- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 987 reacties, en bestaat uit 40 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 40.
De laatste reactie is geplaatst op 23-05-2012 08:33.
Daarom ben ik blij (3)
- Geplaatst op vrijdag 11 november 2011 16:26hse
hse wijzigde dit bericht op 11-11-2011 16:29 met 42%gewoon liefs - Geplaatst op vrijdag 11 november 2011 18:54Ellenwiske

- Geplaatst op vrijdag 11 november 2011 19:32Boekenwurm
Ik ben zo blij dat de deskundige nog niet is langs geweest bij EW, zodat we nog niet overspoeld worden met gemenigheid.(aldaar )
Ik ben ook blij dat ik gister zo genoten heb in het theater.
Ik pieste zowat in mijn broek.. - Geplaatst op vrijdag 11 november 2011 21:30lievejulia
dan ga ik snel bij gemeen kijken maar door die foute plaatjes van hse liep hier de pc vast

- Geplaatst op vrijdag 11 november 2011 21:51titia
quote:lievejulia schreef op 11 november 2011 @ 21:30:
dan ga ik snel bij gemeen kijken maar door die foute plaatjes van hse liep hier de pc vast

Juul, ik moet bekennen dat de PC vastliep door het feit dat ik die "foute" plaatjes van Hse geqout had. Mea Culpa, maar ................. de straf kreeg ook ik te "voelen", want ook mij lappie liep er op vast.
Ondertussen heb ik mijn gedeelte van de foute plaatjes weer weggehaald en nu loopt het bij mij niet meer vast.
Ik kom morgen wel weer langs om mijn blije dingen te vertellen en evt nog na te reageren op jullie. Ik zit nu in de nachtdienst en ga daarom geen lange stukjes schrijven. - Geplaatst op vrijdag 11 november 2011 22:15hse
Ha, ha, ha.
Ten eerste om de mop van Cinnemon.
De jongens hebben 'm net ook staan lezen.
Ha, ha, ha. ...ik voel me heerlijk blij gemeen.gewoon liefs - Geplaatst op zaterdag 12 november 2011 19:52tijsje
Ik ben blij met Hse dat zij zo lief ervoor zorgt dat wij met één klik op de muisknop kunnen switchen van deel 2 naar deel 3 en andersom
En verder feliciteer ik ons allemaal met het feit dat dit nieuwe deel er is gekomen
(modje, ik mis een smiley met een feesthoedje en dito toeter).
Wat heerlijk dat ik medestanders heb gevonden over het de uitspraak van Oetker
Ik ken er nog een trouwens; wij zeggen toch ook nog steeds Pekingeend en geen Bejingeend? Dan zouden we het woord eend ook moeten vertalen haha. Misschien kan Ellenwiske de vertaling eens aan haar schoondochter vragen?
Cinnemon, die grap had ik volgens mij al eens via de mail van je ontvangen; 't is een geestige haha.
Benthe, ik ben het met je eens dat heel veel jonge mensen een erbarmelijk gevoel voor taal lijken te hebben. De sms-taal helpt daar ook bepaald niet bij. Hele volkstammen lijken nu oprecht overtuigd dat je tog schrijft in plaats van toch. Zucht
Naar welke theatervoorstelling ben je geweest Boekie? Wij hebben net twee kaarten gekocht voor Veldhuis en Kemper op 20 december. Ik ben blij dat ik nog kaarten met hopelijk goede plaatsen kon kopen. Naar deze schouwburg ben ik nooit eerder geweest; het lijkt me zó prachtig.
Gelukkig liepen jullie pc's vast; dat heet een koekje van eigen deeg
- Geplaatst op zondag 13 november 2011 20:30Boekenwurm
Eigen deeg smaakt altijd lekkerder dan Utker tog?
Ik ben naar Brigitte Kaandorp geweest.
Leuk leuk leuk. - Geplaatst op zondag 13 november 2011 21:13lievejulia
ik ben blij dat wij een leuk weekend hebben gehad. gisteren een feest van schoonzus die 50 was het eten was uit de kunst hebben jullie rodebietenijs ooit gehad
en nu ga ik stofje zoeken ik heb een deal met oudste
- Geplaatst op maandag 14 november 2011 16:22Ellenwiske
Ik ben blij dat ik aan de nieuwe laptop zit te werken. Van 9 uur tot 1 uur is de meneer van het computerbedrijf hier aan de slag geweest. Niet alleen voor deze laptop, maar ook Suskes laptop en een oude computer heeft hij aangepast. Er is een nieuw "ding" heet dat misschien modum? gekomen waardoor internet razend snel is. En weet ik veel wat er allemaal nog meer gebeurd is. Nieuwe programma's erop zoals word 2010 en er is een verbinding gemaakt zodat we ook internet op de TV hebben.
Wat ik nog moet leren is werken met een laptop zonder muis. Hier kan wel een muis in, maar ik wil het nu eindelijk gewoon ook eens zonder muis. Maar dat is lastig. Vooral een schuifbalk omlaag krijgen is een heel gedoe. Ik ben blij dat ik hier eindelijk beland ben, maar naar beneden scrollen om alles te lezen is dus ook nog heel lastig.
Nee, Julia ik heb nog nooit rode bietenijs gehad. Maar fijn dat jullie zo lekker gegeten hebben.
Wij ook gisteren. We hadden nog een cadeaubon liggen voor in een Italiaans restaurant en we hebben heerlijk gegeten
Verder krijg ik het even niet voor elkaar om omlaag te scrollen. - Geplaatst op maandag 14 november 2011 16:40Ellenwiske
Ik ben blij dat ik door even op google te snuffelen nu weet hoe ik kan scrollen.
Veel plezier over een poosje met je schouwburgkaartjes Tijsje.
En Brigitte kaandorp vind ik ook geweldig.
Wij gaan zaterdag naar Flairck en we zouden ook nog naar Jochem Meyer volgende maand, maar dat gaat vanwege zijn ziekte niet door. We gaan het geld voor die kaartjes niet terug vragen, maar hopen dat hij wanneer hij beter is weer gewoon naar de schouwburg in V. komt en dat we dan onze mooie plaatsen die we hadden nog steeds zullen hebben.
- Geplaatst op maandag 14 november 2011 17:17Boekenwurm
Is Jochem die man die toen die invalide huilend de zaal uit heeft gejaagd?
EW; ik heb er ook een hekel aan dat gedoe met die vinger op dat platte stukje hier.
Geef mij maar een muis..
Of plaats de link om de scrollen hier even? Please?
Ik ben blij dat ik vandaag zo heerlijk gefietst heb.
Julia; rode bieten ijs ken ik niet.
Beetje zoetig zeker?
Net als worteltjes taart , dat lijkt sommigen ook niks maar dat is ook heerlijk
Boekenwurm wijzigde dit bericht op 14-11-2011 17:18 met 6% - Geplaatst op maandag 14 november 2011 19:17tijsje
Ik heb toevallig net wel rode bietjes gegeten, maar ijs was het niet
Jongste 'plugt' net zo makkelijk een draadloze muis in hoor, bij zijn laptop. Dat lijkt mij niet zo ingewikkeld. Dat gewrijf over dat plaatje lijkt mij echt niks, maar het zal een kwestie van wennen zijn.
Was dat niet die schele, die Guido nogwat die een invalide huilend de zaal deed verlaten? Ik mag die man in elk geval niet.
Myers ken ik niet, vrienden van ons vinden 'm heel leuk.
Kaandorp moet ik altijd vreselijk om lachen en Karin Bloemen vind ik ook heel leuk.
Jongens, ik moet alwéér naar een vergadering. Is dat leuk? Eh, eigenlijk heb ik niet zo'n zin, maar ja, ik ga toch.
- Geplaatst op maandag 14 november 2011 20:12titia
Helllllluuuuuuuuuuppppppppp!
Als je hier even (lees twee weken) niet schrijft, dan loop je hopeloos achter en vraag je je af, waar zal ik nog wel of niet meer op reageren.
Da's een moeilijke, want in principe zou ik wel willen, maar het is achterhaald nieuws, denk ik.
Ik denk dat ik het "gewoon" maar laat, maar jullie mogen niet denken dat ik niet meegelezen heb, dus toch maar even.
Ik heb geen muis en ik moet eerlijk zeggen, ik mis het ook niet. Scrollen doe ik, of met de omhoog/omlaag pijltjes, of met aan de rechterkant in de balk heen en weer te schuiven. Ik denk dat het gewoonweg een kwestie van wennen is.
Julia, ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen. Ik ben blij dat men in Nijmegen (was het geloof ik) wel gelooft in een operatie van je moeder, maar ik weet ook dat het voor jullie weer een heel stuk spanning mee zal brengen.
BW, jullie gaan dus volgende week richting het Duitse en ja, ik denk dat er dan zeker wel iets van Kerstmarkten, danwel Adventsmarkten te vinden zullen zijn. Gisteren, toen ik na de linedance opvoering, naar huis reed, zag ik dat er bij het tuincentrum een adventsmarkt was. Het was dat ik moe was én dat het er beredruk was, maar anders was ik er wel even langs (lees aangegaan) was.
De afgelopen twee weken waren behoorlijk druk hier. Een afscheidsetentje van een arts, die eigenlijk ook wel weer blijft .....beetje onlogisch, ik weet het. Maar hij was Primar en is nu "gedegradeerd" tot Oberartzt en is daar heel erg blij mee. Het ging onder het mom dat het dan ook meteen het zgn Kerstetentje zou zijn, maar deze arts was het er niet mee eens dat hij niets mocht betalen, dus we gaan 9 december "op herhaling".
Afgelopen donderdag had ik (en met mij meerdere anderen) het "dienstjubileumsfeestje". Ik werd geeerd voor 20 jaar trouwe dienst. Van mijn afdeling waren er nog drie, die geeerd werden, twee met 15 jaar en eentje met 10 jaar trouwe dienst. We kregen een heerlijk buffet aangeboden en we kregen een envelop met cadeaubonnen. Toch een leuk gebaar en natuurlijk ook welkom.
Verder ben ik heel erg blij dat mijn collega de durf heeft gehad om haar vader te reanimeren én dat hij, haar vader dus, zijn hele zware hartinfarkt (mede door haar) heeft overleefd. Ze (mijn collega en daarna de Notartzt) hebben in totaal anderhalf uur gereanimeerd voor hij klaar voor "transport" naar het ziekenhuis was. Daarna is hij naar een ander ziekenhuis gebracht voor een hartkatherisatie en alles, maar ook echt alles is goed gegaan. Hij kan alles bewegen, kan praten, weet hoe en wat, maw het is bijna een wonder. Ik ben heel erg blij voor haar en haar familie! - Geplaatst op maandag 14 november 2011 21:01AnkeLa

Dat is inderdaad heel blij en mooi nieuws!quote:titia schreef op 14 november 2011 @ 20:12:
Verder ben ik heel erg blij dat mijn collega de durf heeft gehad om haar vader te reanimeren én dat hij, haar vader dus, zijn hele zware hartinfarkt (mede door haar) heeft overleefd. Ze (mijn collega en daarna de Notartzt) hebben in totaal anderhalf uur gereanimeerd voor hij klaar voor "transport" naar het ziekenhuis was. Daarna is hij naar een ander ziekenhuis gebracht voor een hartkatherisatie en alles, maar ook echt alles is goed gegaan. Hij kan alles bewegen, kan praten, weet hoe en wat, maw het is bijna een wonder. Ik ben heel erg blij voor haar en haar familie!These boots are made for walking and that's just what they'll do. One of these days these boots are gonna walk all over you......... - Geplaatst op maandag 14 november 2011 21:50Boekenwurm
Tjonge Titia; wat een heftig verhaal.
Wat lang reanimeren ook!
Een wonder dat dat goed afloopt..
Gefeliciteerd met je 20 jarig jubileum.
Weet je al wat je met de bonnen gaat doen? - Geplaatst op maandag 14 november 2011 22:15lievejulia
titia,wat een spanning zal dat geweest zijn gefeliciteerd met je jubileum
ik was gisteren thuis en ze gaat heel erg twijfelen wel of niet doen,wij kinderen kunnen voor haar niet een keuze maken dat moet ze zelf doen maar ze kan er ook niet 100 % achter staan
rodebietenijs heeft een smaak die je niet met gewoon rode bietjes kan vergijken beetje kaneel achtig zoet - Geplaatst op maandag 14 november 2011 22:23sienna
Wat ben ik blij dat ik niet bij gemeen kom en mijn pc dus niet op foute plaatjes kon vastlopen
Ook ben ik blij dat ik een beetje mee heb geholpen om (sneller) naar deel 3 te gaan. Is dit een mooie feestsmiley, Tijsje?

Net als Julia, heb ik een feestweekend achter de rug. Vrijdag trouwde de broer van schoonzoon. We zijn maar een uurtje geweest want we zouden weer naar huis gaan als kleindochter moe werd. Gisteren een leuk 50-jarig huwelijksfeest meegemaakt, daarna met manlief uit eten geweest en gisteravond was ik dus bekaf. Bietenijs heb ik nog nooit gegeten.
Muisloos lukte mij niet op de laptop, EW. Vorige week bij dochter weer eens geprobeerd maar ik vind het waardeloos. Ik wens je er succes mee. Bestaat Flairck nog? Ik heb er ergens nog een oude LP van liggen.
BW was het niet koud op de fiets? Hoeveel km heb je erop zitten?
Heb jij de vergadering goed doorstaan Tijsje? Ik ben er ook net van terug, had geen zin maar het was toch wel nuttig.
Eigenlijk allemaal blij nieuws van je, Titia. Gefeliciteerd met je jubileum; 20 jaar is een hele tijd. Wat knap van je collega en de Notartzt. Hopelijk kan haar vader nog jaren in goede gezondheid verder.
Sterkte met je moeder, Julia. Moeilijke beslissing voor haar. - Geplaatst op maandag 14 november 2011 23:00hse
O, dan was het vast perenkaneelijs, Lievejulia.
Moeilijk hoor. Lievejulia.
Soms zou het fijn zijn om al van tevoren te weten hoe alles uit gaat pakken. Ik hoop dat jouw moeder een besluit kan nemen waar ze dus uiteindelijk wel helemaal achter staat.
Sterkte voor jullie allemaal.
Wat een heftig en mooi verhaal, Titia.
Ik wens ze het allerbeste toe en dat haar vader weer helemaal mag herstellen.
Klinkt goed dat etentje en die bonnen.
Ach Sienna, het waren geen foute plaatjes ...ik ben al heel braaf geweest en heb al die smiley's alweer weg gehaald..nou ja...op eh..ik dacht... eentje na.hse wijzigde dit bericht op 16-11-2011 08:27 met 2%gewoon liefs - Geplaatst op dinsdag 15 november 2011 14:11Ellenwiske
Wat moet die collega een geweldig goed gevoel hebben dat zij haar vader heeft kunnen redden op deze manier. Mooi verhaal Titia.
Ook nog gefeliciteerd met je 20 jarig jubileum.
Sienna ik wist ook niet dat Flairck nog bestond. Heb er ook nog een LP van liggen. Vroeger vond ik ze fantastisch. Ben toen ook al vaker naar optredens geweest. Ik zou nu helemaal niet meer weten hoe ze klinken, maar ga ervan uit dat het nog dezelfde stijl is. Jochem Meyer is niet degene die jij bedoelt,BW. Je kent hem vast wel. Google maar eens.
Dat raad ik je ook aan om te doen als antwoord op die vraag over dat scrollen.
Ik heb het antwoord namelijk uit verschillende stukjes van antwoorde op vragen van domme blondjes
op bepaalde forums.
Ik ben ook blij dat ik maar af en toe op gemeen kom.
En o ja door dat stukje over Flairck kreeg ik gisteren een inbox van iemand die hier meeleest en zaterdag ook in de zaal zit. - Geplaatst op dinsdag 15 november 2011 14:31fenna
En die reactie was van mij, Fenna, 61 en ik ga dus ook naar Flairck. Een paar jaar geleden hadden ze een voorstelling Noord/Zuid/Oost/West met gasten uit de diverse windstreken. Daar was ook de Cemablospeler bij, die er zaterdag ook is (volgens het programma althans). De stijl is niet veel veranderd. Vorige keer heb ik de CD gekocht + een driedubbel CD van de 'oude' Flairck. En ik vind ze nog steeds mooi.
En, om ontopic te blijven, ik ben blij dat ik zaterdag naar deze voorstelling kan. En ik ben ook blij dat ik zojuist een aantal stempels heb gescoord voor een heel redelijke prijs. En bij mij 'om de hoek', dus geen verzendkosten en ik kan ze vanavond al ophalen.It does not do to dwell on dreams and forget to live. (Albus Dumbledore) - Geplaatst op dinsdag 15 november 2011 19:21tijsje
Hé, nog een 'blauwerd' hier
Hoi Fenna-Flairck fan. Was/is Flairck die zigeunerachtige groep met violen?
Titia, wat een verhaal zeg. En wat zal je collega trots zijn op haar eigen doortastendheid. Om zo te handelen terwijl het je eigen vader is, is toch echt wel eventjes wat anders dan een 'vreemde'.
Als je twee weken niet meeleest, is het niet meer bij te benen. Ik moet altijd van mezelf toch even lezen (omdat ik niks wil missen natuurlijk) en dat heb ik weer vanalles te vertellen en te zeggen. Inderdaad, hopeloos achterhaald. Dus doe niet als ik (dat doe je ook niet haha) en haak gewoon weer aan. Dat is het beste.
Dat tuincentrum komt toch wel weer een ander keertje?
Ik heb trouwens een blije opmerking bij niet blij gezet. Stom hè?
Sienna, die feestsmiley is erg leuk. De vergadering was zeker nuttig. Het was wel heel warm in het zaaltje, waar we met veel mensen zaten. Dus kwam ik met rode konen thuis
Titia gefeliciteerd met je diensjubileum. Wat leuk dat er zoveel aandacht aan wordt gegeven. Verdiend hoor. Pluim voor de directie dan maar.
Lievejulia, sterkte met de situatie rondom je moeder. Wat een moeilijke beslissing voor haar. En niemand die dat van haar kan overnemen; ze moet het zelf beslissen.
Ik ben blij dat Hse nog zo lekker gemeen kan zijn (wist ik allang!).
Ook blij ben ik dat de paracetamollen tegen buikpijn helpen.
- Geplaatst op dinsdag 15 november 2011 19:26tijsje
Gut, net weer even lekker een stukkie bij niet blij gezet. Wat lucht dat weer heerlijk op
Ik moest er zelf besmuikt om lachen...
- Geplaatst op dinsdag 15 november 2011 22:03Ellenwiske
Ga ik zo eens lezen dan. Ja Flairck is die zigeunerachtige groep die jij voor je hebt. Met veel vioolspel op de voorg rond. Leuk Fenna dat jeje zoiets leuks hebt om blij mee te zijn.:D Puipi - Geplaatst op dinsdag 15 november 2011 22:08Ellenwiske
Wat een gepriegel op dit telefoontje. Die puipi is eigenlijk een smiley.....ha ha. Verbeter ik morgen wel op de computer.
Dit onderwerp heeft 987 reacties, en bestaat uit 40 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 40.
De laatste reactie is geplaatst op 23-05-2012 08:33.
Daarom ben ik blij (3)