- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 987 reacties, en bestaat uit 40 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 40.
De laatste reactie is geplaatst op 23-05-2012 08:33.
Daarom ben ik blij (3)
- Geplaatst op dinsdag 15 november 2011 22:14fenna
Voorproefje van zaterdag http://www.youtube.com/watch?v=qZH7gKnWATM En ik ben heel blij met de stempels die inmiddels op de keukentafel liggen. En blij met het welkom. Eigenlijk heb ik best veel om blij mee te zijn
It does not do to dwell on dreams and forget to live. (Albus Dumbledore) - Geplaatst op dinsdag 15 november 2011 23:07cinnemon
Oh..Oh.. nu moet ik egenlijk naar "NIet Blij" gaan, ben kwaad op mezelf, iedere keer vergeet ik aan mijn man te vragen of hij het geluid van de computer even wil nakijken, want tja.. nu zag ik zo een mooie muziek groep, kan ik niet eens het geluid horen.
Ik had geen idee wie of wat Flairck was, maar nu begrijp ik het, spelen ze ook de "hot kanarie" ?, zal best , bedankt Fenna voor de you tube, ik houd hem in de gaten, tot dat ik geluid heb.
Fenna, ho..ho..stempels ??? fijn dat je ze hebt, maar waar voor ??? en ook van mij welkom, gezellig kom erbij !, "hoe meer zielen , hoe meer vreugd"
Tijs mensen die verliefd zijn, hebben vaak ook een beetje buikpijn, kan dat soms de reden zijn ?, ha..ha..
Titia, blij dat het allemaal goed is afgelopen, wat een opluchting na afloop, gelukkig.
Dames volgende keer meer, allemaal een fijne dag/nacht ook de stille meegenieters - Geplaatst op dinsdag 15 november 2011 23:19fenna
Stempels gebruik ik om afbeeldingen op kaarten te stempelen. Veel mensen doen dit en kleuren ze dan later in (zoals Magnolia's of Tilda's en nog anderen). Ik kan nog geen plaatjes plakken, anders zou ik je een kaart laten zien die ik gemaakt heb. Ik hou zelf het meeste van landschapstempelen.
Enne . . . . wat is de "hot kanarie"?It does not do to dwell on dreams and forget to live. (Albus Dumbledore) - Geplaatst op woensdag 16 november 2011 10:22benthe
Van het Flairck-filmpje word ik wel blij. Speelde vroeger een vrouw mee met donkere krullen die op blote voeten liep? - Geplaatst op woensdag 16 november 2011 10:29Ellenwiske
Kan ik je zaterdag wel uitleggen in de pauze, Fenna.
Ik bedoel hoe je foto's kunt plaatsen. Maar als het je lukt met een link, dan is foto's ook niet zo lastig toch. Gewoon het schilderijtje hierboven aanklikken en een foto via Tinypic of een ander programma oploaden en klaar is Kees.
Leuk dat you tube filmpje. Ik hoorde nog een heel bekend stukje erin.
Cinnemon, Tijsje zal vast wel weer heel verliefd zijn op haar eigen man, want na een ruzietje of woordenwisselingetje mag je het weer goed gaan maken.
. - Geplaatst op woensdag 16 november 2011 11:22benthe
Nog even een PS: binnenkort wil ik met mijn ouders een Duitse kerstmarkt bezoeken. Dat vinden ze - denk ik - leuk. Heeft iemand misschien een tip voor me? Ik hoor vaak dat onze oosterburen van die mooie kerstmarkten hebben maar ik weet niet welke echt de moeite waard zijn. De bedoeling is een 'dagje uit' voor bijna 80-ers. Ze zijn redelijk te been. - Geplaatst op woensdag 16 november 2011 17:03Ellenwiske
Benthe ze liep inderdaad op blote voeten. En wat de kerst, markt betreft. Bij ons zat er deze week bij de weekblaadjes een heel boekje over wat er allemaal te zien en te doen is op de kerstmarkt in Dusseldorf. Zag er goed uit, maar is misschien erg ver bij jou uit de buurt. - Geplaatst op woensdag 16 november 2011 18:34lievejulia
benthe,wij gaan ook naar de kerstmarkt maar ik weet nog niet of ik dat leuk ga vinden. wij gaan naar keulen is van mams zijn werk - Geplaatst op woensdag 16 november 2011 21:10sienna
Welkom hier, Fenna en bedankt voor de link van Flairck. Ik heb zitten genieten.
Mijn vergadering maandag was maar met z'n drieën en ik kwam er heel blij maar ook een beetje weemoedig vandaan.
Nu kan ik het hier wel vertellen want de kinderen zijn inmiddels ook ingelicht. Ik ga nl. per 1 januari een beetje met pensioen. Mijn collega neemt mijn aandeel in het bedrijf over en koopt mij met een maandelijks bedrag uit. Ik blijf wel wat werk doen voor het bedrijf maar dan zoveel mogelijk thuis op uurbasis. Alleen op vrijdagmiddag doe ik daar dan nog lopende zaken en vervang hem bij afwezigheid.
Vraag je man maar heel snel om dat geluid te repareren, Cinnemon want voor je het weet, is de link al ver weggezakt op dit topic. En het is echt mooie muziek. De "hot kanarie" ken ik niet.
Benthe en EW, die vrouw met donker haar kan ik me ook nog wel herinneren maar niet dat ze op blote voeten liep. Ik ga toch eens op zolder zoeken naar de LP want er stond volgens mij een foto op de hoes.
Ik ben blij dat ik tot de volgende woensdag vrij ben. Vrijdag vertrekken we met de kleintjes voor een weekendje bungalowpark. Kunnen de kinderen op hun gemak zoveel mogelijk gaan verhuizen.sienna wijzigde dit bericht op 16-11-2011 21:12 met 0% - Geplaatst op woensdag 16 november 2011 21:35gertine
sienna gefeliciteerd, ik weet dat er een wens van je in vervulling is gegaan maar ook wel leuk dat je een beetje met het bedrijf verbonden blijft en nog wat werk kan doen
cinnemon
heerlijk dat ik zulke lappen van jullie kan lezen zelf lukt het me niet zoveel te schrijven
kerstmarkt ik vind er eigenlijk niets aan maar kan ook aan de plaats liggen, ik was in salzburg maar ik hou ook niet zo van kerst
mijn moeder doet met een stel vriendinnen mee aan een reclame vor simpel ik zag hem net op de tv wil hem jullie ook even laten zien
http://www.youtube.com/watch?v=VGTTz-P47UQsol omnibus lucet - Geplaatst op woensdag 16 november 2011 22:10sienna
Dank je, Gertine.
Die reclame zag ik vanavond voor het eerst op tv, Gertine. Leuk dat je moeder daaraan meedeed. Waar zit/staat ze? - Geplaatst op woensdag 16 november 2011 22:21gertine
achterste rij tweede van rechts klein en zonder hoedje, de rest zijn allemaal vrienden van haarsol omnibus lucet - Geplaatst op woensdag 16 november 2011 22:44lievejulia
gertine,wat leuk oudjes op de oude dag werken voor reclame
sienna,gefeliciteerd je keek er zo naar uit - Geplaatst op donderdag 17 november 2011 12:13benthe
@Gertine, helemaal geweldig dat filmpje! Echt leuk.
@Sienna, goh nu komt het heel dichtbij, stoppen met werken. Een nieuwe levensfase, daar moet je misschien wel even aan wennen. Maar ook leuk, lijkt me.
Op Internet vond ik info over kerstmarkten. Of ik het leuk vind is niet belangrijk, het is voor mijn ouders. Tnx voor het meedenken. - Geplaatst op donderdag 17 november 2011 14:31Boekenwurm

Benthe; kijk even hier;quote:benthe schreef op 16 november 2011 @ 11:22:
Nog even een PS: binnenkort wil ik met mijn ouders een Duitse kerstmarkt bezoeken. Dat vinden ze - denk ik - leuk. Heeft iemand misschien een tip voor me? Ik hoor vaak dat onze oosterburen van die mooie kerstmarkten hebben maar ik weet niet welke echt de moeite waard zijn. De bedoeling is een 'dagje uit' voor bijna 80-ers. Ze zijn redelijk te been.
kerstmarkten
Er staat in 1 van de laatste postings een link naar kerstmarkten en verder gewoon info van mensen die her en der geweest zijn. - Geplaatst op donderdag 17 november 2011 15:46jippie_
Gertine, ik herkende haar meteen. Wat leuk v oor haar en de vriendinnen. Al vind ik die reclame heel erg!!!!! Deze is nog het leukste.
Sienna, ik ga je zien!
Kerstmarkten????? Wij waren een paar jaar geleden in Berlijn en alle mooie en oude pleinen stonden vol met die kraampjes. Jammer van al dat moois.
Benthe, ik hoop dat je ouders het leuk vinden en genieten. - Geplaatst op donderdag 17 november 2011 15:57Ellenwiske
Sienna dat is dan geweldig nieuws voor je. Ik kan me herinneren dat je een poosje geleden schreef dat je jaloers was op mij en dat het er voor jou niet in zou zitten voorlopig. Het fijne eraan is dat je toch nog een beetje verbonden blijft met het werk op deze manier.Al kan ik dat gevoel van weemoed ook wel een beetje begrijpen. Je sluit ook weer iets af. Vooral omdat je er niet echt naar toe hebt kunnen leven en het allemaal best wel snel gaat ineens zal dat ook wel versterken.
Wat leuk Gertine dat filmpje.
Ik ben blij dat ik toch geen slijmbeursontsteking blijk te hebben volgens de fysiotherapeut, maar dat het iets is met een pees die wel op dezelfde plek zit. Opgelopen zoals ik al dacht door het werken in de tuin namelijk met uitspitten van wortels van planten die erg diep zaten. Voor het eind van het jaar ben ik van mijn klachten af zegt hij.
Ik ben ook blij dat het oppassen gisteren zo ontzettend leuk was. Voor het eerst is er echt communicatie tijdens het spelen. Amber krijste het uit van plezier en ze snapte spelletjes ineens. De laatste dag van deze maand wordt ze al weer een jaar. Vanaf dan gaan we ook niet meer meetellen dat ze eigenlijk zes weken te vroeg geboren is, zoals we nu soms wel eens doen als mensen bijvoorbeeld vragen doet ze dit of dat al en ze kan het nog niet.
Inmiddels gaat ze zelf staan in de box of in bed en blijft staan ook als ze zich maar met één handje vasthoudt. Ook loopt ze al langs de rand van de box. - Geplaatst op donderdag 17 november 2011 21:25sienna
Het was wel even wennen aan het idee toen de kogel eenmaal door de kerk was, EW. Maar nu zie ik er erg naar uit.
Mijn vermoeden dat het bij jou geen slijmbeursontsteking is, wordt nu bevestigd. Ik heb dat nl. al vaker gehad en jouw omschrijving leek daar niet echt op. Bij een slijmbeursontsteking in je schouder ben je nauwelijks meer in staat om je bovenarm op te tillen. Dat doet afgrijselijk zeer. Fijn dat de fysio je kan helpen.
Echt leuk Gertine. Als ik nu die reclame weer zie, zit ik meteen op het puntje van m'n stoel.
We zullen het gaan merken of het leuk is, Benthe. Voorlopig heb ik al zoveel plannen dus me vervelen zal niet voorkomen. Bovendien is nog niet zo goed te overzien hoeveel tijd ik kwijt zal zijn met de taken die ik meeneem. Dat is weer afhankelijk van het aantal opdrachten.
Ja Jippie, we gaan elkaar zien! Alvast een goede reis morgen.
Als het lukt, zal ik dit weekend 's avonds nog wel proberen in te loggen. Zo niet, dan tot maandag en allemaal een fijn weekend! - Geplaatst op donderdag 17 november 2011 21:46lievejulia
sienna en jippie een heel fijn weekend.jippie een fijne verjaardag
ew,zo zie je ineens vooruitgang heerlijk toch lekker genieten
de kerstmarkt gaat niet door ik blij
de kinderen zitten achter mijn vodde of ik nu eindelijk dat stof heb gevonden en gekocht. nee dus geen stof van 35,00 de meter - Geplaatst op donderdag 17 november 2011 21:49Boekenwurm
Waarom wil jij niet naar de kerstmarkt Julia?
Sienna; fijn dat dit zo allemaal geregeld kan worden.
EW; super toch dat jullie zo van de kleinkinderen genieten....
- Geplaatst op vrijdag 18 november 2011 12:53Ellenwiske
O ja, Jippie is vandaag jarig. Snel naar hyves en als je hier meeleest ook alvast gefeliciteerd vanaf het libelle forum Jippie
Dat is echt wel duur ja Julia. Het is dat naaien je hobby is, maar dan kun je het nog beter kant en klaar kopen.
Ja genieten van de kleinkinderen. Timo belde met net op. Dat doet hij de laatste tijd vaker zelf. Hij weet op welk knopje hij moet drukken en vertelt dan hele verhalen. Zijn mama en ik genieten dan zo! Ik heb alweer gelachen vandaag in elk geval.:lol: - Geplaatst op vrijdag 18 november 2011 19:23tijsje
Sienna gefeliciteerd met je aanstaande pensionering.
Jippie gefeliciteerd met je verjaardag.
Lievejulia, gefeliciteerd dat je niet naar een kerstmarkt hoeft
Ik heb alles gelezen en
voor jullie allemaal.
Ben blij dat mijn schouder zich rustig houdt en omdat ik wil dat het zo blijft hou ik het een beetje kort vandaag.
Potverdrie, vergeet ik te zeggen dat ik na wat heen en weer klikken toch de reclame zag met de moeder van Gertine. Lastig het gezicht te zien want best ver weg gefilmd. Ik vind hun reclames niet zo fantastisch, maar ja, als je móeder meedoet is dat wel heel leuk natuurlijk
tijsje wijzigde dit bericht op 18-11-2011 19:24 met 27% - Geplaatst op vrijdag 18 november 2011 19:50gertine
nou tijsje ik vind die reclame idd ook niet leuk maar de dames zijn zo enthousiast ach het onderwerp is niet geweldigsol omnibus lucet - Geplaatst op vrijdag 18 november 2011 21:18lievejulia
bw,ben jij vandaag op de tv geweest - Geplaatst op vrijdag 18 november 2011 22:22Boekenwurm
Ikke????????????
Dit onderwerp heeft 987 reacties, en bestaat uit 40 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 40.
De laatste reactie is geplaatst op 23-05-2012 08:33.
Daarom ben ik blij (3)