw je op een hele speciale manier. Wonton's voor in de soep (jammie jammie) vul je vanuit je handen en knijpt ze boven de vulling dicht.
    Ik heb vroeger een paar jaar op Chinese kookles gezeten en ze zelf gemaakt. Tegenwoordig eet ik vaker wontonsoep bij schoondochter.

Leuk Hse dat die verkeerde mail zo positief uitpakte voor je.
    En ook van dat werk voor je zoon.

Cinnemon in Australië wordt er dus ook al overal op bezuinigd. Hoe is het eigenlijk met zonnepanelen bij jullie? Komen die daar ook steeds meer omdat het duurzame energie oplevert?
    Mag :D je man niet mee naar Ikea? :lol:

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x